-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
ДК 021:2015 72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету)
Торги не відбулися
1 830 016.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 343.20 UAH
мін. крок: 0% або 343.20 UAH
Період оскарження:
18.08.2021 20:13 - 30.08.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА на рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції ПП «Цифрові комунікації», що оформлено протоколом від 14.09.2021 р. № 19
Номер:
dc6fb8d62013474dbaa6ee001013da8a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-18-014446-a.b1
Назва:
СКАРГА на рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції ПП «Цифрові комунікації», що оформлено протоколом від 14.09.2021 р. № 19
Скарга:
СКАРГА
на рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції
ПП «Цифрові комунікації», що оформлено протоколом від 14.09.2021 р. № 19
Приватне підприємство «Цифрові комунікації», внесене до Реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій (рішення НКРЗІ № 422 від 27.10.2006 року) та надає телекомунікаційні послуги населенню.
ПП «Цифрові комунікації» приймало участь у відкритих торгах з закупівлі ДК 021:2015 72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету), ID: 2ec73f6d6c714ba5a8382e2a6daad36a, Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-08-18-014446-a.
06.09.2021 відбулися торги за вищевказаною закупівлею, за результатами яких зокрема за Лотом № 6 - ДК 021:2015 72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету) ПП «Цифрові комунікації» статус учасника визначений як «Дискваліфіковано».
Разом з тим, при ознайомленні із протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою замовника від 14 вересня 2021 р. № 19, ПП «Цифрові комунікації» було встановлено, що даний протокол за своїм змістом не відповідає прийнятому рішенню, не містить жодних фактів та висновків відносно тендерної пропозиції ПП «Цифрові комунікації».
Так, фактично протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою замовника від 14 вересня 2021 р. № 19 містить в собі рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГЕНІЧЕСЬК МЕГАНЕТ», ідентифікаційний код 41571344 по лоту № 3 - ДК 021:2015 72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету); відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГЕНІЧЕСЬК М-НЕТ», ідентифікаційний код 41571344 по лоту № 5 - ДК 021:2015 72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету); відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГЕНІЧЕСЬК МЕГАНЕТ», ідентифікаційний код 41571344 по лоту № 7 - ДК 021:2015 72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету); відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГЕНІЧЕСЬК МЕГАНЕТ», ідентифікаційний код 41571344 по лоту № 8 - ДК 021:2015 72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету).
Вважаємо, рішення уповноваженої особи Замовника про дискваліфікацію ПП «Цифрові комунікації», що оформлено протоколом від 14 вересня 2021 р. № 19, є протиправним, прийняте помилково, з порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі», а тому є таким, що підлягає скасуванню.
Відповідно до ч. 1 - 4 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до ч. 1 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо:
1) замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі;
2) відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;
3) службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією;
4) суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів;
5) фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
6) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
7) тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника;
8) учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура;
9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів);
10) юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом);
11) учасник процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції";
12) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми;
13) учасник процедури закупівлі має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника.
Відповідно до ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону.
Відповідно до ч. 2 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
Разом з тим, рішення уповноваженої особи Замовника про дискваліфікацію ПП «Цифрові комунікації», що оформлено протоколом від 14 вересня 2021 р. № 19, в порушення вищенаведених норм чинного законодавства, не містить в собі аргументації відхилення тендерної пропозиції ПП «Цифрові комунікації» та посилання на допущенні порушення з боку ПП «Цифрові комунікації», а стосується виключно інших учасників тендеру.
Крім цього, Скаржник не підпадає не під один із випадків при наявності якого можливе відхилення тендерної пропозиції, що містяться в ст. 17, 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», у зв’язку із чим рішення уповноваженої особи Замовника, що оформлено протоколом від 14 вересня 2021 р. № 19 підлягає скасуванню.
Відповідно до п. 18 ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Дані протиправні дії Замовника порушили права ПП «Цифрові комунікації» на рівне ставлення до учасників, недискримінацію учасників, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
На підставі вищевикладеного та керуючись статтями 5, 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», -
ПРОСИМО:
1. Встановити порушення процедури закупівлі з боку Замовника Комунальної установи з капітального будівництва об’єктів соціально-культурного і комунального призначення Генічеської міської ради під час проведення відкритих торгів із закупівлі ДК 021:2015 72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету), а саме за Лотом № 6 - ДК 021:2015 72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету), Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-08-18-014446-a.
2. Визнати рішення уповноваженої особи Замовника В.Г. Мірошниченко, що оформлене протоколом від 14 вересня 2021 р. № 19 за Лотом № 6 - ДК 021:2015 72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету) – неправомірним та таким, що прийнято помилково відносно ПП «Цифрові комунікації» .
3. Скасувати рішення уповноваженої особи Замовника В.Г. Мірошниченко, що оформлене протоколом від 14 вересня 2021 р. № 19 за Лотом № 6 - ДК 021:2015 72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету) в частині відхилення тендерної пропозиції та дискваліфікації ПП «Цифрові комунікації».
4. Зобов’язати Замовника повторно розглянути тендерну пропозицію ПП «Цифрові комунікації» за Лотом № 6 - ДК 021:2015 72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету).
Додаток:
1. копія рішення уповноваженої особи, що оформлено протоколом від 14.09.2021 № 19.
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА на рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції ПП «Цифрові комунікації», що оформлено протоколом від 14.09.2021 р. № 19 17.09.2021 15:28
- Протокол 19 17.09.2021 15:28
- рішення від 21.09.2021 № 21409.pdf 22.09.2021 12:59
- інформація про резолютивну частину рішення від 30.09.2021 № 22310.pdf 01.10.2021 15:50
- рішення від 30.09.2021 № 22310.pdf 05.10.2021 14:00
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.09.2021 15:31
Дата розгляду скарги:
30.09.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
22.09.2021 13:00
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
05.10.2021 14:01
Дата виконання рішення Замовником:
17.01.2022 10:26
Коментар замовника щодо усунення порушень:
З рішенням АМКУ ознайомлені