• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з заправки картриджів до офісної техніки РВУ «Донецькавтогаз»

Торги відмінено

40 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1.3% або 500.00 UAH
Період оскарження: 19.05.2016 10:08 - 25.05.2016 16:00
Вимога
Відхилено

некоректно проведеный редукціон - помилково розрахованый крок

Номер: aa7600e1d8b742cb85529d097456eb1d
Ідентифікатор запиту: UA-2016-05-19-000016-c.a1
Назва: некоректно проведеный редукціон - помилково розрахованый крок
Вимога:
Провести редукціон повторно - переможець не має можливості надати послуги через величезий крок редукціону
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Розглянувши Вашу скаргу «Щодо некоректно проведеного редукціону - помилково розрахованого кроку» на закупівлю послуг з «Ремонтування комп’ютерів і периферійного устаткування (Технічного обслуговування і ремонту копіювально-розмножувальної техніки - 50313) (Послуг з заправки картриджів до офісної техніки РВУ «Донецькавтогаз»)», код згідно ДК 016:2010 95.11.1 (ідентифікатор закупівлі UA-2016-05-19-000016-c) (далі - закупівля) повідомляємо наступне. Комісією з проведення електронних торгів ДП «УКРАВТОГАЗ» було відхилено пропозицію ТОВ «Вічний картридж» (код ЄДРПОУ 37634298) (788,00 грн. без ПДВ), яка за результатами аукціону визнана найнижчою, у зв`язку з тим, що учасник не підтвердив цінову пропозиції за результатами аукціону. Переможцем закупівлі визнано наступного учасника ФОП Шраменко Василя Володимировича (ІПН 3294700756) з ціновою пропозицією 1 072,50 грн. без ПДВ (1 287,00 грн. з ПДВ). Згідно пункту 6.4. Порядку здійснення допорогових закупівель затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35 (далі - Порядок) крок аукціону, який зазначається у гривнях і вираховується як відсоткове відношення до очікуваної вартості закупівлі, має знаходитись у діапазоні від 0,5% до 3% від очікуваної вартості закупівлі. Очікувана вартість закупівлі 40 000,00 грн. без ПДВ., крок аукціону 500,00 грн. без ПДВ, що складає 1,25% від очікуваної вартості. Оголошення про закупівлю опубліковано 19.05.2016 року. Період уточнень тривав з 19.05.2016 року до 16-00 год. 25.05.2016 року. Згідно п. 6.5. Порядку в період уточнень Користувачі системи (зареєстровані на електронних сертифікованих майданчиках Учасники) мають можливість звернутись до Замовника з питаннями щодо встановлених вимог. Усі питання/відповіді зберігаються в системі та є доступними всім Користувачам до перегляду незалежно від статусу закупівлі. В період уточнення запитань/скарг до Замовника не надходило. Виходячи з вищенаведеного, повідомляємо про відхилення поданої Вами скарги.
Статус вимоги: Відхилено