• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування Господарчі товари різні

Завершена

750 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 750.00 UAH
Період оскарження: 18.08.2021 18:51 - 30.08.2021 00:00
Скарга
Відхилено

СКАРГА на неправомірні дії Замовника

Номер: fb03dee5b3a046d5bc18f049733360d0
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-18-014256-a.a1
Назва: СКАРГА на неправомірні дії Замовника
Скарга:
18 серпня 2021 року Управління адміністративними будинками Управління справами Апарату Верховної Ради України (надалі Замовник) опублікував оголошення ідентифікатор закупівлі UA-2021-08-18-014256-a щодо проведення відкритих торгів: Код ДК:2015-39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування Господарчі товари різні. Запланована вартість закупівлі становить 750 000,00 грн. з ПДВ. Свої тендерні пропозиції подали: • ТОВ "ДЕБЮТ-ЦЕНТР" 739 985,00 грн; • ФОП "ШИПУЛІН ДЕНИС ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 635 000,00 грн; • ТОВ "ПРОФТЕХПОСТАЧ" 632 275,80 грн; • ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ" 589 600,00 грн; • ФОП "БОНДАРЕНКО МИКОЛА АНАТОЛІЙОВИЧ" 580 000,00 грн; • ТОВ "ОЛІМПІК МАРІТІМ" 579 900,00 грн. Протоколом № 234 від 08.09.2021 рішенням уповноваженої особи Замовника відхилено пропозицію ТОВ "ОЛІМПІК МАРІТІМ", у зв'язку з: 1) відсутністю відомостей з ЄДРПОУ виданих відповідним компетентним державним органом; 2) відсутністю договірної ціни з розрахунками ціни пропозиції, в якій враховано всі податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені. Однак ТОВ "ОЛІМПІК МАРІТІМ" не може погодитися з вказаним рішенням , Замовника з огляду на наступне: 1. Щодо відсутності відомостей з ЄДРПОУ, виданих відповідним компетентним державним органом. Частиною 1 Розділу ІІІ тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», передбачено надання у складі пропозиції такого документу: «відомостей з ЄДРПОУ видані відповідним компетентним державним органом». Згідно з пунктом 5 Положення, до складу базових даних ЄДРПОУ входять: - ідентифікаційний код, організаційно-правова форма юридичної особи (відокремленого підрозділу); - ідентифікаційний код та найменування юридичної особи (для відокремлених підрозділів юридичних осіб); - територіальна належність та місцезнаходження; - прізвище та телефон керівника; - дані щодо видів економічної діяльності; - інституційний сектор економіки; - дата проведення первинної реєстрації; - дата та місце проведення останніх реєстраційних дій. До складу розширених даних входять: - ідентифікаційний код, організаційно-правова форма юридичної особи (відокремленого підрозділу); - ідентифікаційний код та найменування юридичної особи (для відокремлених підрозділів юридичних осіб); - територіальна належність та місцезнаходження; - прізвище, телефон/факс керівника/голови ліквідаційної комісії, керуючого санацією; - адреса електронної пошти; - дані щодо всіх видів економічної діяльності, указаних у реєстраційних документах; - інституційний сектор економіки; - орган державної реєстрації; - дата проведення первинної реєстрації; - дата та місце проведення останніх реєстраційних дій. Учасник ТОВ "ОЛІМПІК МАРІТІМ" у складі пропозиції надав два документи, що за змістом відповідають вимогам Замовника, а саме «виписка ОМ.pdf» та «ЗапитВитяг.pdf». Подані документи, відповідно до частини четвертої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань", в Єдиному державному реєстрі містяться, зокрема, такі відомості про юридичну особу, крім державних органів і органів місцевого самоврядування як юридичних осіб містять наступну інформацію: 1) найменування юридичної особи, у тому числі скорочене (за наявності); 2) ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України (далі - ідентифікаційний код); 3) організаційно-правова форма; 8) перелік засновників (учасників) юридичної особи: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), серія та номер паспорта, якщо засновник - фізична особа; найменування, країна резидентства, місцезнаходження та ідентифікаційний код, якщо засновник - юридична особа; відмітка про закінчення повноважень засновника громадського формування у зв’язку з державною реєстрацією; 9) інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім громадських формувань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків,елігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), дата народження, а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником (контролером). У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься відмітка про причину його відсутності. 10) місцезнаходження юридичної особи; 11) види діяльності; 12) назва органів управління юридичної особи; 13) відомості про керівника юридичної особи, а за бажанням юридичної особи - також про інших осіб, які можуть вчиняти дії від імені юридичної особи, у тому числі підписувати договори, подавати документи для державної реєстрації тощо: прізвище, ім’я, по батькові, дата народження, реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта), дані про наявність обмежень щодо представництва юридичної особи; 15) розмір статутного (складеного) капіталу (пайового фонду) та розмір частки кожного із засновників (учасників); 16) вид установчого документа (установчий акт, статут, модельний статут, засновницький договір, одноособова заява (меморандум), положення тощо); 18) інформація для здійснення зв’язку з юридичною особою: телефон, адреса електронної пошти; 19) дата та номер запису в Єдиному державному реєстрі; 20) дані про відокремлені підрозділи юридичної особи: ідентифікаційний код відокремленого підрозділу; найменування відокремленого підрозділу; місцезнаходження відокремленого підрозділу; види діяльності відокремленого підрозділу; відомості про керівника відокремленого підрозділу: прізвище, ім’я, по батькові, посада, дата народження, дата призначення та реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта), наявність обмежень щодо представництва від імені юридичної особи; відомості про членів керівних органів: прізвище, ім’я, по батькові, дата народження, посада, контактний номер телефону та інші засоби зв’язку - для відокремленого підрозділу громадського формування; відомості про належність відокремленого підрозділу юридичної особи, що припиняється шляхом злиття, приєднання, поділу або перетворення, до юридичної особи - правонаступника; інформація для здійснення зв’язку з відокремленим підрозділом: телефон та адреса електронної пошти; 26) дані про перебування юридичної особи у процесі припинення, у тому числі дані про рішення щодо припинення юридичної особи, відомості про комісію з припинення ліквідатора, ліквідаційну комісію тощо) та про строк, визначений засновниками (учасниками) юридичної особи, судом або органом, що прийняв рішення про припинення юридичної особи, для заявлення кредиторами своїх вимог; 27) дані про скасування рішення засновників (учасників) або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи; 28) дані про перебування юридичної особи у процесі провадження у справі про банкрутство, санації, у тому числі відомості про розпорядника майна, керуючого санацією; 29) дані про юридичних осіб, правонаступником яких є зареєстрована юридична особа; 30) дані про юридичних осіб - правонаступників; 31) дата прийняття, дата набрання законної сили та номер судового рішення, на підставі якого проведено реєстраційну дію; 39) місце зберігання реєстраційної справи в паперовій формі; 41) фінансова звітність про господарську діяльність юридичної особи (крім бюджетних установ) у складі балансу і звіту про фінансові результати в електронній формі, отримана з інформаційної системи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері статистики; 42) відомості, отримані в порядку інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром та інформаційними системами державних органів; 43) відомості про смерть засновника (учасника) юридичної особи, визнання його безвісно відсутнім чи оголошення померлим, відомості про смерть керівника юридичної особи та особи, яка може вчиняти дії від імені юридичної особи, тощо. Виходячи з вищевикладеного, Витяг та Виписка з ЄДР, які містять у складі пропозиції за змістом відповідають вимогам Замовника, визначеним частиною 1 Розділу ІІІ тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». Поряд з цим, хочемо зазначити, що Витяг та Виписка з ЄДР видається органом виконавчої влади, в якому проводилась державна реєстрація, а тому такий орган відповідає вимогам, щодо компетентності, визначених у Тендерній документації. Отже, учасником ТОВ "ОЛІМПІК МАРІТІМ" була надана вся необхідна інформація, яка вимагалась Тендерною документацією Замовника. Додатково, повідомляємо, що все вищезазначене підтверджується практикою рішень АМКУ. У рішенні №4993 від 16.03.2020 року зазначено, що ЄДР містить ту ж саму інформацію, що і ЄДПРОУ, постійний автоматичний обмін інформацією між двома реєстрами нормативно забезпечується Порядком інформаційної взаємодії. Поряд з цим додамо, що відповідно Наказу №710 від 15.04.2020 року Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, невірна назва документа, що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним Замовником у Тендерній документації вважається формальною помилкою, та не може призвести до відхилення пропозиції такого учасника. Тобто, відхилення у цій частині є неправомірним та таким, що порушує наші права. 2. Щодо відсутності в складі тендерної пропозиції договірної ціни. Розділом V. Оцінка тендерної пропозиції частиною 2 пунктом 5 вимагається - «5. До тендерної пропозиції в обов’язковому порядку окремим документом надається договірна ціна з розрахунками ціни пропозиції в якій враховано всі податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені.» Тендерна документація не містить окремих вимог щодо форми або виду документу під назвою Договірна ціна. Предметом закупівлі є придбання товарів за Кодом ДК:2015-39220000-0 Кухонне приладдя. Для закупівель товарів законодавством не передбачена форма такого документу як Договірна ціна. Учасник ТОВ "ОЛІМПІК МАРІТІМ" детально вивчивши Тендерну документацію Замовника, дійшов висновку, що інші вимоги до оформлення документу Договірна ціна відсутні. У складі пропозиції надано документ під назвою «цінова пропозиція.pdf»., який містить розрахунок ціни пропозиції з врахуванням всіх податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені. Тобто, він відповідає всім вимогам Замовника, передбаченим Тендерною документацією. Поряд з цим додамо, що відповідно Наказу №710 від 15.04.2020 року Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, невірна назва документа, що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним Замовником у Тендерній документації вважається формальною помилкою, та не може призвести до відхилення пропозиції такого учасника. Тобто, відхилення у цій частині є неправомірним та таким, що порушує наші права. При цьому відхилення нашої пропозиції призводить до порушення наших прав, оскільки ми є реальним учасником ринку товарів, що є предметом закупівлі та реально претендуємо на перемогу у закупівлю тому, що запропонували найнижчу ціну за результатами аукціону, а також за такого рішення Замовника, порушується принцип об’єктивності та неупередженості оцінки тендерних пропозицій визначений ст. 5 Закону України Про публічні закупівлі. Таким чином відхилення пропозиції ТОВ "ОЛІМПІК МАРІТІМ" є порушенням вимог тендерної документації Замовника та Закону України Закону України «Про публічні закупівлі», а тому таке рішення Замовника підлягає скасуванню. Відповідно до ст. 3 Закону України Про публічні закупівлі надалі Закон, одним з принципів здійснення закупівель є об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій . Згідно із ст. 18 Закону наведено вичерпний перелік підстав за яких скарга може, бути залишена без розгляду а саме: суб’єкт оскарження подає скаргу щодо того самого порушення у тій самій процедурі закупівлі та з тих самих підстав що вже, були предметом розгляду органу оскарження і щодо яких органом оскарження було прийнято відповідне рішення, скарга не відповідає вимогам частини першої або другої цієї статті, суб’єктом оскарження не внесено плату передбачену частиною першою цієї статті, замовником відповідно до цього Закону усунено порушення зазначені в скарзі . На виконання ч 1 ст. 18 Закону скарга містить найменування замовника «рішення дії або бездіяльність якого оскаржуються ім'я найменування місце, проживання місцезнаходження суб’єкта оскарження підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення дії або, бездіяльність замовника, фактичні обставини що це можуть підтверджувати, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення дії чи бездіяльності замовника що суперечать законодавству, сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Скарга подана з дотриманням строку встановленого електронною системою, закупівель. У зв’язку з вищевикладеним керуючись ст. 8 ст. 18 Закону України Про «Публічні закупівлі», - ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду та Зобов’язати Замовника Управління адміністративними будинками Управління справами Апарату Верховної Ради України скасувати своє рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ "ОЛІМПІК МАРІТІМ", а також, розглянути пропозицію ТОВ "ОЛІМПІК МАРІТІМ" у відповідності до чинного законодавства
Дата розгляду скарги: 29.09.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 20.09.2021 19:06
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 04.10.2021 12:27
Автор: ТОВ "ОЛІМПІК МАРІТІМ", киев Сергей 380970559808 olympic-maritim@ukr.net http://olympic-maritim.com.ua/