• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Електрична енергія ДК 021:2015 «09310000-5 Електрична енергія»

Документи тендерної пропозиції, що готуються учасником , викладаються на українській мові, всі інші документи, що будуть в складі тендерної пропозиції учасника (які не готуються учасником), можуть надаватися як на українській так і на російській мові.

Завершена

928 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 641.00 UAH
Період оскарження: 20.08.2021 15:37 - 02.09.2021 00:00
Вимога
Вирішена

щодо кол-центру на території м.Миколаєва

Номер: 20e195c228204f3b96b79cba60dc6ac2
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-20-009493-a.a1
Назва: щодо кол-центру на території м.Миколаєва
Вимога:
Шановний Замовнику! Під час підготовки пропозиції встановлена наявність положень, що суперечать принципам, які покладені в природу процедури закупівлі, зокрема, принципам встановленим у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», - добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Така вимога передбачена Додатком № 4 «Інші документи, що мають бути подані учасником у складі своєї пропозиції» у п.12, а саме: «Довідка у довільній формі щодо наявність на території м.Миколаєва власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів), згідно з вимогами «Правил роздрібного ринку електричної енергії», затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312, який щоденно (окрім вихідних та святкових днів, встановлених законодавством України) приймає звернення/скарги/претензії споживачів, надає роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством, з єдиним вікном для прийому та видачі документів щодо постачання електричної енергії та в якому проводиться особистий прийом споживачів. Учасники для яких створення центрів обслуговування споживачів (клієнтів) не є обов’язковим, надають довідку про наявність власного окремого структурного підрозділу на території м.Миколаєва або посадової особи, з робочим місцем на території м.Миколаєва, на яких покладається забезпечення дотримання визначеного Правилами роздрібного ринку електричної енергії порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів.» Наявність такої вимоги – пряма дискримінація учасників. Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Таким чином, у інших Постачальників виникає необґрунтована перевага над одним з конкурентів. Вдаючись до таких критеріїв Вами безпосередньо порушується Закон України «Про публічні закупівлі». Жодним нормативно-правовим актом не передбачено обов’язок створення точок контакту по всій території України, чи мати більше ніж одну. Це виключно бажання Ліцензіата (Товариства). Зауважуємо, що згідно Постанови НКРЕКП від 27.12.2017 року № 1469 «ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу» (Розділ ІІ «Вимоги до провадження ліцензіатом господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу» Пункт 2.2) не зазначено, що постачальник повинен мати структурний підрозділ або посадову особу, з робочим місцем до відповідної області або міста. Наголошуємо, що існує безліч способів оперативного листування та передачі інформації та/або документів між Постачальником та Споживачем електричної енергії, скарг, претензій, надання повідомлень про загрозу електробезпеці та їх розгляду та ін. Учасник має в наявності точку контакту (офіс) для надання інформації споживачам стосовно, зокрема, їх прав, чинного законодавства та наявних способів для вирішення спорів, для організації прийому і обслуговування споживачів, офіційний сайт в мережі Інтернет. Цього цілком достатньо для забезпечення дотримання визначеного Правилами роздрібного ринку електричної енергії порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Замовник погоджується з вимогою учасника та вносить зміни в тендерну документацію.
Статус вимоги: Задоволено