• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Монтаж «Системи протипожежного захисту будівлі у складі: Адресна система пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням людей (в частині системи оповіщення про пожежу та показчиків напрямку рухів) 4-го типу, система передачі тривожних сповіщень в приміщеннях Національного університету "Одеська морська академія" (приміщення екіпажу № 1 інв. № 101320001), за адресою: м. Одеса, вул Маловського, 10»

Завершена

1 428 432.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 142.16 UAH
Період оскарження: 18.08.2021 12:38 - 26.08.2021 00:00
Вимога
Вирішена

Дискримінаційна вимога щодо підтвердження Учасником наявності спеціалістів щодо проведення внутрішнього аудиту

Номер: 0645fb9820ab4d00a8aeb1edb815f7e6
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-18-006080-a.a5
Назва: Дискримінаційна вимога щодо підтвердження Учасником наявності спеціалістів щодо проведення внутрішнього аудиту
Вимога:
Замовником надано роз'яснення стосовно кваліфікаційної вимоги до Учасників закупівлі, а саме до необхідності підтвердження навичок директора та керівника робіт - " надати копію сертифікату (або іншого документу), що підтверджує проходження навчання на внутрішнього аудитора згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 19011:2019". Так, Замовник посилається на те, що вказаний стандарт застосовний до всіх організацій, які потребують проведення внутрішніх або зовнішніх аудитів систем управління чи керування програмою аудиту. Таким чином, оскільки умовами Додатку 1 передбачено надання ряду сертифікатів щодо відповідності чинним в Україні стандартам, усі учасники, які відповідають стандартам та мають такі сертифікати – потребують проведення внутрішніх або зовнішніх аудитів систем управління. Проте, суть проведення внутрішніх або зовнішніх аудитів систем управління чи керування програмою аудиту полягає в перевірці бухгалтерської звітності, обліку, первинних документів та іншої інформації щодо фінансово-господарської діяльності суб'єктів господарювання з метою визначення достовірності їх звітності, обліку, його повноти і відповідності чинному законодавству та встановленим нормативам. З огляду на вищезазначене, Замовником вимагається від учасника або підтвердження можливості виконання аудиту у власному підприємстві (внутрішній аудит), або підтвердження можливості виконання аудиту у підприємстві Замовника (зовнішній аудит). В першому випадку - контроль за проведенням власних аудитів учасником, що є особистим правом обмеженого кола осіб, - не відноситься до компетенції Замовника, а в другому випадку - проведення аудитів щодо діяльності Замовника власними силами директора та керівника робіт від Учасника - не є предметом даної закупівлі, обумовленим тендерною документацією Замовника. Також, відповідно до господарських відносин, які можуть бути укладені між сторонами за результатом проведеної закупівлі та згідно ст.96 ЦК України, кожна зі сторін угоди несе відповідальність лише за своїми зобов'язаннями, а не за зобов'язаннями іншої сторони. На відміну від вимоги Замовника щодо підтвердження запровадження Учасником в своїй діяльності інших Стандартів ISO, які якимось чином можуть вплинути на якість виконання послуг Замовнику, обумовлені особливістю виконання покладених на нього зобов'язань щодо надання послуг відповідно до Технічних вимог Тендерної документації, вимога щодо підтвердження проведення Учасником будь-яких аудитів систем управління власними силами працівників Учасника - жодним чином не підкріплене будь-якою законною підставою, являє собою незаконне втручання Замовником у господарську діяльність Учасника, а також дискримінаційно звужує коло осіб, які можуть прийняти участь у закупівлі Замовника.У зв'язку з чим така вимога не може бути визначене Замовником в якості додаткових кваліфікаційних критеріїв. Тому вимагаємо виключити дану вимогу з тексту Тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Ще раз повідомляємо, що відповідно до вимог Додатку 1 учасники повинні надати: Сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) – «Системи управління якістю. Вимоги» виданий стосовно Учасника щодо надання послуг/виконання робіт з монтажу устаткування та електромонтажних робіт, виданий органом сертифікації, акредитованим НААУ – подається разом з документами, що підтверджують його чинність (продовження дії в разі необхідності.) - Сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування» виданий стосовно Учасника щодо надання послуг/виконання робіт з монтажу устаткування та електромонтажних робіт, виданий органом сертифікації, акредитованим НААУ – подається разом з документами, що підтверджують його чинність (продовження дії в разі необхідності.) - Сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) – «Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» виданий стосовно Учасника щодо надання послуг/виконання робіт з монтажу устаткування, виданий органом сертифікації, акредитованим НААУ – подається разом з документами, що підтверджують його чинність (продовження дії в разі необхідності.) - Сертифікат ДСТУ ISO 28000:2008 ( ISO 28000:2007, IDT) - «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги» виданий стосовно Учасника щодо надання послуг/виконання робіт з монтажу устаткування та електромонтажних робіт – подається разом з документами, що підтверджують його чинність (продовження дії в разі необхідності.) - Сертифікат ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009, IDT) «Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи» виданий стосовно Учасника щодо надання послуг/виконання робіт з монтажу устаткування та електромонтажних робіт - Подається разом з документами, що підтверджують його чинність (продовження дії в разі необхідності.) При цьому відповідно до абзацу другого пункту 13 частини третьої статті 14 Закону «Про публічні закупівлі» оголошення може містити іншу інформацію, зокрема до такої інформації можуть відноситись кваліфікаційні критерії тощо. Відповідно до Настанови щодо стандарту ДСТУ ISO 19011:2019, затвердженої НСУ, вказано, що "Цей стандарт подає настанови щодо здійснення аудитів систем управління, зокрема принципів здійснення аудитів, керування програмою аудиту та проведення аудитів систем управління, а також настанови щодо оцінювання компетентності осіб, залучених до процесу аудиту, зокрема особи, яка керує програмою аудиту, аудиторів і груп аудиту. Цей стандарт застосовний до всіх організацій, які потребують проведення внутрішніх або зовнішніх аудитів систем управління чи керування програмою аудиту." Отже, усі учасники, які відповідають стандартам та мають такі сертифікати – потребують проведення внутрішніх або зовнішніх аудитів систем управління. Тому вимога щодо директора та керівника робіт є цілком законною. Замовник не бачить підстав для виключення даної вимоги з тексту Оголошення.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Дискримінаційна вимога

Номер: d553d56002df480b8cc8e72a262fe6ca
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-18-006080-a.a4
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
У відповідь на попереднє запитання Учасника щодо "навичок директора та керівника робіт - " надати копію сертифікату (або іншого документу), що підтверджує проходження навчання на внутрішнього аудитора згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 19011:2019", було отримано від Замовника наступну інформацію: "Відповідно до абзацу другого пункту 13 частини третьої статті 14 Закону «Про публічні закупівлі» оголошення може містити іншу інформацію. Замовник вважає, що оскільки Оголошення містить вимоги щодо підтвердження відповідності Учасників системам менеджменту (управління), воно повинно додатково містити вимогу щодо аудиторського підтвердження зазначених систем менеджменту (управління) Учасника." Така відповідь не може бути прийнята Учасником, оскільки не містить жодних підстав, на які посилається Замовник для підтвердження необхідності перевірки відповідності Учасника як підрядника для виконання монтажу протипожежного обладнання. Так, відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, від 23.11.2016р., якими повинен керуватись Замовник під час оголошення процедури закупівлі та визначення вимог до учасника закупівлі, міститься Перелік документів, який підтверджує відповідність працівників Ліцензіата (в тому числі директора та керівника робіт) можливості виконання монтажу протипожежного устаткування. Відповідно до абзацу другого пункту 13 частини третьої статті 14 Закону «Про публічні закупівлі» оголошення може містити іншу інформацію. - Така інформація може бути запитана Замовником у Учасника у разі, якщо необхідно підтвердити відповідність Учасника іншим критеріям, які згідно законів та нормативно-правових актів, покладаються на учасника та яким учасник повинен неухильно відповідати для можливості провадження своєї діяльності, окрім Ліцензійних умов. До того ж, відповідно до Настанови щодо стандарту ДСТУ ISO 19011:2019, затвердженої НСУ, вказано, що "Цей стандарт подає настанови щодо здійснення аудитів систем управління, зокрема принципів здійснення аудитів, керування програмою аудиту та проведення аудитів систем управління, а також настанови щодо оцінювання компетентності осіб, залучених до процесу аудиту, зокрема особи, яка керує програмою аудиту, аудиторів і груп аудиту. Цей стандарт застосовний до всіх організацій, які потребують проведення внутрішніх або зовнішніх аудитів систем управління чи керування програмою аудиту." Так, Замовником в технічних вимогах, викладених в Тендерній документації, а також в предметі закупівлі - жодним чином не відображено закупівлю "проведення внутрішніх або зовнішніх аудитів систем управління чи керування програмою аудиту" Замовника. З огляду цього, директором або керівником робіт за закупівлею не потрібно проводити Замовнику будь-які аудити, у зв'язку з чим такая вимога щодо надання учасником в складі своєї пропозиції документу, що підтверджує наявність"навичок директора та керівника робіт - " надати копію сертифікату (або іншого документу), що підтверджує проходження навчання на внутрішнього аудитора згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 19011:2019" - є абсурдною та дискримінаційною, адже не містить жодних законних підстав. Вимагаємо виключити вимогу щодо надання учасником в складі своєї пропозиції документу, що підтверджує наявність"навичок директора та керівника робіт - " надати копію сертифікату (або іншого документу), що підтверджує проходження навчання на внутрішнього аудитора згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 19011:2019" з переліку вимог Замовника до Учасника, для підтвердження своєї відповідності можливості виконання робіт/послуг за предметом закупівлі. В протилежному випадку будемо вимушені звернутися до АМКУ за захистом своїх прав і законних інтересів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Відповідно до вимог Додатку 1 учасники повинні надати: Сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) – «Системи управління якістю. Вимоги» виданий стосовно Учасника щодо надання послуг/виконання робіт з монтажу устаткування та електромонтажних робіт, виданий органом сертифікації, акредитованим НААУ – подається разом з документами, що підтверджують його чинність (продовження дії в разі необхідності.) - Сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування» виданий стосовно Учасника щодо надання послуг/виконання робіт з монтажу устаткування та електромонтажних робіт, виданий органом сертифікації, акредитованим НААУ – подається разом з документами, що підтверджують його чинність (продовження дії в разі необхідності.) - Сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) – «Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» виданий стосовно Учасника щодо надання послуг/виконання робіт з монтажу устаткування, виданий органом сертифікації, акредитованим НААУ – подається разом з документами, що підтверджують його чинність (продовження дії в разі необхідності.) - Сертифікат ДСТУ ISO 28000:2008 ( ISO 28000:2007, IDT) - «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги» виданий стосовно Учасника щодо надання послуг/виконання робіт з монтажу устаткування та електромонтажних робіт – подається разом з документами, що підтверджують його чинність (продовження дії в разі необхідності.) - Сертифікат ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009, IDT) «Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи» виданий стосовно Учасника щодо надання послуг/виконання робіт з монтажу устаткування та електромонтажних робіт - Подається разом з документами, що підтверджують його чинність (продовження дії в разі необхідності.) Разом з тим відповідно до абзацу другого пункту 13 частини третьої статті 14 Закону «Про публічні закупівлі» оголошення може містити іншу інформацію, зокрема до такої інформації можуть відноситись кваліфікаційні критерії тощо. Відповідно до Настанови щодо стандарту ДСТУ ISO 19011:2019, затвердженої НСУ, вказано, що "Цей стандарт подає настанови щодо здійснення аудитів систем управління, зокрема принципів здійснення аудитів, керування програмою аудиту та проведення аудитів систем управління, а також настанови щодо оцінювання компетентності осіб, залучених до процесу аудиту, зокрема особи, яка керує програмою аудиту, аудиторів і груп аудиту. Цей стандарт застосовний до всіх організацій, які потребують проведення внутрішніх або зовнішніх аудитів систем управління чи керування програмою аудиту." Таким чином, оскільки умовами Додатку 1 передбачено надання ряду сертифікатів щодо відповідності чинним в Україні стандартам, усі учасники, які відповідають стандартам та мають такі сертифікати – потребують проведення внутрішніх або зовнішніх аудитів систем управління. Тому вимога щодо директора та керівника робіт є цілком законною, не є дискримінаційною або абсурдною, оскільки базується на чинних в Україні нормах та стандартах.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Дискримінаційна вимога

Номер: a9c06b4eb04e40229f0e866aa82b5172
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-18-006080-a.a3
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Замовником вимагається надання Учасником в складі тендерної пропозиції "сканований оригінал документу 1-ОМК (особиста медична книжка), задля підтвердження спроможності Учасника якісно та вчасно виконати роботи (документ має бути чинним)". Проте, відповідно до чинного законодавства України спеціальним документом медичного огляду задля підтвердження спроможності Учасника якісно та вчасно виконати роботи визначено "Форму первинної облікової документації № 140-5/о «Медична карта огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я»", за результатами якої працівнику надається Медична довідка. Особиста медична книжка відображає лише наявність інформації щодо огляду лікаріми фізичної особи-працівника Учасника, проте не відображає допуск його до роботи за фахом. Тому її наявність в складі пропозиції Учасник не підтверджує відповідність та кваліфікацію виконавців робіт. Просимо внести зміни до документації та відобразити належну вимогу Замовника до кваліфікації працівників Учасника та замінити "медичні книжки" медичні довідки.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідні зміни буде внесено до Оголошення
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Дискримінаційна вимога

Номер: a3f3b8717f2f4f869902a7feb6cd006e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-18-006080-a.a2
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Замовник відображає в тендерній документації наступну вимогу: надання Копії Декларації відповідності матеріально технічної бази Учасника вимогам законодавства з питань охорони праці на роботи: роботи, що виконуються на висоті, верхолазні роботи або дозвіл на роботи що зазначенні вище (або аналогічні відповідно до чинного законодавства). Якщо учасник надає декларацію – в графі місце виконання робіт повинні бути зазначені адреса об’єкту (-ів) Замовника, де будуть виконуватися роботи . По-перше, верхолазні роботи не передбачені технічним завданням, а тому не можуть вимагатись Замовником на підтвердження відповідності Учасника умовам закупівлі. - Просимо видалити вимогу з тексту документації "верхолазні роботи". По-друге, технічно не має можливості отримати Декларацію з інформацією "в графі місце виконання робіт повинні бути зазначені адреса об’єкту (-ів) Замовника, де будуть виконуватися роботи", оскільки між учасником та замовником ще не виникло ніяких договірних відносин. Така декларація може бути надана тільки учасником, який же мав договірні відносини стосовно вказаного об'єкту в минулому. - Просимо видалити вимогу з тексту документації "в графі місце виконання робіт повинні бути зазначені адреса об’єкту (-ів) Замовника, де будуть виконуватися роботи".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідні зміни буде внесено до Оголошення
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Дискримінаційна вимога

Номер: b4090ac8dd184d44a3bd6c417777babe
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-18-006080-a.a1
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Доброго дня! Частиною третьою статті 17 Закону визначено, що замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. При цьому замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Таким чином, замовник самостійно під час проведення процедур закупівель перевіряє наявність підстав, зазначених у пунктах 1 та 7 частини першої статті 17 Закону. В той же час, Замовником в тендерній документації передбачено надання в складі пропозиції - Сертифікат ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» виданий стосовно Учасника щодо надання послуг/виконання робіт з монтажу устаткування та електромонтажних робіт – подається разом з документами, що підтверджують його чинність (продовження дії в разі необхідності.). Даний сертифікат ніяким чином не впливає на наявність чи відсутність факту надання прямо чи опосередковано будь-якій посадовій особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі, проте спричиняє ДОДАТКОВІ затрати учасника на підготовку своєї пропозиції. Законом передбачено лише підтвердження відсутності такого факту в довільній формі. Вимагаємо видалити дану вимогу.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідні зміни буде внесено в Оголошення
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Так