• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Технічний нагляд за виконанням робіт по об'єкту: "Спортивний плавальний басейн на вул. Міцкевича, 3а, в м. Надвірна Івано-Франківської області. Нове будівництво"

Завершена

750 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 500.00 UAH
Період оскарження: 19.08.2021 09:48 - 27.08.2021 11:00
Вимога
Залишено без розгляду

Місцезнаходження у Івано–Франківській області

Номер: d3bdec3ed2a74c34986ebea019eb4da9
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-19-001709-a.c2
Назва: Місцезнаходження у Івано–Франківській області
Вимога:
Шановний замовнику, в умовах оголошення передбачено, що в складі пропозиції учасник повинен довести, що: Учасник повинен документально підтвердити у складі пропозиції своє місцезнаходження у Івано–Франківській області для здійснення своєчасного технічного нагляду протягом строку дії договору. У протилежному випадку пропозиція учасника буде відхилена. Учаснику (переможцю торгів) необхідно постійно вести технічний контроль за виконанням робіт об’єкту, також в разі необхідності обов’язково мати можливість виїзду на об’єкт в найкоротші терміни (на протязі трьох годин з моменту отримання повідомлення про необхідність присутності на об’єкті, у разі неприбуття на об’єкт протягом двох годин, особа яка здійснює технічний нагляд компенсує вартість простою техніки та робочого персоналу на будівельному майданчику). Даний пункт являється дискримінаційним, адже він не відповідає п.п. 4, п 1, ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме "Недискримінація учасників та рівне ставлення до них". Поясніть на основі чого замовником було прийнято влючити дану вимогу до самого оголошення, та просимо вилучити її адже вона відображає не одинакове ставлення до усіх учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація, тобто Замовник має право ставити і інші вимоги, крім тих, які зазначені в даній статті. Крім того, повідомляємо, в зв’язку з тим, що об’єкт закупівлі являється технічно і технологічно складним , жодним нормативно правовим документом не обмежено бажання Замовника розуміти, що особа, яка буде здійснювати технічний нагляд за об’єктом матиме можливість прибуття на об’єкт у разі екстренної наради та виробничої необхідності. Тому, не порушивши жодної норми чинного законодавства, замовником зазначена вимога щодо можливості прибуття на об’єкт впродовж 3 годин та не суперечить законодавству, не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників. З огляду на наведене, Ваша вимога, щодо усунення дискримінаційних вимог є необґрунтованою.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 29.08.2021 10:48
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні умови

Номер: 87afdf43372f41f9999a8eddbea06758
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-19-001709-a.b1
Назва: Дискримінаційні умови
Вимога:
Доброго дня! Просимо усунути дискримінаційні вимоги щодо досвіду виконання аналогічних робіт. Вами цілеспрямовано розроблено документацію під інженера з технічного нагляду який співпрацював (співпрацює) з Вами тільки банальна довідка що технагляд працює на Вас. Якщо ж особа не має досвіду співпраці саме з Вами тоді необхідно копіювати та сканувати та завантажувати ледь не тисячі сторінок підписаних актів - особливо кричуще це КБ-2. Дякуємо
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику на Ваше запитання надаємо наступну інформацію: Відповідно до п.2, ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» 1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв. Одним з корисних кваліфікаційних критеріїв, визначений замовником, згідно з цією статтею є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (договорів). Згідно Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 р. № 903, технічний нагляд забезпечує замовник, а здійснюють інженери з технічного нагляду – відповідальні виконавці, що мають виданий відповідно до законодавства Атестаційною архітектурно-будівельною комісією кваліфікаційний сертифікат. В зв’язку з тим, що об’єкт закупівлі являється технічно і технологічно складним та, щоб уникнути співпраці з недоброчесними учасниками тендерної процедури на етапі вибору, саме наявність скан-копії акту (-ів) приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в), підписаних всіма сторонами, документально підтверджують виконання аналогічного договору. У випадку наявності Вами підписаного договору, аналогічного з сумою закупівлі підтвердженням може бути скан-копія договору та листа-відгуку від замовника, інформація про якого надається учасником згідно Таблиці 1.1, про належне виконання учасником зобов’язань за виконаним договором. Лист-відгук має містити дату укладання та номер договору, предмет та суму договору, суму виконаних робіт, інформацію про належне виконання договору у тому числі стосовно якості і строків, а також інформацію про відсутність претензій та судових позовів від замовника. При наявності підписаних Вами договорів на менші суми, що не налічує “тисячі сторінок підписаних актів”, необхідно копіювати та сканувати підписані всіма сторонами акти ф. КБ-2, згідно вимог до учасників закупівлі. Крім того, хочемо зауважити, що Ваша думка з приводу того, що нами цілеспрямовано розроблено документацію під інженера з технічного нагляду який співпрацював (співпрацює) з нами хибна. Підтвердженням є те, що оголошення про проведення тендерної процедури оприлюднюється повторно, в зв’язку з тим, що при оприлюдненні закупівлі UA-2021-08-06-000706-а заявку на виконання робіт не подав жодний учасник.
Статус вимоги: Задоволено