-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Виготовлення проектної документації: "Будівництво мереж електропостачання ж/м "Полянський" та "Полянський-2" у місті Обухові Київської області
Торги не відбулися
250 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 250.00 UAH
Період оскарження:
21.08.2017 11:43 - 28.08.2017 10:00
Вимога
Відкликано скаржником
Оскарження (скан)
Номер:
9ddc17aa4ea64b1c8eec984020c1c0d4
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-08-21-000564-a.c2
Назва:
Оскарження (скан)
Вимога:
Оскарження, підпис директора, печатка ТОВ "НВП "ВОЛЬТЕН"
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження відхиленння пропозиції ТОВ НВП ВОЛЬТЕН.pdf 05.09.2017 09:49
Дата подачі:
05.09.2017 09:49
Опис причини скасування:
Наше підприємство самостійно знайшло замовника на роботи
Дата скасування:
05.09.2017 15:38
Вимога
Відкликано скаржником
СКАРГА щодо незаконного відхилення тендерної пропозиції
Номер:
e5fe6d22965641b6a2bf539373fee108
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-08-21-000564-a.a1
Назва:
СКАРГА щодо незаконного відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
Замовник:
Виконавчий комітет Обухівської міської ради Київської області
код за ЄДРПОУ: 04362680
Місцезнаходження: 08700 Київська обл. м. Обухів, вул. Київська ,10
Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками:
Начальник відділу капітального будівництва Вяхірєв Максим Олегович +38(04572) 5-04-67;
e-mail: vkb-2014@ukr.net.
Інформація про закупівлю
ID:
915ed979ac9040639301f33a9e5f173c
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2017-08-21-000564-a
СКАРГА
щодо незаконного відхилення тендерної пропозиції
Вами, як Замовником торгів, було оголошено проведення аукціону, ідентифікатор закупівлі: UA-2017-08-21-000564-a.
ТОВ «НВП «ВОЛЬТЕН» (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно Тендерної Документації Замовника (документ «Оголошення») подало тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі є Виготовлення проектної документації: "Будівництво мереж електропостачання ж/м "Полянський" та "Полянський-2" у місті Обухові Київської області, що зазначено у Оголошенні та на сайті https://www.dzo.com.ua/tenders/1403614.
За результатами розгляду пропозиції Підприємства, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Підприємства (Протокол розгляду Електронних закупівель № 342 від 01.09. 2017 року).
Підставою для відхилення зазначено наступне:
«Учасник не надав документи, згідно п. 3.2. оголошення: Обсяг виконання робіт: 1 об’єкт, згідно з Завданням на проектування (Додаток 1) та Технічними Умовами (Додаток 5)» (відповідно до протоколу).
Ми не можемо погодитися з такими рішеннями та вважаємо дії Замовника такими, що порушують наші права та інтереси, також ці дії суперечать нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до ст.. 2 Закону: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим законом».
Стосовно підстави відхилення повідомляємо наступне. У п. 4 Оголошення Замовник встановив Вимоги до кваліфікації Учасників та спосіб їх підтвердження.
Згідно п. 4 Учасник повинен надати наступні документи:
«Учасник до початку аукціону повинен надати в електронному (сканованому) вигляді документи наведені нижче. Для ідентифікації документа скановані файли називати скорочено по імені документу. Кожний документ надавати окремо, а при великому обсязі, в «стиснутих» папках (zip, rar тощо).
4.1. Пропозицію, яка включає:
- заповнену «Форму пропозиції» згідно Додатку 2;
В графі «Вартість пропозиції» зазначається загальна вартість послуги - стартова сума аукціону.
Цінову пропозицію для аукціону зазначати з урахуванням ПДВ (у разі ії сплати) і ціна не повинна перевищувати очікувану вартість закупівлі Замовника.
В ціну повинні бути включені всі витрати, в тому числі прямі витрати, накладні витрати, прибуток, який учасник планує одержати при виконанні договору, витрати на транспортування, страхування, усі податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені учасником.
- кошторисну документацію (Додаток 3).
Проектно-кошторисна документація повина бути розроблена за допомогою автоматизованих програмних комплексів, що рекомендовані Міністерством регіонального розвитку будівництва та житлово-комунального господарства України в останій діючій редакції, а також завірена підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника.
- договірна ціна визначається як динамічна або тверда ;
Учасник, пропозиція якого за результатами оцінки пропозицій визначена найбільш економічно вигідною, протягом трьох робочих днів після проведення електронного аукціону / відхилення попередньої найбільш економічно вигідної пропозиції надає Замовнику Цінову пропозицію, приведену у відповідність до суми пропозиції, яка склалася за результатами проведеного аукціону та розрахунок ціни своєї остаточної пропозиції (з наданням калькуляцій, які розроблені відповідно до вимог чинних інструкцій та інших нормативних актів про калькулювання або визначення вартості робіт (послуг) згідно вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013).
4.2. довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність інженерно-технічного персоналу та робітників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
4.3 довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази для виконання умов договору, підтверджена завіреною копією документа на право власності або право користування матеріально-технічної бази.
4.4 інформаційну довідку, яка містить відомості про досвід виконання аналогічних видів робіт (виконання робіт за бюджетні або не бюджетні кошти від приватних чи комерційних підприємств) та відгук від бюджетної/комерційної/приватної організації/установи або від комунального підприємства на підтвердження досвіду виконання договору.
4.5 Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів цінової пропозиції, договору підряду та актів виконаних робіт: (наказ (розпорядження) та копія протоколу установчих (загальних) зборів), Статут або витяг зі Статуту (перша сторінка, сторінка(и) з переліком видів діяльності підприємства, сторінка(и) щодо повноважень директора та загальних зборів (акціонерів та /або учасників) та остання сторінка).
Копії паспорту(ів) посадової(их) та/або уповноваженої(их) осіб на право підпису документів цінової пропозиції, договору підряду та актів виконаних робіт надаються учасником додатково за вимогою замовника.
4.6 копію свідоцтва про державну реєстрацію або витяг/виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
4.7 Копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або витягу з реєстру платників податку (у разі сплати учасником ПДВ), копія свідоцтва про право сплати єдиного податку або витягу з Реєстру платників єдиного податку (у разі сплати учасником єдиного податку), копія довідки про взяття на облік платника податків (4-ОПП) (у разі наявності).
4.8. Довідка підприємства в довільній формі або уповноваженого органу про те, що учасник не зареєстрований в офшорних зонах.
4.9 Проект договору ( Додаток 4) скріплений підписом та печаткою уповноваженої особи учасника, що підтверджує погодження учасника з основними умовами договору.
Учасник електронних торгів, після закінчення аукціону та визнання системою «ProZorro» його пропозиції як найбільш економічно вигідною (найменша вартість пропозиції) у період його кваліфікації, повинен протягом 1 робочого дня дозавантажити в системі «ProZorro» документи, з актуальною ціновою пропозицією з урахуванням пониження, згідно Додатку 3.
4.10 Довідка в довільній формі про наявність (відсутність) заборгованості по сплаті податків і зборів (обов’язкових платежів).
Переможець під час підписання договору надає оригінал або нотаріально завірену довідку з фіскальної служби про наявність (відсутність) заборгованості по сплаті податків і зборів (обов’язкових платежів), дійсну на момент оцінки пропозиції.
4.11 Інші документи, які Учасник відбору вважає за доцільним надати у складі своєї пропозиції.
4.12 У вигляді листа в довільній формі надати контактні дані компанії-Учасника (з зазначенням реквізитів Учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштова адреса, телефони, електронної адреси, відомості про контактну особу (ПІП, посада, контактний телефон);
4.13 Гарантійний лист Учасника, який підтверджує надання Учасником Замовнику копій всіх вищезазначених документів у паперовому вигляді, оформлених належним чином, у разі визнання його переможцем, протягом 3 робочих днів з дати визнання його переможцем електронної закупівлі».
ТОВ «НВП «ВОЛЬТЕН» виконало усі вимоги Замовника.
Тому тендерна пропозиція Підприємства повністю відповідає умовам Тендерної документації Замовника.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів.
Про це свідчить той факт, що тендерну пропозицію нашого Підприємства, яка є найбільш економічно вигідною, відхилили через неіснуючу причину.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію ТОВ «НВП «ВОЛЬТЕН», адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції ТОВ «НВП «ВОЛЬТЕН», що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, тому що пропозиція нашого Підприємства повністю відповідає Вимогам ТД.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому.
Також звертаємо увагу Тендерного комітету Замовника на те, що за порушення вимог, встановленних Законом України "Про публічні закупівлі", члени тендерного комітету несуть персональну адміністративну відповідальність. Штраф накладається на членів тендерного комітету в розмірі від 700 до 1000 неоподаткованих мінімумів доходів громадян. Ті самі дії вчинені повторно протягом року після штрафу від 1000 до 1500 неоподаткованих мінімумів.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення факту порушень в процедурі закупівлі.
3. Скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ТОВ «НВП «ВОЛЬТЕН», викладене у Протоколі розгляду Електронних закупівель № 342 від 01.09. 2017 року.
У разі відхилення наших законних вимог чи розгляду скарги не по суті, ми вимушені будемо подати заяву до Держаної аудиторської служби про проведення моніторингу по дотриманню Замовником законодавства про публічні закупівлі.
Разом с тим наше Підприємство вимушене буде подати заяву про проведення аудиту Замовника до Рахункової палати України.
З повагою,
Директор ТОВ «НВП «ВОЛЬТЕН» _____________ Суслов О.О.
м.п.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.09.2017 09:44
Опис причини скасування:
Ми знайшли іншого замовника, тому наше підприємство повністю забезпечене роботою в найближчий час
Дата скасування:
05.09.2017 15:37