-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт в роздягальнях спортивного залу Козівського опорного закладу загальної середньої освіти-ліцею імені Михайла Гаврилка при Львівському національному університеті імені Івана Франка Козівської сільської ради Стрийського району Львівської області
Завершена
130 119.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 650.60 UAH
мін. крок: 0.5% або 650.60 UAH
Період оскарження:
20.08.2021 13:50 - 28.08.2021 13:54
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога щодо внесення змін до оголошення
Номер:
04d12518a3a84b558e32e432f03d9897
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-20-001454-b.a2
Назва:
Вимога щодо внесення змін до оголошення
Вимога:
Прошу скасувати вимоги оголошення про проведення спрощеної закупівлі про надання ліцензії на програмний комплекс АВК-5, сертифікату ISO 9001:2015 та декларація відповідності матеріально-технічної бази, у зв’язку з тим, що такі вимоги обмежують коло потенційних учасників даної закупівлі та не є такими, що необхідні для виконання робіт передбачених технічним завданням.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.08.2021 02:40
Вирішення:
Доброго дня!
Шановний учаснику, відповідно до ч. 3 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатись інша інформація. Одним із доказів необхідного рівня якості робіт є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик робіт загальновизнаним вимогам (ДСТУ ГОСТ ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Тому Замовник вимагає від Учасників надання Сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 , котрий підтверджує відповідність Учасника вимогам міжнародного стандарту ISO 9001 діючого в Україні. Стандарт ISO 9001 визначає вимоги до систем менеджменту , що підтверджується п.01 національного стандарту України ДСТУ ISO 9001:2015 Наявність на підприємстві сертифікату на систему менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 свідчить про спроможність підприємства надавати послуги, виконувати роботи у відповідності з вимогами діючої нормативно-правової документації , а не містить жодних дискримінаційних елементів. Враховуючи той факт , що відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 року № 221 міжнародний стандарт ISO 9001:2015 « Системи управління якістю , ВИМОГИ» був прийнятий також у якості Національного стандарту України ( ДСТУ ISO 9001:2015). Вимога Замовника , щодо надання у складі пропозицій Учасника сертифікату відповідності системи управління якістю встановленим (згідно стандарту ISO 9001:2015) стандартним характеристикам та вимогам, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності Учасника міжнародним та національним стандартам якості у розумінні ЗУ «Про закупівлі». Отримати сертифікат якості може будь-яка організація (в тому числі на території України, що працює у відповідності до стандартів ISO 9001, а наявність зазначеного сертифікату сприяє більш ретельному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності надавати продукцію, яка задовольнятиме вимоги Замовника та застосовані законодавчі й регламентувальні вимоги. Сертифікат виданий органом з сертифікації, акредитованого НААУ, є гарантією того, що оцінка відповідності системи менеджменту якості компанії була проведена належним чином з дотриманням всіх міжнародних та національних норм, що має критично важливе значення для отримання замовником виконання робіт. У зв’язку з вищевикладеним, наявність даного сертифікату є обов’язковою для надання у складі документів пропозиції.
Відповідно до Додатку 2 Тендерної документації вимагається декларація відповідності матеріально-технічної бази.
Замовник хоче пересвідчитись у тому, що потенційний підрядник дотримується у своїй діяльності правил та норм з охорони праці, проводить плановий аудит з охорони праці, безпечно експлуатує обладнання , інструмент та технології на об'єктах замовника.
Відповідно до Додатку 2 Тендерної документації Учасник у складі пропозиції повинен надати довідку про наявність на підприємстві програмного забезпечення з автоматизованого визначення вартості будівельних робіт при застосуванні програмного комплексу АВК-5 або аналог, а також копію ліцензії із зазначенням номера на використання даного програмного комплексу. договірна ціна має бути розроблена у відповідності до вимог ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Замовник вважає, що договірну ціну можливо правильно розрахувати виключно на ліцензійному програмному комплексі з автоматичного визначення вартості будівництва ( АВК-5) або аналог, що синхронізується через перехідний модуль із програмним комплексом АВК-5.
В Тендерній документації зазначено «наявність комплексу АВК-5 або аналог», тобто Учасник має право самостійно обирати, який комплекс використовувати при проведенні розрахунків, що в свою чергу виключає дискримінацію.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
02.09.2021 13:01
Вимога
Відхилено
Уточнення Вимог до Оголошеної ЗАКУПІВЛІ
Номер:
1cf2b24f7d3c4f0e85f14de2be4dd878
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-20-001454-b.a1
Назва:
Уточнення Вимог до Оголошеної ЗАКУПІВЛІ
Вимога:
На ВИМОГУ Відділу освіти, культури, молоді та спорту Козівської сільської ради, щодо присутності у ОГОЛОШЕНІЙ ЗАКУПІВЛІ "АКТУ ОБСТЕЖЕННЯОБ"ЄКТУ" наголошуємо наступне : - "Основною метою запровадження системи електронних закупівель було і є усунення корупційної складової при здійсненні останніх. Висуваючи вимогу надання такої довідки ви свідомо звужуєте коло потенційних учасників, які можуть запропонувати нижчу ціну, проте не мають фізичної можливості прибути до вас на об'єкт. Для того щоб оцінити обсяги робіт не потрібно їздити по об'єктах - для цього Замовник надає технічне завдання(Дефектний акт) і на підставі нього учасник складає ПКД і вже сам вирішує - брати участь в закупівлі чи ні. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки дає можливість Замовнику контролювати кількість потенційних учасників торгів та безпосередньо з ними контактувати, що створює додаткові корупційні ризики і згідно практики Колегії АМКУ є НЕПРАВОМІРНОЮ ВИМОГОЮ ..Законодавство передбачає анонімність учасників аж до завершення аукціону, тому Ви не маєте права порушувати дані вимоги. Частиною 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників" . Виходячи з вищевикладеного вимагаємо привести в цій частині тендерну документацію у відповідність до вимог чинного законодавства та практики АМКУ шляхом вилучення даного АКТУ з Тендерної документації .
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.08.2021 16:30
Вирішення:
Шановний учаснику!
Дякуємо за Ваше звернення та надаємо наступну інформацію. Наявність вищевказаних вимог щодо ознайомлення із проектною документацією, а також ознайомлення із самим Об’єктом зумовлена наявністю специфічних характеристик Об’єкту. Замовником визначену такі вимоги для максимально якісної підготовки тендерних пропозицій потенційних учасників, що матиме результат – якісне виконання робіт за предметом Закупівлі. Разом з тим, Замовник не має можливості спотворювати результати торгів, оскільки пропозиції усіх потенційних учасників будуть у відкритому доступі та крім самого Замовника зможуть бути оцінені за бажанням усіма учасниками закупівлі, контролюючими органами та громадськістю. Якісна підготовка пропозиції Учасника згідно вимог Оголошення – прерогатива виключно потенційного Учасника. Таким чином внесення відповідних змін до Оголошення є неможливим.
Статус вимоги:
Відхилено