• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт з влаштуванням евакуаційного виходу у Дубовецькій філії комунального закладу навчально-виховного комплексу «Лозівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Байковецької сільської ради Тернопільського району Тернопільської області, що знаходиться за адресою: с.Дубівці, вул. Шевченка 3.

Відповідно до ДСТУ Б Д. 1. 1-1: 2013 «Правила визначення вартості будівництва».

Завершена

150 536.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 752.68 UAH
Період оскарження: 19.08.2021 15:49 - 27.08.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Не правомірна дискваліфікація

Номер: be6e1dfb9c1d4912af15b47e17587b76
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-19-010050-a.a2
Назва: Не правомірна дискваліфікація
Вимога:
Просимо переглянути рішення щодо дискваліфікації ТОВ "ТТ-БУДІВНИЧИЙ" документи додаються и порушуєте закладені вимоги : Розділ 5.Оцінка пропозиції п.2 Відхилення пропозиції Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: • пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі (не надав гарантійного листа щодо дотримання усіх норм законодавства України, стосовно захисту довкілля під час виконання договірних зобов’язань протягом всього терміну, з переліком таких заходів: не допускати розливу нафтопродуктів, мастил та інших хімічних речовин на ґрунт, асфальтове покриття; під час експлуатації автотранспорту викид відпрацьованих газів не повинен перевищувати допустимі норми, не допускати складування сміття у несанкціонованих місцях; компенсувати шкоду, заподіяну в разі забруднення або іншого негативного впливу на природне середовище); • учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; • учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю; якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю У тендерній документації для об’єднання учасників замовник зазначає умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 Закону про публічні закупівлі. Як бачимо, цю вимогу законодавці не конкретизували. Тож на практиці замовник самостійно визначатиме в тендерній документації, як саме перевірятиме об’єднання учасників за статтею 17. На наш погляд, доцільніше за статтею 17 Закону про публічні закупівлі перевіряти всіх юридичних осіб, які входять безпосередньо до об’єднання учасників. Такий висновок базується на аналогії закону. За законом кваліфікацію об’єднання учасників замовник проводить на підставі узагальненої інформації. Отже, перевіряти такого учасника за статтею 17 також потрібно щодо юридичної особи об’єднання учасників повністю та узагальнено щодо всіх юридичних осіб, які входять до такого об’єднання учасників А ось якщо переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі є об’єднання учасників, копію ліцензії або дозволу надає один із учасників такого об’єднання. Висновок Отже, заздалегідь передбачте можливість перевірити об’єднання учасників як потенційного учасника вашого тендеру на відповідність вимогам закону. Для цього врахуйте особливості його створення та діяльності під час формування тендерної документації. Ми зазделигідь вказали в довідці про співпрацю для чого саме його створили в доповнені того чого саме не достає в нашій організації і це не є субпідряд делегуванню виконання робіт. Співпраця ніде не відображається, Законодавець якраз і в даному випадку на стороні нас як Учасників , що чого нам не вистачає ми маємо право і надав таку можливість згідно постанови 19 березня 2020року долучати організації для співпраці. Тоді ми нічого не порушили, тому ми просимо переглянути рішення про нашу дискваліфікацію, умов щодо співучасників Ви не прописали , тому ми викорастили дану постанову створивши співпрацю із кооперативом «БУДІВЕЛЬНИК» і маємо законодавче право доповнити недостаючі вимоги по закупівлі, доповнити якраз учасники по співпраці які розглядаються окремо. Тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Тобто, завдання замовника - ретельно спів ставити надану учасником пропозицію з усіма умовами тендеру та або визначити учасника переможцем, або, за умови виявлення однієї чи кількох з вище перелічених підстав, – відхилити його пропозицію. Зверніть увагу, Закон передбачає саме обов’язок, а не право замовника щодо відхилення недосконалої пропозиції. Органом оскарження сформовано просту і зрозумілу формулу, за якою замовникам слід розглядати тендерні пропозиції: «тендерна документація = тендерна пропозиція», а це означає, що документи пропозицій учасників повинні бути надані у повній відповідності до вимог тендерної документації. І тут, власне, ми і підійшли до першої і найпоширенішої помилки замовників: • Визначення переможцем учасника, пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації. Тепер по суті : Причин для такого рішення у замовників буває багато. Хтось просто помилково трактує певні помилки учасників як формальні. Дехто просто їх не помічає. А є і такі замовники, що свідомо закривають очі на порушення, бажаючи привести до перемоги «свого» учасника. Якщо йдеться про визначення переможцем учасника з найбільш економічно вигідною пропозицією з усіх, які були подані, то, на даний момент, такі дії замовника, в більшості випадків, не мають для нього негативних наслідків. Хіба що інші учасники, права та законні інтереси яких порушуються таким рішенням замовника, правомірно захищаючи свої права в органі оскарження, зможуть добитись відміни цього рішення. Якщо беремо нашу закупівлю то ЦІНА ОДИНАКОВА +, -Тепер ми, ТОВ "ТТ-БУДІВНИЧИЙ" постараємось доказати , що права наші були порушено бездіяльністю Замовника. Отдже із цього виходить , що ми з найменшою поданою ціною не підходимо для виконання робіт при тім , що виконуючи уже у Вас роботи по даному ж обєкті не мали зауважень і виконали роботи з випередження графіка і без зауважень. Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; Тому ми звертаємось до Замовника про перегляд протоколу про дискваліфікацію ТОВ «ТТ-БУДІВНИЧИЙ» З ПОВАГОЮ…
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: На Вашу вимогу Замовником спрощеної процедури UA-2021-08-19-010050-a згідно предмету закупівлі «Капітальний ремонт з влаштуванням евакуаційного виходу у Дубовецькій філії комунального закладу навчально-виховного комплексу «Лозівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Байковецької сільської ради Тернопільського району Тернопільської області, що знаходиться за адресою: с.Дубівці, вул. Шевченка 3» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні надається роз’яснення. 1. Замовник з метою забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвитку добросовісної конкуренції керується положеннями Закону України «Про публічні закупівлі», Господарським та Цивільним кодексом та іншим підзаконним актам. Зауважимо наступне, підстави, за яких Закон України «Про публічні закупівлі» зобов’язує відхиляти учасника визначається пунктом 1 частини 13 статті 14, оскільки процедура закупівлі UA-2021-08-19-010050-a є спрощеною, а не відкритими торгами. Перелік цих підстав — вичерпний, і вони імперативні. Замовник не може приймати рішень щодо ситуації, коли наявні зазначені підстави. Він повинен відхилити учасника. Відділ освіти передбачив у Розділі 5.Оцінка пропозиції п.2 Відхилення пропозиції «пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі (не надав гарантійного листа щодо дотримання усіх норм законодавства України, стосовно захисту довкілля під час виконання договірних зобов’язань протягом всього терміну, з переліком таких заходів: не допускати розливу нафтопродуктів, мастил та інших хімічних речовин на ґрунт, асфальтове покриття; під час експлуатації автотранспорту викид відпрацьованих газів не повинен перевищувати допустимі норми, не допускати складування сміття у несанкціонованих місцях; компенсувати шкоду, заподіяну в разі забруднення або іншого негативного впливу на природне середовище)». Тобто, ми, керуючись статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон) передбачили в документації відхилення з підстави не відповідності вимог, які визначені в оголошені та стосовно предмета закупівлі. Учасником ТзОВ «ТТ-Будівничий» не подано копію звіту з праці (форма №1-ПВ) за останній звітній період органа статистики до якого подається, або офіційний лист від органа статистики про те, що даний учасник не звітує за даною формою. У своїй пропозиції Учасник долучив документ виданий на Кооператив «Будівельник». 2. Згідно з пункту 37 статті 1 Закону визначенням поняття, наведеним у Законі, учасником процедури закупівлі / спрощеної закупівлі (далі — учасник) є фізична особа, фізична особа — підприємець чи юридична особа — резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію / пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Для цілей цього Закону до об’єднання учасників належать: • окрема юридична особа, створена шляхом об’єднання юридичних осіб — резидентів; • окрема юридична особа, створена шляхом об’єднання юридичних осіб (резидентів та нерезидентів); • об’єднання юридичних осіб — нерезидентів зі створенням або без створення окремої юридичної особи. При цьому у разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 Закону. Отже, Закон містить конкретизацію лише стосовно кваліфікаційних вимог, відповідність яким може підтверджуватись, ураховуючи показники окремих юридичних осіб у складі об’єднання учасників. Натомість, якщо тендерна пропозиція / пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання. При цьому поняття об’єднання підприємств регулюється Господарським кодексом України (далі — ГКУ). Згідно зі статтею 55 ГКУ господарські організації — юридичні особи, створені відповідно до Цивільного кодексу України, державні, комунальні та інші підприємства, створені відповідно до цього Кодексу, а також інші юридичні особи, які здійснюють господарську діяльність та зареєстровані в установленому законом порядку. Статтею 118 ГКУ встановлено, що об’єднанням підприємств є господарська організація, утворена у складі двох або більше підприємств з метою координації їх виробничої, наукової та іншої діяльності для вирішення спільних економічних та соціальних завдань. Об’єднання підприємств є юридичною особою. Тобто, підлягає державній реєстрації, що здійснюється відповідно до статті 58 ГКУ. Згідно з ГКУ залежно від порядку заснування об’єднання підприємств можуть утворюватися як господарські об’єднання або як державні чи комунальні господарські об’єднання. Господарське об’єднання — об’єднання підприємств, утворене за ініціативою підприємств, незалежно від їх виду, які на добровільних засадах об’єднали свою господарську діяльність. Господарські об’єднання діють на основі установчого договору та / або статуту, який затверджується їх засновниками. Господарські об'єднання за організаційно-правовою формою утворюються як асоціації, корпорації, консорціуми, концерни, інші об'єднання підприємств, передбачені законом Тому враховуючи, що об’єднання підприємств за національним законодавством є окремою юридичною особою, документи подаються стосовно такої юридичної особи та службової (посадової) особи, яка діє від імені такого учасника-юридичної особи об’єднання підприємств. Між ТОВ «ТТ-Будівничий» та Кооператив «Будівельник» не було здійснено об’єднання юридичних осіб у відповідності до ГКУ. Учасник, посилаючись на правовий акт – постанову від 19 березня 2020 року, не вказав ким він виданий. Вивчивши документацію, ми не впевнені чи справді є вказана постанова, оскільки ми не змогли її знайти. Нормативні акти датовані 19 березня 2020р. не стосуються співучасті юридичних осіб. Таким чином, відділ освіти Байковецької сільської ради керувався Господарським кодексом Украї́ни як Законом України, який визначає основні засади господарювання в Україні та регулює господарські відносини, що виникають у процесі організації та здійснення їх господарської діяльності. Отже, жодних порушень зі сторони Замовника ми не вбачаємо. Відхилення пропозиція учасника ТОВ «ТТ-Будівничий» відбулось у відповідності до законодавства як такого, що не відповідає умовам, визначеним в Документації, та вимогам до предмета закупівлі, а тому наявні підстави для її відхилення.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Не правомірна дискваліфікація

Номер: dd1513fc1d7e4987a502c7b552422840
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-19-010050-a.a1
Назва: Не правомірна дискваліфікація
Вимога:
Вимога по дискваліфікації ТОВ «ТТ-БУДІВНИЧИЙ» Рішення уповноваженою особою Протокол №220 від 02.08.2021р про дискваліфікацію нас як учасника ТОВ «ТТ-БУДІВНИЧИЙ» є мяко кажучи помилкове. Вимога замовника звучить так: 1) – не подано копію звіту з праці (форма №1- ПВ) , якраз із за цієї довідки ми взяли в співпрацю КООПЕРАТИВ «БУДІВЕЛЬНИК» так як у даній організації є пояснення і довіка на дану форму, що ми не подаємо дану звітність (довідка подана). 2) – подано довідку про не залучення субпідрядних організацій до виконання робіт, разом з тим подано документ про співучасть із кооперативом «Будівельник», що виражається в партнерській допомозі по питанню: - в доповнені виконанню вимоги наявність працівників. Інформація є не достовірною. Ця вся інформація є якраз і достовірна, тому що субпідряд і співпраця це різні речі. Довідка про субпідряд дана про те , що дійсно не будемо передавати роботи більше як 20% субпідрядчику, він нам не потрібний ми роботи виконаємо однозначно самі. Докумен який поданий про співпрацю це вже інше ми беремо даний кооператив «Будівельник» для доповнення того чого не вистачає в нашій організації як співпраця, але жодним чином не відаємо частину робіт для виконання. Субпідрядчик бере на себе зобовязання по договору зробити певний вид робіт і то більше чим 20% тоді його дані оформляються і він сам робить форми КБ-2 та КБ-3 і звітується по 1-КБ і здає фінзвітність. Співпраця ніде не відображається, Законодавець якраз і в даному випадку на стороні нас як Учасників , що чого нам не вистачає ми маємо право і надав таку можливість згідно постанови 19 березня 2019року долучати організації для співпраці. Тоді ми нічого не порушили, тому ми просимо переглянути рішення про нашу дискваліфікацію. З ПОВАГОЮ…
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Надання роз’яснення щодо вимоги ТОВ «ТТ-БУДIВНИЧИЙ». Замовником процедури відкритих торгів UA-2021-08-19-010050-a згідно предмету закупівлі «Капітальний ремонт з влаштуванням евакуаційного виходу у Дубовецькій філії комунального закладу навчально-виховного комплексу «Лозівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Байковецької сільської ради Тернопільського району Тернопільської області, що знаходиться за адресою: с.Дубівці, вул. Шевченка 3» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи було дискваліфіковано учасника з таких підстав: 1. – не подано копію звіту з праці (форма №1-ПВ) за останній звітній період органа статистики до якого подається, або офіційний лист від органа статистики про те, що даний учасник не звітує за даною формою . 2. - подано довідку про незалучення субпідрядних організацій до виконання робіт, разом із цим подано документ про співучасть із кооперативом «Будівничий», що виражається в партнерській допомозі по питанню: - в доповнені виконанню вимоги наявність працівників. Механізми, машини, техніка, згідно інформації, теж використовуватиметься даним -співучасником. Відповідно до Тендерної документації пункту 8 . Розділ 3. Інструкція з підготовки пропозиції «У разі закупівлі робіт або послуг учасник процедури закупівлі зазначає у пропозиції повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт та подає наступні відомості: - найменування субпідрядника; - його місцезнаходження; - платіжні реквізити; - код за ЄДРПОУ (інформація підтверджується копією Довідки чи відомостей з ЄДРПОУ про субпідрядну організацію); - види робіт, які передбачається доручити субпiдряднику, орієнтовану вартість послуг/робіт субпiдрядника у відсотках (%) до ціни пропозиції та копію всіх необхідних для виконання робіт дозволів та ліцензій на відповідні види діяльності з переліком видів робіт, на які його заплановано залучити.» Відповідно до ст. 837 Цивільного кодексу України За договором підряду одна сторона (підрядник) зобов'язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони (замовника), а замовник зобов'язується прийняти та оплатити виконану роботу. Підрядник має право, якщо інше не встановлено договором, залучити до виконання роботи інших осіб (субпідрядників), залишаючись відповідальним перед замовником за результат їхньої роботи. У цьому разі підрядник виступає перед замовником як генеральний підрядник, а перед субпідрядником - як Замовник. Для того, щоб не допустити участі непрофесіоналів ми, як Замовники, передбачили в документації закупівлі, у відповідності до норм Цивільного кодексу, умову, що Учасник має зазначити субпідрядників для виконання даних робіт, така ж вимога міститися і в договорі підряду. Оскільки, законодавчо не передбачено договір співпраці, відповідно нам невідомо які види робіт, які передбачається доручити «Кооперативу Будівельнику», орієнтовану вартість робіт у відсотках (%) до ціни пропозиції та копію, всіх необхідних для виконання робіт, дозволів та ліцензій на відповідні види діяльності з переліком видів робіт, на які його заплановано залучити. Відповідно до ч.9 ст.14 Закону України « Про публічні закупівлі» (далі-Закон) кожен учасник має право подати лише одну пропозицію, у тому числі до визначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі частини предмета закупівлі (лота). Згідно з ч.24 ст.1 Закону пропозиція учасника спрощеної закупівлі - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі. В електронній системі закупівель Prozorro Учасниками даної процедури є ТзОВ "ТТ- Будівничий" та ФОП МАРИНЯК ВАСИЛЬ АНТОНОВИЧ, тому і подаються пропозиції від їх імені. ТОВ «ТТ-Будівничий» надав копію звіту з праці (форма №1-ПВ) від імені «Кооперативу Будівельник», що суперечить вимогам. Таким чином, тендерна пропозиція учасника ТОВ «ТТ-Будівничий» не відповідає умовам, визначеним в Документації, та вимогам до предмета закупівлі, а тому наявні підстави для її відхилення.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні