1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця».2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900.3. Місцезнаходження замовника*. вулиця Симона Петлюри, 21а, місто Київ, 01032/ вулиця Уманська 8, м. Київ, 03049.4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі».5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 42120000-6 Насоси та компресори (Компресорна установка).5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 42123000-7.6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації.7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 3 420 019,20 грн. (три мільйони чотириста двадцять тисяч дев’ятнадцять грн. 20 коп.) з ПДВ.9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2021 року (до 31.12.2021 р.).10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20.09.2021 18:00.11. Умови оплати: відповідно до умов Договору.12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації.13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 102 600,00 (сто дві тисячі шістсот гривень 00 коп.).14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): гарантія, а саме: – банківська гарантія, умови – відповідно до тендерної документації;15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 20.09.2021 18:00.16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 34 200,00 грн. (тридцять чотири тисячі двісті гривень 00 коп.).17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується;18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації.Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень, - відкриті торги;Застосовані критерії оцінки - ціна.
Завершена
3 420 019.20UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 34 200.00 UAH
Період оскарження:20.08.2021 08:16 - 24.09.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:bebbdd16d7e24eb08d227acd2cefd5f4
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-08-20-000181-a.a1
Назва:Вимога
Вимога:
Наше підприємство має намір взяти участь у процедурі закупівлі. Ми вважаємо, що тендерна документація складена з суворим порушенням Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки тендерна документація не дозволяє учаснику підтвердити відповідність запропонованої продукції шляхом надання Декларації про відповідність, складеної відповідно вимог ДСТУ ISO/IEC17050-1:2006, що є дискримінуючим фактором та суттєво зменшує число потенційних учасників аукціону.
Для розширення числа учасників процедури закупівлі та виключення можливості порушення ст 5. «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» Закону України «Про публічні закупівлі», просимо внести зміни до тендерної документації та викласти п.1.1. Розділу ІІ додатку №1 у наступній редакції: «
1.1 На продукцію, що пропонується до постачання надати оригінал або копію одного з наступних документів про відповідність:
- Декларації про відповідність, складеної відповідно вимог ДСТУ ISO/IEC17050-1:2006;
- протоколу (у тому числі протоколу випробувань);
- звіту;
- висновку;
- сертифікату (у тому числі сертифікату відповідності);
- атестату;
- іншого документу, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності.
Оцінка відповідності, зазначена в пунктах 1.1-1.2 (крім декларації про відповідність, складеної відповідно вимог ДСТУ ISO/IEC17050-1:2006), має бути здійснена органами з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України з видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою. Декларація про відповідність має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006.»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:09.09.2021 17:56
Вирішення:На Ваше звернення повідомляємо, що будь-який потенційний учасник (виробник та/або дистриб’ютор) має можливість звернутися до органу з оцінки відповідності відповідної акредитації та отримати документ, підтверджуючий відповідність продукції, тому дана вимога не є жодним чином дискримінацією, та усі потенційні учасники перебувають в однаковому становищі. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги:Відхилено
declined
declined
Скарга
Відхилено
Порушено Статтю 5 та Статтю 22 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер:9f6c6d9453d54d0c97f9c52100d7085f
Пов'язана прекваліфікація:ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЕЛЬ-2020"
Ідентифікатор запиту:UA-2021-08-20-000181-a.a2
Назва:Порушено Статтю 5 та Статтю 22 Закону України «Про публічні закупівлі»
Скарга:
До постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства
у сфері публічних закупівель
Адреса: 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
Найменування та місцезнаходження суб’єкта оскарження :
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БАМІД»
(код ЄДРПОУ 43378458)
Адреса: 02094, м.Київ, вул. Мурманська, будинок 3
Електронна пошта : tovbamid@gmail.com
Телефон : +380969860008
Найменування Замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються :
ФІЛІЯ «ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ»
АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ»
(код ЄДРПОУ 41022900)
Адреса : 01032, Київська область, м. Київ, вул. Симона Петлюри, буд.21А
Електронна пошта : pk_tend@uz.gov.ua
Телефон : +38044-309-73-53
Інформація про закупівлю ID в Prozorro: b0ffd15d3b324fc889970435c5cd7411
Ідентифікатор закупівлі в Prozorro : UA-2021-08-20-000181-a
Код ДК 021:2015 – 42120000-6 Насоси та компресори (Компресорна установка)
Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника:22.10.2021р.
СКАРГА
на дії Замовника
ФІЛІЄЮ «ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ» (далі - Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (ідентифікатор закупівлі в Prozorro : UA-2021-08-20-000181-a) по предмету закупівлі : «Код ДК 021:2015 – 42120000-6 Насоси та компресори (Компресорна установка)».
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БАМІД» (далі – ТОВ «БАМІД») виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації Замовника подало свою тендерну пропозицію.
При цьому Замовником було порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження та інших учасників даної процедури закупівлі по Статті 5 та Статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», що призвело до порушення норм законодавства у зв’язку з чим, керуючись своїми законними правами ТОВ «БАМІД» подає цю скаргу на наступні дії , бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, що незаконними , неправомірними та такими , що порушують інтереси інших учасників закупівлі є рішення Замовника про допущення до аукціону таких Учасників :
1) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РЕДТЕХНОТРЕЙД» (далі – ТОВ «РЕДТЕХНОТРЕЙД») ;
2) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОМ ПАУЕР» (далі – ТОВ «ПРОМ ПАУЕР») ;
3) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АРТЕЛЬ-2020» (далі – ТОВ «АРТЕЛЬ-2020») , - згідно з Протоколом розгляду тендерної пропозицій UA-2021-08-20-000181-a , що опубліковано на майданчику 22.10.2021р.
ОСКІЛЬКИ цими Учасниками було допущено ряд помилок у своїй тендерній пропозиції , на які ми б хотіли звернути увагу , а саме , по-порядку розглянемо кожного :
ТОВ «РЕДТЕХНОТРЕЙД»
1. Відповідно до вимог Тендерної документації Замовника Розділ II. Документальне підтвердження, пункт 2.4 вимагається :
«2.4 На підтвердження відповідності продукції вимогам замовника зазначеним в Таблиці 1,2 Додатка А Додатку 1, учасник надає один або декілька документів виробника таких як:
- документ що підтверджує якість та походження продукції, запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості тощо).»
Учасником на цю вимогу надано документ «Паспорт РЭ СБ4-24(50).F114(GMS150», VS204)(М).pdf, в п.4 якого зазначено, що установка компресорна передбачена для використання в медичних установах.
В Додатку 1 Тендерної документації Замовника зазначено місце поставки , а саме що продукція відвантажується в 6 різних вагонних та пасажирських депо АТ «Укрзалізниця». Тобто продукція що закуповується є продукцією залізничного призначення.
Також сертифікат відповідності однойменний файл «Сертифiкат вiдповiдностi компресор.pdf», який учасник завантажив , на цю ж продукцію, виданий по коду ДКПП 30.20.40.
Дослівно цей код звучить так: «Частини залізничних локомотивів, трамвайних моторних вагонів і рухомого складу; кріплення та арматура і їхні частини; механічне устаткування для керування рухом».
Тобто Учасник в сертифікаті відповідності вказує, що запропонована продукція це «частини залізничних локомотивів», а паспорт надає на продукцію яка використовується у медичних закладах.
Учасник не виконав вимогу п. 2.4 Додатку 1 тендерної документації.
2. Відповідно до вимог Тендерної документації Додаток 1 вимагається, що продукція , яка планується Учасниками до постачання повинна бути виготовлена : «не раніше 01.06.2020 року.»
Тобто , судячи з даної вимоги , зрозуміло , що Замовнику важливо, щоб продукція була виготовлена в конкретний проміжок часу , тоді вона буде підходити до закупівлі.
Учасник ТОВ «РЕДТЕХНОТРЕЙД» не надав жодного документального підтвердження дати виготовлення, запропонованого ним товару.
Це свідчить про те , що його продукція не відповідає вимогам Додатку 1 і пропозиція має бути дискваліфікована.
ТОВ «ПРОМ ПАУЕР»
1. Аналогічна ситуація з попереднім Учасником , а саме відповідно до вимог Тендерної документації Замовника Розділ II. Документальне підтвердження, пункт 2.4 вимагається :
«2.4 На підтвердження відповідності продукції вимогам замовника зазначеним в Таблиці 1,2 Додатка А Додатку 1, учасник надає один або декілька документів виробника таких як:
- документ що підтверджує якість та походження продукції, запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості тощо).»
Учасником на цю вимогу надано документ «Паспорт РЭ СБ4-24(50).F114(GMS150, VS204)(М).pdf», в п.4 якого зазначено, що установка компресорна передбачена для використання в медичних установах.
В Додатку 1 Тендерної документації Замовника зазначено місце поставки , а саме що продукція відвантажується в 6 різних вагонних та пасажирських депо АТ «Укрзалізниця». Тобто продукція що закуповується є продукцією залізничного призначення.
Також сертифікат відповідності файл «Сертифiкат вiдповiдностi компресор.pdf», який завантажив учасник на цю саму продукцію виданий по коду ДКПП 30.20.40.
Дослівно цей код звучить так: «Частини залізничних локомотивів, трамвайних моторних вагонів і рухомого складу; кріплення та арматура і їхні частини; механічне устаткування для керування рухом».
Тобто Учасник в сертифікаті відповідності вказує, що запропонована продукція це «частини залізничних локомотивів», а паспорт надає на продукцію яка використовується у медичних закладах.
Учасник не виконав вимогу п. 2.4 Додатку 1 тендерної документації.
2. Відповідно до вимог Тендерної документації Додаток 1 вимагається, що продукція , яка
планується Учасниками до постачання повинна бути виготовлена : «не раніше 01.06.2020
року.»
Тобто , судячи з даної вимоги , зрозуміло , що Замовнику важливо, щоб продукція була
виготовлена в конкретний проміжок часу , тоді вона буде підходити до закупівлі.
Учасник ТОВ «ПРОМ ПАУЕР» не надав жодного документального підтвердження дати виготовлення, запропонованого ним товару.
Це свідчить про те , що його продукція не відповідає вимогам Додатку 1 і пропозиція має бути дискваліфікована.
ТОВ «АРТЕЛЬ-2020»
1. Відповідно до вимог Тендерної документації Замовника п.2.1 Додатку 1:
«2.1 Якщо продукція виготовляється за ТУ, або технічним завданням (далі – ТЗ) необхідно надати повну скановану копію ТУ (або ТЗ) на виготовлення даної продукції або витяг з ТУ (або ТЗ) з підтвердженням технічних характеристик продукції, наведених у Додатку А та вимогам до способів контролю кількісних і якісних показників продукції, обсягу вибірки, правил і методів контролю, вимог до транспортування, маркування, пакування, гарантій виробника. Витяг з ТУ (або ТЗ) повинен бути завірений підписом та печаткою (за наявності) виробника.
Учасником ТОВ «АРТЕЛЬ-2020» надано копію ТУ (Тех частина.pdf), в якому відсутня інформація щодо:
- вимог до способів контролю кількісних і якісних показників продукції;
- правил контролю;
- пакування;
- маркування.
Звідси зауваження , що Учасником надано копію ТУ, яка не має інформації, що вимагається Замовником в Тендерній документації. Вважаємо , що через це пропозиція ТОВ «АРТЕЛЬ-2020» не відповідає вимогам п.2.1 Додатку 1, за що має бути дискваліфікована.
2. Відповідно до вимог тендерної документації п.2.2 Додатку 1 :
«2.2 Якщо продукція виготовляється за креслеником, учаснику необхідно надати:
- скановану копію кресленика на запропоновану для постачання продукцію з підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика;
- документ (документи) виробника, який містить (містять) вимоги до способів контролю кількісних і якісних показників продукції, обсягу вибірки, правил і методів контролю, вимог до транспортування, марковання, паковання, гарантій виробника (керівництво з експлуатації, технічний паспорт тощо – у разі, якщо вказані вимоги не містяться в наданих учасником креслениках).»
Учасником надано ТУ (Тех частина.pdf) , в якому зазначено, що продукція виготовляється згідно цього ТУ, ДСТУ 2773 та комплекту відповідної конструкторської документації (КД), що по суті є кресленням. ТОВ «АРТЕЛЬ-2020» не надав у складі своєї пропозиції копію креслення і його Тендерна пропозиція не відповідає вимогам п.2.2 Додатку 1 ТД.
3. Також звертаємо увагу , що в Тендерній документації п.2.3 Додатку 1 вимагається :
«2.3 Якщо продукція, яка пропонується учасником до постачання, виробляється згідно з вимогами стандарту (ГОСТ, ОСТ, РСТ, ДСТУ, тощо), необхідно надати скановану завірену виробником копію такого документу.» Учасником ТОВ «АРТЕЛЬ-2020» надано ТУ (Тех частина.pdf), в якому зазначено, що продукція виготовляється згідно цього ТУ, ДСТУ 2773 та конструкторської документації (креслення).
Учасник не надав у складі своєї пропозиції копію ДСТУ 2773 , що не відповідає вимогам п.2.3 Додатку 1 ТД та є грубим порушенням .
Отже , враховуючи вище наведені наші зауваження перелічені учасники : ТОВ «РЕДТЕХНОТРЕЙД» , ТОВ «ПРОМ ПАУЕР» та ТОВ «АРТЕЛЬ-2020» мають помилки у своїх Тендерних пропозиціях , за що мають бути дискваліфіковані .
Замовник неправомірно допустив їх до аукціону Протоколом розгляду тендерної пропозицій UA-2021-08-20-000181-a , що опубліковано на майданчику 22.10.2021р., тому згідно Статті 5 та Статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»
ПРОСИМО :
1. Прийняти Скаргу від ТОВ «БАМІД» до розгляду.
2. Додатково провести незалежну об’єктивну перевірку учасників :
ТОВ «РЕДТЕХНОТРЕЙД» , ТОВ «ПРОМ ПАУЕР» та ТОВ «АРТЕЛЬ-2020» для забезпечення Статті 5 та Статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Зобов’язати Замовника дискваліфікувати учасника ТОВ «РЕДТЕХНОТРЕЙД»
4. Зобов’язати Замовника дискваліфікувати учасника ТОВ «ПРОМ ПАУЕР»
5. Зобов’язати Замовника дискваліфікувати учасника ТОВ «АРТЕЛЬ-2020»
6. Зобов’язати Замовника завершити дану закупівлю у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі».
ДОДАТКИ :
1. Тендерна документація Замовника (файл архів RAR)
2. Протокол розгляду UA-2021-08-20-000181-a
3. Документальне підтвердження допущених помилок учасником ТОВ «РЕДТЕХНОТРЕЙД»
4. Документальне підтвердження допущених помилок учасником ТОВ «ПРОМ ПАУЕР»
5. Документальне підтвердження допущених помилок учасником ТОВ «АРТЕЛЬ-2020»
6. Скарга (файл pdf).
7. Оплата за подання скарги.