• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт спортивного майданчика з улаштуванням поліуретанового покриття за адресою вул. Центральна в с. Вишеньки Золочівської сільської ради Бориспільського району Київської області

1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Золочівська сільська рада; Київська обл., Бориспільський р-н, с. Гнідин, вул. Нова, 1; 04363538 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Капітальний ремонт спортивного майданчика з улаштуванням поліуретанового покриття за адресою вул. Центральна в с. Вишеньки Золочівської сільської ради Бориспільського району Київської області (Код за ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) 3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: Місце виконання робіт : - вул. Центральна в с. Вишеньки Золочівської сільської ради Бориспільського району Київської області Обсяг: 1 робота, детальніше визначено в Додатку №5 до тендерної документації 4) очікувана вартість предмета закупівлі: 3477586,00 грн з ПДВ 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: До 20.12.2021 року 6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 09.09.2021 року до 00год00хв 7) умови оплати: Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом 10 (десяти) банківських днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника. 8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. 9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 2.2.1. На підставі положень ст.25 Закону Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. 2.2.2. Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія. 2.2.3. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 17000.00 грн. (сімнадцять тисяч грн. 00 коп.), що не перевищує 0,5 % (відсотків) очікуваної вартості закупівлі Учасниками-нерезидентами банківська гарантія може бути надана у іноземній валюті, розмір якої еквівалентний вказаній вище сумі за офіційним курсом гривні до іноземної валюти, встановленим Національним банком України на дату видачі банківської гарантії. 2.2.4. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 120 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошені про проведення відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу. 2.2.5. Банківська гарантія надана банком-резидентом України повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови правління національного банку України від 15.12.2004 №639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та обов’язково містити реквізити щодо назви закупівлі та/або її номеру на веб-порталі Уповноваженого органу. У разі посилання в тексті гарантії на договір про надання гарантії, укладений між банком - гарантом та принципалом, зазначений договір обов’язково надається учасником в складі тендерної пропозиції. Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Форма та зміст забезпечення пропозиції повинні відповідати Наказу Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». На електронній гарантії повинен бути зазначений програмний комплекс, за допомогою якого накладено КЕП. Умови банківської гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припиненою Банком-гарантом згідно із заявою Принципала без згоди та погодження з Бенефеціаром. Забезпечення тендерної пропозиції не повинно містити умов щодо необхідності подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов крім подачі письмової вимоги про сплату коштів Бенефіціару, у тому числі, але не виключно, не повинно містити умов щодо: нотаріального засвідчення зразків підписів уповноважених осіб, які підписали вимогу за Гарантією, та/чи відбитка печатки Бенефіціара; подання до Банку-Гаранта вимоги за гарантією через банк Бенефіціара. Разом із банківською гарантією, виданою банком-резидентом, Учасником надаються у електронному форматі оригінал або посвідчена банком-гарантом копія ліцензії, виданої банку-гаранту, оригінал або посвідчена банком-гарантом копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. У випадку надання банківської гарантії банком-нерезидентом, документи зазначені в даному абзаці надаються авізуючим банком-резидентом. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону. 2.2.6. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються Учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: назва: Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва виконавчого комітету Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 44094449; юридична адреса: 08324, с. Гора, вул. Центральна, 5 банківські реквізити: р/р № UA 738201720355179011000112682 в Державній казначейській службі України, м. Київ. МФО 820172 Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 17000.00 грн. (сімнадцять тисяч грн. 00 коп.); Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП банку-гаранта. Застереження щодо випадків неповернення учасникові забезпечення тендерної пропозиції, вказані у пункті 3 цього Розділу. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону. 3.1 Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. 10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначається автоматично 11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає – 1 відсоток від очікуваної вартості закупівлі. 12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Під час проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель відображаються значення ціни тендерної пропозиції учасника. Електронний аукціон здійснюється у відповідності з положеннями ст. 30 Закону. 1.3. До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг.

Завершена

3 477 586.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 34 775.86 UAH
Період оскарження: 18.08.2021 23:38 - 05.09.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Cкасування протоколу про визнання переможця ТОВ «ТЕРОЛІС-БУД» по закупівлі UA-2021-08-18-014861-a

Номер: 8ca7267cab1b43a797f261eeb7569f46
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-18-014861-a.b1
Назва: Cкасування протоколу про визнання переможця ТОВ «ТЕРОЛІС-БУД» по закупівлі UA-2021-08-18-014861-a
Вимога:
ТОВ «ТЕРОЛІС-БУД» підписало свою тендерну пропозицію удосконаленим електронним підписом (підпис перевірено на сайті https://czo.gov.ua/verify), хоча в тендерній документації в розділі 3 п. 1, пп. 1.4. встановлено, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1.5. цієї документації. Таким чином, ТОВ «ТЕРОЛІС-БУД» зобов’язано було підписати ТП кваліфікованим електронним підписом, оскільки вимоги тендерної документації не надають можливість вибору: накласти удосконалений електронний підпис (УЕП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) на тендерну пропозицію. Також практика Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України, щодо розгляду питань накладення УЕП або КЕП встановлює, що Замовник зобов’язаний відхилити пропозицію учасника оскільки тендерна пропозиція містить вимогу накладання тільки КЕП, а учасник, який наклав УЕП не відповідає вимогам тендерної документації. Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель здійснюється розгляд скарг, у тому числі, щодо відсутності кваліфікованих електронних підписів на тендерних пропозиціях учасників, у разі, якщо необхідність накладення таких підписів на документи тендерних пропозицій передбачені умовами тендерної документації. У зв'язку з викладеним, Колегією листом від 10.02.2021 № 20-29/06-1616-пз було здійснено запит до Міністерства цифрової трансформації України щодо надання роз'яснення, зокрема, чи може підпис вважатися кваліфікованим електронним підписом, якщо при перевірці електронного цифрового підпису на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип носія – незахищений, тип підпису – удосконалений. Листом від 16.02.2021 № 1/06-3-1587 Міністерство цифрової трансформації України повідомило, зокрема, що якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису «удосконалений», то такий підпис не може вважатись кваліфікованим. Окрім того, у тендерній документації є чітка вимога щодо електронного підпису: «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України ‟Про електронні документи та електронний документообігˮ з накладанням КЕП уповноваженої на підписання документів особи». Рішення № 6894-р/пк-пз від 05.04.2021р., щодо порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі, зокрема визнання переможцем учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації. Скаржник не погоджується з рішенням замовника про визначення переможця Процедури закупівлі та просить скасувати рішення, оскільки згідно з інформацією, розміщеною на вебпорталі Уповноваженого органу, у складі пропозиції надано файл «sign.p7s» удосконалений підпис. Своїм Рішенням Колегія постановила, що пропозиція учасника не містить саме кваліфікованого електронного підпису, отже, зазначений учасник не відповідає вимогам тендерної документації, тому відповідно до абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) замовник відхиляє тендерну пропозицію. Не відхиливши тендерну пропозицію учасника, замовник порушив вимоги статті 31 Закону. Відповідно до вищевикладеного, ВИМАГАЄМО: - скасувати протокол №б/н від 14.09.2021р. про визнання ТОВ «ТЕРОЛІС-БУД» переможцем відкритих торгів на закупівлю Капітальний ремонт спортивного майданчика з улаштуванням поліуретанового покриття за адресою вул. Центральна в с. Вишеньки Золочівської сільської ради Бориспільського району Київської області (Код за ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013).
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Дякуємо за звернення! Постанова Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» забезпечує можливість використання удосконалених е-підписів чи печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів для електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб, коли законодавство передбачає використання лише КЕП чи печаток або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім випадків, визначених законодавством. Варто зауважити, що Уряд продовжив реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених е-підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, до 5 березня 2022 року. Також згідно п.3 Розділу 5 тендерної документації, Відповідно до частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» створення та подання учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а також Закону України «Про електронні довірчі послуги» шляхом накладення на неї КЕП. У разі якщо учасник, згідно із законодавством або з технічних причин, не може підписати КЕП. (тендерну пропозицію, то такий учасник надає лист-пояснення, в якому зазначає законодавчі або технічні причини ненакладення на неї КЕП. Учасником надано відповідний лист пояснення "Щодо УЕП.pdf" де зазначено причини накладення УЕП замість КЕП. Враховуючи вищевикладене у Замовника відсутні підстави для задоволення вимоги.
Статус вимоги: Відхилено