• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Сміттєвоз ISUZU NPR моделі SVZ-I-NPR (або еквівалент) із заднім завантаженням та надбудова Oracsi ORV-208 (або еквівалент)

Торги не відбулися

2 100 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 500.00 UAH
Період оскарження: 20.08.2021 14:08 - 10.09.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на рішення Замовника, оформлене протоколом Уповноваженої особи 23/09/2021/2 від 23 вересня 2021 року

Номер: 1f8a42afa38e40f48e121e6229d7886f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-20-003204-c.a3
Назва: Скарга на рішення Замовника, оформлене протоколом Уповноваженої особи 23/09/2021/2 від 23 вересня 2021 року
Скарга:
Скарга на рішення Замовника, оформлене протоколом Уповноваженої особи 23/09/2021/2 від 23 вересня 2021 року, відповідно до якого Товариство з обмеженою відповідальністю «Сайко Компані» було визначено переможцем процедури закупівлі Комунальним підприємством "Виробниче управління комунального господарства" було оголошено процедуру закупівлі, предмет закупівлі: ДК 021:2015: 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби (Сміттєвоз ISUZU NPR моделі SVZ-I-NPR (або еквівалент) із заднім завантаженням та надбудова Oracsi ORV-208 (або еквівалент)), оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-08-20-003204-c. Для участі у процедурі були подані тендерні пропозиції: ТОВ «Комтранскомплект» ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САЙКО КОМПАНІ" ГЛЕЙ ВАДИМ ПЕТРОВИЧ. Відповідно до протоколу № 20/09/2021/1 від 20 вересня 2021 року Уповноваженої особи – фахівця з публічних закупівель О.М. Сірика було прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Комтранскомплект». Відповідно до протоколу № 23/09/2021/2 від 23 вересня 2021 року Уповноваженої особи – фахівця з публічних закупівель О.М. Сірика було прийнято рішення визначити ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САЙКО КОМПАНІ" переможцем відкритих торгів. Замовником було порушено право та охоронюваний законом інтерес ТОВ «Комтранскомплект» на недискримінаційний підхід при розгляді тендерних пропозицій Учасників, оскільки тендерна пропозиція ТОВ «Сайко Компані» не відповідає вимогам тендерної документації та повинна була бути відхилена Замовником. I.Відповідно до пункту 3.1. пункту 3 Організаційної частини Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічні вимоги) Додатку 4 до тендерної документації Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копію сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 щодо торгівлі автотранспортними засобами (для учасника), завірену печаткою учасника. У складі тендерної пропозиції ТОВ «Сайко Компані» не надана копія сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 щодо торгівлі автотранспортними засобами (для учасника), завірену печаткою учасника, що не відповідає вищенаведеним вимогам пункту 3.1. пункту 3 Організаційної частини Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічні вимоги) Додатку 4 до тендерної документації. II. Відповідно до пункту 3.1. пункту 3 Організаційної частини Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічні вимоги) Додатку 4 до тендерної документації Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копію документа, виданого органом (підрозділом) МВС щодо обліку (включення до реєстру) Учасника, як суб’єкта, що здійснює оптову або роздрібну торгівлю і оформлення відповідних документів на реалізацію транспортних засобів та їх складових частин, що мають ідентифікаційні номери. У складі тендерної пропозиції ТОВ «Сайко Компані» не надана копія документа, виданого органом (підрозділом) МВС щодо обліку (включення до реєстру) Учасника, як суб’єкта, що здійснює оптову або роздрібну торгівлю і оформлення відповідних документів на реалізацію транспортних засобів та їх складових частин, що мають ідентифікаційні номери, що не відповідає вищенаведеним вимогам пункту 3.1 пункту 3 Організаційної частини Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічні вимоги) Додатку 4 до тендерної документації III. Відповідно до пункту 3.1. пункту 3 Організаційної частини Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічні вимоги) Додатку 4 до тендерної документації Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції сертифікат відповідності запропонованого сміттєвоза. У складі тендерної пропозиції ТОВ «Сайко Компані» не наданий сертифікат відповідності запропонованого сміттєвоза. Отже, тендерна пропозиція ТОВ «Сайко Компані» не відповідає вимогам пункту 3.1. пункту 3 Організаційної частини Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічні вимоги) Додатку 4 до тендерної документації. ІV. Відповідно до пункту 3.1. пункту 3 Організаційної частини Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічні вимоги) Додатку 4 до тендерної документації Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції зображення (проспект) запропонованого товару. У складі тендерної пропозиції надана порівняльна таблиця № 5 від 13.09.2021 року відповідно до якої ТОВ «Сайко Компані» пропонує сміттєвоз ISUZU NPR моделі SVZ-INPR із заднім завантаженням та надбудова Oracsi ORV-208. Також у складі тендерної пропозиції ТОВ «Сайко Компані» надане лише одне фото, яким не підтверджується, що це саме фото запропонованого Учасником сміттєвозу ISUZU NPR моделі SVZ-INPR із заднім завантаженням та надбудова Oracsi ORV-208. Ураховуючи викладене, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Сайко Компані» не надано зображення (проспект) запропонованого товару, що не відповідає вимогам пункту 3.1. пункту 3 Організаційної частини Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічні вимоги) Додатку 4 до тендерної документації. На підставі статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Комунальне підприємство "Виробниче управління комунального господарства" скасувати рішення, оформлене протоколом Уповноваженої особи Сірика О.М. 23/09/2021/2 від 23 вересня 2021 року, відповідно до якого Товариство з обмеженою відповідальністю «Сайко Компані» було визначено переможцем процедури закупівлі, оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-08-20-003204-c. Додаток: 1. Порівняльна таблиця № 5 від 13.09.2021 року.
Дата розгляду скарги: 18.10.2021 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 06.10.2021 11:01
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 21.10.2021 16:55
Дата виконання рішення Замовником: 10.11.2021 22:03
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення антимонопольного комітету взято до уваги
Автор: ТОВ Комтранскомплект, Дорош Богдан Олександрович +380443517558 b.dorosh@isuzu.com.ua https://isuzu.com.ua/
Скарга
Скасована

Скарга на умови тендерної документації

Номер: 98757a277d4b464b9bbfcf5510e2ee76
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-20-003204-c.a2
Назва: Скарга на умови тендерної документації
Скарга:
С К А Р Г А на умови тендерної документації Комунальне підприємство "Виробниче управління комунального господарства" (код ЄДРПОУ 03369720) (надалі - Замовник) оголошено тендер на закупівлю 1-ї одиниці Сміттєвоз ISUZU NPR моделі SVZ-I-NPR (або еквівалент) із заднім завантаженням та надбудова Oracsi ORV-208 код за ДК 021:2015: 34140000-0 - Великовантажні мототранспортні засоби, очікуваною вартістю 2`100`000.00 грн. з ПДВ. ТОВ «КОМТРАНСКОМПЛЕКТ» (в подальшому за текстом іменовано - Скаржник) основний вид діяльності якого - торгівля транспортними засобами, поряд із зазначеним підприємство також є офіційним представником (Дистриб’ютором) автомобілів ISUZU в Україні. Скаржник є самостійною юридичною особою, що зареєстрована та діє на території України у відповідності до чітко визначених вимог Законодавства України, має намір прийняти участь у визначеному вище тендері з пропозицією закупівлі Сміттєвоз ISUZU NPR моделі SVZ-I-NPR (або еквівалент) із заднім завантаженням та надбудова Oracsi ORV-208. Під час підготовки, шляхом вивчення тендерної документації та співставлення технічних вимог, предмету закупівлі, зокрема Додаток 4 «до тендерної документації на закупівлю Товару код за ДК 021:2015- 34140000-0 «Великовантажні мототранспортні засоби» (Сміттєвоз ISUZU NPR моделі SVZ-I-NPR (або еквівалент) із заднім завантаженням та надбудова Oracsi ORV-208 (або еквівалент)» із технічними вимогами (показниками) автомобіля, що пропонується Скаржником; Вимоги Додатку № 4 до тендерної документації Замовника 1.3. Технічно допустима повна маса, Кг – 10 000 (не менше) 1.4. Маса спорядженого шасі автомобіля, Кг – 3 000-3 100 (В межах значень) 1.12. Коробка передач (марка, модель) – MLD (або еквівалент) Технічні вимоги (показники) автомобіля, що пропонується Скаржником Технічно допустима повна маса, Кг – 9 500 Маса спорядженого шасі автомобіля, Кг – 3 200 Коробка передач (марка, модель) – MZZ6F Із визначеної вище порівняльної таблиці вбачається, що встановлені технічні вимоги до предмету закупівлі Додаток 4 є дискримінаційними, прямо унеможливлюють та перешкоджають Скаржнику, а можливо і іншим потенційним учасникам прийняти участь у визначеному вище тендері, що призводить та/або призведе до відсутності конкуренції в даній закупівлі, що є не допустимим у розумінні чітко визначених вимог Закону України «Про публічні закупівлі». У свою чергу Скаржник приходить до юридично обґрунтованого висновку, що технічні вимоги вказані (прописані) під конкретного виробника. Але єдиним критерієм, якому повинен відповідати предмет закупівлі – це відповідність Національним стандартам України ДСТУ та/або міжнародним (європейським) стандартам, а також чітко визначеному законодавству України. Відповідно до статті 31 Господарського кодексу України дискримінацією суб'єктів господарювання органами влади у цьому Кодексі визнається: встановлення обмежень на здійснення окремих видів господарської діяльності або виробництво певних видів товарів з метою обмеження конкуренції; примушування суб'єктів господарювання до пріоритетного укладання договорів, першочергової реалізації товарів певним споживачам або до вступу в господарські організації та інші об'єднання; прийняття рішень про централізований розподіл товарів, який призводить до монопольного становища на ринку; встановлення заборони на реалізацію товарів з одного регіону України в інший; надання окремим підприємцям податкових та інших пільг, які ставлять їх у привілейоване становище щодо інших суб'єктів господарювання, що призводить до монополізації ринку певного товару; обмеження прав суб'єктів господарювання щодо придбання та реалізації товарів; встановлення заборон чи обмежень стосовно окремих суб'єктів господарювання або груп підприємців. Згідно ст. 1 Закону України «Про захист економічної конкуренції» економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб'єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб'єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб'єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб'єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Стаття 1 Закону України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні» визначає, що непряма дискримінація - ситуація, за якої внаслідок реалізації чи застосування формально нейтральних правових норм, критеріїв оцінки, правил, вимог чи практики для особи та/або групи осіб за їх певними ознаками виникають менш сприятливі умови або становище порівняно з іншими особами та/або групами осіб, крім випадків, коли їх реалізація чи застосування має правомірну, об'єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними. Цією ж статтею Закону України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні» визначено, що пряма дискримінація - це ситуація, за якої з особою та/або групою осіб за їх певними ознаками поводяться менш прихильно, ніж з іншою особою та/або групою осіб в аналогічній ситуації, крім випадків, коли таке поводження має правомірну, об'єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними. Згідно із частиною першою статті 4 Закону України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні» дія цього Закону поширюється на відносини між юридичними особами публічного та приватного права, місцезнаходження яких зареєстровано на території України, а також фізичними особами, які перебувають на території України. Бюджетні кошти, зібрані за рахунок платників податків, Замовник як орган місцевого самоврядування має витрачати розумно та обґрунтовано, а не користуватися власними забаганками. Замовник має право визначати технічні характеристики предмету закупівлі самостійно, але це не означає, що Замовник може ставити будь-які умови, адже умови тендерної документації повинні бути насамперед обґрунтованими і необхідними, оскільки вони впливають на ціну, що витратить місцева громада, тобто платники податків. Саме для здійснення контролю за витрачанням бюджетних коштів і створена відкрита та прозора система публічних закупівель. Оскільки будь-який потенційний учасник з пропозицією «Великовантажних мототранспортних засобів» (Сміттєвоз ISUZU NPR моделі SVZ-I-NPR (або еквівалент) із заднім завантаженням та надбудова Oracsi ORV-208 (або еквівалент)» не зможе прийняти участь або буде відхилений Замовником, через дискримінаційні вимоги в технічній частині, конкуренція на тендері буде максимально обмежена і призведе до імітації конкурентної боротьби, мінімального кроку пониження в ціні на аукціоні і закупівлі Товару конкретного виробника - переможцем в будь-якому випадку стане учасник товар якого повністю відповідає зазначеним вимогам. Вказане, дає нам підстави стверджувати, що визначені вимоги були внесені свідомо для недопущення до участі в аукціоні Товарів, які мають конкурентну ціну та високу якість. Таким чином, поряд із викладеним вище дії Замовника спотворюють основні принципи Закону України «Про публічні закупівлі», а саме відкрита прозора і чесна конкуренція та економія бюджетних коштів. Відповідно до ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. На підставі вищевикладеного, вважаємо, що тендерною документацією Замовника, а саме її технічними вимогами порушені наші права на участь у відкритих торгах. Просимо Вас усунути дане порушення, шляхом зобов’язання Замовника внести зміни: 1) п. 1.3. Додаток 4 «до тендерної документації на закупівлю Товару код за ДК 021:2015- 34140000-0 «Великовантажні мототранспортні засоби» (Сміттєвоз ISUZU NPR моделі SVZ-I-NPR (або еквівалент) із заднім завантаженням та надбудова Oracsi ORV-208 (або еквівалент)» виклавши його в наступній редакції Технічно допустима повна маса, Кг – 10 000 (не більше) – або видалити вимогу про Технічно допустиму повну масу. 2) п. 1.4. Додаток 4 «до тендерної документації на закупівлю Товару код за ДК 021:2015- 34140000-0 «Великовантажні мототранспортні засоби» (Сміттєвоз ISUZU NPR моделі SVZ-I-NPR (або еквівалент) із заднім завантаженням та надбудова Oracsi ORV-208 (або еквівалент)» виклавши його в наступній редакції; Маса спорядженого шасі автомобіля, Кг – 3 000-3 100 (Не менше визначених значень) – або видалити вимогу Маса спорядженого шасі автомобіля. 3) п. 1.12. Додаток 4 «до тендерної документації на закупівлю Товару код за ДК 021:2015- 34140000-0 «Великовантажні мототранспортні засоби» (Сміттєвоз ISUZU NPR моделі SVZ-I-NPR (або еквівалент) із заднім завантаженням та надбудова Oracsi ORV-208 (або еквівалент)» виклавши його в наступній редакції; Коробка передач (марка, модель) – MLD, MZZ6F (або еквівалент) або видалити вимогу Коробка передач (марка, модель). Керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОШУ Зобов’язати Комунальне підприємство "Виробниче управління комунального господарства" (код ЄДРПОУ 03369720) внести зміни у Додаток 4 «до тендерної документації на закупівлю Товару код за ДК 021:2015- 34140000-0 «Великовантажні мототранспортні засоби» (Сміттєвоз ISUZU NPR моделі SVZ-I-NPR (або еквівалент) із заднім завантаженням та надбудова Oracsi ORV-208 (або еквівалент)» на закупівлю 1-ї одиниці Сміттєвоз ISUZU NPR моделі SVZ-I-NPR за ДК 021:2015: 34140000-0 -Великовантажні мототранспортні засоби, очікуваною вартістю 2`100`000.00 грн. з ПДВ. ідентифікатор закупівлі - UA-2021-08-20-003204-c, таким чином, щоб вона не містила дискримінаційних вимог, описаних в даній скарзі.
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 10.09.2021 00:03
Автор: ТОВ Комтранскомплект, Дорош Богдан Олександрович +380443517558 bogdan_dor@ukr.net https://isuzu.com.ua/
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога щодо технічної та організаційної частини

Номер: f1dab01aa4ab4b1fa9532ebcf0820cda
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-20-003204-c.b1
Назва: Вимога щодо технічної та організаційної частини
Вимога:
Добрий день. Ознайомившись з Тендерною документацією, ми виявили в ній вимоги, які суперечать положенням чинного законодавства України та обмежують конкуренцію, а саме: У відповідності до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. У відповідності до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. В порушення зазначених норм законодавства України в Додатку 4 до Тендерної документації були зазначені наступні основні характеристики: Колісна формула автомобільної бази – 4х2 Колісна база, Мм – 3810-3820 Технічно допустима повна маса, Кг – 10 000 (Не менше) Маса спорядженого шасі автомобіля, Кг – 3 000-3 100 (В межах значень) Двигун – 4HK1 (або еквівалент) Об’єм двигуна Л – 5,1-5,5 (В межах значень) Кількість циліндрів – 4 (не менше) Екологічна норма – Не нижче Euro-5 Тип двигуна – дизель Кількість передач (вперед/назад) – 6/1 (Не менше) Потужність двигуна, кВт – 140 (Від /рівно вказаного значення) Коробка передач (марка, модель) – MLD (або еквівалент) Тип коробки передач – механічна Розмір шин дисків – R17 (Не менше) Паливний бак, Л – 100 (Не менше / рівно) Гальмівна система – Пневматична або гідравлічна Кількість місць в кабіні – 3 (три), включно з водієм Для усунення порушень та розширення кола потенційних учасників і можливості запропонувати товар необхідної якості та з меншою вартістю, просимо технічну та організаційну частину викласти наступним чином: Технічна частина: Колісна формула автомобільної бази – 4х2 Колісна база, Мм – 3810 – 4200 Технічно допустима повна маса, Кг – 9 500 – 10 500 (В межах значень) Маса спорядженого шасі автомобіля, Кг – 3 000 – 4625 (В межах значень) Двигун – 4HK1 (або еквівалент) Об’єм двигуна, Л – 3,9-5,5 (В межах значень) Кількість циліндрів – 4 (не менше) Екологічна норма – Не нижче Euro-5 Тип двигуна – дизель Кількість передач (вперед/назад) – 6/1 (Не менше) Потужність двигуна, кВт – 120 (Від /рівно вказаного значення) Коробка передач (марка, модель) – MLD (або еквівалент) Тип коробки передач – механічна Розмір шин дисків – R17 (Не менше) Паливний бак, Л – 100 (Не менше / рівно) Гальмівна система – Пневматична або гідравлічна Кількість місць в кабіні – 3 (три), включно з водієм Організаційна частина: Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції: - копію сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 щодо торгівлі автотранспортними засобами (для учасника), завірену печаткою учасника; - копію документа, виданого органом (підрозділом) МВС щодо обліку (включення до реєстру) Учасника, як суб’єкта, що здійснює оптову або роздрібну торгівлю і оформлення відповідних документів на реалізацію транспортних засобів та їх складових частин, що мають ідентифікаційні номери; - сертифікат відповідності запропонованого сміттєвоза або гарантійний лист, де підтверджується надання Сертифікату відповідності запропонованого сміттєвоза під час постачання Товару; - зображення (проспект), детальні технічні характеристики та опис запропонованого товару; - Лист-підтвердження від виробника базового шасі або офіційного дистриб’ютора (імпортера) виробника на території України щодо можливості поставки базового шасі у кількості та у строки визначені тендерною документацією. - Лист-підтвердження щодо можливості поставки Товару у кількості та у строки визначені тендерною документацією та щодо підтримання гарантійних зобов’язань на території України. - Довідка із зазначенням сервісних центрів, на яких можливе гарантійне та післягарантійне обслуговування, а також інформаціє про наявність виїзної бригади по обслуговуванню автомобіля. Надання цих документів унеможливить участь у закупівлі недобросовісних компаній, які не мають офіційного статусу виробника, дистриб’ютора, імпортера або дилера.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Законом надано право замовнику самостійно установлювати один або декілька кваліфікаційних критеріїв, враховуючи специфіку закупівлі. Відповідно до ст. 22 та ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник складає та оприлюднює тендерну документацію, яка містить технічну специфікацію товару, тобто характеристику предмету закупівлі з врахуванням технічних, якісних та функціональних показників. Замовником розроблені технічні та якісні характеристики до предмета закупівлі з урахуванням наявних потреб при використанні предмета закупівлі. Запропоновані Вами зміни призведуть до погіршення технічних параметрів предмету закупівлі та обмежать можливість Замовника придбати товар за кращими параметрами. Враховуючи вищезазначене, Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 14.09.2021 14:14