Фронтальний навантажувач з навісним обладнанням код ДК 021-2015 "43250000-0 Фронтальні ковшові навантажувачі"
Категорія - Замовник, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг – 1 шт. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг – виробничо-технологічний підрозділ «Відновний поїзд № 10 Синельникове» (52500, м. Синельникове, вул. Гоголя, 5 а) структурного підрозділу "Дніпровська дирекція залізничних перевезень" регіональної філії "Придніпровська залізниця" АТ "Укрзалізниця" на умовах DDP (згідно з ІNCОТЕRМS 2010).Цінова пропозиція учасника не платника ПДВ не повинна перевищувати орієнтовну вартість закупівлі без урахування ПДВ.Джерело фінансування закупівлі – Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова(мови), якою(якими) повинні готуватися тендерні пропозиції – українська мова, або інша мова при наявності належним чином завіреного перекладу на українську мову
Завершена
3 229 106.16UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 32 000.00 UAH
Період оскарження:18.08.2021 15:28 - 16.09.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Оприлюднити зміни до Тендерної документації, на підставах наведених в описовій частині цієї вимоги.
Номер:97e8683459324a4eaef8e2350ab2e6c7
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-08-18-001937-c.a1
Назва:Оприлюднити зміни до Тендерної документації, на підставах наведених в описовій частині цієї вимоги.
Вимога:
Найменування рішення Замовника, дії або бездіяльність якого оскаржуються вимогою: РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
ЄДРПОУ: 40081237
Місцезнаходження: 49600 Україна Дніпропетровська область Дніпро 49602, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, будинок 108
тел.: (056) 793-35-46
е-mail: o.olijnyk@dp.uz.gov.ua
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-08-18-001937-c
ВИМОГА
Щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель (в порядку Закону України «Про публічні закупівлі»)
18.08.2021 Замовником РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" (далі – Замовник) було оголошено процедуру закупівлі: (Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-08-18-001937-c) «Фронтальний навантажувач з навісним обладнанням код ДК 021-2015 "43250000-0 Фронтальні ковшові навантажувачі"» за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі – Процедура закупівлі). Разом з оголошенням про проведення Процедури закупівлі в електронній системі оприлюднено тендерну документацію.
Ми, як потенційний учасник, вважаємо умови процедури закупівлі викладені в тендерній документації такими, що суперечать нормам законодавства України у сфері публічних закупівель, в т.ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), з огляду на наступне.
Детально вивчивши тендерну документацію, було встановлено технічні вимоги, передбачені Додатком 3, що обмежують наше право брати участь у закупівлі. Заміна цих показників (показники, що підлягають зміні - виділені червоним кольором), надасть Замовнику право вибрати дешевший та не менш якісний фронтальний навантажувач з більшої кількості надійних постачальників, а саме:
ДОДАТОК 3
Учасником завантажується файл сканкопії Додатку 3 «Технічна специфікація» (про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, які пропонує учасник торгів) та документів, що вимагаються Додатком 3, в електронну систему закупівель згідно розділу тендерної документації «інструкція з підготовки тендерної пропозиції» (у разі закупівлі по лотах файл сканкопії «Технічна специфікація» завантажується по кожному лоту).
Технічна специфікація
ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ УМОВ В ЧАСТИНІ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
Документи, які підтверджують якість і відповідність продукції:
1. На підтвердження відповідності продукції Учасник повинен надати один з таких документів:
- оригінал чи копію, завірену учасником, сертифікату відповідності виданого органом із сертифікації акредитованим Національним Агентством Акредитації України Міністерства економічного розвитку і торгівлі України;
- або для продукції, яка підлягає оцінці відповідності вимогам технічних регламентів надати оригінал або копію, завірену учасником, декларації про відповідність, складену відповідно до вимог технічних регламентів;
- або для продукції, яка не підлягає оцінці відповідності вимогам технічних регламентів надати підтверджуючий лист, виданий органом з оцінки відповідності та оригінал декларації постачальника про відповідність, яка складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IES 17050-1:2006 (Додаток 3а).
Примітки: Якщо документ, наданий учасником на торги (сертифікат відповідності або декларація про відповідність, складена відповідно до вимог технічних регламентів), має до закінчення менше ніж 3 місяці, учасник повинен надати лист від органу з сертифікації відповідної галузі акредитації про те, що продукцію заявлено на видачу нового документа.
Якщо до закінчення терміну дії документу більше 3 місяців, але менше терміну дії договору, то в договорі на постачанні продукції вказується, що постачальник, повинен надати новий сертифікат відповідності або декларацію про відповідність технічному регламенту при закінченні терміну дії даного до постачання всього об’єму продукції за договором.
2. Якщо оцінка відповідності проведена за межами України, надати документ про визнання результатів оцінки відповідності відповідно до ст. 45 Закону України від 15.01.2015 «Про технічні регламенти та оцінку відповідності».
3. Копії нормативних документів відповідно до яких виготовляється (відповідає) продукція: ДСТУ або ГОСТ або керівництво з експлуатації або інше:
Якщо продукція виготовляється за технічними умовами (ТУ), або технічним завданням (ТЗ), надати копію нормативного документу на виготовлення цієї продукції.
Якщо виробник продукції, яка пропонується до постачання учасником, не є власником ТУ (ТЗ) на виготовлення вказаної продукції, необхідно надати скановану копію листа-підтвердження власника (власників) ТУ (ТЗ), завіреного підписом і скріпленого печаткою (за наявності) виробника про передачу повноважень на використання даного ТУ (ТЗ) виробнику, продукція якого пропонується до постачання учасником.
Скановані копії ТУ (ТЗ), а також зміни до них, що надаються учасником, повинні бути актуальними на момент подання пропозиції учасником.
4. Зразки документів виробника, що підтверджують якість продукції, та будуть надані при постачання продукції (паспортів, або формулярів, або сертифікати якості, або інше). Для продукції іноземного виробництва – зазначений документ може надаватись офіційним представником (дилером) з офіційним підтвердженням надання таких повноважень виробником продукції.
5. Інформацію щодо: найменування виробника(ів) продукції, міста та країни походження товару, року виготовлення, гарантійні зобов’язання виробника, які повинні бути не менше, ніж передбачено стандартами, технічними умовами на дану продукцію.
Сторони можуть погодити в договорі гарантійні терміни більш тривалі, порівняно з передбаченими стандартами (п.2 ст.269 Господарського кодексу України).
6. Довідка про наявність в учасника (виробника) сервісного центру в Дніпропетровській області, на сервісне обслуговування предмету закупівлі (з обов’язковим зазначенням назви, адреси, контактного телефону відповідного сервісного центру).
7. Якщо пропонується еквівалент предмету закупівлі надати порівняльну таблицю для еквіваленту (Додаток 3б).
8. Якщо учасник не є виробником продукції, надати оригінал документів, які підтверджують стосунки із виробником (дилерський договір, або сертифікат дистриб’ютора (дилера), або лист про представництво його інтересів, в якому обов’язково зазначаються стосунки виробника з учасником). Зазначені документи повинні бути дійсними на весь термін постачання продукції та обов’язково містити гарантії виробника щодо якості продукції.
9. Учасник в складі пропозиції повинен надавати в довільній формі інформацію що товари, які пропонуються учасником передбачають виконання вимог п.2 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (в редакції Закону України від 19 вересня 2019 року №114-IX).
10. Переможець процедури закупівлі під час укладання договору про закупівлю повинен протягом 10 днів після дати виходу повідомлення про намір укласти договір надати шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
2) Тендерну пропозицію за результатами аукціону, включаючи ціну за одиницю та /або інші складові ціни, шляхом завантаження в електронну систему закупівель документа у формі Додатка 1 з новою ціною, розрахунками та /або цінами за одиницю.
Інформація, зазаначена в документах на виконання вимог п.3; п.4; п.5 додатку 3 має співпадати. У випадку наявності робіжностей у відповідних параметрах або даних щодо найменування виробника(ів) продукції, міста та країни походження товару; року виготовлення, гарантійного терміну експлуатації, зберігання тощо тендерна пропозиція відхиляється.
Учасником завантажується файл сканкопії документів в електронну систему закупівель згідно розділу тендерної документації «інструкція з підготовки тендерної пропозиції» (у разі закупівлі по лотах сканкопії документів завантажуються по кожному лоту).
Учасник у складі забезпечення тендерної пропозиції надає сканований оригінал платіжного документу, що підтверджує перерахувння коштів забезпечення тендерної пропозиції (покриття за гарантію) за рахунок банку.
В
ДОКУМЕНТИ НА ВИКОНАННЯ ВИМОГ ДОДАТКУ 3 РЕКОМЕНДОВАНО ЗАВАНТАЖУВАТИ В ОКРЕМІЙ ПАПЦІ З НАЗВОЮ «ТЕХНІЧНА ЧАСТИНА»
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ
Фронтальний навантажувач з навісним обладнанням
Код ДК 021-2015 "43250000-0 Фронтальні ковшові навантажувачі"
«ІнструкціяОСНОВНІ ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ФРОНТАЛЬНОГО НАВАНТАЖУВАЧА З НАВІСНИМ ОБЛАДНАННЯМ
№ п/н Найменування товару та його характеристика Замовника Од. виміру К-сть Найменування товару та його характеристика Учасника
1 Фронтальний навантажувач з навісним обладнанням
1-Маса, кг-16 500 – 17 000
2-Об’єм ковша з зубами не менш, м3-3,0
3-Керування стрілою та ковша-джойстик
4-Вантажопідйомність не менш, кг-5 000
5-Максимальна сила відриву не менш, кН-185
6-Максимальне тягове зусилля не менш, кН-162
7-Статична перекидаюче навантаження (повний поворот) не менш, кг-10 000
8-Час робочого циклу не більш, с-10,9
9-Двигун-Дизельний, 4-х тактний, 6-циліндровий, турбонаддув
10-Потужність двигуна при частоті обертання 2200 об/хв не менш, кВт-162
11-Максимально крутний момент не менш, Нм-840
12-Робочій об’єм двигуна не більш, л-10,50
13-Габаритна довжина не більш, мм-8054
14-Габаритна ширина не більш, мм-3072
15-Габаритна висота не менш, мм-3410
16-Колісна база не менш, мм-3250
17-Колія не менш. мм-2250
18-Здоланий ухил не менш, 0-30
19-Кут повороту не менш, 0-36
20-Кількість швидкостей вперед не більш -2
21-Кількість швидкостей назад не більш -1
22-Максимальна швидкість руху вперед не менш, км/год-38
23-Максимальна швидкість руху назад не менш, км/год-24
24-Мінімальний радіус повороту по зовнішній стороні ковша, мм- 7256
25-Мінімальний радіус повороту по зовнішній стороні колеса, мм- 6590
26-Кліренс не менш, мм-430
27-Максимальна висота вигризки при нахилі ковша на 450, мм-3178
28-Максимальний виліт кромки ковша, мм-1160
29-Шини-23.5-25 L3
30-Об’єм баку для пального не менш, л-300
31-Бак піддон двигуна не більш, л-28
32-Гідро бак не більш, л-300
33-Охолоджувальна рідина двигуна не більш, л-55
34-Об’єм мастила у мостах не більш, л-40
35-Кабіна -Обігрівач, кондиціонер. Підпірка для фіксації відкритої двері.
36-Трансмісія-Автоматична коробка передач с перемиканням під навантаженням
37-Додатково:
- Відвал 3-х позиційний для снігу:
- Ширина, мм - 3000
- Висота, мм - 1000
- Кут повороту, 0 – 32
- Вага, кг- 685
- вили палетні
- довжина вил не менше, мм - 1200
- щітка підмітальна
- ширина щітки не менше, мм – 2600
- діаметри щітки не менш, мм - 800
шт. 1
1. 17300
2. +
3. +
4. +
5. 175
6. 160
7. +
8. +
9. +
10. +
11. +
12. +
13. +
14. +
15. +
16. +
17. +
18. +
19. +
20. +
21. +
22. +
23. 17
24. Не більше 7300
25. 6400-6590
26. +
27. 3100
28. 1130-1160
29. +
30. 295
31. 20
32. +
33. 60
34. 45
35. +36. +37. +
Товар постачається: на склад ПОКУПЦЯ на умовах DDP згідно з ІНКОТЕРМС 2010 (виробничо-технологічний підрозділ «Відновний поїзд № 10 Синельникове» структурного підрозділу «Дніпровська дирекція залізничних перевезень» регіональної філії «Придніпровська залізниця»
АТ «Укрзалізниця» (52500, м. Синельникове, вул. Гоголя, 5 а)), 1 шт.;
Строки поставки: Поставка товару здійснюється ПОСТАЧАЛЬНИКОМ протягом 90 робочих днів з моменту направлення письмової рознарядки ПОКУПЦЯ, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності ПОКУПЦЯ до приймання Товару, але не пізніше 30.12.2021р.
Рік виготовлення – не раніше 01.01.2021 року.
Гарантійний термін: не менше 12 місяців або 2000 мотогодин.
Фронтального навантажувача з навісним обладнанням повинен бути новим, не перебував в експлуатації, без пошкоджень і слідів корозії, в стандартному заводському виконанні, виготовлений не раніше 01.01.2021 року.
Учасник надає сканований оригінал платіжного документу, що підтверджує перерахування коштів забезпечення тендерної пропозиції (покриття за гарантією) на рахунок банку.
* - Технічні характеристики запропоновані учасником повинні бути не гірше запиту замовника.
Вимоги до постачальника:
1. Фронтальний ковшовий навантажувач під час передачі Покупцю має бути укомплектований (що буде відображено в акті прийому-передачі товару):
a. технічним паспортом виробника на товар, скріпленого печаткою виробника;
b. транзитним номерним знаком;
c. інструкцією з експлуатації;
d. сервісною книжкою;
e. в разі поставки товару імпортного виробництва надати вантажно-митну декларацію;
f. декларацією відповідності та сертифікатом відповідності щодо предмету закупівлі;
g. гарантійними документами.
h. Із заправленими ємностями (паливом, моторним мастилом, трансмісійним мастилом, гідравлічними рідинами, гальмівною рідиною, охолоджувальною рідиною, консистентною змазкою).
2. Разом з Тендерною пропозицією Постачальник надає:
- інформаційний лист, в якому вказує адресу сервісного центру у Дніпропетровській обл., де буде здійснюватися сервісне гарантійне та післягарантійне обслуговування та надати сканкопію договору з таким сервісним центром.
- оригінал технічного паспорта від заводу виробника з підтвердженням усіх характеристик згідно цього додатку, завірений печаткою виробника.
- зображення, опис та детальні технічні характеристики техніки.
- підтверджуючий лист про те, що фронтального навантажувача з навісним обладнанням є новим, не перебував в експлуатації, без пошкоджень і слідів корозії, в стандартному заводському виконанні, виготовлений не раніше 01.01.2021 року.
3. Постачальник самостійно проводить всі необхідні митні процедури по оформленню ввезення фронтального ковшового навантажувача, на територію України (у разі потреби). Вартість цих послуг враховується в ціну фронтального ковшового навантажувача.
4. Постачальник надає технічні консультації (у разі потреби).
5. Постачальник повинен забезпечити передпродажну підготовку, введення фронтального навантажувача з навісним обладнанням в експлуатацію та навчання обслуговуючого персоналу на базі Покупця (представника Покупця). Вартість цих послуг враховується в ціну фронтального навантажувача з навісним обладнанням.
6. Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції лист, від заводу виробника, з вказанням ідентифікатора закупівлі, про можливість поставки товару, згідно цього додатку, у строк до 60 календарних днів, з моменту надання письмової рознарядки.
7. Постачальник повинен здійснити післяпродажне обслуговування фронтального ковшового навантажувача протягом гарантійного терміну експлуатації, про що з Учасником буде підписано Договір про сервісне обслуговування (надати опис сервісної служби) та забезпечувати післягарантійне обслуговування.
8. Відповідно до п. 7 Порядку здійснення оптової та роздрібної торгівлі транспортними засобами та їх складовими частинами, що мають ідентифікаційні номери, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2009 № 1200, суб'єкти господарювання зобов'язані стати на облік відповідно у Головному сервісному центрі МВС і Держпродспоживслужбі та вести облік надходження, продажу та передачі транспортних засобів та їх складових частин, що мають іденти
Вирішення:1. Шановний учаснику, розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо, що тендерна документація на закупівлю: Фронтальний навантажувач з навісним обладнанням Код ДК 021-2015 «43250000-0 Фронтальні ковшові навантажувачі» розроблена Замовником з дотриманням усіх вимог, встановлених Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» з усіма змінами та доповненнями від 19.09.2019 №114-IX), та відповідно до наказу Мінекономрозвитку України від 13.04.2016 року №680 «Про затвердження примірної тендерної документації», тому відповідає вимогам чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
2. При розробці технічної специфікації (Додаток 3 до тендерної документації) було встановлено відповідність її умовам щонайменше двом виробникам аналогічних (подібних) товарів. Окрім того, технічна специфікація (Додаток 3 до тендерної документації) не має посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, що не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників. Технічна специфікація (Додаток 3 до тендерної документації) включає вимоги до товару, який має виконувати специфічну роботу на підприємствах залізничного транспорту.
3. Враховуючи вищевикладене, вносити зміни в тендерну документації на закупівлю: Фронтальний навантажувач з навісним обладнанням Код ДК 021-2015 «43250000-0 Фронтальні ковшові навантажувачі» є недоцільним.
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:20.09.2021 20:04
invalid
invalid
Скарга
Виконана замовником
Скарга на дії Замовника
Номер:c431cd3006c74435ad69b0bb2eebdd66
Пов'язана прекваліфікація:Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова Компанія "Спецзапчасть"
Дата прийняття скарги до розгляду:15.11.2021 15:15
Дата розгляду скарги:26.11.2021 10:00
Місце розгляду скарги:Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:18.11.2021 17:08
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:01.12.2021 13:05
Дата виконання рішення Замовником:03.12.2021 14:47
Коментар замовника щодо усунення порушень:Скасувати рішення тендерного комітету від 12.11.2021 №1573 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Торгова Компанія "Спецзапчасть" по закупівлі: Фронтальний навантажувач з навісним обладнанням код ДК 021-2015 "43250000-0 Фронтальні ковшові навантажувачі". Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель № ЦБД UA-2021-08-18-001937-c, на електронному торговому майданчику Smarttender.biz №13354066.
Задовільнена:Так
Автор:Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова Компанія "Спецзапчасть", Cущевських Анатолій 380504217401 TENDERS@SPZTK.COM
resolved
Скарга
Виконана замовником
Скарга на прийняте рішення Замовника
Номер:4a7db5512de141cb820cc4def70f628a
Пов'язана прекваліфікація:Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова Компанія "Спецзапчасть"
Дата прийняття скарги до розгляду:21.10.2021 14:49
Дата розгляду скарги:02.11.2021 15:00
Місце розгляду скарги:Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:23.10.2021 16:11
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:05.11.2021 13:03
Дата виконання рішення Замовником:10.11.2021 14:43
Коментар замовника щодо усунення порушень:Скасувати рішення тендерного комітету від 18.10.2021 №1113 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Торгова Компанія "Спецзапчасть" по закупівлі: Фронтальний навантажувач з навісним обладнанням код ДК 021-2015 "43250000-0 Фронтальні ковшові навантажувачі". Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель № ЦБД UA-2021-08-18-001937-c, на електронному торговому майданчику Smarttender.biz №13354066.
Задовільнена:Так
Автор:Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова Компанія "Спецзапчасть", Cущевських Анатолій 380504217401 TENDERS@SPZTK.COM