-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт дорожнього покриття дороги, яка сполучає с. Борисів та с. Залізне Васильківського району Київської області (коригування)
Детальна інформація стосовно предмету закупівлі та інших вимог зазначено в тендерній документації, яка додається до закупівлі
Торги відмінено
2 229 135.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 145.68 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 145.68 UAH
Період оскарження:
20.08.2021 12:26 - 03.09.2021 00:00
Скарга
Скасована
Порушення Замовником норм ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер:
8517da7f4ce4479785a5ea9a31c9718b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-20-002259-c.a2
Назва:
Порушення Замовником норм ЗУ "Про публічні закупівлі"
Скарга:
Фізична особа-підприємець Оганесян Агван Арамович подав тендерну пропозицію для участі в процедурі закупівлі та, за результатами електронного аукціону, її визнано найбільш економічно вигідною. Разом з тим, тендерну пропозицію Скаржника Замовником не розглянуто, натомість прийнято рішення про відміну процедури закупівлі на підставі п. 2 ч. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), про що в електронній системі закупівель розміщено Протокол від 17.09.2021р. № 387. Відповідно до інформації, зазначеної Замовником, підставою для відміни торгів є неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме зважаючи на невчасний строк розгляду тендерних пропозицій. Скаржник не погоджується з таким рішенням Замовника та вважає його незаконним з огляду на наступне: відповідно до Статті 16414. Порушення законодавства про закупівлі
«Порушення порядку визначення предмета закупівлі; несвоєчасне надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації; тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону; розмір забезпечення тендерної пропозиції, встановлений у тендерній документації, перевищує межі, визначені законом; неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі; ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом; порушення строків розгляду тендерної пропозиції - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Дії, передбачені частиною першою цієї статті, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за такі ж порушення, - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян».
Відповідно до ч. 9 ст. 29 закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Відповідно до ч. 10 ст. 29 закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення протягом одного дня з дня ухвалення відповідного рішення.
Наша пропозиція надійшла на розгляд 07.09.2021р, а вже 17.09.2021р Замовник відминив торги, посилаючий на невчасний строк розгляду тендерних пропозицій. Те, що Замовник не зробив протокол подовження розгляду тендерної пропозиції, цілком провина та некомпетентність Замовника.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Глеваха.docx 27.09.2021 15:21
- Скарга Глеваха.pdf 27.09.2021 15:21
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
28.09.2021 00:00
Скарга
Скасована
Порушення Замовником норм ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер:
dfb3ab443ab7414ab003b7694f81dfbb
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-20-002259-c.b1
Назва:
Порушення Замовником норм ЗУ "Про публічні закупівлі"
Скарга:
СКАРГА
На дії Замовника
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2021-08-20-002259-c. Фізична особа-підприємець Оганесян Агван Арамович (надалі – Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було: «Капітальний ремонт дорожнього покриття дороги, яка сполучає с. Борисів та с. Залізне Васильківського району Київської області (коригування) за ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь», що зазначено у оголошенні та ТД.
Фізична особа-підприємець Оганесян Агван Арамович подав тендерну пропозицію для участі в процедурі закупівлі та, за результатами електронного аукціону, її визнано найбільш економічно вигідною. Разом з тим, тендерну пропозицію Скаржника Замовником не розглянуто, натомість прийнято рішення про відміну процедури закупівлі на підставі п. 2 ч. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), про що в електронній системі закупівель розміщено Протокол від 17.09.2021р. № 387. Відповідно до інформації, зазначеної Замовником, підставою для відміни торгів є неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме зважаючи на невчасний строк розгляду тендерних пропозицій. Скаржник не погоджується з таким рішенням Замовника та вважає його незаконним з огляду на наступне: відповідно до Статті 16414. Порушення законодавства про закупівлі
«Порушення порядку визначення предмета закупівлі; несвоєчасне надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації; тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону; розмір забезпечення тендерної пропозиції, встановлений у тендерній документації, перевищує межі, визначені законом; неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі; ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом; порушення строків розгляду тендерної пропозиції - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Дії, передбачені частиною першою цієї статті, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за такі ж порушення, - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян».
Пов'язані документи:
Учасник
- receipt.pdf 22.09.2021 08:49
- Оплата скарги.jpg 20.09.2021 11:29
- Скарга Глеваха.pdf 17.09.2021 17:14
- Скарга Глеваха.docx 17.09.2021 17:14
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
22.09.2021 10:51