• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«ДК 021:2015: 34320000-6 Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів (Автомобільні запчастини)»

Докладніше в Тендерній документації. Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.

Торги відмінено

983 735.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 918.68 UAH
Період оскарження: 19.08.2021 19:17 - 09.09.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: a028b46b4d9f4c18af4b11bddd949c05
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-19-004583-c.c3
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга
Дата розгляду скарги: 11.11.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 03.11.2021 14:19
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 16.11.2021 13:04
Дата виконання рішення Замовником: 09.12.2021 08:30
Коментар замовника щодо усунення порушень: Згідно рішення N 25482-р/пк-пз від 11.11.2021 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, є необхідність в скасуванні рішення про відхилення тендерної пропозиції «ФОП Карпійчук Денис Федорович» та прийняти рішення щодо закупівлі
Автор: ФОП Карпійчук Денис Федорович, Карпійчук Денис Федорович +380686003454 vinnitsa.avtozap@gmail.com
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 03c03465429d4b7b9abcf1f05536c041
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-19-004583-c.c2
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга
Дата розгляду скарги: 13.10.2021 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 05.10.2021 11:48
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 20.10.2021 18:42
Дата виконання рішення Замовником: 21.10.2021 12:51
Коментар замовника щодо усунення порушень: Згідно рішення № 23309-р/пк-пз від 13.10.2021 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, є необхідність в скасуванні рішення про відхилення тендерної пропозиції «ФОП Карпійчук Денис Федорович» та прийняття рішення про повторний розгляд
Автор: ФОП Карпійчук Денис Федорович, Карпійчук Денис Федорович +380686003454 vinnitsa.avtozap@gmail.com
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: f3394343b4b84b35aea7359fc3dade60
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-19-004583-c.a1
Назва: Вимога
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Головне Управління Національної поліції в Запорізькій області було оголошено закупівлю UA-2021-08-19-004583-c за кодом «ДК 021:2015: 34320000-6 Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів (Автомобільні запчастини)», очікувана вартість 983 735 грн з ПДВ. Також було розміщено Тендерну документацію, що містить вимоги до підготовки тендерних пропозицій учасників, в т.ч. щодо складу документів, які потрібно надати. Однак Тендерна документація містить умови, що є дискримінаційними та порушують моє право стати учасником та переможцем даної закупівлі. А саме: Додаток 2 до тендерної документації: 4.Надати гарантійний лист, з зазначенням того, що: - товар легально ввезений на митну територію України із зазначенням назви та коду (ЄДРПОУ) імпортера. На підтвердження виконання «Технічних вимог» Учасник має надати інформацію: 2. Скановані копії документів виробника або інших органів, які підтверджують якість товару (які обов’язково надаються при поставці товару). Причому дані умови не є потрібними для виконання договору про закупівлю, є надуманими та спрямовані на штучне обмеження кола можливих учасників. Однак відповідно до ч.4 ст.22 цього Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Відповідно до преамбули цього Закону його мета – забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Також згідно зі ст.5 цього Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Відтак вимоги повинні встановлюватись у тендерній документації з метою забезпечення здійснення закупівлі товарів, робіт, послуг на умовах добросовісної конкуренції, з метою максимальної економії та ефективності. Тобто ці вимоги повинні сприяти закупівлі та конкуренції, а не штучно обмежувати її. Кожна вимога має відповідати предмету закупівлі, її меті та бути потрібною для того, щоб учасник, який буде визнаний переможцем, мав можливість виконати договір. Цілком може бути, що ця вимога розрахована на конкретних суб’єктів господарювання, тобто є антиконкурентною. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОШУ: 1) Прибрати пункт 4 та 2 (Додатку 2 до тендерної документації)
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, дякуємо за запитання та уважність до закупівлі. Одні з найголовніших постулатів здійснення закупівельної діяльності, а саме те, що, замовник готує тендерну документацію відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі», а учасник подає тендерну пропозицію відповідно до вимог тендерної документації замовника, тобто тендерна пропозиція=тендерна документація. У випадку невідповідності тендерної пропозиції тендерній документації замовника учасника очікує відхилення його тендерної пропозиції на підставі статті 31 Закону. Відповідно до ст.22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Постачальник несе повну відповідальність за якість товару! Надання гарантійного листа, з зазначенням того, що товар легально ввезений на митну територію України та сканованих копій документів, які підтверджують якість товару є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на відповідному ринку України. Також це забезпечує високу якість товару, адже лише безпосередньо виробник продукції може гарантувати замовнику належну якість та високі показники терміну придатності товару (принцип ефективності та раціональності закупівлі). Окрім того це забезпечує мінімальну націнку на товар, а як наслідок нижчі цінові пропозиції, адже учасник, що співпрацює безпосередньо з виробником як правило має можливість запропонувати найдешевші ціни (принцип максимальної економії). Зовнішньоекономічна діяльність окремих підприємств характеризується фіктивними та сумнівними експортними операціями з метою безпідставного відшкодування ПДВ і легалізації незаконних доходів. Сучасні контрольно-перевірочні заходи вимагають досконалої перевірки заявлених даних, щодо здійснення основних напрямків обліку та контролю за експортно-імпортними операціями, які ґрунтуються на законності, системності, дієвості, систематичності, вибірковості. Сьогодні розвиток технологій контролю стає одним з пріоритетних напрямків діяльності відповідних органів. Він викликає інтерес як система заходів, спрямованих на здійснення митного контролю після оформлення товарів підприємств, особливо в умовах існування масштабного тіньового сектору економіки України. Митні правопорушення створюють підґрунтя для нечесної конкуренції на ринку, оскільки неякісні товари можуть продаватися під виглядом якісних або ж якісні – за цінами нижчими, ніж у конкурентів. Незаконно ввезенні товари створюють не доброчинну конкуренцію внутрішньому виробнику, примушуючи його обмежувати або навіть закривати виробництва. Надання гарантійного листа з зазначенням того, що товар легально ввезений на митну територію України учасником мінімізує ризик того, що товар, який постачатиметься учасником не отриманий ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо, (принцип законності). Адже цим підтверджується офіційне походження товару – його виробництво, відповідна сертифікація, ввезення на територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо. Досить часто за дешевою ціною ховається підробка, використання якої становить серйозну небезпеку не тільки для водія або пасажирів, а ще і для інших учасників дорожнього руху. Перш за все фальсифіковані (підробні) запчастини швидко зношуються та виходять з ладу, а також негативно впливають на роботу інших деталей автомобіля. Проте саме сумне, що такі запчастини несуть серйозну небезпеку під час руху автомобіля і при ДТП. Якість товару має відповідати сертифікатам відповідності, паспортам виробника чинному законодавству України, в тому числі, державним стандартам України технічним та/або іншим умовам, які пред’являються до товару даного виду та підтверджуються відповідними документами. Законом України „Про захист прав споживачів" встановлено, що споживач має право на одержання необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації про товари (роботи, послуги), що забезпечує можливість їх свідомого і компетентного вибору. Така інформація повинна бути надана споживачеві до придбання ним товару. Замовником дотримано усі принципи здійснення публічних закупівель, зокрема, забезпечено вільний доступ необмеженого кола потенційних постачальників товару до інформації про закупівлю та можливість взяти участь в аукціоні шляхом використання електронної системи закупівель, тощо. З огляду на зазначене, в даній процедурі закупівель жодним чином не порушуються загальні принципи здійснення закупівель, зокрема, щодо недискримінації учасників, добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності. Відповідно до Закону України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні» «дискримінація – це ситуація, за якої особа та/або група осіб за їх ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, віку, інвалідності, етнічного та соціального походження, громадянства, сімейного та майнового стану, місця проживання, мовними або іншими ознаками, які були, є та можуть бути дійсними або припущеними (далі - певні ознаки), зазнає обмеження у визнанні, реалізації або користуванні правами і свободами в будь-якій формі, встановленій цим Законом, крім випадків, коли таке обмеження має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними». У даному випадку жодних обмежень щодо можливості участі замовником не висувається, коло учасників не обмежується, доступ до інформації надається без обмежень і кожен учасник може запропонувати свої пропозиції у межах закону. Неспроможність учасника подати документи, що відповідають вимогам замовника відноситься до його ризиків. На даний час на споживчому ринку існує безліч виробників автомобільних запчастин.
Статус вимоги: Відхилено