-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Електромонтажні роботи (встановлення адресної пожежної сигналізації, системи оповіщення людей про пожежу 3-го типу та системи передавання тривожних сповіщень Корпус 3 (7-й поверх) Блоки №4, №6, №7)
Додатково виділені кошти згідно довідки №5-18-б від 09.04.2021 р.
Торги не відбулися
400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 2 400.00 UAH
мін. крок: 0.6% або 2 400.00 UAH
Період оскарження:
20.08.2021 10:39 - 01.09.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Рішення Замовника щодо визначення переможця процедури закупівлі
Номер:
215541c374b344ad9a2e8af18197c835
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-20-002768-a.a2
Назва:
Рішення Замовника щодо визначення переможця процедури закупівлі
Вимога:
ВИМОГА
Протоколом №312 від 26.10.2021 р., засідання тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства «КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» (надалі – Замовник) переможцем процедури закупівлі за предметом «ДК021:2015 – код 45310000-3 - Електромонтажні роботи (встановлення адресної пожежної сигналізації, системи оповіщення людей про пожежу 3-го типу та системи передавання тривожних сповіщень Корпус 3 (7-й поверх) Блоки №4, №6, №7» було визначено ТОВ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ" (надалі –Переможець) (ЄДРПОУ 43694796). ТОВ «АПС-КИЇВ» не погоджується із таким рішенням Замовника з огляду на невідповідність тендерної пропозиції ТОВ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ" умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а також ТОВ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ" не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Ретельно вивчивши документи у складі тендерної пропозиції Переможець ТОВ «АПС-КИЇВ» були виявлені наступні невідповідності:
1. Відповідно до розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції тендерної документації вимагається: «Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Усі документи мають бути розміщені на фірмових бланках (за наявності) та містити такі обов'язкові реквізити, як дата створення, вихідний номер документу, особистий підпис учасника (керівника/представника/уповноваженої особи учасника із зазначенням прізвища, ініціалів та посади), відбиток печатки (надати лист-роз’яснення щодо використання чи невикористання у своїй діяльності печатки) на паперовому документі з подальшим скануванням оригіналу документу в повнокольоровому режимі. Підписання документів пропозиції відбувається шляхом проставляння особистого підпису учасника/уповноваженої особи учасника на паперовому документі без застосування аналогів відтворення власноручного підпису (факсимільний підпис) з подальшим скануванням оригіналу документу в повнокольоровому режимі (формат PDF). Якщо у вимогах замовника є перелік інформації, яка надається у складі довідки та/або встановлений зміст окремих документів, така інформація має бути відображена в довідках/листах в повному обсязі.» У складі тендерної пропозиції ТОВ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ" міститься файл «2.17 Акт огляду. pdf» в якому дату створення не зазначено, що суперечить вимогам Розділу ІІІ, п. 1 тендерної документації. Таким чином, тендерна пропозиція Переможця мала бути відхилена Замовником з огляду на не відповідність встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» (надалі –Закон) вимогам до учасника відповідно до законодавства. (на підтвердження додаються файли: «2.15 кошторисні розрахунки.pdf»)
2. Відповідно до Додатку 2 (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) до тендерної документації, учасники у складі пропозиції повинні надати наступні документи: 1. Кошторисну документацію (підписану Учасником та пропечатану*) у складі: - Договірна ціна; - Зведений кошторисний розрахунок вартості; - Локальні кошториси; - Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку. У складі тендерної пропозиції ТОВ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ" міститься файл «2.15 кошторисні розрахунки.pdf», в якому у всіх кошторисних розрахунках, предметом закупівлі зазначено «Електромонтажні роботи (встановлення адресної пожежної сигналізації, системи оповіщення людей про пожежу 3-го типу та системи передавання тривожних сповіщень Корпус 3 (6-й поверх) Блоки №4, №6, №7), Корпус 3 (7-й поверх) Блоки №4, №6, №7)», що взагалі не відповідає об’єму та в цілому виду закупівлі «Електромонтажні роботи (встановлення адресної пожежної сигналізації, системи оповіщення людей про пожежу 3-го типу та системи передавання тривожних сповіщень Корпус 3 (7-й поверх) Блоки №4, №6, №7)» в якій тендерним комітетом Комунального некомерційного підприємства «КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» у супереч абзацу першого частини третьої статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» було визнано ТОВ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ".». При цьому, наведені невідповідності не відносяться до формальних помилок, визначених, зокрема, статтею 22 Закону. Таким чином Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію Переможця таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації на підставі абзацу 2 пункту 2 частини першої статті 31 Закону. На виконання вимог розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, тендерної документації «Всі документи, що надаються учасником в складі пропозиції, мають бути взаємоузгоджені» У складі тендерної пропозиції ТОВ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ" міститься файл «2.1. Технічна специфікація.pdf» в якому ТОВ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ" «Гарантує, що тендерна пропозиція повністю відповідає технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим даною тендерною документацією та Додатком2. Та надаємо у складі пропозиції інформацію та документи, згідно вимог.». Надавши у складі пропозиції файл «2.15 кошторисні розрахунки.pdf» який взагалі не відповідає об’єму та в цілому виду закупівлі «Електромонтажні роботи (встановлення адресної пожежної сигналізації, системи оповіщення людей про пожежу 3-го типу та системи передавання тривожних сповіщень Корпус 3 (7-й поверх) Блоки №4, №6, №7)». Отже, на виконання вимог тендерної документації, Переможець мав надати кошторисні розрахунки із зазначенням «Електромонтажні роботи (встановлення адресної пожежної сигналізації, системи оповіщення людей про пожежу 3-го типу та системи передавання тривожних сповіщень Корпус 3 (7-й поверх) Блоки №4, №6, №7)», а тендерна пропозиція Переможця мала бути відхилена Замовником з огляду на не відповідність встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» (надалі –Закон) вимогам до учасника відповідно до законодавства (на підтвердження додаються файли: «2.15 кошторисні розрахунки.pdf», «2.1. Технічна специфікація.pdf» )
3. У розділі ІV. Подання та розкриття тендерних пропозицій п. 2 . Дата та час розкриття тендерних пропозицій, вимагається «Учасник у складі пропозиції надає гарантійний лист про те, що під час аукціону зобов'язується дотримуватись принципів добросовісної конкуренції та уникати штучного та невиправданого занижування (демпінгування) своїх цін.» але згідно наданого у складі тендерної пропозиції ТОВ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ" файлу «01. Реєстр.pdf» який вимагається розділом V. Оцінка тендерної документації, п 2. Інша інформація «Тендерна пропозиція має супроводжуватись переліком поданих документів (реєстром).» гарантійний лист про те, що під час аукціону зобов'язується дотримуватись принципів добросовісної конкуренції та уникати штучного та невиправданого занижування (демпінгування) своїх цін ВІДСУТНІЙ. Таким чином, наведені невідповідності не відносяться до формальних помилок, визначених, зокрема, статтею 22 Закону і Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію Переможця таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» (надалі –Закон) вимогам до учасника відповідно до законодавства (на підтвердження додається файли : «01. Реєстр.pdf»)
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», ми звертаємося до тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства «КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» з метою захисту своїх прав та охоронюваних Законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено наші права та законні інтереси. Враховуючи все вищевикладене, вважаємо, що Замовником під час проведення процедури закупівлі було порушено принципи здійснення закупівель, а саме: недискримінації учасників, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій учасників тендеру. Таким чином, Замовник порушує права та законні інтереси Учасників.
З метою дотримання принципів здійснення закупівель, Товариство з обмеженою відповідальністю "АПС-КИЇВ" ВИМАГАЄ:
1. Розглянути ВИМОГУ відповідно до законодавства.
2. Скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ".
У разі не виконання ВИМОГИ та недотримуючись Замовником Закону «Про публічні закупівлі», Товариством з обмеженою відповідальністю "АПС-КИЇВ" буде подано СКАРГУ до Органу Оскарження Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Учасник
- 2.15. Кошторисні розрахунки.pdf 28.10.2021 15:24
- 01. Реєстр.pdf 28.10.2021 15:24
- ВИМОГА.pdf 28.10.2021 15:24
- 2.17. Акт огляду.pdf 28.10.2021 15:24
- 2.1. Технічна специфікація.pdf 28.10.2021 15:24
- Протокол №317.pdf 29.10.2021 16:31
Дата подачі:
28.10.2021 15:24
Вирішення:
До електронної системи закупівель 28.10.2021 р. надійшла вимога №UА-2021-08-20-002768-а.а2 від Учасника ТОВ «АПС-КИЇВ» по процедурі закупівлі відкриті торги за предметом закупівлі ДК 021:2015 - код 45310000-3 Електромонтажні роботи (встановлення адресної пожежної сигналізації, системи оповіщення людей про пожежу 3-го типу та системи передавання тривожних сповіщень Корпус 3 (7-й поверх) Блоки №4, №6, №7), ID: UА-2021-08-20-002768-а, з вимогою скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ", розглянувши яку виникла необхідність повернути на кваліфікація ТОВ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ" та переглянути тендерну пропозицію повторно.
Статус вимоги:
Задоволено
Скарга
Виконана замовником
ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» не погоджується з рішенням Замовника щодо визначення переможця процедури закупівлі
Номер:
99dc3d7212534930a1d3b56f5ee9a333
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-20-002768-a.b1
Назва:
ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» не погоджується з рішенням Замовника щодо визначення переможця процедури закупівлі
Скарга:
Протоколом №265 від 10.09.2021 р., засідання тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства «КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» (надалі – Замовник) переможцем процедури закупівлі за предметом «ДК021:2015 – код 45310000-3 - Електромонтажні роботи (встановлення адресної пожежної сигналізації, системи оповіщення людей про пожежу 3-го типу та системи передавання тривожних сповіщень Корпус 3 (7-й поверх) Блоки №4, №6, №7» було визначено ПП "ДЕМЕТРА ЗАХИСТ" (надалі –Переможець) (ЄДРПОУ 40610000).
ТОВ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ" не погоджується із таким рішенням Замовника з огляду на невідповідність тендерної пропозиції ПП "ДЕМЕТРА ЗАХИСТ" умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а також ПП "ДЕМЕТРА ЗАХИСТ" не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Ретельно розглянувши документи у складі тендерної пропозиції ПП "ДЕМЕТРА ЗАХИСТ" Скаржником були виявлені наступні невідповідності:
1. Відповідно до розділу І, п. 7 тендерної документації вимагається: «Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою…..Якщо у складі тендерної пропозиції подається документ, складений на іншій, ніж зазначено вище, мові, такий документ повинен супроводжуватися перекладом на українську мову. Учасник подає такий переклад, завірений підписом уповноваженої особи учасника та/або підписом посадової особи чи представника служби перекладу, який гарантує достовірність інтерпретованої інформації. Дана вимога не стосується випадків, коли окремий документ, який надається в складі тендерної пропозиції, складено на декількох мовах, одна із яких відноситься до абзацу першого цього пункту, наприклад, буклети, паспорти на обладнання, інструкції з експлуатації тощо. Визначальним є текст, викладений українською мовою.»
У складі тендерної пропозиції ПП "ДЕМЕТРА ЗАХИСТ" міститься диплом про освіту Бондаренко А. М., (файл «Диплом Бондаренко (керівник)+.pdf») наданий російською мовою без супроводження перекладом на українську мову, всупереч вимог Розділу І, п. 7 тендерної документації.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника мала бути відхилена Замовником з огляду на не відповідність встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» (надалі –Закон) вимогам до учасника відповідно до законодавства.
2. Відповідно до Додатку 2 (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) до тендерної документації, учасники у складі пропозиції повинні надати наступні документи:
1. Кошторисну документацію (підписану Учасником та пропечатану*) у складі:
- Договірна ціна;
- Зведений кошторисний розрахунок вартості;
- Локальні кошториси;
- Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку.
У складі тендерної пропозиції ПП "ДЕМЕТРА ЗАХИСТ" міститься файл «кошторис.pdf», в якому всі кошторисні розрахунки, крім Договірної ціни, не підписані учасником та не пропечатані, всупереч вимог тендерної документації, щодо надання кошторисної документації підписаної Учасником та пропечатаної.
Додатково зазначимо, що кошторисна документація (файл «кошторис.pdf») Переможця містить підписи осіб, яких не можливо ідентифікувати з огляду на відсутність реквізитів поруч із підписами: ПІБ осіб, що підписали документи, та печатки. А також ці підписи не є підписом уповноваженої особи Переможця – директора Жердій О. М.
Звертаємо увагу, що у складі пропозиції Переможця міститься довідка про використання печатки у своїй господарській діяльності - «Довідка про печатку. pdf». Отже, на виконання вимог тендерної документації, Переможець мав надати кошторисні розрахунки із відбитком печатки та підписом уповноваженої особи. Так, зазначені документи (кошторисні розрахунки, крім договірної ціни), що не містять підпису та печатки Учасника -ПП "ДЕМЕТРА ЗАХИСТ", не відповідають умовам тендерної документації в цій частині. При цьому, наведені невідповідності не відносяться до формальних помилок, визначених, зокрема, статтею 22 Закону.
Таким чином, тендерна пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та повинна бути відхилена Замовником на підставі абзацу 2 пункту 2 частини першої статті 31 Закону.
3. Відповідно до Додатку 2 (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) до тендерної документації п.6 серед переліку документів та інформації для підтвердження відповідності технічним, якісним вимогам та вимогам тендерної документації запропонованого предмета закупівлі вимагається, що «Розрахунок ціни пропозиції виконується відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
У складі тендерної пропозиції ПП "ДЕМЕТРА ЗАХИСТ" міститься файл «кошторис.pdf», зокрема договірна ціна та підтверджуючі розрахунки у відповідності до ДСТУ БД.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (далі – ДСТУ), у пункті 10 якої зазначено: Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами зазначено "-" (стор. 2 Договірної ціни файлу «кошторис.pdf»).
Відповідно до п.6.2.12. ДСТУ БД.1.1-1:2013: До складу ціни пропозиції учасника конкурсних торгів (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбуватися протягом будівництва. Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи зі строків будівництва, виду будівництва, структури будівництва, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника конкурсних торгів (договірній ціні) та на підставі прогнозних рівнів інфляції на наступні періоди, що схвалюються Кабінетом Міністрів України.
Згідно Постанови Кабінетом Міністрів України №671 від 29 липня 2020 року «Про схвалення Прогнозу економічного і соціального розвитку України на 2021-2023 роки», на кінець 2021 року задекларований Урядом показник інфляції становить 7,3%, а середньомісячний показник інфляції прогнозується на рівні 8,1%.
Відповідно до п.6.3.4. ДСТУ БД.1.1-1:2013 Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбуватися протягом будівництва, використовуються у порядку обумовленого договору підряду.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п.6.2.12. ДСТУ БД.1.1-1:2013, вимога щодо включення коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, носить обов’язковий характер, а не право учасника включати чи не включати такі витрати. Наголошуємо, що дана позиція підтверджується рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 8330-р/пк-пз від 19.04.2021, №20236-р/пк-пз від 06.09.2021, №18197-р/пк-пз від 09.08.2021.
Отже, Переможець не включив до договірної ціни кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, що не відповідає п.6.2.12. ДСТУ БД.1.1-1:2013.
Таким чином, тендерна пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та повинна бути відхилена Замовником на підставі абзацу 2 пункту 2 частини першої статті 31 Закону.
Не відхиливши Пропозицію Переможця, Замовник порушив вимоги статті 31 Закону, відповідно до якої Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
4. Відповідно п. 1 Розділу ІІІ. Тендерної документації вимагалось надання учасниками: «проекту договору (відповідно до Додатку 3 тендерної документації), підписаними уповноваженою посадовою особою учасника та завіреним печаткою учасника*». А також п.3 Розділу VI. тендерної документації вимагалось надання:
«Учасник подає у складі пропозиції проєкт договору, який є невід’ємною її частиною. В проєкті договору про закупівлю учасникам необхідно заповнити всі пункти договору, що передбачено замовником для заповнення, окрім номеру договору, дати договору, ціни в договорі. Учасник не повинен відступати від даної форми. Умови, для яких не залишено вільного місця для вписування власних відомостей, зміні та/або коригуванню не підлягають. Підписуючи даний документ в складі пропозиції, учасник надає згоду з умовами договору в запропонованій редакції.»
У складі тендерної пропозиції ПП "ДЕМЕТРА ЗАХИСТ" міститься файл «Погодження з проєктом договору.pdf» в якому надано проект договору, заповнений не в повному обсязі, в порушення вимог тендерної документації. Так, Специфікація, яка є невід’ємною частиною проекту договору (Додаток №1) не заповнена Переможцем. Специфікація містить поля, передбачені Замовником для заповнення, має вільне місце та повинна бути заповнена Переможцем та надана у складі пропозиції відповідно до вимог п. 1 Розділу ІІІ.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника мала бути відхилена Замовником з огляду на не відповідність встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», ми звертаємося до Органу Оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних Законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено наші права та законні інтереси.
Враховуючи все вищевикладене, вважаємо, що Замовником під час проведення процедури закупівлі було порушено принципи здійснення закупівель, а саме: недискримінації учасників, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій учасників тендеру.
Таким чином, Замовник порушує права та законні інтереси ТОВ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ", як Учасника відповідної процедури та як потенційного претендента на укладання договору з Замовником у майбутньому.
З метою дотримання принципів здійснення закупівель, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ",
ПРОСИТЬ:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ПП "ДЕМЕТРА ЗАХИСТ".
Пов'язані документи:
Учасник
- Диплом Бондаренко (керівник).pdf 15.09.2021 17:58
- СКАРГА UA-2021-08-20-002768-a.pdf 15.09.2021 17:58
- кошторис.pdf 15.09.2021 17:58
- рішення від 20.09.2021 № 21264.pdf 20.09.2021 19:22
- Інформація про резолютивну частину рішення від 29.09.2021 № 22169.pdf 30.09.2021 14:18
- рішення від 29.09.2021 № 22169.pdf 01.10.2021 17:08
- Пояснення по суті скарги.pdf 23.09.2021 16:03
- ПРОТОКОЛ №287.pdf 05.10.2021 15:27
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.09.2021 10:33
Дата розгляду скарги:
29.09.2021 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
20.09.2021 19:22
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
01.10.2021 17:09
Дата виконання рішення Замовником:
05.10.2021 15:27
Коментар замовника щодо усунення порушень:
на підставі рішення від 29.09.2021р. №22169-р/пк-пз Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, комунальне некомерційне підприємство «Кіровоградська обласна лікарня Кіровоградської обласної ради» скасувало рішення про визначення переможцем приватного підприємства "ДЕМЕТРА ЗАХИСТ" по процедурі відкриті торги по предмету закупівлі: ДК 021:2015 – код 45310000-3 Електромонтажні роботи (встановлення адресної пожежної сигналізації, системи оповіщення людей про пожежу 3-го типу та системи передавання тривожних сповіщень Корпус 3 (7-й поверх) Блоки №4, №6, №7), ID: UA-2021-08-20-002768-a. Протокол засідання тендерного комітету №287 від 05.10.2021р.