-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Багатофункціональний друкувальний пристрій формату А4 Kyocera ECOSYS-M2040DN або еквівалент
Завершена
70 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 350.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 350.00 UAH
Період оскарження:
20.08.2021 11:34 - 28.08.2021 00:00
Вимога
Відкликано скаржником
Незаконна дискваліфікація
Номер:
5af7f4527ede4916b8e98268a59c6265
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-20-001684-c.a2
Назва:
Незаконна дискваліфікація
Вимога:
Відповідно до Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі передбачено, що документи пропозиції учасника, що складені безпосередньо учасником, а саме: довідки/листи в довільній формі /листи-роз’яснення/гарантійні листи повинні бути оформлені на фірмовому бланку ( у разі використання), містити підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) у разі накладання кваліфікованого електронного підпису УЕП/КЕП на пропозицію, а не на кожен електронний документ пропозиції окремо
Протоколом від № 93/19-29 від 07 вересня 2021 року дискваліфіковано но Учасника ТОВ «Офіс Систем ЛТД» у зв’язку з тим, що ним у складі тендерної пропозиції Учасник надано документ «Заява щодо згоди учасника процедури закупівлі на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» без підпису директора І. М. Іваненюка.
Проте, оголошенням про проведення спрощеної закупівлі не передбачено, що Заяви складені учасником повинні містити підпис та печатку, а лише довідки/листи в довільній формі /листи-роз’яснення/гарантійні листи.
В той же час на всю пропозицію Учасника ТОВ «Офіс Систем ЛТД» накладено удосконалений цифровий підпис.
Таким чином, підстава дискваліфікації Учасника ТОВ «Офіс Систем ЛТД» визначена у протоколі № 93/19-29 від 07 вересня 2021 року є незаконною, такою, що суперечить вимогам оголошенням про проведення спрощеної закупівлі та підляє скасуванню.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо
1. Скасувати рішення Замовника та скасувати рішення про відхилення пропозиції Учасника ТОВ «Офіс Систем ЛТД».
2. Прийняти рішення про визнання переможцем закупівлі Учасника ТОВ «Офіс Систем ЛТД».
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 09.09.2021 12:37
- Протокол 09.09.2021 15:43
Дата подачі:
09.09.2021 12:37
Вирішення:
Вимогу задоволоно (протокол додається)
Статус вимоги:
Задоволено
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
09.09.2021 15:48
Вимога
Відкликано скаржником
Несправедлива дисквалфікація
Номер:
7259e803263e4878a0d2a29552a6a48b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-20-001684-c.a1
Назва:
Несправедлива дисквалфікація
Вимога:
Відповідно до Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі передбачено, що документи пропозиції учасника, що складені безпосередньо учасником, а саме: довідки/листи в довільній формі /листи-роз’яснення/гарантійні листи повинні бути оформлені на фірмовому бланку ( у разі використання), містити підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) у разі накладання кваліфікованого електронного підпису УЕП/КЕП на пропозицію, а не на кожен електронний документ пропозиції окремо
Протоколом від № 93/19-29 від 07 вересня 2021 року дискваліфіковано но Учасника ТОВ «Офіс Систем ЛТД» у звязку з тим, що ним у складі тендерної пропозиції Учасник надано документ «Заява щодо згоди учасника процедури закупівлі на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» без підпису директора І. М. Іваненюка.
Проте Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі не передбачено, що Заяви складені учасником повинні містити підпис та печатку, а лише довідки/листи в довільній формі /листи-роз’яснення/гарантійні листи.
В той же час на всю пропозицію Учасника ТОВ «Офіс Систем ЛТД» накладено удосконалений цифровий підпис.
Таким чином, підстави дискваліфікації Учасника ТОВ «Офіс Систем ЛТД» незаконою, такою, що суперечить вимогам оголошенням про проведення спрощеної закупівлі та підляє скасуванню.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо
1. Скасувати рішення Замовника та скасувати рішення про відхилення пропозиції Учасника ТОВ «Офіс Систем ЛТД».
2. Прийняти рішення про визнання переможцем закупівлі Учасника ТОВ «Офіс Систем ЛТД».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.09.2021 12:17
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
09.09.2021 15:48