• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 – 79410000-1— “Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління”. Організація та проведення консультацій для інститутів громадянського суспільства.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)) 1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Дніпропетровської обласної державної адміністрації (далі - Департамент); Пр. О.Поля,1 м. Дніпро, 49004; код за ЄДРПОУ – 43487092; 2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015 – 79410000-1— “Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління”. Організація та проведення консультацій для інститутів громадянського суспільства. 3. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Виконавець має надати послуги з організації та проведення п’яти консультацій у форматі круглого столу з інститутами громадянського суспільства, тривалістю кожної не менше 3-х годин. На кожному круглому столі Виконавець повинен забезпечити участь не менше 30 учасників. На кожній консультації має бути розкрита одна тема із нижченаведених відповідно до наданої таблиці. Теми не повинні повторюватися. 1. Соціальне підприємництво: формування та управління ефективною командою. Розвиток внутрішніх комунікацій. 2. Соціальне підприємство: Політичний інтелект. Консенсус та баланс інтересів. 3. Умови участі організацій громадянського суспільства у процедурах публічних закупівель. Огляд можливостей для участі у таких процедурах. 4. Права неприбуткових організацій громадянського суспільства на здійснення підприємницької діяльності. 5. Права організацій громадянського суспільства, які надають соціальні послуги за рахунок бюджетних коштів, у тому числі право користуватися державним та комунальним майном на пільгових засадах. Виконавець розробляє порядок проведення та розгорнутий план (Програму) кожної консультації та надає Замовнику на погодження з електронної пошти відповідальної особи Виконавця. План повинен містити всю інформацію, яка узгоджується з Замовником. Замовник протягом 3-х робочих днів погоджує або відправляє на коригування план (Програму) шляхом направлення листа на електронну пошту Виконавця. Основні вимоги до виконання послуги: - оренда приміщення для проведення круглого столу місткістю не менше ніж 50 місць. Розташування приміщення має бути у центральній частині міста з необхідною кількістю меблів для кожного учасника та безкоштовним Wi-Fi по всій території місця надання послуги (узгоджується з Замовником); - технічний супровід заходу, забезпечення необхідним мультимедійним та презентаційним обладнанням; - підготовка та розповсюдження прес-релізів про проведення консультацій не менш ніж на двох інтернет-ресурсах (узгоджується з Замовником); - забезпечення всіх учасників роздатковими матеріалами та канцелярським приладдям – програма заходу, папки, ручки, блокноти тощо (вигляд, зображення та якість узгоджується із Замовником); - забезпечення учасників консультації засобами індивідуального захисту (захисні маски, дезінфікуючі засоби); - реєстрація учасників консультацій; - запрошення представників інститутів громадянського суспільства, Дніпропетровської облдержадміністрації, районних державних адміністрацій, та інших зацікавлених організацій (узгоджується з Замовником). Виконавець для проведення консультації повинен залучити не менше одного фахівця необхідної кваліфікації, який має досвід проведення консультацій відповідно до тематики. Виконавець узгоджує з Замовником місце проведення кожної консультації та зміст роздаткового матеріалу, що буде використовуватись під час заходів, не менш, ніж за 3 робочі дні. 4. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення для предмета закупівлі ДК 021:2015 – 79410000-1— “Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління”. Організація та проведення консультацій для інститутів громадянського суспільства відповідає розрахунку видатків до кошторису департаменту на 2021 рік. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована відповідно до актуальних цін на подібні послуги та становить 190 000,00 грн з ПДВ, що відповідає розміру бюджетного призначення.

Торги не відбулися

190 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 950.00 UAH
Період оскарження: 20.08.2021 09:57 - 30.08.2021 09:00
Вимога
Відхилено

Оскарження рішення про відмову пропозиції

Номер: c26e18e0d8b6424c8aa2a7bccb60c32f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-20-001768-a.c1
Назва: Оскарження рішення про відмову пропозиції
Вимога:
Прошу переглянути прийняте вами рішення про відмову у приняйтті моєї пропозиції. В рішенні, яке я отримав, підставою для відмови ви зазначили: "учасник на надав довідку не раніше, ніж десятиденної давнини по відошенню до дати розкриття тенерних пропозицій, з обслуговующого банку про вiдкриття paxyнкy". Звертаю вашу увагу що зазначиний документ, а саме : довідки про відкриття рахунку(ів), залишок коштів на цьому (цих) рахунку(ах) та відсутність заборгованості за кредитами, є в наявності у пакеті документів які були мною одержані від банку 1 вересня (дата проведення тендеру 3 вересня), завірена моєю печаткою, підписом та КЕПом, згідно вимог тендерної документації. До цієї скарги ще раз додаю зазначені документи.
Вирішення: Відповідь на вимогу учаснику спрощеної закупівлі UA-2021-08-20-001768-a ФОП Євстратьєв А.О. Розглянувши Вашу вимогу – оскарження рішення про відмову пропозиції, повідомляємо наступне. Відповідно до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, затвердженого протоколом УО № 5 від 20.08.2021, а саме підпункту 10 пункту 3 Додатку 3 до Оголошення Учасник повинен надати довідку(и) не раніше, ніж десятиденної давнини по відношенню до дати розкриття тендерних пропозицій, з обслуговуючого банку/банків про відкриття рахунку(ів), залишок коштів на цьому (цих) рахунку(ах) та відсутність заборгованості за кредитами. Тож, враховуючи вищевикладене, Замовник вимагає: 1) довідку про відкриття рахунку(ів); 2) довідку про залишок коштів на цьому (цих) рахунку(ах); 3) довідку про відсутність заборгованості за кредитами. Учасником спрощеної закупівлі UA-2021-08-20-001768-a, ФОП Євстратьєв А.О. було завантажено через електронну систему закупівель два документа: - копія довідки про рахунок та залишок на рахунках; - копія довідки про стан позичкової заборгованості. В переліку документів Учасника відсутня саме довідка про відкриття рахунку, яка вимагається Замовником, що не є тотожною наданій Учасником довідці про рахунок та залишок на рахунках. Тому, Вашу пропозицію слід вважати такою, що не відповідає вимогам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та є підставою для відхилення.
Статус вимоги: Відхилено