• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Електрична енергія

Торги не відбулися

870 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 350.00 UAH
Період оскарження: 19.08.2021 13:59 - 31.08.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо усунення дискримінаційних вимог відносно надання сертифікатів на товар який не підлягає сертифікації в Україні.

Номер: 0fa6fd8d56b34e6f8043d63d326269e2
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-19-007395-a.a2
Назва: Щодо усунення дискримінаційних вимог відносно надання сертифікатів на товар який не підлягає сертифікації в Україні.
Вимога:
Шановний Замовник! Тендерною документацією передбачено надання у складі тендерної пропозиції учасника: - оригінал або копію сертифікату відповідності вимогам ДСТУ OHSAS 18001:2010 (OHSAS 18001:2007, IDT) «Системи управління гігієною та безпекою праці. Вимоги» та програми аудиту, що видані учаснику та чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій. Надані документи повинні посвідчувати відповідність системи управління гігієною та безпекою праці учасника, вимогам визначеного стандарту, стосовно торгівлі електричною енергією, код ДКПП за ДК 016:2010 - 35.14. Якщо дата видачі сертифікату відповідності вимогам ДСТУ OHSAS 18001:2010 (OHSAS 18001:2007, IDT) «Системи управління гігієною та безпекою праці. Вимоги» становить більше ніж 12 місяців від дати подання тендерної пропозиції, додатково надається звіт за результатами наглядового аудиту, який виданий органом, що здійснював аудит і сертифікацію; Такі вимоги безпідставні. Отримання вказаного сертифікату для електропостачальника не є обов'язковим. Це добровільна справа будь-якого постачальника. Є закони та нормативно-правові акти України, які чітко обумовлюють, що потрібно для постачання електричної енергії. Вимога щодо наявності даного сертифікату є дискримінаційною, оскільки суттєво зменшує коло можливих учасників аукціону, а наявність такого чи подібного сертифікату в того чи іншого учасника жодним чином не впливає на якість, своєчасність та ефективність при здійсненні постачання електричної енергії. Крім того, додатково повідомляємо, що враховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Разом з тим, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 цього Закону). Ураховуючи викладене та мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження потенційного кола учасників. Таку ж позицію стосовно сертифікації має Мінекономіки. Додаємо лист органу сертифікації ТОВ «СЕРТСИСТЕМС», з яким просимо ознайомитись. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! На основі вищевикладеного, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу надання вищезазначеного сертифікату.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня! Згідно абзацу 1 частини 3 Статті 22 Закону, Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Зазначені Вами сертифікати є такими, що передбачені чинним законодавством, будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ДСТУ OHSAS 18001:2010 (OHSAS 18001:2007, IDT) «Системи управління гігієною та безпекою праці. Вимоги», має можливість отримати такі сертифікати, а наявність зазначених сертифікатів гарантує можливість Учасника безпечно постачати якісний товар. Не існує жодного нормотворчого акту, який забороняв би Замовникам встановлювати вищевказані вимоги, як не існує і практики Антимонопольного комітету України та жодних рішень, якими заборонялося б вимагати такі документи. Вимога про наявність даних сертифікатів є не тільки необхідною, а й такою, що містить велику кількість прикладів встановлення її Замовниками у тендерних документаціях в системі prozorro, та подальшого успішного її виконання учасниками. Виключення такої вимоги на особисте прохання окремого учасника, діяльність якого не відповідає стандартам ДСТУ OHSAS 18001:2010 (OHSAS 18001:2007, IDT) «Системи управління гігієною та безпекою праці. Вимоги», та який не має можливості її виконати, може кваліфікуватися як пряма змова між Замовником та Вами, на що Замовник не має права, тому не буде виконувати подібних вимог. Дана вимога жодним чином не обмежує конкуренцію між учасниками, та не призводять до дискримінації учасників, діяльність яких відповідає стандартам Дякуємо за Ваше звернення!
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 04.09.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Умови оплати та внесення змін до Тендерної документації.

Номер: 34e60d41c902449282306b4a12fadfe6
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-19-007395-a.a1
Назва: Умови оплати та внесення змін до Тендерної документації.
Вимога:
Шановний Замовнику!!! Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі – НКРЕКП, Регулятор) в межах компетенції повідомляє, Лист НКРЕКП № 7894/20.4/7-21 від 02.07.2021р. Відповідно до статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю має відповідати положенням Господарського кодексу України (далі - ГКУ). Стаття 275 ГКУ визначає, що вимоги до договору постачання електричної енергії споживачу встановлюється Законом України «Про ринок електричної енергії» (далі - Закон). При цьому, відповідно до положень статті 2 Закону основні умови діяльності учасників ринку електричної енергії та взаємовідносин між ними визначаються нормативно-правовими актами, що регулюють впровадження цього Закону, зокрема правилами роздрібного ринку. Правила роздрібного ринку передбачають зокрема загальні умови постачання електричної енергії споживачам, систему договірних відносин між учасниками роздрібного ринку, права та обов’язки учасників ринку. Як зазначається у листі НКРЕКП № 7894/20.4/7-21 від 02.07.2021 відповідно до пункту 4.12 розділу IV ПРРЕЕ плата за спожиту протягом розрахункового періоду електричну енергію вноситься не пізніше 20-го числа наступного місяця. Рахунок за спожиту електричну енергію оплачується непобутовим споживачем протягом 5 робочих днів від дня отримання рахунка, але не пізніше 20-го календарного дня після закінчення розрахункового періоду. Відповідно до частини одинадцятої статті 56 Закону Регулятор затверджує, зокрема примірний договір постачання електричної енергії споживачу. Невід’ємною частиною договору про постачання електричної енергії споживачу є комерційна пропозиція, що має містити інформацію про термін оплати рахунків який відповідає вимогам Закону та ПРРЕЕ. Отже, відповідно до вимог ПРРЕЕ оплата за спожиту електричну енергію здійснюється на умовах обраної споживачем комерційної пропозиції. При цьому, плата за спожиту протягом розрахункового періоду електричну енергію вноситься не пізніше 20-го календарного дня після закінчення розрахункового періоду. Слід також зазначити, що своєчасність здійснення споживачем передбачених договором з електропостачальником оплати є запорукою стабільної роботи підприємств електричної галузі. Отже, на підставі вище викладеного просимо внести зміни до тендерної документації та привести умови оголошеної закупівлі у відповідність до вимог чинного законодавства.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня! Згідно частини 1 Статті 24 Закону, Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. У своєму зверненні ви не повідомляєте, роз’яснення щодо якого конкретно пункту тендерної документації Вам необхідно надати, або які саме порушення ви вимагаєте усунути, а лише наводите перелік певних законодавчих норм, жодну з яких ми не заперечуємо в умовах тендерної документації. Замовник у своїй діяльності чітко дотримується будь-яких та всіх норм чинного законодавства, та гарантує, що договір, укладений за результатами закупівлі, відповідатиме всім актуальним на час його укладення вимогам до таких договорів. Дякуємо за Ваше звернення!
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 04.09.2021 00:00