-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний ремонт з монтажем металевого пандуса Горщиківського ліцею по вул. Центральна,1 с. Горщик Коростенського району Житомирської області
Завершена
89 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 447.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 447.50 UAH
Період оскарження:
19.08.2021 17:30 - 27.08.2021 15:49
Вимога
Відхилено
неправомірне визнання переможця
Номер:
720def438b424bef93d4a3bed4c8225f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-19-011931-a.b1
Назва:
неправомірне визнання переможця
Вимога:
неправомірне визнання переможця
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога 07.09.2021 21:25
Дата подачі:
07.09.2021 21:25
Вирішення:
У відповідь на вимогу ФОП Грищенко С.В. від 07.09.2021 р. №1 повідомляємо наступне.
За результатами проведеного аукціону в межах закупівлі «Поточний ремонт з монтажем металевого пандуса Горщиківського ліцею по вул. Центральна, 1 с. Горщик Коростенського району Житомирської області» електронною системою обрано переможцем ФОП Лугина В.В., як учасника з найбільш економічно вигідною ціновою пропозицією.
У тендерній документації замовником в числі вимог до учасника визначено за необхідне надання копії витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, сформовані на дату оприлюднення оголошення. ФОП Лугина В.В. надано зазначений витяг станом на 27.08.2021 р., тобто, після оголошення. Вказаний витяг є більш актуальним та, відповідно, не може вважатись порушенням.
Крім того, у складі тендерної документації ФОП Лугина В.В. надано копію договору щодо виготовлення пандусу. При цьому, тендерною документацією вимагалось надання аналогічного, а не ідентичного договору. Виходячи лише із назви договору неможливо стверджувати, що зазначений договір є не аналогічним, оскільки у назві вказано загальний перелік виконаних робіт. Вказаний договір відповідає предмету закупівлі. При цьому, надання документів форми КБ-2в та КБ-3 у тендерній документації не вимагалось.
В ході проведення зазначеної закупівлі було дотримано всі передбачені законодавством принципи, законодавство у сфері запобігання корупції не порушувалось. Першочерговим критерієм для визначення переможця була ціна тендерної пропозиції.
Зважаючи на викладене, відсутні підстави для скасування рішення уповноваженої особи щодо визначення переможця закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено