• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт колесо-токарного верстату

1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900 3. Місцезнаходження замовника*. вулиця Симона Петлюри, 21а, місто Київ, 01032/ вулиця Уманська 8, м. Київ, 03049 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 50530000-9 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Капітальний ремонт колесо-токарного верстату) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 50530000-9 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 5 580 000,00 грн. (п’ять мільйонів п’ятсот вісімдесят тисяч грн. 00 коп.), з ПДВ. 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2021 року (до 31.12.2021 р.) 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20.09.2021 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 55 800,00 грн. 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): гарантія, а саме: – банківська гарантія, умови – відповідно до тендерної документації; 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «про публічні закупівлі»: 20.09.2021 18:00 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 55 800,00 грн. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень, - відкриті торги; Застосовані критерії оцінки - ціна.

Завершена

5 580 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 55 800.00 UAH
Період оскарження: 20.08.2021 09:42 - 24.09.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога до умов тендерної документації

Номер: dd760bc0062c49a78773ab4e1fc5b4ab
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-20-000418-c.a1
Назва: Вимога до умов тендерної документації
Вимога:
Шановний тендерний комітет. Наше підприємство є офіційним представником заводу виробника даної моделі верстату та бажає прийняти участь у даній закупівлі. Але вважаємо, що дана тендерна документація містить вимоги, які неможливо виконати. Згідно Розділу 1 Додатку 1 (Технічне завдання) - Термін надання послуг: у строк не пізніше 31.12.2021 року. Враховуючи великий об’єм капітального ремонту колесо-токарного верстату та період який залишається для даного ремонту після закінчення всіх етапів процедури закупівлі - Термін надання послуг до кінця цього року є просто неможливим. Задля виконання надійного і якісного капітального ремонту даного верстату просимо подовжити термін виконання на наступний рік, та змінити: «Термін надання послуг: у строк не пізніше 31.12.2021 року» на «Учасник (Виконавець) зобов’язується надати послуги у строк, що не перевищує 180 календарних днів з моменту приймання-передачі обладнання в ремонт» Навіть якщо на даній закупівлі будуть пропозиції від інших учасників строком виконання послуг до кінця цього року – то дані пропозиції будуть стосуватись або неякісного капітального ремонту або порушення строків виконання договору.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розглянувши Ваше запитання, повідомляємо, що фінансові плани АТ «Укрзалізниця» мають плановий характер та формуються з розрахунку до кінця року. При цьому всі послуги та роботи, в тому числі ті, які закуповуються за планом ремонту основних засобів, повинні бути виконанні до кінця поточного року. Фінансові плани на 2022 рік станом на поточні дату ще не сформовані. У зв’язку з цим можливість продовжити строки виконання робіт за даною закупівлею на наступний 2022 рік відсутня. Зміни до тендерної документації вноситись не будуть. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Відхилено

СКАРГА на порушення Замовником законодавства про публічні закупівлі

Номер: 9ce4d0facbd341a09a15aaf67045b2a7
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-20-000418-c.a2
Назва: СКАРГА на порушення Замовником законодавства про публічні закупівлі
Скарга:
Неправомірне рішення Замовника про допуск Товариства з обмеженою відповідальністю "СТАНТЕХСЕРВІС" до другого етапу відкритих торгів. Деталі з текстом скарги у файлі.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 20.10.2021 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 08.10.2021 11:23
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 22.10.2021 17:04
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ 8С Груп, Нестеренко Марина Володимирівна +380930353805 ltd8sgroup@gmail.com