• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 – 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Двокамерний частотно-адаптований штучний водій ритму серця (ШВРС) з можливістю автоматичного регулювання амплітуди при шлуночковому ритмоведенні (DDDR)

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, а документи, що видані іншими установами, можуть бути надані учасником у складі тендерної пропозиції українською або іншою мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, ніж українська, учасник повинен надати автентичний переклад такого документа українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Переклад має бути підписаний або завірений особою, уповноваженою на підписання тендерної пропозиції, та може бути засвідчений печаткою учасника, в разі її використання, або нотаріально засвідчений.

Завершена

48 756 151.26 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 243 780.76 UAH
Період оскарження: 20.08.2021 00:08 - 16.09.2021 00:00
Вимога
Відхилено

your answer

Номер: 864e1535a9ff40dbad04718c52b52069
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-20-000004-a.a2
Назва: your answer
Вимога:
It seems that I am only wasting my time by writing you a letters how to proceed realistically. You will see the same results, and patients will suffer. By the way, your requirements for ambulances are hardly performable even for one of biggest vehicle manufacturers in the world. You see the result of failing 4 tenders of yesterday. Maybe we will persuade them to take part in September tenders. But definitely not on 01 and 03.09. There is no David Copperfield with big hat to take rabbits from it. Hundreds of so much special vehicles - it is not a pallet of tablets.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день! Дякуємо за зацікавленість до процедур закупівель ДП "Медзакупівлі України". Відповідно до частини першої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. За змістом частин восьмої, дев’ятої цієї ж статті подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Згідно з частиною першою статті 12 Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної» (далі – Закон) робочою мовою діяльності органів державної влади, органів влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій державної і комунальної форм власності, у тому числі мовою засідань, заходів, зустрічей та мовою робочого спілкування, є державна (українська) мова. Відповіді на звернення фізичних та юридичних осіб до органів державної влади, органів Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій державної і комунальної форм власності надаються державною мовою, якщо інше не встановлено законом (частина восьма ст. 12 Закону). Звертаємо увагу, що тендерна документація складена замовником з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а також інших вимог Закону України "Про публічні закупівлі" і не містить умов, що обмежують конкуренцію чи призводять до дискримінації учасників. Враховуючи викладене, вимога № UA-2021-08-20-000004-a.a2 не може бути задоволена.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

current problem

Номер: 7072b6d575a34f5280937339bebb8914
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-20-000004-a.a1
Назва: current problem
Вимога:
Dear Ms. Pakhomova, We have dialogue with you since a year - since our presence on this market. As we observe all your significant procurement, almost all was just said in the past. But as a doctor I cannot tolerate such situation as created with supply of cardiology equipment. Especially with pacemakers. You, only within our observation time three times issued tenders for pacemakers. And all without success. From your activity it is clear that you are a team of extremely smart young businesspeople. I am sure, that you are better than we are. But I have "a heart pain" for poor patients. Have you the same? Do you believe that unchanged terms shall result different outcome? Trying 10 times to catch a fish on a bare hook will have the same result - no fish. Pacemakers, which you want, are made only in USA (as I know) and of course, are FDA approved. They are NOT made in Ukraine and never be made in Ukraine, at least in the next future. How foreign-made devices can be "launched into circulation" in Ukraine before they are imported into Ukraine? So, you want that manufacturer, without sales contract, make approval just FDA approved device, "launch it in circulation" and then go to your tender? Do you really think that it is interesting to such manufacturers? They have waiting lists of buyers. They even do not want to talk about that. Same situation is with other supplies for interventional cardiology: catheters, artificial heart valves etc. I understand, that it is not you, who wrote this regulation. But you are major state-owned supplier of the Ministry of Healthcare. And I believe that if you see that something does not work - you are OBLIGED either to change your terms, or to apply for changing to higher authorities, if something is outside of your authorization. Somebody must cut this malicious circle. Even if you make terms for interventional cardiology supply same as for drugs - it may work. Otherwise - not. Nobody is motivated to "fight with the Ukrainian windmills". Really. If a year ago we observed big interest - now it is cut to maybe 10% of previous. I believe that you will think about the above and will make proper steps to the improvement of situation. Best regards, --------------------------------------- Шановна пані Пахомова, Ми ведемо з вами діалог рік тому - з моєї присутності на цьому ринку. Оскільки ми спостерігаємо за усіма вашими значними закупівлями, майже все було сказано раніше. Але я як лікар не можу терпіти таку ситуацію, як створена з постачанням кардіологічного обладнання. Особливо з кардіостимуляторами. Ви, лише за час нашого спостереження, тричі оголошували тендери на кардіостимулятори. І все без успіху. З вашої діяльності стає зрозуміло, що ви - команда надзвичайно розумних молодих бізнесменів. Я впевнений, що ви кращі за нас. Але у мене "серцевий біль" для бідних пацієнтів. У вас те саме? Чи вірите ви, що незмінні умови призведуть до іншого результату? Спроба 10 разів зловити рибу на голий гачок дасть такий же результат - риби немає. Кардіостимулятори, які вам потрібні, виробляються тільки в США (як я знаю) і, звичайно, схвалені FDA. Вони НЕ виробляються в Україні і ніколи не будуть вироблятися в Україні, принаймні в найближчому майбутньому. Яким чином пристрої іноземного виробництва можуть бути «запущені в обіг» в Україні до їх імпорту в Україну? Отже, ви хочете, щоб цей виробник без договору купівлі -продажу затвердив лише пристрій, схвалений FDA, "запустив його в обіг", а потім перейшов до вашого конкурсу? Ви дійсно думаєте, що це цікаво таким виробникам? У них є списки очікування покупців. Вони навіть не хочуть про це говорити. Така ж ситуація і з іншими засобами для інтервенційної кардіології: катетерами, штучними клапанами серця тощо. Я розумію, що це не Ви написали цей регламент. Але ви є основним державним постачальником Міністерства охорони здоров’я. І я вважаю, що якщо ви бачите, що щось не працює - ви зобов’язані або змінити свої умови, або подати заяву про зміну до вищих органів влади, якщо щось не відповідає вашому дозволу. Хтось повинен вирізати це шкідливе коло. Навіть якщо ви встановите умови для інтервенційної кардіології так само, як і для ліків - це може спрацювати. Інакше - ні. Ніхто не мотивований "боротися з українськими вітряками". Дійсно. Якщо рік тому ми спостерігали великий інтерес - зараз він скоротився, можливо, до 10% від попереднього. Я вірю, що ви подумаєте про вищесказане і зробите належні кроки для покращення ситуації. З найкращими побажаннями,
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день! Дякуємо за зацікавленість до закупівельних процедур ДП "Медзакупівлі України". Терміни у тендерній документації щодо медичних виробів вживаються у значенні Законів України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», «Про загальну безпечність нехарчової продукції», Постанов Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 р. № 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів», від 02.10.2013 р. № 754 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики in vitro», від 02.10.2013 р. №755 «Про затвердження Технічного регламенту щодо активних медичних виробів, які імплантують». Медичні вироби, запропоновані для цієї закупівлі, повинні відповідати вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів, або Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики in vitro, або Технічного регламенту щодо активних медичних виробів, які імплантують. Медичні вироби, запропоновані для цієї закупівлі, повинні бути введенні в обіг та/або експлуатацію у законний спосіб на момент подання тендерної пропозиції. Звертаємо увагу, що тендерна документація складена замовником з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а також інших вимог Закону України "Про публічні закупівлі" і не містить умов, що обмежують конкуренцію чи призводять до дискримінації учасників. Враховуючи викладене, вимога № UA-2021-08-20-000004-a.a1 не може бути задоволена.
Статус вимоги: Відхилено