• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 код 79210000-9 Бухгалтерські та аудиторські послуги (Аудит фінансової звітності ПрАТ «Укргідроенерго» за рік, що закінчується 31.12.2021 року, підготовленої відповідно до Міжнародних стандартів фінансової звітності (МСФЗ) та аудит фінансового стану проєкту «Реабілітація гідроелектростанцій ПрАТ «Укргідроенерго» згідно з вимогами фінансової угоди між Україною та ЄІБ за період з 01.01.2021 року по 31.12.2021 рік)

Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, засвідчені перекладачем. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій згідно тендерної документації.

Завершена

3 950 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 39 500.00 UAH
Період оскарження: 19.08.2021 09:04 - 25.09.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога до проекту договору

Номер: 052c60096299434d8cfa770a385f6685
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-19-000738-a.a3
Назва: Вимога до проекту договору
Вимога:
Просимо розглянути можливість внесення змін до договору відповідно до документу, що додається
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Проект договору у сьогоденній редакції в повній мірі відповідає вимогам чинного законодавства, сприяє мінімізації можливих ризиків Замовника, як суб’єкта державного сектора економіки. Внесення запропонованих учасником змін вважаємо не доцільним.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 29.09.2021 09:01
Вимога
Вирішена

Виключення дискримінаційних кваліфікаційних критеріїв

Номер: 258e01690f8f4a1b8fa19eece278a172
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-19-000738-a.b2
Назва: Виключення дискримінаційних кваліфікаційних критеріїв
Вимога:
Вимога щодо внесення змін до Тендерної документації в частині виключення дискримінаційних кваліфікаційних критеріїв Пунктами 1.2 - 1.4 Кваліфікаційних критеріїв до учасників процедури закупівлі (таблиця № 1), що є додатком № 1 тендерної документації ДК 021:2015 код 79210000-9 Бухгалтерські та аудиторські послуги (Аудит фінансової звітності ПрАТ «Укргідроенерго» за рік, що закінчується 31.12.2021 року, підготовленої відповідно до Міжнародних стандартів фінансової звітності (МСФЗ) та аудит фінансового стану проєкту «Реабілітація гідроелектростанцій ПрАТ «Укргідроенерго» згідно з вимогами фінансової угоди між Україною та ЄІБ за період з 01.01.2021 року по 31.12.2021 рік – далі Тендерна документація) встановлено вимоги для підтвердження учасником процедури закупівлі (далі – Учасник) наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема, Учасник повинен надати документи з метою підтвердження: - загальної численності штатних працівників Учасника, які залучаються до виконання завдань, що має складати не менше 100 осіб; - включення аудиторів до реєстру «Аудитори та суб’єкти аудиторської діяльності» у розділі «Аудитор» не менше 20 осіб із 100 осіб, які залучаються до виконання завдань; - членства не менше 15 осіб із 100 осіб, які залучаються до виконання завдань, в одній з таких міжнародних організацій: Асоціації Присяжних Дипломованих Бухгалтерів (АССА) або Американському інституті сертифікованих громадських бухгалтерів (AICPA), або Інституті присяжних бухгалтерів Англії і Уельсу (ICAEW). Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 23 Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» суб’єкт аудиторської діяльності для надання послуг з обов’язкового аудиту фінансової звітності має забезпечити, зокрема, достатній рівень кваліфікації та досвіду аудиторів і персоналу, який залучається до надання відповідно до міжнародних стандартів аудиту. Так, при наданні послуг з обов'язкового аудиту фінансової звітності підприємств, що становлять суспільний інтерес (крім тих, що відповідають критеріям малого підприємства), за основним місцем роботи має працювати не менше п'яти аудиторів із загальною чисельністю штатних кваліфікованих працівників, які залучаються до виконання завдань, не менше 10 осіб, з яких щонайменше дві особи повинні підтвердити кваліфікацію відповідно до статті 19 цього Закону або мати чинні сертифікати (дипломи) професійних організацій, що підтверджують високий рівень знань з міжнародних стандартів фінансової звітності. Перелік професійних організацій, сертифікат (диплом) яких свідчить про високий рівень відповідних знань, затверджується Радою нагляду. Вказаний перелік затверджено протокольним рішенням Ради нагляду № 6 від 13.12.2018 року (http://www.apob.org.ua/?page_id=1749, лист ДУ «Орган суспільного нагляду за аудиторською діяльністю» № 9 від 14.12.2018 року), яким передбачено Перелік професійних організацій, сертифікат (диплом) яких свідчить про високий рівень знань з міжнародних стандартів фінансової звітності, а саме: Асоціація присяжних сертифікованих бухгалтерів (Association of Chartered Certified Accountants – АССА), у т. ч. Diploma in International Financial reporting (DipIFR); Американський інститут сертифікованих громадських бухгалтерів (Association of International Certified Professional Accountants – AICPA); Інститут присяжних бухгалтерів Англії і Уельсу (The Institute of Chartered Accountants in England and Wales – ICAEW). Таким чином, підтвердженням кваліфікації є включення до Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності АБО наявність чинних сертифікатів (дипломів) професійних організацій, що підтверджують високий рівень знань з міжнародних стандартів фінансової звітності. Отже, Закон України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» не містить: - вимог щодо наявності у суб’єкта аудиторської діяльності у штаті не менш як 100 працівників, які безпосередньо залучені до надання аудиторських послуг; - вимог щодо наявності у суб’єкта аудиторської діяльності не менш як 20 працівників, які включені до Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності у розділ «Аудитори»; - вимог щодо наявності у суб’єкта аудиторської діяльності не менш як 15 працівників, які є членами в одній з таких міжнародних організацій: Асоціації Присяжних Дипломованих Бухгалтерів (АССА), Американському інституті сертифікованих громадських бухгалтерів (AICPA), Інституті присяжних бухгалтерів Англії і Уельсу (ICAEW); - вимоги одночасного підтвердження кваліфікації працівників (аудиторів), які є штатними працівниками Учасника, включенням їх до Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності та наявністю чинних сертифікатів (дипломів) вищевказаних професійних організацій. Крім того, п. 1.4 Кваліфікаційних критеріїв до учасників процедури закупівлі (таблиця № 1), що є додатком № 1 Тендерної документації, містить вимогу стосовно: - підтвердження членства, зокрема, в Асоціації Присяжних Дипломованих Бухгалтерів (АССА), що не відповідає протокольному рішенню Ради нагляду № 6 від 13.12.2018 року, відповідно до якого до вказаного переліку включено Асоціацію присяжних сертифікованих бухгалтерів (Association of Chartered Certified Accountants – АССА), а також суперечить пп. 1.1.6 Критеріїв відбору суб’єктів аудиторської діяльності для надання послуг з обов’язкового аудиту фінансової звітності Приватного акціонерного товариства «Укргідроеренго», що є додатком № 1 до протоколу засідання Наглядової ради ПрАТ «Укргідроенерго» № 10-2021 від 27.07.2021 року та затверджено рішенням Наглядової ради ПрАТ «Укргідроенерго» № 10-2021 від 27.07.2021 року; - підтвердження членства в одній з таких міжнародних організацій: Асоціації Присяжних Дипломованих Бухгалтерів (АССА) або Американському інституті сертифікованих громадських бухгалтерів (AICPA), або Інституті присяжних бухгалтерів Англії і Уельсу (ICAEW), що не відповідає п. 4 ч. 1 ст. 23 Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність», протокольному рішенню Ради нагляду № 6 від 13.12.2018 року, так як про високий рівень знань з міжнародних стандартів фінансової звітності свідчить не тільки сертифікат, який видається за результатами проходження повної програми сертифікації, а й Diploma in International Financial reporting (DipIFR). Відповідно до ч. 4. ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Частиною 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Таким чином, вимоги ПрАТ «Укргідроенерго» щодо підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, визначені у п.п. 1.2 - 1.4 Кваліфікаційних критеріїв до учасників процедури закупівлі (таблиця № 1), що є додатком № 1 Тендерної документації, не відповідають спеціальному закону в сфері регулювання аудиторської діяльності – Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність», є дискримінаційними та такими, що штучно обмежують конкуренцію, оскільки кількість суб’єктів аудиторської діяльності, які відповідають таким критеріям, суттєво обмежується. У зв’язку з вищезазначеним, просимо виключити з додатку І Тендерної документації вимоги, які не відповідають вимогам п. 4 ч. 1 ст. 23 Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» до суб’єктів аудиторської діяльності, що мають право проводити обов’язковий аудит фінансової звітності підприємств, що становлять суспільний інтерес, у тому числі стосовно звуження переліку сертифікатів (дипломів), що необхідно подати в якості підтвердження високого рівня знань з міжнародних стандартів фінансової звітності.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь на запитання учасника потребує більш детального вивчення. Замовником буде найближчим часом надано відповідь на вимогу та перенесено кінцеву дату подання тендерних пропозицій.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Проект договору

Номер: 1743009a595640e5bbd2061f40d73d2c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-19-000738-a.b1
Назва: Проект договору
Вимога:
Шановний Замовник, доброго дня! Просимо розглянути наш запит на можливість внесення змін у проект договору та викласти нижче вказані пункти у наступній редакції: 2.7. Розрахунки за надані послуги Замовник здійснює протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання сторонами Актів приймання-передачі наданих послуг, за умови реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних з дотриманням вимог Податкового кодексу, та на підставі виставлених Виконавцем рахунків фактур. 4.11. Якщо Замовник не направить підписаний Акт прийому-здачі послуг або ж дефектний Акт протягом вказаного терміну, послуги будуть вважатись як виконані належним чином і Замовник повинен оплатити послуги як вказано в цьому договорі. Розділ 10: 10. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ 10.1. Цей Договір вступає в силу з моменту його підписання уповноваженими представниками Сторін та діє до «____»_____________ 20__ року, але у будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань. 10.2. Дострокове розірвання Договору можливе лише за взаємною згодою Сторін, що оформлюється відповідною угодою до даного Договору, крім випадків, передбачених цим Договором. 10.3. Продовження строку дії Договору та виконання зобов’язань щодо надання послуг оформляється додатковою угодою до цього Договору та можливе у разі: документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі і обставин непереборної сили; затримки фінансування витрат Замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної у Договорі. 10.4. На зобов’язання, що виникли у Сторін до укладення ними цього Договору, не поширюються умови укладеного Договору. 10.5. Закінчення строку дії Договору не звільняє Сторони від відповідальності за його порушення, яке мало місце під час дії Договору. 10.6. Дія Договору може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків ціни Договору, укладеному в попередньому році, якщо видатки Замовника на цю мету затверджені в установленому порядку. Дякую.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Оскільки п. 2.7 та п. 4.11 Додатка № 4 тендерної документації в повній мірі відповідають вимогам законодавтсва України та інтересам товариства, внесення змін вважаємо не доцільним. ПрАТ «Укргідроенерго» прийняло рішення про внесення змін до тендерної документації, а саме: розділ № 10 Додатка № 4 тендерної документації в новій редакції.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 29.09.2021 09:01