• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з капітального ремонту колесотокарного верстату ПКВЧД-11 Дніпро

1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900 3. Місцезнаходження замовника*. вулиця Симона Петлюри, 21а, місто Київ, 01032/ вулиця Уманська 8, м. Київ, 03049 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 50530000-9 – Послуги з ремонту та технічного обслуговування техніки (Послуги з капітального ремонту колесотокарного верстату ПКВЧД-11 Дніпро) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 50530000-9 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 692 400,00 грн (шістсот дев’яносто дві тисячі чотириста гривень 00 копійок), з ПДВ. 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2021 року (до 31.12.2021 р.) 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20.09.2021 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 13 800,00 грн. 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): гарантія, а саме: – банківська гарантія, умови – відповідно до тендерної документації; 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «про публічні закупівлі»: 20.09.2021 18:00 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 6 900,00 грн. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень, - відкриті торги; Застосовані критерії оцінки - ціна.

Завершена

692 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 900.00 UAH
Період оскарження: 20.08.2021 08:59 - 16.09.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

довідка про працівників

Номер: e78282587e8a4ef6a0927dedacdf5c03
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-20-000607-a.c1
Назва: довідка про працівників
Вимога:
по технічним причинам не вдалося загрузити в частно із за зависання бази прозоро. прошу допустити до участі в аукционі так як це являеться не сутевою помилкою.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: РОЗГЛЯНУЛИ: Вимогу UA-2021-08-20-000607-a.c1, а саме: «по технічним причинам не вдалося загрузити в частно із за зависання бази прозоро. прошу допустити до участі в аукционі так як це являеться не сутевою помилкою.». Вирішили надати відповідь: Вимога не відповідає ч. 3 ст. 31, ч. 4 ст. 33, ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» в зв’язку з чим підлягає залишенню без розгляду. Порядок оскарження встановлено відповідно ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі». Ваша пропозиція відхилена з підстав – «не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що 1) Тендерна пропозиція учасника ТОВ РІАЛ ІНВЕСТ УКРАЇНА підлягає відхиленню в зв’язку з не виправленням виявлених замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. - пропозицію учасника ТОВ РІАЛ ІНВЕСТ УКРАЇНА відхилити на підставі абз. 6 п. 1 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» - «не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей».»
Статус вимоги: Відхилено