• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Розроблення проектної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) на ділянці км 161+815 – км 165+710, Миколаївська область

Завершена

6 986 615.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 34 933.08 UAH
Період оскарження: 20.08.2021 15:23 - 02.09.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо вимоги на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації

Номер: 33c9410ee1db4418a389b7604e256419
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-20-009112-a.c1
Назва: Щодо вимоги на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації
Вимога:
Шановний Замовнику. Абзацом 10 підпункту 2.1 пункту 2 Додатку 1 до Тендерної документації передбачено: «Також учасник в складі тендерної пропозиції, на всіх працівників, зазначених учасником в Довідці, надає повідомлення про прийняття працівника на роботу (складене відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 року, з відміткою про прийняття органами ДПС) та податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за останній звітний (податковий) період (квартал), що передує кінцевому строку подання тендерних пропозицій, складений відповідно до наказу Міністерства фінансів України 13.01.2015 № 4, з усіма додатками та Квитанція №2 щодо прийняття зазначеного звіту. Зазначені документи мають підтвердити наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними у Довідці.». Просимо надати роз’яснення чому не є достатнім підтвердженням наявності трудових відносин між Учасником та працівниками, що будуть зазначені у «Довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі», надання сканкопій трудових книжок та сканкопій наказів про призначення, як це передбачено абзацом 9 підпункту 2.1 пункту 2 Додатку 1 до Тендерної документації: «Крім того, на підтвердження інформації щодо наявності в учасника працівників, яка зазначена учасником в Довідці, йому необхідно, у складі тендерної пропозиції надати трудові книжки (всі заповнені сторінки трудових книжок) та накази про призначення на посаду/ суміщення посад (у разі суміщення посад)/сумісництво (у разі сумісництва), на всіх працівників, зазначених у Довідці, та які містять посаду працівника, зазначену учасником у Довідці.». Виконання вимоги зокрема в частині надання інформації «…податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за останній звітний (податковий) період (квартал), що передує кінцевому строку подання тендерних пропозицій, складений відповідно до наказу Міністерства фінансів України 13.01.2015 № 4, з усіма додатками та Квитанція №2 щодо прийняття зазначеного звіту.» виключно на працівників, що будуть зазначені у відповідній Довідці є неможливим, так як відомості подаються в цілому по Компанії, що призведе до оприлюднення персональних даних працівників, які не будуть мати відношення до виконання робіт за предметом закупівлі (штат Учасника близько 80 осіб, до довідки буде включено до 10). Зазначені документи також містять інформацію про доходи осіб, оприлюднення/надання якої не регулюється Законом України «Про захист персональних даних». Крім того, в Учасника наявні трудові відносини з окремими працівниками, що прийняті на роботу до юридичного закріплення необхідності повідомлення органів ДПС про прийняття особи на роботу, відповідно відсутнє й саме повідомлення, що при розгляді документів пропозиції може бути кваліфіковано Замовником як невиконання його вимоги. З приводу зазначеного також просимо надати роз’яснення щодо виконання вимоги Замовника за вказаних обставин. В цілому вимогу відповідно до абзацу 10 підпункту 2.1 пункту 2 Додатку 1 до Тендерної документації вважаємо необґрунтованою, у тому числі законодавчо, і такою, що створює передумови до маніпулювань при розгляді документів тендерної пропозиції, та вимагаємо її виключення з тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Уповноважена особа Служби автомобільних доріг у Миколаївській області розглянула вимогу учасника, розміщену в електронній системі закупівель 25 серпня 2021 о 16:29 та повідомляє наступне. Відповідно ч.1 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Відповідно п.2 ч.2 ст.22 Закону, тендерна документація, серед іншого, повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Відповідно ч.3 ст.22 тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Одночасно, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, звісно, не порушуючи принципів здійснення публічних закупівель. Замовником п.5.1. розділу ІІІ тендерної документації визначено, серед іншого, необхідність документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» згідно форм та вимог, встановлених у Додатку №1 до тендерної документації. Відповідно до п.2 Додатку №1 до тендерної документації, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасник в складі тендерної пропозиції надає, серед іншого, повідомлення про прийняття працівника на роботу (складене відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 року, з відміткою про прийняття органами ДПС) та податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за останній звітний (податковий) період (квартал), що передує кінцевому строку подання тендерних пропозицій, з усіма додатками та Квитанція №2 щодо прийняття зазначеного звіту. Зазначена вимога є необхідною, так як недобросовісні учасники, часто й густо, надають недостовірну інформацію в складі тендерної пропозиції - заповнені сторінки трудових книжок не в останній редакції (відсутній запис про звільнення працівника, яке мало місце), надають прикази на прийняття на роботу, хоча мало місце звільнення працівника та таке інше, і в реаліях, у них відсутні кваліфіковані працівники, в тому числі сертифіковані фахівці. Замовник має бути впевнений у спроможності виконавця якісно та кваліфіковано виконати державне замовлення майже на 7 мільйонів гривень бюджетних коштів, і не останню роль в цьому відіграє саме наявність працівників відповідної кваліфікації. Замовник вважає, що у добросовісних учасників не може виникати проблем у підтвердженні наявності працівників відповідної кваліфікації відповідно до вимог замовника, так як зазначені вимоги є такими що відповідають нормам закону, не є дискримінаційними та в повній мірі відповідають принципам публічних закупівель. Одночасно звертаємо увагу, тендерна документація місить умову, що документи, які не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. В такому випадку, учасник має надати лист-пояснення щодо неподання таких документів з посиланням на відповідні норми законодавства, та/або інші об’єктивні, обґрунтовані причини. Враховуючи вищевикладене, замовник не вбачає потреби внесення змін в тендерну документацію
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 06.09.2021 17:04