-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з поточного ремонту складових вузлів цифрового обладнання оперативно-технологічного зв'язку МініКом Дх-500: - послуги з ремонту модулю блоку живлення К48-4 - код ДК021-2015-50334130-5 - 2шт; - послуги з ремонту cубмодулю DX-500M –01КVP - код ДК021-2015-50334130-5 - 3шт; - послуги з ремонту модулю DX -500N- 32М - код ДК021-2015-50334130-5 - 2шт; - послуги з ремонту модулю ДХ-500 -16М/8Upn - код ДК021-2015-50334130-5 - 2шт; - послуги з ремонту модулю DX-500N-16S-16SD - код ДК021-2015-50334130-5 - 1шт; - послуги з ремонту плати аналогових інтерфейсів ДХ-500 16 S - код ДК021-2015-50334130-5 - 1шт; - послуги з ремонту cубмодулю DХ-500N-РСМ-2 – код ДК021-2015-50334130-5 - 1шт; - послуги з ремонту цифрового системного терміналу SIMENS optiset E advance conferense - код ДК021- 2015-50334130-5 -11шт; - послуги з ремонту приставки до цифрового системного терміналу SIMENS optiset E key module - код ДК021-2015-50334130-5 - 1шт; - послуги з заміни акумуляторної батареї NP17-12I 12V 17Ah - код ДК021-2015-50330000-7 - 1шт; - послуги з ремонту плати DX-500N-PCM-4 - код ДК021-2015-50334130-5 -1шт; - послуги з ремонту модуля БХ К48-4 – код ДК021-2015-50334130-5 - 4шт; - послуги з ремонту системи гучномовного зв'язку - код ДК021-2015-50330000-7 - 5шт; - послуги з ремонту модулю DX -500 ТІ –АДК – код ДК021-2015 -50334130-5 -т 1шт; - послуги з ремонту узгоджуючого пристрою ПУ-2000 – код ДК021-2015 -50334130-5 - 3шт; - послуги з ремонту комплекту для віддаленого виносу пульта DХ-500N-LD-6 - код ДК021-2015-50334130-5 - 3шт код ДК 021-2015 50330000-7 "Послуги з технічного обслуговування телекомунікаційного обладнання".
Категорія - Замовник, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг – 42 штуки. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг – надання послуг на території Виконавця. Цінова пропозиція учасника не платника ПДВ не повинна перевищувати орієнтовну вартість закупівлі без урахування ПДВ.Джерело фінансування закупівлі – Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова(мови), якою(якими) повинні готуватися тендерні пропозиції – українська мова, або інша мова при наявності належним чином завіреного перекладу на українську мову.
Торги не відбулися
646 428.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 232.14 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 232.14 UAH
Період оскарження:
19.08.2021 10:02 - 16.09.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Зміни до тендерної документацїї (проекту договору) UA-2021-08-19-000345-c
Номер:
5c5843652ab54b57a9e36e8704c41a0f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-19-000345-c.c1
Назва:
Зміни до тендерної документацїї (проекту договору) UA-2021-08-19-000345-c
Вимога:
Відповідно до Ваших відповідей на питання до тендерної закупівлі UA-2021-08-19-000345-c, а саме: ”....Надання послуг проводиться тільки на підставі наданої письмової разнарядки – тобто рознарядки направленої в паперовому вигляді засобами пошти та в відсканованому вигляді на електронну пошту зазначену в реквізитах Виконавця. Датою надання письмової рознарядки вважається дата підписання рознарядки Замовником.” та “...здійснюватись по факту надання послуг на підставі підписаних актів здачі-приймання наданих послуг на 45-й банківський день з дати реєстрації податкової накладної (в залежності від термінів надання Виконавцем послуг – в кінці 2021 року – на початку 2022 року до повного виконання Замовником фінансових зобов’язань), але термін надання послуг Виконавцем обмежений 30.12.2021.”
ВИМАГАЄМО внести відповідні зміни до тендерної документації та проекту договору, а саме:
1. п.3.1 проекту договору доповнити: Надання послуг проводиться тільки на підставі наданої письмової разнарядки, направленої в паперовому вигляді засобами пошти та в відсканованому вигляді на електронну пошту зазначену в реквізитах Виконавця. Датою надання письмової рознарядки вважається дата підписання рознарядки Замовником.”
2. п.13. 1. проекту договору викласти у такій редакції: “Договір набирає чинності з моменту підписання Сторонами і діє до 31.12.2021. або до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.09.2021 20:11
Вирішення:
Основні умови договору прописуються Замовников в Додатку 4 тендерної документації з дотриманням вимог ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» з метою забезпечення максимальної економії та ефективності закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням, та недопущення дискримінації учасників. Врховуючи той факт, що тендерна документація викладена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та згідно п.4 ст.22 Закону не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, зміни до тендерної документації та проекту договору вноситись не будуть
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
20.09.2021 20:02