-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт ліфтів(заміна одиниць та вузлів технологічного устаткування та їх інженерних мереж, систем управління та автоматизації в багатоквартирному житловому будинку пл.Смоленська,34 (ОСББ "Шанс") в м.Бердянськ
Торги відмінено
1 481 996.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 409.98 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 409.98 UAH
Період оскарження:
19.08.2021 08:47 - 27.08.2021 00:00
Вимога
Вирішена
ОСКАРЖЕННЯ РЕЗУЛЬТАТУ КВАЛІФІКАЦІЇ
Номер:
e5ee3b4bbca44f78b40a6577b6064cbd
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-19-000088-c.b2
Назва:
ОСКАРЖЕННЯ РЕЗУЛЬТАТУ КВАЛІФІКАЦІЇ
Вимога:
З 01 вересня 2021 року застосовуються нові вимоги до оформлення документів - набрав чинності ДСТУ 4163:2020 «Державна уніфікована система документації. Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів» (далі – ДСТУ 4163, Стандарт).
Починаючи з 1 вересня 2021 року усі державні органи, органи місцевого самоврядування, установи, підприємства, організації та інші юридичні особи повинні застосовувати ДСТУ 4163, згідно пункту 1.1
1.1 Цей стандарт поширюється на організаційно-розпорядчі документи з різними носіями інформації (далі – документи), зокрема на: організаційні (положення, статути, посадові інструкції, штатні розписи, договори); розпорядчі (постанови, рішення, накази, розпорядження); інформаційно-аналітичні (акти, довідки, доповідні записки, пояснювальні записки, службові листи тощо) документи, створювані в результаті діяльності державних органів, органів місцевого самоврядування, установ, підприємств, організацій та інших юридичних осіб (далі – юридична особа) незалежно від їх функціональноцільового призначення, рівня і масштабу діяльності та форми власності.
КП БМР «Міськліфт» не погоджується з рішенням Замовника про визнання ТОВ «Запоріжліфт» переможцем по процедурі спрощеної закупівлі UA-2021-08-19-000088-c, «Капітальний ремонт ліфтів(заміна одиниць та вузлів технологічного устаткування та їх інженерних мереж, систем управління та автоматизації в багатоквартирному житловому будинку пл.Смоленська,34 (ОСББ "Шанс") в м.Бердянськ», ДК 021:2015 45310000-3 – «Електромонтажні роботи».
В тендерній пропозиції, наданой ТОВ «Запоріжліфт», всі довідки та накази, листи, датовані вереснем 2021 року та не відповідають національному стандарту ДСТУ 4163:2020 «Державна уніфікована система документації. Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів», а згідно наказу Державного підприємства «Український науководослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» (ДП «УкрНДНЦ») від 01 липня 2020 р. № 144 з 01 вересня 2021 року підприємства застосовують Стандарт ДСТУ 4163:2020 обов’язково!
Тому пропозиція ТОВ «Запоріжліфт» повинна бути відхилена.
Враховуючи вищевикладене, повідомляємо Вам, що Закони України обов’язкові до виконання усім суб’єктам .
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.09.2021 11:15
Вирішення:
Процедуру спрощеної закупівлі по об’єкту : «Капітальний ремонт ліфтів (заміна одиниць та вузлів технологічного устаткування та їх інженерних мереж, систем управління та автоматизації) в багатоквартирному житловому будинку пл.Смоленська,34 (ОСББ «Шанс») в м.Бердянськ», ДК 021:2015: 45310000-3 [Електромонтажні роботи] було опубліковану через веб-портал 26.08.2021 року. У вимогах Замовником не встановлено стандарти згідно ДСТУ 4163:2020, тому вимагати від учасника оформлення документів у тому вигляді, який ви пропонуєте є недоцільним та дискримінаційним по відношення до інших учасників закупівлі. Замовником у вимогах по «Капітальному ремонту ліфтів (заміна одиниць та вузлів технологічного устаткування та їх інженерних мереж, систем управління та автоматизації) в багатоквартирному житловому будинку пл.Смоленська,34 (ОСББ «Шанс») в м.Бердянськ» у п.7 розділу I. «Загальні положення» Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами цієї документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом з їх автентичним перекладом на українську мову. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами процедури спрощеної закупівлі документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд. Також окремо зазначаю Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки. До формальних (несуттєвих) помилок Учасника відносяться: - розміщення інформації не на фірмовому бланку підприємства; - невірне (неповне) завірення або не завірення учасником документу згідно вимог цієї документації. Наприклад: завірення документу лише підписом уповноваженої особи;- самостійне виправлення помилок та/або описок у поданій пропозиції під час її складання Учасником; - орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, що підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції. Наприклад: зазначення в довідці русизмів, сленгових слів або технічних помилок;- зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником спрощеної процедури закупівлі, якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам документації (наприклад, на вимогу документації про надання учасником конкретної довідки, складеної в довільній формі, учасник надав відповідний документ, що має назву «Інформація в довільній формі» або «Лист-пояснення», або «Інформація», або «Довідка» тощо); - незначні неточності перекладу, якщо вони не впливають на зміст пропозиції; - відсутність інформації в одних документах, однак наявність цієї інформації в інших документах у складі пропозиції; - самостійне виправлення учасником технічних, механічних помилок у поданій пропозиції під час складання учасником такої пропозиції, якщо вони не впливають на зміст пропозиції. Такі виправлення мають бути засвідчені печаткою учасника та написом «Виправленому вірити» із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи, що здійснила таке виправлення, дати завірення; - відсутність вихідного номера на довідках, які учасник подає в довільній формі (при цьому наявність дати є обов’язковою умовою); - надання кількох довідок у довільній формі на одному аркуші;- розміщення (завантаження) в електронній системі закупівель документів в іншому форматі, якщо документи повністю відповідають вимогам цієї документації [наприклад, замість розміщення (завантаження) в електронній системі закупівель документа у форматі «pdf» (Portable Document Format) учасник розмістив (завантажив) документ у форматі «JPG». Однак документ повністю відповідає вимогам цієї документації);- інші формальні (несуттєві) помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції. Допущення формальних помилок учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Рішення про віднесення помилки до формальної приймається Замовником.
Також зазначаю, що з тексту скарги КП БМР «Міськліфт» не є зрозумілим , які самі недоліки і які самі документи не відповідають вимогам чинного законодавства, конкретних посилань на норми ДСТУ 4163:2020 «Державна уніфікована система документації. Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів» також не здійснюються. При цьому Законом України «Про публічні закупівлі» визначений вичерпний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій. Скаржником не здійснено посилання на конкретну норму Закону, як на підставу для відхилення тендерної пропозиції іншого учасника ТОВ «Запоріжліфт», відтак скарга є безпідставною як за змістом, так і за формою.
У зв’язку з вищевикладеним вважаю за необхідне залишити Рішення уповноваженої особи, що викладене у Протоколі №503/2021 від 20 вересня 2021 року, а саме щодо визначення переможцем спрощеної закупівлі учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРІЖЛІФТ".
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Оскарження протоколу №494/2021 від 14.09.2021р.
Номер:
f157c8d7cd1743d091cf823db37bf6e2
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-19-000088-c.a1
Назва:
Оскарження протоколу №494/2021 від 14.09.2021р.
Вимога:
19.08.2021 року через електронний майданчик системи публічних закупівель Управлінням житлово-комунального господарства виконавчого комітету Бердянської міської ради, надалі – Замовник, опубліковано оголошення про проведення спрощеної закупівлі з ідентифікатором UA-2021-08-19-000088-c та вимоги до предмета закупівлі на придбання робіт «Капітальний ремонт ліфтів(заміна одиниць та вузлів технологічного устаткування та їх інженерних мереж, систем управління та автоматизації в багатоквартирному житловому будинку пл.Смоленська,34 (ОСББ "Шанс") в м.Бердянськ, ДК 021:2015: 45310000-3 - Електромонтажні роботи з ціновою пропозицією
1`481`996.40грн.
На підставі Протоколу №494/2021 від 14.09.2021р. була відхилена пропозиція КП БМР «Міськліфт» на закупівлю UA-2021-08-19-000088-c відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» як такого, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а саме:
- У Довідці №246 від 30 серпня 2021р. «Про уповноважену особу» учасником зазначено, що повноваження щодо підпису директора КП БМР «Міськліфт» - Кюрчева В.Д. підтверджуються розпорядженням міського голови №57-р від 01.03.2019р, №52-р від 28.02.2020р. та наказом №15-к КП БМР «Міськліфт» від 01.03.2021р., але відповідно до тих документів, які учасник завантажив у складі своєї тендерної документації, не підтверджено діючий документ про подовження контракт найму директора Кюрчева В.Д. так, як у відповідності до розпорядження №52-р від 28.02.2020р. контракт директора закінчився 28.02.2021р.
- У аналогічних договорах, які Учасник завантажив у складі своєї тендерної документації відсутні кошториси та акти виконаних робіт за формами КБ-2, КБ-3, дані умови прописані в аналогічних договорах учасника КП БМР "Міськліфт", але не підтверджені.
КП БМР «Міськліфт» не погоджується з таким рішенням Замовника.
Стосовно повноважень посадової особи на підписання документів можемо зазначити, що Учасник закупівлі – комунальне підприємство й повноваження директора подовжує розпорядження міського голови. Розпорядження міського голови №310-р від 20.11.2020 року находиться на сайті Бердянської міської ради, згідно статті 17 Закону України «Про державні закупівлі» Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Стосовно не надання актів виконаних робіт договорів можемо зазначити, що Замовником в вимогах до тендерної пропозиції до предмету закупівлі зазначені лише договора, акти виконаних робіт до договорів не зазначено. Управлінням ЖКГ Бердянської міської ради надан відгук про виконання даних договорів – що роботи виконані якісно, своєчасно та з дотриманням встановлених договорами строків. Претензій щодо виконання вказаних договорів у УЖКГ ВК БМР на теперішній час відсутні.
Вимагаємо скасувати незаконну дискваліфікацію.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол 14.09.2021 15:07
Дата подачі:
14.09.2021 13:57
Вирішення:
Відхилити вимогу КП БМР «Міськліфт» в період прийому оскаржень щодо кваліфікації учасника, від 14.09.2021 та надати через електронну систему закупівель відповідь, а саме:
- У Довідці №246 від 30 серпня 2021р. «Про уповноважену особу» учасником зазначено, що повноваження щодо підпису директора КП БМР «Міськліфт» - Кюрчева В.Д. підтверджуються розпорядженням міського голови №57-р від 01.03.2019р, №52-р від 28.02.2020р. та наказом №15-к КП БМР «Міськліфт» від 01.03.2021р., але відповідно до тих документів, які учасник завантажив у складі своєї тендерної документації, не підтверджено діючий документ про подовження контракт найму директора Кюрчева В.Д. так, як у відповідності до розпорядження №52-р від 28.02.2020р. контракт директора закінчився 28.02.2021р. (тобто відсутнє діюче розпорядження про подовження контракту директора), дані вимоги прописані Замовником у Розділі IV. Інструкція з підготовки пропозиції р.1 Зміст і спосіб подання пропозиції у п. 8 «Сканованих копій документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції та договору про закупівлю (повноваження щодо підпису документів пропозиції Учасника процедури підтверджуються наступними документами: випискою з протоколу засновників, наказом про призначення або довіреністю, дорученням, іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи Учасника на підписання документів) Замовник повинен чітко бачити цей документ, а не шукати на відкритому доступі.
- У аналогічних договорах, які Учасник завантажив у складі своєї тендерної документації відсутні кошториси та акти виконаних робіт за формами КБ-2, КБ-3, дані умови прописані в аналогічних договорах учасника КП БМР "Міськліфт", але не підтверджені.
Статус вимоги:
Задоволено