-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Запасні частини до дизель-генераторної установки АСД-5600 для ВП ЗАЕС: лот 1 - 34310000-3 Двигуни та їх частини (запасні частини до дизелів 78Г для ВП ЗАЕС), лот 2 - 34310000-3 Двигуни та їх частини (запасні частини до дизелів 78Г (метизи) для ВП ЗАЕС)
Торги не відбулися
269 727 136.37
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 54 090.22 UAH
мін. крок: 0% або 54 090.22 UAH
Період оскарження:
20.08.2021 15:23 - 26.09.2021 00:00
Вимога
Відхилено
вимога
Номер:
d1baa92080174497bb9b5439c003fc7a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-20-009123-a.c3
Назва:
вимога
Вимога:
вимога
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога на 270 (3).docx 09.09.2021 15:16
Дата подачі:
09.09.2021 15:16
Вирішення:
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Централізовані закупівлі» ДП «НАЕК «Енергоатом»: у складі енергоблоків №1-6 ВП «Запорізька АЕС» експлуатуються дизель-генераторні установки АСД-5600, виробництва ДП «Фирма «Русский дизель», що були поставлені та змонтовані під час будівництва енергоблоків АЕС, з наданням товаросупроводжуючих документів від виробника. Відповідно до умов ТД, з урахуванням наявної документації та без порушень прав інтелектуальної власності, здійснюється закупівля оригінальної продукції, у відповідності до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі», та норм і правил, що діють в атомній енергетиці Україні.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Відповідність тендерної пропозиції Учасника
Номер:
9d2a4c024c1244328e38526fc3b8e65e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-20-009123-a.c2
Назва:
Відповідність тендерної пропозиції Учасника
Вимога:
Згідно з п. 5 (б) Частини II «А» Розділу III Тендерної документації до даної закупівлі, документом, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції Учасника, є наявність «Рішення про затвердження Постачальника ДП «НАЕК «Енергоатом» (щодо виробника запропонованої продукції).
З огляду на те, що в даний час ДП «НАЕК «Енергоатом» веде роботу з оцінки виробників продукції – компаній АТ «Машинобудівна Корпорація «Дизель-Енерго» та Victoria Repair Group OÜ (Вікторія Репайр Груп ЛТД), просимо роз'яснити можливість прийняття участі в даній торговельній процедурі, де в якості виробників товарів будуть заявлені 2 вищевказані компанії-виробника c наданням листа-згоди на проведення оцінки відповідно до СОУ НАЕК 012 та листа-згоди на надання безперешкодного доступу у виробничі приміщення фахівцям ДП «НАЕК «Енергоатом» з метою проведення оцінки, контролю, аудиту, нагляду та спільної участі в контрольних операціях.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.09.2021 16:05
Вирішення:
Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. Зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку або оприлюднено додаткове роз’яснення до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Щодо умов розрахункків
Номер:
5485bed1b2f74a5799d00847e91743cd
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-20-009123-a.c1
Назва:
Щодо умов розрахункків
Вимога:
Враховуючи великий обсяг закупівлі, короткі строки постачання та пов’язані з цим великі питомі витрати на виробництво продукції, просимо Вас внести зміни до ТД, а саме передбачити можливість розрахунку за продукцію для учасників-нерезидентів в акредитивній формі: Оплата 100 % (ста відсотків) від загальної вартості Продукції проводиться шляхом відкриття документарного безвідкличого покритого непідтвердженого акредитиву з депонуванням коштів в ПАТ «Державний експортно-імпортний банк України» протягом 14 календарних днів від дати отримання Покупцем повідомлення про готовність до відвантаження Продукції за умови підписання Сторонами відповідного акту заводського приймання. Постачальник направляє Повідомлення про готовність до відвантаження кур’єрською (поштовою) службою або електонною поштою в письмовому вигляді на адресу Покупця разом з підписаним Сторонами актом заводського приймання. Відвантаження продукціі, що пройшла заводське приймання виконується після отримання підтвердження про напвнення акредитиву. Оплата за відкритим акредитивом (розкриття акредитиву) здійснюється після поставки партії Продукції за умови надання наступних документів: - рахунку (Invoice) із зазначенням вартості та найменувань продукції, що поставляється – 1 оригінал і 2 копії; - пакувального листа (packing list) – 1 оригінал і 2 копії; - товарно-транспортної накладної (CMR) на відвантажену Продукцію зі штампом українського митного органу про взяття Продукції під митний контроль в пункті призначення. Штампи українською мовою приймаються як представлені. (CMR for the shipment with Ukrainian custom’s stamp that indicates final clearance of the goods at the Customs office of destination. Ukrainian stamps are accepted as presented) – 1 оригінал і 2 копії; - акту підтвердження відповідності поставленої продукції на загальну вартість поставленої продукції). Акт підтвердження відповідності поставленої продукції підписується уповноваженими представниками Сторін та скріплюється печатками після успішного проведення вхідних контролів Продукції першого (ВК-1) та другого етапів (ВК-2) – 1 оригінал і 2 копії. Форма акредитиву повинна відповідати вимогам Уніфікованих правил та звичаїв для документарних акредитивів UCP 600 Якщо буде визначена виробнича необхідніть Замовника у отриманні продукції Партіями, тоді оплата здійснюється шляхом відкриття декількох акредитивів на відповідні партії продукції, що пройшли заводьске приймання, та на які підписані акти заводського приймання. Решта умов здійснення оплати – незмінна.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.09.2021 14:10
Вирішення:
Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності та з урахуванням фінансових можливостей, зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку або оприлюднено додаткове роз’яснення до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено