-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Сортувальник клітин код ДК 021:2015: 38430000-8 Detection and analysis apparatus код НК 024:2019: 16867 Проточний цитометр
Завершена
12 274 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 61 372.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 61 372.50 UAH
Період оскарження:
19.08.2021 13:03 - 16.09.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
your answer
Номер:
2197c53ad03f43fbab783f23ec4eba68
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-19-001461-c.a2
Назва:
your answer
Вимога:
is not satisfactory. We quit from this tender.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.09.2021 11:00
Вирішення:
Вимога Учасника не містить інформації щодо закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
20.09.2021 09:00
Вимога
Відхилено
payment terms
Номер:
d462aa8086cc455fa059b2a4ee91a5a3
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-19-001461-c.a1
Назва:
payment terms
Вимога:
We were preparing order to the manufacurer based on your lising, published on PROZORRO with promise of 70% advance payment. But we were shocked by wording of payment terms in your contract draft. You want not to take any commitment on payment, but want tender security and delivery in any case. In 33 years in business I see such impudent terms for the first time. Unfair terms are present in about a half of Ukrainian contracts. But your terms - Number One. Prima! Written by clever-ass lawyers! We prepare on request of RNBO a review of situation with PROZORRO procurement and going to place your terms on the first place. Of course if you will not change them to fair ones immediately.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Ми готували замовлення до виробника на основі вашого листування, опублікованого на PROZORRO з обіцянкою 70% передоплати. Але ми були шоковані формулюванням умов оплати у Вашому проекті договору. Ви хочете не брати жодних зобов’язань щодо оплати, але в будь -якому випадку хочете гарантувати тендер та доставку. За 33 роки у бізнесі я вперше бачу такі нахабні терміни. Приблизно в половині українських контрактів є несправедливі умови. Але ваші умови - номер один. Прима! Написано розумними адвокатами! Ми готуємо на запит RNBO огляд ситуації з закупівлями PROZORRO і збираємось поставити ваші умови на перше місце. Звісно, якщо ви не відразу зміните їх на справедливі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.08.2021 21:58
Вирішення:
Шановний Учаснику!
За результатами розгляду вимоги учасника №UA-2021-08-19-001461-c.a1 від 30-08-21, 21:58:11 повідомляємо наступне:
Дана вимога не містить пропозиції конкретних змін до проекту договору (які саме зміни пропонуються і до яких саме пунктів), в тому вона не може бути детально розглянута. Водночас, враховуючи, що вимога стосується «формулювання умов оплати», просимо звернути увагу на наведене нижче.
Замовник є державним підприємством, а дана закупівля відбувається за рахунок бюджетних коштів. При здійсненні закупівель сторони договору зобов’язані дотримуватися законодавства України, в тому числі, бюджетного.
Пункт 4.1. описує порядок прийняття до виконання відповідного фінансового зобов’язання згідно з вимогами бюджетного законодавства. Відповідно до Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України № 309 від 02.03.2012 року протягом 7 днів з дня взяття фінансового зобов`язання документи мають бути подані УДКСУ для реєстрації (п.2.2). Після подачі документів УДКСУ має право 5 днів розглядати документи і приймати рішення про реєстрацію (не реєстрацію) (п.2.3).
Проте, Замовник зобов’язується оплатити прийнятий товар, що є предметом даної закупівлі після реєстрації відповідних зобов’язань в органах Державної казначейської служби України за наявності відповідних бюджетних коштів.
Таким чином, проектом договору передбачено законодавчо визначені умови прийняття фінансових зобов’язань та відповідно, їх оплати.
Щодо авансування просимо звернути увагу на наступне.
Порядком державного фінансування капітального будівництва, затвердженого Постановою КМУ № 1764 від 27.12.2001 року, визначено, що «для проведення закупівлі товарів, робіт і послуг з будівництва за проектом “Удосконалення молекулярно-генетичної діагностики онкологічних захворювань в Україні. Реконструкція лабораторії молекулярно-генетичної діагностики та експериментальної онкології в лабораторному корпусі із конференц залом та частини приміщень в радіологічному корпусі Національного інституту раку по вул. Ломоносова, 33/43 в Голосіївському районі м. Києва” замовник може здійснювати попередню оплату (виплату авансу) в розмірі до 70 відсотків вартості таких товарів, робіт і послуг за договором (контрактом) на строк не більш як шість місяців».
Отже, законодавець передбачив право (а не обов’язок) замовника здійснювати авансування закупівель за даним проектом в розмірі до 70%, що знайшло своє відображення в умовах даного тендеру.
Таким чином, замовник не зобов’язаний передбачати в п. 4.1. проекті договору обов’язкове авансування, а якщо таке авансування і можливе, то не обов’язково в розмірі 70%.
Водночас, Замовник просить врахувати, що ним при реалізації проекту “Удосконалення молекулярно-генетичної діагностики онкологічних захворювань в Україні. Реконструкція лабораторії молекулярно-генетичної діагностики та експериментальної онкології в лабораторному корпусі із конференц залом та частини приміщень в радіологічному корпусі Національного інституту раку по вул. Ломоносова, 33/43 в Голосіївському районі м. Києва” регулярно закуповуються товари (обладнання, меблі тощо) з дотриманням умов щодо оплати відповідно до бюджетного законодавства, і жодні спори з постачальниками щодо строків оплати відсутні.
Статус вимоги:
Відхилено