• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Виконання проєктно-вишукувальних робіт по об’єкту: «ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013. Капітальний ремонт (фасадів з утепленням) будівлі гуртожитку №4 Дніпровського державного медичного університету за адресою: вул. Севастопольська, 17 м. Дніпро»

Завершена

706 666.67 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 066.67 UAH
Період оскарження: 19.08.2021 17:05 - 27.08.2021 17:10
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційна вимога

Номер: a8f7fb59cafd4f32a6d982ded6172052
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-19-002408-b.a1
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовник, вимога щодо надання акту обстеження і ескізної пропозиції є дискримінаційною. Виконання цієї вимоги повинно бути документально зафіксовано. ". Дана вимога є дискримінаційною та суперечить вимогам статей 5, 16, 22 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки при огляді об’єкту учасник буде змушений ідентифікувати себе, тобто Замовник буде мати орієнтовний перелік потенційних учасників, що дасть можливість прогнозувати хід аукціону та порядок проведення закупівлі! Окрім цього постійно діюча адміністративна колегія АМКУ України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у рішенні № 10669-р/пк-пз від 29.05.2020 року надала роз'яснення щодо незаконності встановлення такої вимоги Замовником. Замовник даною вимогою порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримувати акт за підписом представника Замовника. Встановлена вимога є незаконною та такою, що порушує права учасників та наступні принципи закупівель а, саме запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед учасників. Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону. Відповідно до оголошення дана вимога встановлена як зазначає Замовник для : «повноти розуміння предмету закупівлі та його об’єму…» проте відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Тобто Закон встановлює вимогу до Замовника, щодо повноти відображення всієї інформації та характеристик робіт у технічній специфікації, відповідно обов’язок щодо повноти інформації щодо об’єму предмету закупівлі покладена на Замовника, таким чином вимога щодо огляду об’єкту встановлена через те, що Замовник не в повній мірі надає всю інформацію щодо технічної специфікації чим порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» і цим самим ставить потенційних Учасників в незручне та проблематичне становище при підготовці пропозиції! Окрім цього надання візуалізації запланованих архітектурних рішень є не законним оскільки Замовник хоче до укладення договору та проведення процедури Закупівлі отримати частину робіт, що відповідно до Додатку Д ДБН А.2.2-3-2014 Склад та зміст проектної документації на будівництво є складовою РП. Таким чином Замовник хоче від Учасників безоплатного виконання архітектурних рішень об’єкту, при цьому Замовник даною вимогою залишає за собою право не погодити такі рішення, що дає можливість просто завадити в участі у закупівлі та знову ж таки обмежує потенційних Учасників. Враховуючи вище викладене, вимагаємо усунути дискримінаційні вимоги наведені вище шляхом виключення зазначеної вимоги та привести Оголошення у відповідність до норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель. Звертаємо увагу Замовника, що у разі не задоволення даної вимоги буде здійснено звернення до Державної аудиторської служби України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Візуальний огляд об’єкту не може бути дискримінаційною вимогою для учасників, так як всім учасникам надаються однаково рівні права доступу до об’єкту для оцінки власних можливостей, наявності власних кваліфікованих фахівців та одержання інформації, яка може бути необхідною для підготовки пропозиції. За наявності заявки Учасника на огляд об’єкту, відсутні підстави для виникнення умов, незалежних від суб'єкта господарювання, в результаті дії яких Замовник може не підписати згаданий вище акт огляду об’єкту, що в подальшому може стати, з незалежних від учасника торгів підстав, причиною відхилення Пропозиції. Тож посилання на рішення від 29.05.2020 № 10669-р/пк-пз постійно діючої адміністративної колегії АМКУ України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та не має підстав. Щодо надання візуалізації запланованих архітектурних рішень, така вимога відсутня в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Якщо мається на увазі надання ескізної пропозиції капітального ремонту головного входу, то, у відповідності до Додатку Д ДБН А.2.2-3-2014 Склад та зміст проектної документації на будівництво, така пропозиція не є складовою РП, та не може будь-яким чином використана Замовником. Погодження ескізної пропозиції не передбачено умовами Оголошення. До того ж Замовник у своїй діяльності дотримується всіх принципів здійснення закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та недискримінація учасників.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 28.08.2021 16:36