-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Спеціалізовані продукти харчування, збагачені поживними речовинами
Завершена
190 080.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 900.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 900.00 UAH
Період оскарження:
20.08.2021 12:47 - 31.08.2021 00:00
Вимога
Вирішена
Вимога про внесення змін до медико-технічних вимог
Номер:
340838b3f5a64af78282499c490539db
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-20-005704-a.a1
Назва:
Вимога про внесення змін до медико-технічних вимог
Вимога:
ШАНОВНИЙ ЗАМОВНИКУ!
Ознайомившись зі змістом тендерної документації, а саме чітко зазначений склад білків, жирів та вуглеводів продукції, що обмежує коло продуктів дитячого харчування, , очевидно, що Вами порушено вимоги чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема встановлені необґрунтовані вимоги до учасників даної закупівлі, що усувають конкуренцію та містять дискримінаційні ознаки для потенційних учасників торгів. Відповідно до пунктів 3 та 4 статті 23 Закону України «Про Публічні закупівлі» До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент", що відсутнє у технічних вимога до предмету закупівлі . Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Провівши порівняння ( надаємо порівняльну таблицю у складі ) усіх харчових продуктів для спеціальних цілей : ентеральне харчування з фасуванням 1000 мл та зазначених показників у пункті 6. Детальний опис товару, відповідає лише один виробник Nutricia, що сугубо звужує учасників , які можуть запропонувати ентеральне харчування з вагою 500 мл та відповідно перерахунок кількості заявлені Замовником.
Ми вимагаємо встановлення граничних показників в медико технічних вимогах до товару, вказавши максимальний та мінімальний вміст складу в товарі, тим самим це дозволить більшій кількості учасників запропонувати більш економічний товар .
Так як у кожного виробника дитячого харчування різне співвідношення білків, жирів та вуглеводів, з метою уникнення обмеження конкуренції та дискримінації учасників необхідно було б зазначити склад білків, жирів та вуглеводів вказавши усі граничні показники товару, що дозволило б і іншим гравцям на ринку взяти участь у даних відкритих торгах. В цьому випадку жодна державна установа не надасть довідку про 100% еквівалентність запропонованого учасником товару, що буде неухильною підставою для Замовника відхилення пропозиції учасника з товаром-еквівалентом. Якщо учасник пропонує інший товар (аналог або еквівалент) ніж передбачений цією документацією, учасник повинен надати у складі Тендерної пропозиції належним чином засвідчені копії документів, які підтверджують еквівалентність запропонованого товару, зазначеному у цій документації. Надати Таблицю відповідності запропонованого товару медико- технічним вимогам вказаним у цьому додатку. У разі, якщо Учасник пропонує до закупівлі – еквівалент, він повинен надати заключення про еквівалентність, яка видана державною установою, яка акредитована на проведення робіт із гігієнічної регламентації." Гігієнічна регламентація здійснюється з метою обмеження інтенсивності або тривалості дії небезпечних факторів шляхом встановлення критеріїв їх допустимого впливу на здоров'я людини. Тобто діяльність як Комітету, так і акредитованих установ не відноситься до дослідження продуктів харчування на їх еквівалентність один одному і не передбачає отримання довідок та/або заключень про еквівалентність, в яких би мова йшла саме про еквівалентність, тотожність продуктів. Таким чином ніхто з потенційних учасників не зможе запропонувати еквівалент в розумінні вимог Оголошення до тендерної закупівлі, оскільки для подачі еквіваленту потрібна не тільки відповідність складових, а й наявність заключення на еквівалентність що є дискримінаційними вимогами. Просимо викласти підпункт 5. Пункту 7 Інформації про проведення закупівлі в наступній редакції: 5. Якщо учасник пропонує інший товар (аналог або еквівалент) ніж передбачений цією документацією, учасник повинен надати у складі Тендерної пропозиції таблицю відповідності запропонованого товару медико-технічним вимогам, вказаним у цьому додатку. Запропонований Учасником еквівалент товару повинен бути наданий з обов’язковим наданням порівняльної таблиці, підтверджуючої склад продукту щодо медико-біологічних вимог товару.
Учасниками у складі своєї пропозиції не можна запропоновати «еквівалент товару», аналізуючи медико-технічні вимоги до предмету закупівлі, вбачається встановлення Вами безальтернативного способу визначення предмету закупівлі, а саме Вміст L-аргініну у 100 мл готової суміші не менше - 0,85 г, показник яки й є у складі лише Нутрізон Едвантс Кубізон, вимагаємо видалити , Джерело білку – 100% ізолят соєвого білку., притамане лише одному виробнику Нутрізон Едвантс Діазон, , оскільки такі вимоги розроблені конкретно під певного постачальника даної продукції – Nutricia Nutrison Energy, Nutrison Advanced Cubison, Nutrison Advanced Diason
Зважаючи на вищевикладене, ми дійшли до висновку, що медико-технічні вимоги, викладені Вами в тендерній документації, розроблені під одного виробника, що в свою чергу робить неможливим нашу участь та участь інших Учасників у зазначених торгах. Таким чином, встановлені Вами в тендерній документації медико-технічні вимоги до предмету закупівлі не відповідають законодавству України, при цьому порушують законні права та інтереси потенційних учасників зазначених торгів, а також створюють умови (переваги) для перемоги одного учасника торгів, а саме – виробнику Nutricia . Отже, вважаємо, що дані критерії є дискримінаційним, і такими, що порушують права учасників, бо суттєво зменшують можливість учасників запропоновувати ентеральне харчування , що функціонально та якісно є еквівалентними замовленим. Тому встановлення таких вимог є неприпустимим та таким, що порушує основоположний принцип здійснення публічних закупівель, як недискримінація учасників.
Враховуючи вищевикладене та керуючись Законом України «Про Публічні закупівлі», В И М А Г А Є М О: Внести зміни у тендерну документацію та видалити характеристики які притаманні лише виробнику Nutricia , фасування товару встановити не менше 500 мл та замінити дискримінаційні вимоги. В іншому випадку, ми будемо змушені звернутися за захистом своїх законних прав та інтересів до Антимонопольного Комітету України та Держаудитслужби України
Пов'язані документи:
Учасник
- Сравнение жидкой смеси — копия.docx 27.08.2021 13:17
- Вимога.docx 27.08.2021 13:17
Дата подачі:
27.08.2021 13:17
Вирішення:
У першому стовпчику таблиці, розділу 6, чітко зазначено: "Назва предмету закупівлі (або еквівалент)"!!!
Отже Замовником не порушено чинного законодавства.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні