-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету Лот № 1 - ДК 021:2015 72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету); Лот № 2 - ДК 021:2015 72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету); Лот № 3 - ДК 021:2015 72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету).
Тендерна документація додається (ТД ВТ Інтернет). Перелік послуг та інші умови закупівлі визначені у тендерній документації та додатках до неї. Згідно умов цієї процедури закупівлі, тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу «ТД», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» надається учасником у складі тендерної пропозиції згідно умов тендерної документації.
Завершена
235 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 350.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 350.00 UAH
Період оскарження:
20.08.2021 13:09 - 03.09.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
відмова у визнанні переможцем не містить законних підстав
Номер:
69fce20ec5564f95a8805a7e9a53970e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-20-006072-a.a2
Назва:
відмова у визнанні переможцем не містить законних підстав
Вимога:
Аргументація, наведена у "Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою" (далі - Протокол) не є правомочною в наступних пунктах та з наведених нижче підстав: - пункт 1.1 Протоколу посилається на відсутність додатків до проекту договору Зазначаємо, що на ст. 17 Тендерної документації зазначено виключний перелік додатків до Тендерної документації, в якому не вказано додатки до договору. Разом з тим, Учасник надав лист-згоду на проект договору. Навіть якщо вважати це невідповідністю тендерної документації, то згідно зі ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі", Замовник повинен був надати 24-х годинний термін з вимогою на усунення невідповідностей, чого не було зроблено. - пункт 1.2 Протоколу посилається на відсутність інформації про беніфеціарних власників Товариства. Проте, в ЄДР є повна інформація про учасників Товариства з долею кожного учасника в статутному капіталі, також ця інформація наведена у Статуті, що було завантажено до системи. Вимога на усунення сумнівних невідповідностей також не була надана. Вимагаємо від Уповноваженої особи/тендерного комітету переглянути рішення що до визнання/відмови у визнанні переможцем. Повідомляємо, що у разі ігнорування цієї вимоги будемо змушені звернутись зі скаргою до Антимонопольного Комітету України, посилаючись на порушення замовником Закону України "Про публічні закупівлі". Нагадуємо, що за невиконання рішення АМКУ стягується штраф у розмірі від 34000 до 85000 грн.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога до тендерного комітету.pdf 13.09.2021 21:38
Дата подачі:
13.09.2021 21:39
Вирішення:
Вітаємо! Шановний Учаснику! У відповідь на Вашу вимогу уповноважена особа Замовника надає наступну інформацію:
Відповідно до ч. 3 ст. 31 Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Замовником були чітко встановлені підстави для відхилення, а саме: «Відповідно до аб. 3 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.»
Відповідно до ч. 16 ст. 29, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Проте, підстави за яких Ваша пропозиція була відхилена не відносяться ані до кваліфікаційних критеріїв ані підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, про що зазначено у підставах про відхилення та замовник не мав законних підстав надавати Вам право на виправлення помилок.
Також додатково повідомляємо, що додатки до договору не можуть бути додатками до тендерної документації, вони є невід’ємною частиною проекту договору та перелічені у самому Проекті договору.
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань відсутня інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, а зазначена лише інформація про засновників, проте Учасником у складі тендерної пропозиції не надано довідку/пояснення щодо причин відсутності інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, а отже Вами не виконано умови тендерної документації.
Отже, уповноважена особа при розгляді тендерних пропозицій керується виключно вимогами тендерної документації та Законом України «Про публічні закупівлі», при цьому не порушуючи права учасників закупівель.
Звертаємо увагу з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Порядок оскарження процедур закупівель зазначений у статті 18 Закону. Так, відповідно до абзацу другого частини 8 статті 18 скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Дякуємо за звернення!
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
відмова у визнанні переможцем не містить законних підстав
Номер:
8cd279a0ecff475a9be97af9e3a95ed6
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-20-006072-a.a1
Назва:
відмова у визнанні переможцем не містить законних підстав
Вимога:
Аргументація, наведена у "Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою" (далі - Протокол) не є правомочною в наступних пунктах та з наведених нижче підстав:
- пункт 1.1 Протоколу посилається на відсутність додатків до проекту договору
Зазначаємо, що на ст. 17 Тендерної документації зазначено виключний перелік додатків до Тендерної документації, в якому не вказано додатки до договору. Разом з тим, Учасник надав лист-згоду на проект договору. Навіть якщо вважати це невідповідністю тендерної документації, то згідно зі ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі", Замовник повинен був надати 24-х годинний термін з вимогою на усунення невідповідностей, чого не було зроблено.
- пункт 1.2 Протоколу посилається на відсутність інформації про беніфеціарних власників Товариства. Проте, в ЄДР є повна інформація про учасників Товариства з долею кожного учасника в статутному капіталі, також ця інформація наведена у Статуті, що було завантажено до системи. Вимога на усунення сумнівних невідповідностей також не була надана.
Вимагаємо від Уповноваженої особи/тендерного комітету переглянути рішення що до визнання/відмови у визнанні переможцем.
Повідомляємо, що у разі ігнорування цієї вимоги будемо змушені звернутись зі скаргою до Антимонопольного Комітету України, посилаючись на порушення замовником Закону України "Про публічні закупівлі". Нагадуємо, що за невиконання рішення АМКУ стягується штраф у розмірі від 34000 до 85000 грн.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога до тендерного комітету.pdf 13.09.2021 21:36
Дата подачі:
13.09.2021 21:39
Вирішення:
Вітаємо! Шановний Учаснику! У відповідь на Вашу вимогу уповноважена особа Замовника надає наступну інформацію:
Відповідно до ч. 3 ст. 31 Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Замовником були чітко встановлені підстави для відхилення, а саме: «Відповідно до аб. 3 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.»
Відповідно до ч. 16 ст. 29, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Проте, підстави за яких Ваша пропозиція була відхилена не відносяться ані до кваліфікаційних критеріїв ані підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, про що зазначено у підставах про відхилення та замовник не мав законних підстав надавати Вам право на виправлення помилок.
Також додатково повідомляємо, що додатки до договору не можуть бути додатками до тендерної документації, вони є невід’ємною частиною проекту договору та перелічені у самому Проекті договору.
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань відсутня інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, а зазначена лише інформація про засновників, проте Учасником у складі тендерної пропозиції не надано довідку/пояснення щодо причин відсутності інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, а отже Вами не виконано умови тендерної документації.
Отже, уповноважена особа при розгляді тендерних пропозицій керується виключно вимогами тендерної документації та Законом України «Про публічні закупівлі», при цьому не порушуючи права учасників закупівель.
Звертаємо увагу з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Порядок оскарження процедур закупівель зазначений у статті 18 Закону. Так, відповідно до абзацу другого частини 8 статті 18 скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Дякуємо за звернення!
Статус вимоги:
Відхилено