• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Шкільні меблі ( Парти та стільці для учнів середньої і старшої школи Вишгородської спеціалізованої школи «Сузір’я» Вишгородської міської ради)

Завершена

1 200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 000.00 UAH
Період оскарження: 18.08.2021 22:34 - 30.08.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: a44ed6f7d347483d8692ca049b008cbd
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-18-014742-a.b3
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга щодо неправомірного відхилення та визначення переможця.
Дата розгляду скарги: 01.10.2021 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 23.09.2021 11:28
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 06.10.2021 15:25
Дата виконання рішення Замовником: 13.10.2021 17:47
Коментар замовника щодо усунення порушень: На підставі рішення № 22392-р/пк-пз від 01.10.2021 Постійно діючої адміністративна колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель : скасувати Протокол уповноваженої особи ВИШГОРОДСЬКОЇ СПЕЦІАЛІЗОВАНОЇ ШКОЛИ «СУЗІР'Я» від 15.09.2021 року про визнання переможцем Фізичну особу – підприємця Федотову Тетяну Володимирівну щодо закупівлі Парти та стільці для учнів середньої та старшої школи Вишгородської спеціалізованої школи “СУЗІР’Я” Вишгородської міської ради 39160000-1 Шкільні меблі за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Автор: ТОВ "ПЕРШИЙ ЕЛЕМЕНТ", Володимир Маліков +380982020000 abasistuj@gmail.com
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 0176b6de32374571b3afcd3a263fa34f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-18-014742-a.b2
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга
Дата розгляду скарги: 29.09.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 21.09.2021 11:17
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 04.10.2021 11:40
Дата виконання рішення Замовником: 13.10.2021 17:43
Коментар замовника щодо усунення порушень: На підставі рішення №22189-р/пк-пз від 29.09.2021 Постійно діючої адміністративна колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1) Скасувати Протокол уповноваженої особи ВИШГОРОДСЬКОЇ СПЕЦІАЛІЗОВАНОЇ ШКОЛИ «СУЗІР'Я» від 15.09.2021 року про визнання переможцем Фізичну особу – підприємця Федотову Тетяну Володимирівну. 2) Скасувати Протокол уповноваженої особи ВИШГОРОДСЬКОЇ СПЕЦІАЛІЗОВАНОЇ ШКОЛИ «СУЗІР'Я» від 06.09.2021 року про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури відкритих торгів « UA-2021-08-18-014742-a, Шкільні меблі ( Парти та стільці для учнів середньої і старшої школи Вишгородської спеціалізованої школи «Сузір’я» Вишгородської міської ради)» - ТОВ "4 Д ГРУП".
Автор: ТОВ "4 Д ГРУП", ВІТА СЕРГІЇВНА +380952500634 4dgrupp@gmail.com
Вимога
Вирішена

Не правомірна вимога

Номер: ffb9560b22c74ba0b6892bbe0497c8c9
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-18-014742-a.c1
Назва: Не правомірна вимога
Вимога:
Шановний Замовнику, у технічній документації ви вимагаєте «Копію сертифікату відповідності на пластикові лотки, що виданий органом з сертифікації, яким підтверджується відповідність Товару, що пропонується учасником, діючим в Україні державним нормам та стандартам, зокрема ДСТУ EN 71-1:2018, ДСТУ EN 71-2:2018, ДСТУ EN 71-3:2018, засвідчена печаткою (у разі наявності) та підписом уповноваженої особи виробника чи імпортера, якщо дана продукція виготовлена за межами країни», але у комплектації ніде не фігурую саме - пластикові лотки. Вказана вимога НЕ СТОСУЄТЬСЯ предмету закупівлі і має бути видалена з тендерної документації. Такі дії з Вашого боку є дискримінаційними по відношенню учасників. Отже Замовником вказані дискримінаційні технічні вимоги, що звужує коло потенційних учасників. Вимагаємо внести зміни відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», прибрати дискримінаційні і незаконні вимоги та привести документацію у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». У разу ігнорування та всяких відписок по даній вимозі ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний потенційний учасник, перш за все висловлюємо Вам вдячність за проявлений інтерес до даної публічної закупівлі. Так, Вами у електронній системі закупівель була складена та направлена Замовнику, вимога про усунення порушень виявлених в умовах тендерної документації наступного змісту. Шановний Замовнику, у технічній документації ви вимагаєте «Копію сертифікату відповідності на пластикові лотки, що виданий органом з сертифікації, яким підтверджується відповідність Товару, що пропонується учасником, діючим в Україні державним нормам та стандартам, зокрема ДСТУ EN 71-1:2018, ДСТУ EN 71-2:2018, ДСТУ EN 71-3:2018, засвідчена печаткою (у разі наявності) та підписом уповноваженої особи виробника чи імпортера, якщо дана продукція виготовлена за межами країни», але у комплектації ніде не фігурую саме - пластикові лотки. Вказана вимога НЕ СТОСУЄТЬСЯ предмету закупівлі і має бути видалена з тендерної документації. Такі дії з Вашого боку є дискримінаційними по відношенню учасників. Отже Замовником вказані дискримінаційні технічні вимоги, що звужує коло потенційних учасників. Вимагаємо внести зміни відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», прибрати дискримінаційні і незаконні вимоги та привести документацію у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». У разу ігнорування та всяких відписок по даній вимозі ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України. Детально вивчивши виниклу ситуація та поставлене Вами питання, що стосується лотків та документів, які необхідно додати учаснику у складі тендерної пропозиції щодо якості лотків, хочемо повідомити Вас про наступне. Керуючись вимогами статті 11 та 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) встановлено, що замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи днів. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зважаючи на те, що під час процедури уточнень до публічної закупівлі, було поставлено велику кількість питань, що стосуються лотків, зважаючи на наявність Вашої Вимоги, Уповноваженою особою було прийнято рішення внести відповідні зміни до Умов Тендерної документації. Так, зокрема відповідно до Тендерної документації до оголошення про проведення відкритих торгів: ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі (Парти та стільці для учнів середньої і старшої школи Вишгородської спеціалізованої школи «Сузір’я» Вишгородської міської ради) затвердженої Рішенням уповноваженої особи від 25.08.2021 р. вимоги викладені в п.4 та п.5 Додатку 4 До Тендерної документації затвердженої Рішенням уповноваженої особи від 18.08.2021 р., а саме щодо надання: Копії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи та копія додатку до цього висновку та відповідно виданий до нього Протокол випробування на пластикові лотки, виданий уповноваженим сертифікаційним органом України, із вказанням чітких розмірів лотків, що випробовувались та засвідчені печаткою (у разі наявності) та підписом уповноваженої особи виробника чи імпортера, якщо дана продукція виготовлена за межами країни. Копії сертифікату відповідності на пластикові лотки, що виданий ораном з сертифікації, яким підтверджується відповідність Товару, що пропонується учасником, діючим в Україні державним нормам та стандартам, зокрема ДСТУ EN 71-1:2018, ДСТУ EN 71-2:2018, ДСТУ EN 71-3:2018, засвідчена печаткою (у разі наявності) та підписом уповноваженої особи виробника чи імпортера, якщо дана продукція виготовлена за межами країни були видаленні, а тому на даний час Ваша вимога є такою, що задоволена.
Статус вимоги: Задоволено