-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Інформаційно-консультаційна послуга із розробки та впровадження постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР) у відділах Комунальної установи «Дніпровський міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)» Дніпровської міської ради
Завершена
70 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 2.9% або 2 000.00 UAH
мін. крок: 2.9% або 2 000.00 UAH
Період оскарження:
20.08.2021 10:23 - 30.08.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога стосовно непрамовірної дискваліфікації учасника та вибору переможця
Номер:
04566822ad4942f7848a9ef8294c97ea
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-20-002403-a.c3
Назва:
Вимога стосовно непрамовірної дискваліфікації учасника та вибору переможця
Вимога:
неправомірна дискваліфікація учасника та вибір переможця
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога.pdf 10.09.2021 13:33
- Відповідь на вимогу.pdf 13.09.2021 19:30
Дата подачі:
10.09.2021 13:33
Вирішення:
надання роз*яснень щодо підстав відхилення ФОП Чучко Н.П. та визначення переможцем ФОП Вершинін С.Г.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Що до порушення ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер:
f88a47cfac0c4c28ba3352b740be75ad
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-20-002403-a.a2
Назва:
Що до порушення ЗУ "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Вами у п. 19 Відхилення цінових пропозицій зазначено - "4) Учасник, який не надав документи для підписання договору (зазначені у п. 14, 18.1 цієї документації) у строк п. 18.1, вважається таким, що відмовився від підписання договору" Проте, ст.14 ЗУ "Про публічні закупівлі" прямо містить умови, за яких Замовник відхиляє пропозицію, а саме, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
Даниою статею передбачено відмову саме учасника-переможця від підписання договору, про що учасник має вас або офіційно повідомити, або не підписати договір у встановлений законом термін - не пізніше 20 днів з моменту оголошення його переможцем. Ваші надумані умови що до відхилення тендерної пропозиції передбачені у п. 14, 18.1 ТД про ненадання документів для підписання договору і встановленя терміну 3 дні на їх подачу - не передбачені ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі", а тому є незаконними та підлягають виключенню з ТД.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.08.2021 14:17
Вирішення:
Шановний користувач!
Повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону пропозиція учасника, яка не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівл замовником відхиляється. Замовник вважає за потрібним визначити умовою до закупівлі та вимогою до предмета закупівлі самє надання документів для підписання договору у строк 3 робочі дні, чим ніяк не порушує вимоги, зазначені в ст. 14 Закону. Тим паче, всі документи у Учасника вже є на момент подання пропозицій, їх треба лише надати Замовнику. А затягування моменту підписання договору тільки зменшує строк виконання самої послуги.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Що до невідповідності вимог діючому законодавству
Номер:
956eae5b8a6c49c59a9bc3aa488c256c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-20-002403-a.a1
Назва:
Що до невідповідності вимог діючому законодавству
Вимога:
Шановнийй замовник. Вами висунуто вимогу що до надання наступних документів "- затверджена оператором потужності у наданому аналогічному договору загальна схема з маршрутами руху: сирої та готової продукції; персоналу в повсякденному та спеціальному одязі; брудного посуду; відходів (завірена копія з відповідних розділів розробленої документації по вищенаведеному аналогічному договору); - затверджена оператором потужності у наданому аналогічному договору блок-схема технологічного процесу одного будь-якого харчового продукту тощо, який виготовляється на потужності (завірена копія з відповідних розділів розробленої документації по вищенаведеному аналогічному договору). Проте, дані документи не належать Учаснику закупівлі, а є власністю Замовника (оператора потужності), із яким укладався аналогічний договір. Учасник не має жодних правових підстав вимагати у Замовника (оператора потужності) із яким укладено аналогічний договір, надати Учаснику затверджену загальну схему з маршрутами руху: сирої та готової продукції; персоналу в повсякденному та спеціальному одязі; брудного посуду; відходів та затверджену
блок-схему технологічного процесу одного будь-якого харчового продукту тощо, який виготовляється на потужності у вигляді завірених копій цих документів. Вся розроблена документація по аналогічних договорах є власністю та внутрішньою документацією Замовника, як оператора ринку, використовується ним в своїй діяльності, як цього вимагає пункт 1.3. Оператори ринку повинні розробити та запровадити ефективну систему НАССР, що дозволяє контролювати усі небезпечні фактори, які можуть бути у харчовому продукті, НАКАЗУ № 590 від 01.10.2012 МІНІСТЕРСТВА АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ, Ваша вимога спонукає Учасника до вчинення ним незаконних дій примусового характеру стосовно третіх осіб (Замовника-оператора потужності, із яким укладено аналогічний договір), щодо витребування у третіх осіб документів, які належать їм, є їх власністю, та які не мають передбачених законом обов'язків і повноважень щодо надання цих документів Учаснику, в тому числі у вигляді завірених копій цих документів, а отже така вимога є неправомірною та підлягає вилученню з умов тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.08.2021 13:27
Вирішення:
Шановний користувач!
Повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Враховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник встановлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”.
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону.
Таким чином, з метою підтвердження досвіду укладання аналогічних договорів учасник повинен подати не лише договір, але й документи, які підтверджують факт його виконання належним чином. Загальні схеми з маршрутами руху сирої та готової продукції та інші документи, що підтверджують досвід виконання аналогічних договорів індивідуально під замовника (без використання шаблонів), подаються учасником в якості доказів сумлінного виконання договору та повинні свідчити про наявність достатньої кваліфікації учасника.
Відповідно до ст. 21 Закону України “Про інформацію”, інформацією з обмеженим доступом є конфіденційна, таємна та службова інформація. До інформації з обмеженим доступом не можуть бути віднесені відомості про стан довкілля, якість харчових продуктів і предметів побуту.
Також, згідно ст. 50 Конституції України кожному гарантується право вільного доступу до інформації про стан довкілля, про якість харчових продуктів і предметів побуту, а також право на її поширення. Така інформація ніким не може бути засекречена.
Вважаємо, що інформація щодо схем рухів продуктів, сировини та інші документи, що вимагаються замовником та стосуються якості та безпеки харчового продукту, який у подальшому буде використаний для невизначеного кола споживачів, не може бути інформацією з обмеженим доступом. Також звертаємо Вашу увагу, що обмеженню доступу підлягає інформація, а не документ. Якщо документ містить інформацію з обмеженим доступом, для ознайомлення надається інформація, доступ до якої необмежений.
Враховуючи викладене, замовник в документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні