• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Меблі для НУШ (комплект шкільних меблів (парта та стілець)

Завершена

110 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 550.00 UAH
Період оскарження: 19.08.2021 13:01 - 27.08.2021 12:22
Вимога
Вирішена

Обмеження конкуренції

Номер: 0d78eee8ed764efc81d39e2f7870373e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-19-006448-a.a1
Назва: Обмеження конкуренції
Вимога:
Добрий день! У Вас занадто гарний бюджет для таких комплектів, що Ви бажаєте придбати. Є багато учасників, які могли б запропонувати ЗНАЧНО нижчу ціну, якби не ця вимога непотрібних сертифікатів ISO. А так Ви закупите комплекти за всі кошти! Таким чином ми вимагаємо внести зміни в документацію і розширити коло потенційних учасників.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Доброго дня. Уважно розглянувши ваше звернення повідомляємо наступне. Тендерна документація була складена у відповідності до вимог Закону. Частиною 1 ст. 54 Закону України «Про освіту», визначено, що педагогічні, науково-педагогічні та наукові працівники мають право на академічну свободу, включаючи свободу викладання, свободу від втручання в педагогічну, науково-педагогічну та наукову діяльність, вільний вибір форм, методів і засобів навчання, що відповідають освітній програмі. Статтею 23 Закону визначено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог; у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасником. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та інше. До кожного посилання повинен додаватися вираз «або еквівалент». Крім того, варто зазначити, що Разом з тим, в тендерній документації на закупівлю міститься вираз «У разі якщо у тендерній документації міститься посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника- читати "або еквівалент". Разом з тим, закупівля зазначеного обладнання ніяким чином не порушує принципи здійснення публічних закупівель, адже на підставі ч. 4 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі», для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель, замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Тобто Замовник вправі визначати конкретний тип, модель, технологію виробництва обладнання, тощо, із обов’язковим зазначенням «або еквівалент» (дані вимоги Замовником виконано). На підставі даної статті було здійснено моніторинг ринку і було визначено, що вказані технічні характеристики відповідають заявленій суму. Ми чітко розуміємо, що дешево не означає якісно. Ваше прохання щодо видалення сертифікатів лише доводить той факт, що на неякісні та дешевші товари сертифікати якості відсутні. В даному випадку Замовник переслідує «законну мету» придбання обладнання, яке буде безпечним у використанні учнями та вчителями, кращим в своїй ціновій категорії та несе відповідальність за безпечність, якість та відповідність педагогічним вимогам навчального обладнання та засобів навчання. Вимога щодо надання відповідних документів не є дискримінаційною, так як такі документи без проблем можна отримати в офіційних виробників або їх представників на території України. На основі вищенаведеного зміни в документацію вноситися не будуть.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні