• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

код ДК 021:2015: 72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету)

Завершена

946 960.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 411.84 UAH
Період оскарження: 18.08.2021 12:25 - 30.08.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога про відхилення тендерної пропозиції учасника, як такої що не відповідає вимогам тендерної документації.

Номер: d0009e269ada4db5812fc9afc904202f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-18-005816-a.a8
Назва: Вимога про відхилення тендерної пропозиції учасника, як такої що не відповідає вимогам тендерної документації.
Вимога:
Вимога про відхилення тендерної пропозиції учасника, як такої що не відповідає вимогам тендерної документації. Розглянувши тендерну пропозицію, яка була завантажена ПП "ФАКТОР" для участі у закупівлі UA-2021-08-18-005816-а Лоти 1-4, ПП «Перша телекомунікаційна компанія», як учасник торгів, хоче звернути увагу замовника на наступні порушення вимог тендерної документації. Пунктом 1.1 Тендерної документації замовника визначено, що тендерна пропозиція Учасника обов’язково має містити Листи-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних (згідно з Додатком 7 до тендерної документації), а саме як вказано у формі з Додатку7 – Листи-згоди працівників Учасника чиї персональні дані згадуються у пропозиції Учасника, підписані кожним власноручно. ПП «Фактор» у складі тендерної пропозиції завантажено файл [02-09-2021 19.54.20]«кваліфікація працівників_дод2» з переліком працівників та файл [02-09-2021 19.54.20]«ЦПД», в якому розміщені скановані копії цивільно-правових договорів копії паспортів та ІПН ( індивідуальний податковий номер ), які в розумінні статті 11 Закону України «Про інформацію» є інформацією про фізичну особу. Цим Законом визначено, що не допускаються збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини. До конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров'я, а також адреса, дата і місце народження. Відповідно до ЗУ "Про захист персональних даних", згода суб’єкта персональних даних - добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди. Поширення персональних даних без згоди суб'єкта персональних даних або уповноваженої ним особи дозволяється у випадках, визначених законом, і лише (якщо це необхідно) в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. У складі тендерної пропозиції ПП «Фактор» відсутні відомості про згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних (згідно з Додатком 7 до тендерної документації) водія ПП "ФАКТОР" Лєбедєва Є.В. – відсутній Лист-згода даного працівника на обробку, використання, поширення та доступ до його персональних даних. Щодо персональних даних інших працівників ( Кваша І.В., Чухан І.В., Кліменко М.С., Колєснік І.М. : у складі тендерної пропозиції ПП «Фактор» завантажені цивільно-правові договори з даними працівниками ( файл [02-09-2021 19.54.20]«ЦПД» ), у яких зазначені їх персональні данні, в т.ч. паспортні та ІПН ( індивідуальний податковий номер ) та їх місцепроживання (місцезнаходження, народження). Розділ 8 цих договорів забороняє передачу персональної інформації третім особам без письмової згоди сторін. Листи згоди на обробку персональних даних працівників (файл [02-09-2021 19.54.20]«Лист згода.pdf»), підписані керівником ПП "ФАКТОР " а не ними власноручно, як це вимагає Закон «Про захист персональних даних», та п.8.1. Цивільно-правових договорів з працівниками, а саме: п.8.2. «Передача інформації третім особам, публікування або інше розголошення такої інформації.. може здійснюватися ВИКЛЮЧНО з ПИСЬМОВОЇ ЗГОДИ протилежної сторони» ( тобто в даному випадку виключно з письмової згоди самого працівника ). А відтак, ПП «Фактор» було поширено особисті данні працівників без їх письмової згоди, що є порушенням Закону України «Про захист персональних даних», а в розумінні вимог тендерної документації – порушення п.1.1. підрозділу «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ « Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». Таким чином, пропозиція ПП «Фактор» не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню на підставі ч. 2 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі». Пунктом 1.1 Тендерної документації замовника визначено, що у разі відсутності у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань інформації, передбаченої п. 9 ч. 2 ст. 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, яка є учасником, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати довідку/пояснення щодо причин відсутності інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Пунктом 9 частини першої Статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника, зокрема якщо у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» (крім нерезидентів). Таким чином, юридичні особи, повинні вносити в ЄДР інформацію про кінцевих бенефіціарних власників в обсягах, що передбачені пунктом 9 частини другої статті 9 Закону «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань». А у разі участі таких юридичних осіб у процедурах закупівель на них повною мірою в аксиомному порядку поширюється положення пункту 9 частини першої статті 17 Закону № 922-VIII «Про публічні закупівлі» та у випадку недотримання цих вимог, тендерна пропозиція Учасника підлягає обов’язковому відхиленню. У відповідності до тендерної пропозиції ПП «Фактор» надано довідку у якій керівник Учасника - ПП «Фактор» чітко вказав і підтвердив, що відомості про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань — ВІДСУТНІ. Крім того, у складі тендерної пропозиції ПП «Фактор» завантажено посилання на Витяг з «Єдиного державного реєстру…» ( файл [02-09-2021 19.54.20]«Витяг.pdf»), де також чітко зазначено у відповідному розділі, що необхідна інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) — ВІДОМОСТІ ВІДСУТНІ. У відповідності до, перевіреної на момент підготовки даної Скарги, інформації, що міститься у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, у ПП «Фактор» відсутні відомості про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи. Враховуючи наведене, тендерна пропозиція ПП «Фактор» підлягає відхиленню на підставі пункту 9 частини першої Статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Таким чином, ПП «Фактор» порушив суттєві вимоги тендерної документації, що є підставою для дискваліфікації вказаного учасника відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів та порушень вимог Тендерної документації прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель - об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитує систему електронних закупівель в цілому. Крім того, станом на момент подання даної Вимоги, повідомляємо наступне: Статтею 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, дана вимога продубльована в Додатку3 тендерної документації Замовника ПП «Фактор» в порушення ст. 16 Закону та недотримавшись вимог замовника в тендерній документації Додатку3 – не завантажено: 1) Довідки з МВС про наявнісь/відсутність судимості у повноваженої особи ( Довідка про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що видається територіальними сервісними центрами МВС та Департаментом інформатизації МВС ); 2) Довідки з ДПС про наявність/відсутність заборгованості зі сплати податків та зборів ( Копія довідки (в тому числі в електронному вигляді з урахуванням Закону України «Про електронні довірчі послуги») підрозділу Державної податкової служби України про відсутність в учасника заборгованості по сплаті податків і зборів (обов’язкових платежів), передбачених законодавством України. Довідка має бути дійсною на дату її надання учасником.) ; 3) Витяг з ЄДР про те, що учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура. Таким чином, ПП «Фактор» не виконано вимоги ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі», а відтак, його тендерна пропозиція підлягає відхиленню. Враховуючи наведене, просимо замовника, переглянути надану ПП "Фактор" тендерну пропозицію на відповідність вимогам тендерної документації та, за наявності підстав, прийняти рішення, що тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, та підлягає відхиленню. Та перейти до розгляду пропозиції наступного Учасника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Пунктом 1.1 Тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція Учасника обов’язково має містити Листи-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних (згідно з Додатком 7 до тендерної документації), а саме як вказано у формі Додатку7, яка передбачає підпис керівника або уповноваженої особи Учасника. Учасник ПП «Фактор» у своїй пропозиції надає файл «Лист згода.pdf», який містить завірені копії листів-згод на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних працівників Учасника, які відповідають формі Додатку 7 тендерної документації. Відповідно до п.11.2 частини 10 розділу ІІ Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених Наказом Міністерства юстиції України від 18.06.2015 № 1000/5 особистий підпис посадової особи, яка підписала оригінал документа, може бути відсутнім у разі надсилання копій іншим установам або якщо копія вихідного документа залишається у діловодстві установи. Таким чином, Учасник ПП «Фактор» виконав вимоги тендерної документації у частині надання листа-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних. Пунктом 1.1 Тендерної документації замовника визначено, що у разі відсутності у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань інформації, передбаченої п. 9 ч. 2 ст. 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, яка є учасником, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати довідку/пояснення щодо причин відсутності інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Учасник ПП «Фактор» у своїй пропозиції надав файл «довідка про бенефіціарам.pdf», який містить вищевказану довідку. Згідно з пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань" в Єдиному державному реєстрі містяться такі відомості про юридичну особу, крім державних органів і органів місцевого самоврядування як юридичних осіб, зокрема, інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім політичних партій, структурних утворень політичних партій, професійних спілок, їх об'єднань, організацій профспілок, передбачених статутом профспілок та їх об'єднань, творчих спілок, місцевих осередків творчих спілок, організацій роботодавців, їх об'єднань, адвокатських об'єднань, торгово-промислових палат, об'єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім'я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником, характер та міра (рівень, ступінь, частка) бенефіціарного володіння (вигоди, інтересу, впливу). У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься обґрунтована причина його відсутності. Згідно з частиною першою статті 1 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань" термін "кінцевий бенефіціарний власник (контролер)" вживається у значенні, наведеному в Законі України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення". Згідно з частиною першою статті 1 Закону України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення" кінцевий бенефіціарний власник - будь-яка фізична особа, яка здійснює вирішальний вплив (контроль) на діяльність клієнта та/або фізичну особу, від імені якої проводиться фінансова операція. Кінцевим бенефіціарним власником є: для юридичних осіб - будь-яка фізична особа, яка здійснює вирішальний вплив на діяльність юридичної особи (в тому числі через ланцюг контролю/володіння); для трастів, утворених відповідно до законодавства країни їх утворення, - засновник, довірчий власник, захисник (за наявності), вигодоодержувач (вигодонабувач) 8 або група вигодоодержувачів (вигодонабувачів), а також будь-яка інша фізична особа, яка здійснює вирішальний вплив на діяльність трасту (в тому числі через ланцюг контролю/володіння); для інших подібних правових утворень - особа, яка має статус, еквівалентний або аналогічний особам, зазначеним для трастів. Ознакою здійснення прямого вирішального впливу на діяльність є безпосереднє володіння фізичною особою часткою у розмірі не менше 25 відсотків статутного (складеного) капіталу або прав голосу юридичної особи. Ознаками здійснення непрямого вирішального впливу на діяльність є принаймні володіння фізичною особою часткою у розмірі не менше 25 відсотків статутного (складеного) капіталу або прав голосу юридичної особи через пов'язаних фізичних чи юридичних осіб, трасти або інші подібні правові утворення, чи здійснення вирішального впливу шляхом реалізації права контролю, володіння, користування або розпорядження всіма активами чи їх часткою, права отримання доходів від діяльності юридичної особи, трасту або іншого подібного правового утворення, права вирішального впливу на формування складу, результати голосування органів управління, а також вчинення правочинів, які дають можливість визначати основні умови господарської діяльності юридичної особи, або діяльності трасту або іншого подібного правового утворення, приймати обов'язкові до виконання рішення, що мають вирішальний вплив на діяльність юридичної особи, трасту або іншого подібного правового утворення, незалежно від формального володіння. При цьому кінцевим бенефіціарним власником не може бути особа, яка має формальне право на 25 чи більше відсотків статутного капіталу або прав голосу в юридичній особі, але є комерційним агентом, номінальним власником або номінальним утримувачем, або лише посередником щодо такого права; Таким чином, зазначена вище норма стосується юридичних осіб, засновниками яких є юридичні особи. Таким чином, зазначена вище норма пункту 9 частини 2 статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань" стосується юридичних осіб, засновниками яких є юридичні особи і не застосовується якщо засновником юридичної особи є фізичні особи. Згідно із Листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 3302- 06/38247-06 щодо застосування законодавства у сфері закупівель, який адресований органам державної влади, органам місцевого самоврядування, установам, організаціям, підприємствам та іншим суб'єктам сфери закупівель: "Уразі якщо засновниками юридичної особи є виключно фізичні особи, які є бенефіціарними власниками (контролерами) юридичної особи, інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи не подається.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога про відхилення тендерної пропозиції учасника, як такої що не відповідає вимогам тендерної документації.

Номер: 7ab50b133df44d91b0763b7d52fbc833
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-18-005816-a.a7
Назва: Вимога про відхилення тендерної пропозиції учасника, як такої що не відповідає вимогам тендерної документації.
Вимога:
Вимога про відхилення тендерної пропозиції учасника, як такої що не відповідає вимогам тендерної документації. Розглянувши тендерну пропозицію, яка була завантажена ПП "ФАКТОР" для участі у закупівлі UA-2021-08-18-005816-а Лоти 1-4, ПП «Перша телекомунікаційна компанія», як учасник торгів, хоче звернути увагу замовника на наступні порушення вимог тендерної документації. Пунктом 1.1 Тендерної документації замовника визначено, що тендерна пропозиція Учасника обов’язково має містити Листи-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних (згідно з Додатком 7 до тендерної документації), а саме як вказано у формі з Додатку7 – Листи-згоди працівників Учасника чиї персональні дані згадуються у пропозиції Учасника, підписані кожним власноручно. ПП «Фактор» у складі тендерної пропозиції завантажено файл [02-09-2021 19.54.20]«кваліфікація працівників_дод2» з переліком працівників та файл [02-09-2021 19.54.20]«ЦПД», в якому розміщені скановані копії цивільно-правових договорів копії паспортів та ІПН ( індивідуальний податковий номер ), які в розумінні статті 11 Закону України «Про інформацію» є інформацією про фізичну особу. Цим Законом визначено, що не допускаються збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини. До конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров'я, а також адреса, дата і місце народження. Відповідно до ЗУ "Про захист персональних даних", згода суб’єкта персональних даних - добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди. Поширення персональних даних без згоди суб'єкта персональних даних або уповноваженої ним особи дозволяється у випадках, визначених законом, і лише (якщо це необхідно) в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. У складі тендерної пропозиції ПП «Фактор» відсутні відомості про згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних (згідно з Додатком 7 до тендерної документації) водія ПП "ФАКТОР" Лєбедєва Є.В. – відсутній Лист-згода даного працівника на обробку, використання, поширення та доступ до його персональних даних. Щодо персональних даних інших працівників ( Кваша І.В., Чухан І.В., Кліменко М.С., Колєснік І.М. : у складі тендерної пропозиції ПП «Фактор» завантажені цивільно-правові договори з даними працівниками ( файл [02-09-2021 19.54.20]«ЦПД» ), у яких зазначені їх персональні данні, в т.ч. паспортні та ІПН ( індивідуальний податковий номер ) та їх місцепроживання (місцезнаходження, народження). Розділ 8 цих договорів забороняє передачу персональної інформації третім особам без письмової згоди сторін. Листи згоди на обробку персональних даних працівників (файл [02-09-2021 19.54.20]«Лист згода.pdf»), підписані керівником ПП "ФАКТОР " а не ними власноручно, як це вимагає Закон «Про захист персональних даних», та п.8.1. Цивільно-правових договорів з працівниками, а саме: п.8.2. «Передача інформації третім особам, публікування або інше розголошення такої інформації.. може здійснюватися ВИКЛЮЧНО з ПИСЬМОВОЇ ЗГОДИ протилежної сторони» ( тобто в даному випадку виключно з письмової згоди самого працівника ). А відтак, ПП «Фактор» було поширено особисті данні працівників без їх письмової згоди, що є порушенням Закону України «Про захист персональних даних», а в розумінні вимог тендерної документації – порушення п.1.1. підрозділу «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ « Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». Таким чином, пропозиція ПП «Фактор» не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню на підставі ч. 2 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі». Пунктом 1.1 Тендерної документації замовника визначено, що у разі відсутності у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань інформації, передбаченої п. 9 ч. 2 ст. 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, яка є учасником, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати довідку/пояснення щодо причин відсутності інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Пунктом 9 частини першої Статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника, зокрема якщо у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» (крім нерезидентів). Таким чином, юридичні особи, повинні вносити в ЄДР інформацію про кінцевих бенефіціарних власників в обсягах, що передбачені пунктом 9 частини другої статті 9 Закону «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань». А у разі участі таких юридичних осіб у процедурах закупівель на них повною мірою в аксиомному порядку поширюється положення пункту 9 частини першої статті 17 Закону № 922-VIII «Про публічні закупівлі» та у випадку недотримання цих вимог, тендерна пропозиція Учасника підлягає обов’язковому відхиленню. У відповідності до тендерної пропозиції ПП «Фактор» надано довідку у якій керівник Учасника - ПП «Фактор» чітко вказав і підтвердив, що відомості про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань — ВІДСУТНІ. Крім того, у складі тендерної пропозиції ПП «Фактор» завантажено посилання на Витяг з «Єдиного державного реєстру…» ( файл [02-09-2021 19.54.20]«Витяг.pdf»), де також чітко зазначено у відповідному розділі, що необхідна інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) — ВІДОМОСТІ ВІДСУТНІ. У відповідності до, перевіреної на момент підготовки даної Скарги, інформації, що міститься у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, у ПП «Фактор» відсутні відомості про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи. Враховуючи наведене, тендерна пропозиція ПП «Фактор» підлягає відхиленню на підставі пункту 9 частини першої Статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Таким чином, ПП «Фактор» порушив суттєві вимоги тендерної документації, що є підставою для дискваліфікації вказаного учасника відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів та порушень вимог Тендерної документації прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель - об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитує систему електронних закупівель в цілому. Крім того, станом на момент подання даної Вимоги, повідомляємо наступне: Статтею 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, дана вимога продубльована в Додатку3 тендерної документації Замовника ПП «Фактор» в порушення ст. 16 Закону та недотримавшись вимог замовника в тендерній документації Додатку3 – не завантажено: 1) Довідки з МВС про наявнісь/відсутність судимості у повноваженої особи ( Довідка про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що видається територіальними сервісними центрами МВС та Департаментом інформатизації МВС ); 2) Довідки з ДПС про наявність/відсутність заборгованості зі сплати податків та зборів ( Копія довідки (в тому числі в електронному вигляді з урахуванням Закону України «Про електронні довірчі послуги») підрозділу Державної податкової служби України про відсутність в учасника заборгованості по сплаті податків і зборів (обов’язкових платежів), передбачених законодавством України. Довідка має бути дійсною на дату її надання учасником.) ; 3) Витяг з ЄДР про те, що учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура. Таким чином, ПП «Фактор» не виконано вимоги ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі», а відтак, його тендерна пропозиція підлягає відхиленню. Враховуючи наведене, просимо замовника, переглянути надану ПП "Фактор" тендерну пропозицію на відповідність вимогам тендерної документації та, за наявності підстав, прийняти рішення, що тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, та підлягає відхиленню. Та перейти до розгляду пропозиції наступного Учасника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Пунктом 1.1 Тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція Учасника обов’язково має містити Листи-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних (згідно з Додатком 7 до тендерної документації), а саме як вказано у формі Додатку7, яка передбачає підпис керівника або уповноваженої особи Учасника. Учасник ПП «Фактор» у своїй пропозиції надає файл «Лист згода.pdf», який містить завірені копії листів-згод на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних працівників Учасника, які відповідають формі Додатку 7 тендерної документації. Відповідно до п.11.2 частини 10 розділу ІІ Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених Наказом Міністерства юстиції України від 18.06.2015 № 1000/5 особистий підпис посадової особи, яка підписала оригінал документа, може бути відсутнім у разі надсилання копій іншим установам або якщо копія вихідного документа залишається у діловодстві установи. Таким чином, Учасник ПП «Фактор» виконав вимоги тендерної документації у частині надання листа-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних. Пунктом 1.1 Тендерної документації замовника визначено, що у разі відсутності у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань інформації, передбаченої п. 9 ч. 2 ст. 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, яка є учасником, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати довідку/пояснення щодо причин відсутності інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Учасник ПП «Фактор» у своїй пропозиції надав файл «довідка про бенефіціарам.pdf», який містить вищевказану довідку. Згідно з пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань" в Єдиному державному реєстрі містяться такі відомості про юридичну особу, крім державних органів і органів місцевого самоврядування як юридичних осіб, зокрема, інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім політичних партій, структурних утворень політичних партій, професійних спілок, їх об'єднань, організацій профспілок, передбачених статутом профспілок та їх об'єднань, творчих спілок, місцевих осередків творчих спілок, організацій роботодавців, їх об'єднань, адвокатських об'єднань, торгово-промислових палат, об'єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім'я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником, характер та міра (рівень, ступінь, частка) бенефіціарного володіння (вигоди, інтересу, впливу). У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься обґрунтована причина його відсутності. Згідно з частиною першою статті 1 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань" термін "кінцевий бенефіціарний власник (контролер)" вживається у значенні, наведеному в Законі України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення". Згідно з частиною першою статті 1 Закону України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення" кінцевий бенефіціарний власник - будь-яка фізична особа, яка здійснює вирішальний вплив (контроль) на діяльність клієнта та/або фізичну особу, від імені якої проводиться фінансова операція. Кінцевим бенефіціарним власником є: для юридичних осіб - будь-яка фізична особа, яка здійснює вирішальний вплив на діяльність юридичної особи (в тому числі через ланцюг контролю/володіння); для трастів, утворених відповідно до законодавства країни їх утворення, - засновник, довірчий власник, захисник (за наявності), вигодоодержувач (вигодонабувач) 8 або група вигодоодержувачів (вигодонабувачів), а також будь-яка інша фізична особа, яка здійснює вирішальний вплив на діяльність трасту (в тому числі через ланцюг контролю/володіння); для інших подібних правових утворень - особа, яка має статус, еквівалентний або аналогічний особам, зазначеним для трастів. Ознакою здійснення прямого вирішального впливу на діяльність є безпосереднє володіння фізичною особою часткою у розмірі не менше 25 відсотків статутного (складеного) капіталу або прав голосу юридичної особи. Ознаками здійснення непрямого вирішального впливу на діяльність є принаймні володіння фізичною особою часткою у розмірі не менше 25 відсотків статутного (складеного) капіталу або прав голосу юридичної особи через пов'язаних фізичних чи юридичних осіб, трасти або інші подібні правові утворення, чи здійснення вирішального впливу шляхом реалізації права контролю, володіння, користування або розпорядження всіма активами чи їх часткою, права отримання доходів від діяльності юридичної особи, трасту або іншого подібного правового утворення, права вирішального впливу на формування складу, результати голосування органів управління, а також вчинення правочинів, які дають можливість визначати основні умови господарської діяльності юридичної особи, або діяльності трасту або іншого подібного правового утворення, приймати обов'язкові до виконання рішення, що мають вирішальний вплив на діяльність юридичної особи, трасту або іншого подібного правового утворення, незалежно від формального володіння. При цьому кінцевим бенефіціарним власником не може бути особа, яка має формальне право на 25 чи більше відсотків статутного капіталу або прав голосу в юридичній особі, але є комерційним агентом, номінальним власником або номінальним утримувачем, або лише посередником щодо такого права; Таким чином, зазначена вище норма стосується юридичних осіб, засновниками яких є юридичні особи. Таким чином, зазначена вище норма пункту 9 частини 2 статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань" стосується юридичних осіб, засновниками яких є юридичні особи і не застосовується якщо засновником юридичної особи є фізичні особи. Згідно із Листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 3302- 06/38247-06 щодо застосування законодавства у сфері закупівель, який адресований органам державної влади, органам місцевого самоврядування, установам, організаціям, підприємствам та іншим суб'єктам сфери закупівель: "Уразі якщо засновниками юридичної особи є виключно фізичні особи, які є бенефіціарними власниками (контролерами) юридичної особи, інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи не подається.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога про відхилення тендерної пропозиції учасника, як такої що не відповідає вимогам тендерної документації.

Номер: 92f8797cf77d4fc696a886e47a6c7ac3
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-18-005816-a.a6
Назва: Вимога про відхилення тендерної пропозиції учасника, як такої що не відповідає вимогам тендерної документації.
Вимога:
Вимога про відхилення тендерної пропозиції учасника, як такої що не відповідає вимогам тендерної документації. Розглянувши тендерну пропозицію, яка була завантажена ПП "ФАКТОР" для участі у закупівлі UA-2021-08-18-005816-а Лоти 1-4, ПП «Перша телекомунікаційна компанія», як учасник торгів, хоче звернути увагу замовника на наступні порушення вимог тендерної документації. Пунктом 1.1 Тендерної документації замовника визначено, що тендерна пропозиція Учасника обов’язково має містити Листи-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних (згідно з Додатком 7 до тендерної документації), а саме як вказано у формі з Додатку7 – Листи-згоди працівників Учасника чиї персональні дані згадуються у пропозиції Учасника, підписані кожним власноручно. ПП «Фактор» у складі тендерної пропозиції завантажено файл [02-09-2021 19.54.20]«кваліфікація працівників_дод2» з переліком працівників та файл [02-09-2021 19.54.20]«ЦПД», в якому розміщені скановані копії цивільно-правових договорів копії паспортів та ІПН ( індивідуальний податковий номер ), які в розумінні статті 11 Закону України «Про інформацію» є інформацією про фізичну особу. Цим Законом визначено, що не допускаються збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини. До конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров'я, а також адреса, дата і місце народження. Відповідно до ЗУ "Про захист персональних даних", згода суб’єкта персональних даних - добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди. Поширення персональних даних без згоди суб'єкта персональних даних або уповноваженої ним особи дозволяється у випадках, визначених законом, і лише (якщо це необхідно) в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. У складі тендерної пропозиції ПП «Фактор» відсутні відомості про згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних (згідно з Додатком 7 до тендерної документації) водія ПП "ФАКТОР" Лєбедєва Є.В. – відсутній Лист-згода даного працівника на обробку, використання, поширення та доступ до його персональних даних. Щодо персональних даних інших працівників ( Кваша І.В., Чухан І.В., Кліменко М.С., Колєснік І.М. : у складі тендерної пропозиції ПП «Фактор» завантажені цивільно-правові договори з даними працівниками ( файл [02-09-2021 19.54.20]«ЦПД» ), у яких зазначені їх персональні данні, в т.ч. паспортні та ІПН ( індивідуальний податковий номер ) та їх місцепроживання (місцезнаходження, народження). Розділ 8 цих договорів забороняє передачу персональної інформації третім особам без письмової згоди сторін. Листи згоди на обробку персональних даних працівників (файл [02-09-2021 19.54.20]«Лист згода.pdf»), підписані керівником ПП "ФАКТОР " а не ними власноручно, як це вимагає Закон «Про захист персональних даних», та п.8.1. Цивільно-правових договорів з працівниками, а саме: п.8.2. «Передача інформації третім особам, публікування або інше розголошення такої інформації.. може здійснюватися ВИКЛЮЧНО з ПИСЬМОВОЇ ЗГОДИ протилежної сторони» ( тобто в даному випадку виключно з письмової згоди самого працівника ). А відтак, ПП «Фактор» було поширено особисті данні працівників без їх письмової згоди, що є порушенням Закону України «Про захист персональних даних», а в розумінні вимог тендерної документації – порушення п.1.1. підрозділу «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ « Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». Таким чином, пропозиція ПП «Фактор» не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню на підставі ч. 2 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі». Пунктом 1.1 Тендерної документації замовника визначено, що у разі відсутності у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань інформації, передбаченої п. 9 ч. 2 ст. 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, яка є учасником, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати довідку/пояснення щодо причин відсутності інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Пунктом 9 частини першої Статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника, зокрема якщо у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» (крім нерезидентів). Таким чином, юридичні особи, повинні вносити в ЄДР інформацію про кінцевих бенефіціарних власників в обсягах, що передбачені пунктом 9 частини другої статті 9 Закону «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань». А у разі участі таких юридичних осіб у процедурах закупівель на них повною мірою в аксиомному порядку поширюється положення пункту 9 частини першої статті 17 Закону № 922-VIII «Про публічні закупівлі» та у випадку недотримання цих вимог, тендерна пропозиція Учасника підлягає обов’язковому відхиленню. У відповідності до тендерної пропозиції ПП «Фактор» надано довідку у якій керівник Учасника - ПП «Фактор» чітко вказав і підтвердив, що відомості про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань — ВІДСУТНІ. Крім того, у складі тендерної пропозиції ПП «Фактор» завантажено посилання на Витяг з «Єдиного державного реєстру…» ( файл [02-09-2021 19.54.20]«Витяг.pdf»), де також чітко зазначено у відповідному розділі, що необхідна інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) — ВІДОМОСТІ ВІДСУТНІ. У відповідності до, перевіреної на момент підготовки даної Скарги, інформації, що міститься у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, у ПП «Фактор» відсутні відомості про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи. Враховуючи наведене, тендерна пропозиція ПП «Фактор» підлягає відхиленню на підставі пункту 9 частини першої Статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Таким чином, ПП «Фактор» порушив суттєві вимоги тендерної документації, що є підставою для дискваліфікації вказаного учасника відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів та порушень вимог Тендерної документації прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель - об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитує систему електронних закупівель в цілому. Крім того, станом на момент подання даної Вимоги, повідомляємо наступне: Статтею 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, дана вимога продубльована в Додатку3 тендерної документації Замовника ПП «Фактор» в порушення ст. 16 Закону та недотримавшись вимог замовника в тендерній документації Додатку3 – не завантажено: 1) Довідки з МВС про наявнісь/відсутність судимості у повноваженої особи ( Довідка про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що видається територіальними сервісними центрами МВС та Департаментом інформатизації МВС ); 2) Довідки з ДПС про наявність/відсутність заборгованості зі сплати податків та зборів ( Копія довідки (в тому числі в електронному вигляді з урахуванням Закону України «Про електронні довірчі послуги») підрозділу Державної податкової служби України про відсутність в учасника заборгованості по сплаті податків і зборів (обов’язкових платежів), передбачених законодавством України. Довідка має бути дійсною на дату її надання учасником.) ; 3) Витяг з ЄДР про те, що учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура. Таким чином, ПП «Фактор» не виконано вимоги ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі», а відтак, його тендерна пропозиція підлягає відхиленню. Враховуючи наведене, просимо замовника, переглянути надану ПП "Фактор" тендерну пропозицію на відповідність вимогам тендерної документації та, за наявності підстав, прийняти рішення, що тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, та підлягає відхиленню. Та перейти до розгляду пропозиції наступного Учасника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Пунктом 1.1 Тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція Учасника обов’язково має містити Листи-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних (згідно з Додатком 7 до тендерної документації), а саме як вказано у формі Додатку7, яка передбачає підпис керівника або уповноваженої особи Учасника. Учасник ПП «Фактор» у своїй пропозиції надає файл «Лист згода.pdf», який містить завірені копії листів-згод на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних працівників Учасника, які відповідають формі Додатку 7 тендерної документації. Відповідно до п.11.2 частини 10 розділу ІІ Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених Наказом Міністерства юстиції України від 18.06.2015 № 1000/5 особистий підпис посадової особи, яка підписала оригінал документа, може бути відсутнім у разі надсилання копій іншим установам або якщо копія вихідного документа залишається у діловодстві установи. Таким чином, Учасник ПП «Фактор» виконав вимоги тендерної документації у частині надання листа-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних. Пунктом 1.1 Тендерної документації замовника визначено, що у разі відсутності у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань інформації, передбаченої п. 9 ч. 2 ст. 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, яка є учасником, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати довідку/пояснення щодо причин відсутності інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Учасник ПП «Фактор» у своїй пропозиції надав файл «довідка про бенефіціарам.pdf», який містить вищевказану довідку. Згідно з пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань" в Єдиному державному реєстрі містяться такі відомості про юридичну особу, крім державних органів і органів місцевого самоврядування як юридичних осіб, зокрема, інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім політичних партій, структурних утворень політичних партій, професійних спілок, їх об'єднань, організацій профспілок, передбачених статутом профспілок та їх об'єднань, творчих спілок, місцевих осередків творчих спілок, організацій роботодавців, їх об'єднань, адвокатських об'єднань, торгово-промислових палат, об'єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім'я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником, характер та міра (рівень, ступінь, частка) бенефіціарного володіння (вигоди, інтересу, впливу). У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься обґрунтована причина його відсутності. Згідно з частиною першою статті 1 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань" термін "кінцевий бенефіціарний власник (контролер)" вживається у значенні, наведеному в Законі України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення". Згідно з частиною першою статті 1 Закону України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення" кінцевий бенефіціарний власник - будь-яка фізична особа, яка здійснює вирішальний вплив (контроль) на діяльність клієнта та/або фізичну особу, від імені якої проводиться фінансова операція. Кінцевим бенефіціарним власником є: для юридичних осіб - будь-яка фізична особа, яка здійснює вирішальний вплив на діяльність юридичної особи (в тому числі через ланцюг контролю/володіння); для трастів, утворених відповідно до законодавства країни їх утворення, - засновник, довірчий власник, захисник (за наявності), вигодоодержувач (вигодонабувач) 8 або група вигодоодержувачів (вигодонабувачів), а також будь-яка інша фізична особа, яка здійснює вирішальний вплив на діяльність трасту (в тому числі через ланцюг контролю/володіння); для інших подібних правових утворень - особа, яка має статус, еквівалентний або аналогічний особам, зазначеним для трастів. Ознакою здійснення прямого вирішального впливу на діяльність є безпосереднє володіння фізичною особою часткою у розмірі не менше 25 відсотків статутного (складеного) капіталу або прав голосу юридичної особи. Ознаками здійснення непрямого вирішального впливу на діяльність є принаймні володіння фізичною особою часткою у розмірі не менше 25 відсотків статутного (складеного) капіталу або прав голосу юридичної особи через пов'язаних фізичних чи юридичних осіб, трасти або інші подібні правові утворення, чи здійснення вирішального впливу шляхом реалізації права контролю, володіння, користування або розпорядження всіма активами чи їх часткою, права отримання доходів від діяльності юридичної особи, трасту або іншого подібного правового утворення, права вирішального впливу на формування складу, результати голосування органів управління, а також вчинення правочинів, які дають можливість визначати основні умови господарської діяльності юридичної особи, або діяльності трасту або іншого подібного правового утворення, приймати обов'язкові до виконання рішення, що мають вирішальний вплив на діяльність юридичної особи, трасту або іншого подібного правового утворення, незалежно від формального володіння. При цьому кінцевим бенефіціарним власником не може бути особа, яка має формальне право на 25 чи більше відсотків статутного капіталу або прав голосу в юридичній особі, але є комерційним агентом, номінальним власником або номінальним утримувачем, або лише посередником щодо такого права; Таким чином, зазначена вище норма стосується юридичних осіб, засновниками яких є юридичні особи. Таким чином, зазначена вище норма пункту 9 частини 2 статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань" стосується юридичних осіб, засновниками яких є юридичні особи і не застосовується якщо засновником юридичної особи є фізичні особи. Згідно із Листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 3302- 06/38247-06 щодо застосування законодавства у сфері закупівель, який адресований органам державної влади, органам місцевого самоврядування, установам, організаціям, підприємствам та іншим суб'єктам сфери закупівель: "Уразі якщо засновниками юридичної особи є виключно фізичні особи, які є бенефіціарними власниками (контролерами) юридичної особи, інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи не подається.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога про відхилення тендерної пропозиції учасника, як такої що не відповідає вимогам тендерної документації.

Номер: 4a271d484f4649919b8ba429d96b7918
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-18-005816-a.a5
Назва: Вимога про відхилення тендерної пропозиції учасника, як такої що не відповідає вимогам тендерної документації.
Вимога:
Вимога про відхилення тендерної пропозиції учасника, як такої що не відповідає вимогам тендерної документації. Розглянувши тендерну пропозицію, яка була завантажена ПП "ФАКТОР" для участі у закупівлі UA-2021-08-18-005816-а Лоти 1-4, ПП «Перша телекомунікаційна компанія», як учасник торгів, хоче звернути увагу замовника на наступні порушення вимог тендерної документації. Пунктом 1.1 Тендерної документації замовника визначено, що тендерна пропозиція Учасника обов’язково має містити Листи-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних (згідно з Додатком 7 до тендерної документації), а саме як вказано у формі з Додатку7 – Листи-згоди працівників Учасника чиї персональні дані згадуються у пропозиції Учасника, підписані кожним власноручно. ПП «Фактор» у складі тендерної пропозиції завантажено файл [02-09-2021 19.54.20]«кваліфікація працівників_дод2» з переліком працівників та файл [02-09-2021 19.54.20]«ЦПД», в якому розміщені скановані копії цивільно-правових договорів копії паспортів та ІПН ( індивідуальний податковий номер ), які в розумінні статті 11 Закону України «Про інформацію» є інформацією про фізичну особу. Цим Законом визначено, що не допускаються збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини. До конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров'я, а також адреса, дата і місце народження. Відповідно до ЗУ "Про захист персональних даних", згода суб’єкта персональних даних - добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди. Поширення персональних даних без згоди суб'єкта персональних даних або уповноваженої ним особи дозволяється у випадках, визначених законом, і лише (якщо це необхідно) в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. У складі тендерної пропозиції ПП «Фактор» відсутні відомості про згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних (згідно з Додатком 7 до тендерної документації) водія ПП "ФАКТОР" Лєбедєва Є.В. – відсутній Лист-згода даного працівника на обробку, використання, поширення та доступ до його персональних даних. Щодо персональних даних інших працівників ( Кваша І.В., Чухан І.В., Кліменко М.С., Колєснік І.М. : у складі тендерної пропозиції ПП «Фактор» завантажені цивільно-правові договори з даними працівниками ( файл [02-09-2021 19.54.20]«ЦПД» ), у яких зазначені їх персональні данні, в т.ч. паспортні та ІПН ( індивідуальний податковий номер ) та їх місцепроживання (місцезнаходження, народження). Розділ 8 цих договорів забороняє передачу персональної інформації третім особам без письмової згоди сторін. Листи згоди на обробку персональних даних працівників (файл [02-09-2021 19.54.20]«Лист згода.pdf»), підписані керівником ПП "ФАКТОР " а не ними власноручно, як це вимагає Закон «Про захист персональних даних», та п.8.1. Цивільно-правових договорів з працівниками, а саме: п.8.2. «Передача інформації третім особам, публікування або інше розголошення такої інформації.. може здійснюватися ВИКЛЮЧНО з ПИСЬМОВОЇ ЗГОДИ протилежної сторони» ( тобто в даному випадку виключно з письмової згоди самого працівника ). А відтак, ПП «Фактор» було поширено особисті данні працівників без їх письмової згоди, що є порушенням Закону України «Про захист персональних даних», а в розумінні вимог тендерної документації – порушення п.1.1. підрозділу «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ « Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». Таким чином, пропозиція ПП «Фактор» не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню на підставі ч. 2 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі». Пунктом 1.1 Тендерної документації замовника визначено, що у разі відсутності у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань інформації, передбаченої п. 9 ч. 2 ст. 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, яка є учасником, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати довідку/пояснення щодо причин відсутності інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Пунктом 9 частини першої Статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника, зокрема якщо у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» (крім нерезидентів). Таким чином, юридичні особи, повинні вносити в ЄДР інформацію про кінцевих бенефіціарних власників в обсягах, що передбачені пунктом 9 частини другої статті 9 Закону «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань». А у разі участі таких юридичних осіб у процедурах закупівель на них повною мірою в аксиомному порядку поширюється положення пункту 9 частини першої статті 17 Закону № 922-VIII «Про публічні закупівлі» та у випадку недотримання цих вимог, тендерна пропозиція Учасника підлягає обов’язковому відхиленню. У відповідності до тендерної пропозиції ПП «Фактор» надано довідку у якій керівник Учасника - ПП «Фактор» чітко вказав і підтвердив, що відомості про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань — ВІДСУТНІ. Крім того, у складі тендерної пропозиції ПП «Фактор» завантажено посилання на Витяг з «Єдиного державного реєстру…» ( файл [02-09-2021 19.54.20]«Витяг.pdf»), де також чітко зазначено у відповідному розділі, що необхідна інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) — ВІДОМОСТІ ВІДСУТНІ. У відповідності до, перевіреної на момент підготовки даної Скарги, інформації, що міститься у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, у ПП «Фактор» відсутні відомості про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи. Враховуючи наведене, тендерна пропозиція ПП «Фактор» підлягає відхиленню на підставі пункту 9 частини першої Статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Таким чином, ПП «Фактор» порушив суттєві вимоги тендерної документації, що є підставою для дискваліфікації вказаного учасника відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів та порушень вимог Тендерної документації прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель - об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитує систему електронних закупівель в цілому. Крім того, станом на момент подання даної Вимоги, повідомляємо наступне: Статтею 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, дана вимога продубльована в Додатку3 тендерної документації Замовника ПП «Фактор» в порушення ст. 16 Закону та недотримавшись вимог замовника в тендерній документації Додатку3 – не завантажено: 1) Довідки з МВС про наявнісь/відсутність судимості у повноваженої особи ( Довідка про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що видається територіальними сервісними центрами МВС та Департаментом інформатизації МВС ); 2) Довідки з ДПС про наявність/відсутність заборгованості зі сплати податків та зборів ( Копія довідки (в тому числі в електронному вигляді з урахуванням Закону України «Про електронні довірчі послуги») підрозділу Державної податкової служби України про відсутність в учасника заборгованості по сплаті податків і зборів (обов’язкових платежів), передбачених законодавством України. Довідка має бути дійсною на дату її надання учасником.) ; 3) Витяг з ЄДР про те, що учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура. Таким чином, ПП «Фактор» не виконано вимоги ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі», а відтак, його тендерна пропозиція підлягає відхиленню. Враховуючи наведене, просимо замовника, переглянути надану ПП "Фактор" тендерну пропозицію на відповідність вимогам тендерної документації та, за наявності підстав, прийняти рішення, що тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, та підлягає відхиленню. Та перейти до розгляду пропозиції наступного Учасника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Пунктом 1.1 Тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція Учасника обов’язково має містити Листи-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних (згідно з Додатком 7 до тендерної документації), а саме як вказано у формі Додатку7, яка передбачає підпис керівника або уповноваженої особи Учасника. Учасник ПП «Фактор» у своїй пропозиції надає файл «Лист згода.pdf», який містить завірені копії листів-згод на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних працівників Учасника, які відповідають формі Додатку 7 тендерної документації. Відповідно до п.11.2 частини 10 розділу ІІ Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених Наказом Міністерства юстиції України від 18.06.2015 № 1000/5 особистий підпис посадової особи, яка підписала оригінал документа, може бути відсутнім у разі надсилання копій іншим установам або якщо копія вихідного документа залишається у діловодстві установи. Таким чином, Учасник ПП «Фактор» виконав вимоги тендерної документації у частині надання листа-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних. Пунктом 1.1 Тендерної документації замовника визначено, що у разі відсутності у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань інформації, передбаченої п. 9 ч. 2 ст. 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, яка є учасником, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати довідку/пояснення щодо причин відсутності інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Учасник ПП «Фактор» у своїй пропозиції надав файл «довідка про бенефіціарам.pdf», який містить вищевказану довідку. Згідно з пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань" в Єдиному державному реєстрі містяться такі відомості про юридичну особу, крім державних органів і органів місцевого самоврядування як юридичних осіб, зокрема, інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім політичних партій, структурних утворень політичних партій, професійних спілок, їх об'єднань, організацій профспілок, передбачених статутом профспілок та їх об'єднань, творчих спілок, місцевих осередків творчих спілок, організацій роботодавців, їх об'єднань, адвокатських об'єднань, торгово-промислових палат, об'єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім'я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником, характер та міра (рівень, ступінь, частка) бенефіціарного володіння (вигоди, інтересу, впливу). У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься обґрунтована причина його відсутності. Згідно з частиною першою статті 1 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань" термін "кінцевий бенефіціарний власник (контролер)" вживається у значенні, наведеному в Законі України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення". Згідно з частиною першою статті 1 Закону України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення" кінцевий бенефіціарний власник - будь-яка фізична особа, яка здійснює вирішальний вплив (контроль) на діяльність клієнта та/або фізичну особу, від імені якої проводиться фінансова операція. Кінцевим бенефіціарним власником є: для юридичних осіб - будь-яка фізична особа, яка здійснює вирішальний вплив на діяльність юридичної особи (в тому числі через ланцюг контролю/володіння); для трастів, утворених відповідно до законодавства країни їх утворення, - засновник, довірчий власник, захисник (за наявності), вигодоодержувач (вигодонабувач) 8 або група вигодоодержувачів (вигодонабувачів), а також будь-яка інша фізична особа, яка здійснює вирішальний вплив на діяльність трасту (в тому числі через ланцюг контролю/володіння); для інших подібних правових утворень - особа, яка має статус, еквівалентний або аналогічний особам, зазначеним для трастів. Ознакою здійснення прямого вирішального впливу на діяльність є безпосереднє володіння фізичною особою часткою у розмірі не менше 25 відсотків статутного (складеного) капіталу або прав голосу юридичної особи. Ознаками здійснення непрямого вирішального впливу на діяльність є принаймні володіння фізичною особою часткою у розмірі не менше 25 відсотків статутного (складеного) капіталу або прав голосу юридичної особи через пов'язаних фізичних чи юридичних осіб, трасти або інші подібні правові утворення, чи здійснення вирішального впливу шляхом реалізації права контролю, володіння, користування або розпорядження всіма активами чи їх часткою, права отримання доходів від діяльності юридичної особи, трасту або іншого подібного правового утворення, права вирішального впливу на формування складу, результати голосування органів управління, а також вчинення правочинів, які дають можливість визначати основні умови господарської діяльності юридичної особи, або діяльності трасту або іншого подібного правового утворення, приймати обов'язкові до виконання рішення, що мають вирішальний вплив на діяльність юридичної особи, трасту або іншого подібного правового утворення, незалежно від формального володіння. При цьому кінцевим бенефіціарним власником не може бути особа, яка має формальне право на 25 чи більше відсотків статутного капіталу або прав голосу в юридичній особі, але є комерційним агентом, номінальним власником або номінальним утримувачем, або лише посередником щодо такого права; Таким чином, зазначена вище норма стосується юридичних осіб, засновниками яких є юридичні особи. Таким чином, зазначена вище норма пункту 9 частини 2 статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань" стосується юридичних осіб, засновниками яких є юридичні особи і не застосовується якщо засновником юридичної особи є фізичні особи. Згідно із Листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 3302- 06/38247-06 щодо застосування законодавства у сфері закупівель, який адресований органам державної влади, органам місцевого самоврядування, установам, організаціям, підприємствам та іншим суб'єктам сфери закупівель: "Уразі якщо засновниками юридичної особи є виключно фізичні особи, які є бенефіціарними власниками (контролерами) юридичної особи, інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи не подається.
Статус вимоги: Не задоволено
Скарга
Відхилено

СКАРГА на рішення Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель

Номер: 37905df4053d4936bab404a6475f178d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-18-005816-a.a4
Назва: СКАРГА на рішення Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель
Скарга:
СКАРГА на рішення Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель
Дата розгляду скарги: 29.09.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 22.09.2021 17:42
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 04.10.2021 12:03
Автор: Приватне підприємство Перша Телекомунікаційна Компанія, Іщик Олег 380675679655 ftc-ua@ukr.net http://ftc.company/
Скарга
Відхилено

СКАРГА на рішення Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель

Номер: 05bfd80d142a426c8af257cffec76cd2
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-18-005816-a.a3
Назва: СКАРГА на рішення Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель
Скарга:
СКАРГА на рішення Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель
Дата розгляду скарги: 29.09.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 22.09.2021 17:44
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 04.10.2021 12:01
Автор: Приватне підприємство Перша Телекомунікаційна Компанія, Іщик Олег 380675679655 ftc-ua@ukr.net http://ftc.company/
Скарга
Відхилено

СКАРГА на рішення Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель

Номер: 8101ebbe6ecd4a089c9ecc50f5d59157
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-18-005816-a.a2
Назва: СКАРГА на рішення Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель
Скарга:
СКАРГА на рішення Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель
Дата розгляду скарги: 29.09.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 22.09.2021 17:40
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 04.10.2021 12:09
Автор: Приватне підприємство Перша Телекомунікаційна Компанія, Іщик Олег 380675679655 ftc-ua@ukr.net http://ftc.company/
Скарга
Відхилено

СКАРГА на рішення Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель

Номер: 170f09fb4a634dfa891fbb98879ca79e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-18-005816-a.a1
Назва: СКАРГА на рішення Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель
Скарга:
СКАРГА на рішення Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель
Дата розгляду скарги: 29.09.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 22.09.2021 17:37
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 04.10.2021 12:07
Автор: Приватне підприємство Перша Телекомунікаційна Компанія, Іщик Олег 380675679655 ftc-ua@ukr.net http://ftc.company/