• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт дорожнього покриття дороги, яка сполучає с. Борисів та с. Залізне Васильківського району Київської області (коригування)

Детальна інформація стосовно предмету закупівлі та інших вимог зазначено в тендерній документації, яка додається до закупівлі

Торги відмінено

2 229 135.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 145.68 UAH
Період оскарження: 20.08.2021 12:26 - 03.09.2021 00:00
Скарга
Скасована

Порушення Замовником норм ЗУ "Про публічні закупівлі"

Номер: 8517da7f4ce4479785a5ea9a31c9718b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-20-002259-c.a2
Назва: Порушення Замовником норм ЗУ "Про публічні закупівлі"
Скарга:
Фізична особа-підприємець Оганесян Агван Арамович подав тендерну пропозицію для участі в процедурі закупівлі та, за результатами електронного аукціону, її визнано найбільш економічно вигідною. Разом з тим, тендерну пропозицію Скаржника Замовником не розглянуто, натомість прийнято рішення про відміну процедури закупівлі на підставі п. 2 ч. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), про що в електронній системі закупівель розміщено Протокол від 17.09.2021р. № 387. Відповідно до інформації, зазначеної Замовником, підставою для відміни торгів є неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме зважаючи на невчасний строк розгляду тендерних пропозицій. Скаржник не погоджується з таким рішенням Замовника та вважає його незаконним з огляду на наступне: відповідно до Статті 16414. Порушення законодавства про закупівлі «Порушення порядку визначення предмета закупівлі; несвоєчасне надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації; тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону; розмір забезпечення тендерної пропозиції, встановлений у тендерній документації, перевищує межі, визначені законом; неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі; ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом; порушення строків розгляду тендерної пропозиції - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Дії, передбачені частиною першою цієї статті, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за такі ж порушення, - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян». Відповідно до ч. 9 ст. 29 закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до ч. 10 ст. 29 закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення протягом одного дня з дня ухвалення відповідного рішення. Наша пропозиція надійшла на розгляд 07.09.2021р, а вже 17.09.2021р Замовник відминив торги, посилаючий на невчасний строк розгляду тендерних пропозицій. Те, що Замовник не зробив протокол подовження розгляду тендерної пропозиції, цілком провина та некомпетентність Замовника.
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 28.09.2021 00:00
Автор: ФОП Оганесян Агван Арамович, Оганесян Агван Арамович +380671275729 agvanoganesyan@inbox.lv
Скарга
Скасована

Порушення Замовником норм ЗУ "Про публічні закупівлі"

Номер: dfb3ab443ab7414ab003b7694f81dfbb
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-20-002259-c.b1
Назва: Порушення Замовником норм ЗУ "Про публічні закупівлі"
Скарга:
СКАРГА На дії Замовника Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2021-08-20-002259-c. Фізична особа-підприємець Оганесян Агван Арамович (надалі – Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію. Предметом закупівлі було: «Капітальний ремонт дорожнього покриття дороги, яка сполучає с. Борисів та с. Залізне Васильківського району Київської області (коригування) за ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь», що зазначено у оголошенні та ТД. Фізична особа-підприємець Оганесян Агван Арамович подав тендерну пропозицію для участі в процедурі закупівлі та, за результатами електронного аукціону, її визнано найбільш економічно вигідною. Разом з тим, тендерну пропозицію Скаржника Замовником не розглянуто, натомість прийнято рішення про відміну процедури закупівлі на підставі п. 2 ч. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), про що в електронній системі закупівель розміщено Протокол від 17.09.2021р. № 387. Відповідно до інформації, зазначеної Замовником, підставою для відміни торгів є неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме зважаючи на невчасний строк розгляду тендерних пропозицій. Скаржник не погоджується з таким рішенням Замовника та вважає його незаконним з огляду на наступне: відповідно до Статті 16414. Порушення законодавства про закупівлі «Порушення порядку визначення предмета закупівлі; несвоєчасне надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації; тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону; розмір забезпечення тендерної пропозиції, встановлений у тендерній документації, перевищує межі, визначені законом; неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі; ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом; порушення строків розгляду тендерної пропозиції - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Дії, передбачені частиною першою цієї статті, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за такі ж порушення, - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян».
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 22.09.2021 10:51
Автор: ФОП Оганесян Агван Арамович, Оганесян Агван Арамович +380671275729 agvanoganesyan@inbox.lv