• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 код 71250000-5 - Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Послуги з розробки проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок в постійне користування для експлуатації зелених насаджень (скверів, парків, зелених зон) в адміністративних межах Солом’янського району м. Києва)

Завершена

420 166.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 100.83 UAH
Період оскарження: 19.08.2021 18:46 - 26.09.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції

Номер: e1d0fa913157436f9555344996c1da00
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-19-012346-a.b3
Назва: Щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
СКАРГА щодо порушення законодавства при розгляді тендерної пропозиції Київське комунальне об'єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста «Київзеленбуд» (надалі – Замовник) згідно тендерної закупівлі, яка розміщена за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-08-19-012346-a, предмет закупівлі: «ДК 021:2015 код 71250000-5 - Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Послуги з розробки проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок в постійне користування для експлуатації зелених насаджень (скверів, парків, зелених зон) в адміністративних межах Солом’янського району м. Києва)», провело оцінку Нашої тендерної пропозиції, Учасник ТОВ «ГЕО-МАКС» (далі - Скаржник) та 08.10.2021 Замовник опублікував Протокол № 71/3 від 08.10.2021 (далі – Протокол) засідання тендерного комітету Київського комунального об'єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста «Київзеленбуд» «Щодо розгляду тендерних пропозицій». Згідно пункту 7 вищезазначеного Протоколу, а саме Результат розгляду тендерної пропозиції (відхилення тендерної пропозиції / допущення до аукціону) Пропозиція Учасника ТОВ «ГЕО-МАКС», яка за результатами оцінки визнана найбільш економічно вигідною, була розглянута на її відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16, вимогам встановленим статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогам тендерної документації, на закупівлю: ДК 021:2015 код 71250000-5 - Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Послуги з розробки проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок в постійне користування для експлуатації зелених насаджень (скверів, парків, зелених зон) в адміністративних межах Солом’янського району м. Києва). В результаті розгляду було встановлено, що пропозиція Учасника ТОВ «ГЕО-МАКС» не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону на закупівлю: ДК 021:2015 код 71250000-5 - Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Послуги з розробки проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок в постійне користування для експлуатації зелених насаджень (скверів, парків, зелених зон) в адміністративних межах Солом’янського району м. Києва) так як: 1) Не надано документальне підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) з розробки проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок в постійне користування у м. Києві за 2019 рік (невідповідність п.п. 5.3.4, п. 5.3, Розділу ІІІ Тендерної документації); 2) Не надано документів, що підтверджують право власності на обладнання та матеріально-технічну базу, зазначену у довідці учасника (невідповідність п.п. 5.3.2, п. 5.3, Розділу ІІІ Тендерної документації). Згідно пункту 8 Протоколу «Щодо розгляду тендерних пропозицій» зазначено підстави для відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Тендерну пропозицію ТОВ «ГЕО-МАКС» відхилити так як: 1) Не надано документальне підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) з розробки проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок в постійне користування у м. Києві за 2019 рік (невідповідність п.п. 5.3.4, п. 5.3, Розділу ІІІ Тендерної документації); 2) Не надано документів, що підтверджують право власності на обладнання та матеріально-технічну базу, зазначену у довідці учасника (невідповідність п.п. 5.3.2, п. 5.3, Розділу ІІІ Тендерної документації). ТОВ «ГЕО-МАКС» зазначає, що Київським комунальним об'єднанням зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста «Київзеленбуд» відхилено нашу тендерну пропозицію безпідставно та неправомірно. Обґрунтування порушених прав та охоронюваних законом інтересів Скаржника. 1. Щодо неправомірного відхилення на підставі «Не надано документальне підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) з розробки проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок в постійне користування у м. Києві за 2019 рік (невідповідність п.п. 5.3.4, п. 5.3, Розділу ІІІ Тендерної документації)» зазначаємо наступне. Згідно п.п. 5.3.4, п. 5.3, Розділу ІІІ Тендерної документації встановлено наступний кваліфікаційний критерій: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору за предметом закупівлі: - довідка у довільній формі, про наявність досвіду виконання аналогічного(-их) договору (-ів)* за 2019, 2020 роки із зазначенням номеру договору та дати його укладення та найменування суб’єкта господарювання, з яким було укладено договір; - для підтвердження зазначеної у довідці інформації учасник повинен надати оригінал (-ли) або копію(-ї) виконаного (-них) договору (-ів), з досвідом роботи не менше двох років (надати договори за 2019, 2020 роки), та копії актів наданих послуг, копії документів, що підтверджують внесення даних про земельну ділянку до бази даних державного земельного кадастру; - надати відгуки від попередніх замовників про надання аналогічних послуг (з яким було укладено договір) із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків. * - під аналогічними договорами слід вважати договори з надання послуг (виконання робіт) з розробки проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок в постійне користування у м. Києві. Скаржником на виконання вищезазначеної вимоги Тендерної документації було надано: - Аналогічний договір за 2019 рік - № 4 від 24 червня 2019 р., предметом якого є: «комплекс проектно-вишукувальних робіт по розробці проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки товариству з обмеженою відповідальністю «СПОРТКОМПЛЕКС «МЕРИДІАН» за адресою: вул. Героїв Севастополя, 11-В у Солом’янському районі м. Києва»; - Аналогічний договір за 2020 рік - № 1075/ДОД-20 від 25 вересня 2020 р., предметом якого є: послуги з розроблення проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для будівництва та реконструкції, експлуатації, обслуговування існуючого комплексу будівель котельні на вул. Глушкова, 38-б у Голосіївському районі м. Києва (ДК 021-2015 79420000-4 Управлінські послуги). Скаржник надав вищезазначені аналогічні договори, чим виконав вимоги тендерної документації. Твердження Замовника в Протоколі про те, що Скаржник взагалі не надав аналогічний договір з розробки проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок в постійне користування у м. Києві за 2019 рік є хибним. Крім того вимогами тендерної документації дозволяється надання одного аналогічного договору за 2019 або 2020 рік, тому що у вимогах п.п. 5.3.4, п. 5.3, Розділу ІІІ Тендерної документації зазначено наступне: «довідка у довільній формі, про наявність досвіду виконання аналогічного(-их) договору (-ів)* за 2019, 2020 роки із зазначенням номеру договору та дати його укладення та найменування суб’єкта господарювання, з яким було укладено договір. Для підтвердження зазначеної у довідці інформації учасник повинен надати оригінал (-ли) або копію(-ї) виконаного (-них) договору (-ів), з досвідом роботи не менше двох років (надати договори за 2019, 2020 роки), та копії актів наданих послуг, копії документів, що підтверджують внесення даних про земельну ділянку до бази даних державного земельного кадастру». Отже, відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГЕО-МАКС» на підставі «Не надано документальне підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) з розробки проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок в постійне користування у м. Києві за 2019 рік (невідповідність п.п. 5.3.4, п. 5.3, Розділу ІІІ Тендерної документації)» є неправомірним та в результаті Замовником порушено принцип «об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі», який визначено у пункті 5 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Щодо неправомірного відхилення на підставі «Не надано документів, що підтверджують право власності на обладнання та матеріально-технічну базу, зазначену у довідці учасника (невідповідність п.п. 5.3.2, п. 5.3, Розділу ІІІ Тендерної документації)» зазначаємо наступне. Згідно п.п. 5.3.2, п. 5.3, Розділу ІІІ Тендерної документації встановлено наступний кваліфікаційний критерій: - довідка, у довільній формі, що містить інформацію про наявність, в Учасника, власного та/або орендованого обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для виконання робіт/надання послуг згідно предмету закупівлі (Учасник має вказати в довідці найменування обладнання та матеріально-технічної бази). Учасник має навести в довідці опис обладнання, а саме електронних тахеометрів, - не менше 1 одиниці, комплектів геодезичного GPS – обладнання, - не менше 3 одиниць та матеріально-технічної бази (комп’ютерна техніка, принтери, сканери, тощо). Учасник має надати копії чинних свідоцтв про повірку робочих засобів вимірювальної техніки, шо зазначена в довідці про наявність в Учасника обладнання та матеріально-технічної бази; - оригінал або копію документу/-ів, що підтверджує/-ють право власності на обладнання та матеріально-технічну базу та/або, у разі залучення орендованого обладнання та матеріально-технічної бази, надати копію/-ї договору/-ів оренди, завіреного/-них належним чином, що підтверджують право користування на весь період надання послуг, зазначені в довідці про наявність в Учасника обладнання та матеріально-технічної бази (оборотно-сальдова відомість складена відповідно до вимог бухгалтерського обліку, або інвентаризаційний опис, або акт контрольної перевірки інвентаризації цінностей, або договір купівлі – продажу, або інші документи). ТОВ «ГЕО-МАКС» надало Балансову виписку № 117 від 02.06.2021, яка є іншим документом відповідно до вимог бухгалтерського обліку, що підтверджує право власності на обладнання та матеріально-технічну базу у розумінні Тендерної документації. Балансова виписка складається відповідно до вимог бухгалтерського обліку так само, як і оборотно-сальдова відомість, або інвентаризаційний опис та містить усі данні щодо права власності на обладнання та матеріально-технічної бази наявної у ТОВ «ГЕО-МАКС». Наданням балансової виписки Скаржник повністю виконав вимоги Тендерної документації. Твердження Замовника про те, що ТОВ «ГЕО-МАКС» взагалі не надано документів, що підтверджують право власності на обладнання та матеріально-технічну базу, зазначену у довідці учасника є хибним та таким, що не відповідає дійсності. Отже, відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГЕО-МАКС» на підставі «Не надано документів, що підтверджують право власності на обладнання та матеріально-технічну базу, зазначену у довідці учасника (невідповідність п.п. 5.3.2, п. 5.3, Розділу ІІІ Тендерної документації)» є неправомірним та в результаті Замовником порушено принцип «об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі», який визначено у пункті 5 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». У зв’язку з неправомірним рішенням тендерного комітету Замовника було відхилено найбільш економічну вигідну пропозицію Скаржника ТОВ «ГЕО-МАКС». На підтвердження наявності порушень Замовником надаємо відповідне документальне підтвердження у вигляді додатків до скарги. У зв’язку із вищевикладеним, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Зобов’язати Замовника скасувати Протокол № 71/3 від 08.10.2021 засідання тендерного комітету Київського комунального об'єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста «Київзеленбуд» «Щодо розгляду тендерних пропозицій», яким неправомірно дискваліфіковано пропозицію ТОВ «ГЕО-МАКС» з підстав зазначених у цій Скарзі. 2. Зобов’язати Замовника визначити переможцем закупівлі ТОВ «ГЕО-МАКС». Документальне підтвердження: - Протокол № 71/3 від 08.10.2021 засідання тендерного комітету Київського комунального об'єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста «Київзеленбуд» «Щодо розгляду тендерних пропозицій»; - Довідка «Про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі» № 206-02 від 24.09.2021; - Аналогічний договір за 2019 рік - № 4 від 24 червня 2019 р.; - Аналогічний договір за 2020 рік - № 1075/ДОД-20 від 25 вересня 2020 р.; - Балансова виписка № 117 від 02.06.2021; - Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази № 199/07 від 20.08.2021. Директор ТОВ «ГЕО-МАКС» ______________ Кулаковський М. Ю.
Дата розгляду скарги: 26.10.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 18.10.2021 20:03
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 29.10.2021 10:24
Дата виконання рішення Замовником: 01.11.2021 14:40
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відповідно до рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 26.10.2021 № 24252-р/пк-пз Замовником скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ГЕО-МАКС" за процедурою закупівлі — ДК 021:2015 код 71250000-5 - Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Послуги з розробки проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок в постійне користування для експлуатації зелених насаджень (скверів, парків, зелених зон) в адміністративних межах Солом’янського району м. Києва)
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "ГЕО-МАКС", Кулаковський Максим Юрійович 380503105859 gmaxland@gmail.com
Скарга
Залишено без розгляду

Аналогічний досвід

Номер: 6b66e6063393480091eeae5207a27135
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-19-012346-a.a2
Назва: Аналогічний досвід
Скарга:
Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста «Київзеленбуд» (надалі – Замовник) розмістило в електронній системі закупівель Prozorro (https://prozorro.gov.ua) оголошення про закупівлю, яке розміщено за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-08-19-012346-a, з предметом закупівлі: ДК 021:2015 код 71250000-5 - Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Послуги з розробки проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок в постійне користування для експлуатації зелених насаджень (скверів, парків, зелених зон) в адміністративних межах Солом’янського району м. Києва) (надалі – Закупівля). Згідно з п. 4 частини 5.3., Розділу ІІІ Тендерної документації: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору за предметом закупівлі: - довідка у довільній формі, про наявність досвіду виконання аналогічного(-их) договору (-ів)* за 2019, 2020 роки із зазначенням номеру договору та дати його укладення та найменування суб’єкта господарювання, з яким було укладено договір; - для підтвердження зазначеної у довідці інформації учасник повинен надати оригінал (-ли) або копію(-ї) виконаного (-них) договору (-ів), з досвідом роботи не менше двох років (надати договори за 2019, 2020 роки), та копії актів наданих послуг, копії документів, що підтверджують внесення даних про земельну ділянку до бази даних державного земельного кадастру. Через вищезазначене положення Тендерної документації Товариство з обмеженою відповідальністю «ІЗПВ «УКРЗЕМКОНСАЛТ» (надалі – Скаржник) не має змоги прийняти участь у Закупівлі. Відповідно до п. 3 статті 16 Закону України Про публічні закупівлі кваліфікаційним критерієм є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Вказаною статтею зазначено, що в Учасників має бути підтверджений досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договорів, проте не встановлено жодних законодавчих вимог стосовно періоду за який Учасники мають надати підтверджений досвід, йде мова лише про його наявність. В свою чергу Замовник передбачив, що аналогічний досвід повинен бути поданий Учасником за 2019, 2020 роки, тобто Замовник на власний розсуд визначив досить тривалий період за який потрібно надати документально підтверджений досвід, нормальною практикою є підтвердження наявного досвіду за попередній рік, тобто за 2020 рік. Оскільки, основною метою встановлення такого кваліфікаційного критерію є саме підтвердження Учасниками належного виконання взятих на себе зобов’язань по аналогічним договорам, то в даному випадку часовий інтервал немає жодного відношення до виконання цього критерію. Тому, вважаємо, що за загальним правилом аналогічним договором слід вважати такий договір, який відповідає запропонованому за видом та за предметом, в не залежності від того, зазначено це замовником в тендерній документації, чи ні. Всі інші вимоги щодо ціни, строку, контрагентів, та інші, можуть вважатися аналогічними лише у випадку якщо замовник не тільки зазначив про них в тендерній документації але й об’єктивно довів та підтвердив необхідність їх встановлення. В нашому випадку Замовник об’єктивно не довів навіщо Учасникам необхідно підтверджувати досвід за 2019 рік. Таким чином Замовник порушив право Скаржника на участь у закупівлі та порушив принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них, передбачений пунктом 4 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» в результаті зазначення таких положень в тендерній документації може призвести до зменшення загальної кількості Учасників. На основі таких положень тендерної документації Скаржник не може прийняти участь у закупівлі, тому що не має можливості надати договори для підтвердження досвіду за 2019 рік. В свою чергу в Скаржника наявний досвід виконання аналогічних договорів щодо розробки проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок в постійне користування для експлуатації зелених насаджень (скверів, парків, зелених зон) за 2020 рік. На основі вищевикладеного, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Зобов’язати Замовника внести зміни до Тендерної документації в частині п. 4 частини 5.3., Розділу ІІІ Тендерної документації, в частині встановлення періоду аналогічного досвіду, встановивши кваліфікаційні критерії наступним чином: - довідка у довільній формі, про наявність досвіду виконання аналогічного(-их) договору (-ів)* за 2020 рік із зазначенням номеру договору та дати його укладення та найменування суб’єкта господарювання, з яким було укладено договір; - для підтвердження зазначеної у довідці інформації учасник повинен надати оригінал (-ли) або копію(-ї) виконаного (-них) договору (-ів), з досвідом роботи не менше одного року (надати договори за 2020 рік, та копії актів наданих послуг, копії документів, що підтверджують внесення даних про земельну ділянку до бази даних державного земельного кадастру.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Причина: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 10.09.2021 12:13
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТИТУТ ЗЕМЕЛЬНО-ПРАВОВИХ ВІДНОСИН "УКРЗЕМКОНСАЛТ", Ситайло Олена 380667459073 UZKCORP@GMAIL.COM http://dazru.com.ua/
Скарга
Виконана замовником

Скарга щодо змін у тендерну документацію

Номер: 90591e5e07dd4b978b7539f29ed7f349
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-19-012346-a.b1
Назва: Скарга щодо змін у тендерну документацію
Скарга:
Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста «Київзеленбуд» (надалі – Замовник) розмістило в електронній системі закупівель Prozorro (https://prozorro.gov.ua/) оголошення про закупівлю, яке розміщено за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-08-19-012346-a, з предметом закупівлі: ДК 021:2015 код 71250000-5 - Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Послуги з розробки проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок в постійне користування для експлуатації зелених насаджень (скверів, парків, зелених зон) в адміністративних межах Солом’янського району м. Києва) (надалі – Закупівля). 03 вересня 2021 Замовником було внесено зміни в п.п. 4 частини 5.3., Розділу ІІІ Тендерної документації, в частині аналогічного договору, та після внесення змін у тендерну документацію, яка затверджена Протоколом № 71/1 від «03» вересня 2021 року ГОЛОВА ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ Мотуз В. В. було встановлено кваліфікаційний критерій наступним чином: під аналогічними договорами слід вважати договори з надання послуг (виконання робіт) щодо розробки проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок в постійне користування для експлуатації зелених насаджень (скверів, парків, зелених зон). До внесення змін у тендерну документацію кваліфікаційний критерій був встановлений наступним чином: під аналогічними договорами слід вважати договори з надання послуг (виконання робіт) щодо розробки проекту землеустрою у м. Києві. Обґрунтування порушених прав та охоронюваних законом інтересів. Через вищезазначені зміни у Тендерну документацію Товариство з обмеженою відповідальністю «ГЕО-МАКС» (надалі – Скаржник) не має змоги прийняти участь у Закупівлі. Згідно абзацу 5 статті 18 ЗУ Про публічні закупівлі, якщо до тендерної документації замовником вносилися зміни, у такому разі після закінчення строку, встановленого для подання скарг, передбаченого абзацом першим цієї частини, положення тендерної документації, до яких зміни не вносилися, не підлягають оскарженню. Скаржником оскаржується положення тендерної документації до яких Замовником було внесено зміни. До внесення змін у тендерну документацію Скаржник мав змогу прийняти участь у закупівлі та підготував тендерну пропозицію мавши аналогічні договори, які повністю відповідали вимогам тендерної документації. В результаті внесення змін у тендерну документацію Скаржник не може прийняти участь у закупівлі, тому як не має можливості надати специфічний договір для підтвердження досвіду, який вимагає Замовник у новій редакції тендерної документації від 03.09.2021 «під аналогічними договорами слід вважати договори з надання послуг (виконання робіт) щодо розробки проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок в постійне користування для експлуатації зелених насаджень (скверів, парків, зелених зон)», чим Замовник порушив наше право на участь у закупівлі та порушив принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них визначений пунктом 4 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та штучно зменшив потенційну кількість учасників закупівлі. Крім того статтею 25 Закону України «Про землеустрій» не виокремлено різниці в документації із землеустрою в залежності від назви об’єкта на земельній ділянці, як виокремив Замовник (сквери, парки, зелені зони), а лише встановлено такі види документації із землеустрою: а) схеми землеустрою і техніко-економічні обґрунтування використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць; б) проекти землеустрою щодо встановлення (зміни) меж адміністративно-територіальних одиниць; б-1) містобудівна документація, яка одночасно є документацією із землеустрою (комплексні плани просторового розвитку територій територіальних громад, генеральні плани населених пунктів, детальні плани територій); в) проекти землеустрою щодо організації і встановлення меж територій природно-заповідного фонду та іншого природоохоронного призначення, оздоровчого, рекреаційного, історико-культурного, лісогосподарського призначення, земель водного фонду та водоохоронних зон, обмежень у використанні земель та їх режимоутворюючих об’єктів; г) проекти землеустрою щодо приватизації земель державних і комунальних сільськогосподарських підприємств, установ та організацій; ґ) проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок; д) проекти землеустрою щодо впорядкування території для містобудівних потреб; е) проекти землеустрою, що забезпечують еколого-економічне обґрунтування сівозміни та впорядкування угідь; є) проекти землеустрою щодо впорядкування території населених пунктів; ж) проекти землеустрою щодо організації території земельних часток (паїв); з) робочі проекти землеустрою; і) технічна документація із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості); ї) технічна документація із землеустрою щодо встановлення меж частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту; й) технічна документація із землеустрою щодо поділу та об’єднання земельних ділянок; к) технічна документація із землеустрою щодо інвентаризації земель; л) технічна документація із землеустрою щодо резервування цінних для заповідання територій та об’єктів. Види документації із землеустрою та їх склад встановлюються виключно цим Законом. На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів щодо розробки проекту землеустрою у м. Києві надаємо скан-копії Аналогічних договорів щодо яких розроблялись проекти землеустрою у м. Києві. У зв’язку із вищевикладеним, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Зобов’язати Замовника внести зміни до Тендерної документації в частині п.п. 4 частини 5.3., Розділу ІІІ Тендерної документації, в частині аналогічного договору, встановивши кваліфікаційний критерій наступним чином: під аналогічними договорами слід вважати договори з надання послуг (виконання робіт) щодо розробки проекту землеустрою у м. Києві. Документальне підтвердження: - Договір № 4 від 24 червня 2019 р. - Договір № 1075/ДОД-20 від 25 вересня 2020 р. - Перелік внесених змін. Дата модифікації 03.09.2021 16:13
Дата розгляду скарги: 16.09.2021 17:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 09.09.2021 10:35
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 22.09.2021 15:32
Дата виконання рішення Замовником: 22.09.2021 18:15
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відповідно до рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 17.09.2021 №21204-р/пк-пз Замовником було внесено зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі.
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "ГЕО-МАКС", Кулаковський Максим Юрійович 380503105859 gmaxland@gmail.com