• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 15320000-7 Фруктові та овочеві соки (фруктові, ягідні, фруктово-ягідні, плодово-ягідні соки та нектари (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 15321000-4 Фруктові соки))

Завершена

52 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 1 575.00 UAH
Період оскарження: 17.08.2021 21:13 - 21.08.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо дискримінаційних вимог

Номер: a3ba05a8731441dc85d02c851bd5e159
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-17-002727-c.b1
Назва: Щодо дискримінаційних вимог
Вимога:
Шановний замовник! Звертаємо вашу увагу на наявність в тендерній документації дискримінаційних вимог Замовник обмежує учасників, які здійснюють діяльність самостійно; порушує принцип рівного ставлення до всіх учасників закупівлі встановлюючи різні вимоги; встановлює дискримінаційні вимоги, які не є визначними, не тільки обмежують коло потенційних учасників, а й впливають на підвищення вартості товару, що суперечить ЗУ, просимо усунути невідповідності та дискримінаційні вимоги. Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), закупівлі відбуваються за такими принципами: 1. максимальна економія, ефективність та пропорційність; 2. відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 3. недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 4. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; Дискримінація учасників публічних закупівель — це обмеження прав когось із них, встановлення у тендерній документації вимог, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Законом України «Про публічні закупівлі» дискримінація учасників заборонена. Замовник порушує принцип рівного ставлення до всіх учасників закупівлі встановлюючи різні вимоги: для учасника у якого наявний досвід постачання аналогічних товарів (за предметом закупівлі зазначених у пункті 3.1 цього додатку) Замовнику - такий учасник замість пунктів 1.1-1.7, 2.1-2.6, 3.1 - 3.4 цього додатку може надати довідку у довільній формі із зазначенням дати та номеру аналогічного договору постачання товарів Замовнику, довідку у довільній формі про наявність в учасника закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та довідку у довільній формі про наявність в учасника закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Проте від інших учасників вимагається: 1.1. Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за формою (у довідці не зазначається інформація про складські, виробничі приміщення та транспортні засоби): 1.2. Інформація про наявність обладнання та матеріально технічної бази повинна свідчити, що Учасник має власну або орендовану матеріально-технічну базу та обладнання. У разі оренди та (або) використання на інших договірних умовах, обладнання, яке буде використовуватися під виконання договору по предмету закупівлі Учасник зобов’язується надати у складі пропозиції копії діючих договорів з усіма додатками до них (договори повинні діяти під час виконання договору, що є предметом даної закупівлі). У разі, якщо матеріально - технічна база та обладнання, яке буде використовуватися, є власним, надати витяг з оборотно-сальдової відомості по рахунку 10, 11, 22 бухгалтерського обліку (підписану головним бухгалтером (за умови наявності) або уповноваженою особою Учасника та скріпленою печаткою) – для юридичних осіб; у разі, якщо матеріально - технічна база та обладнання, яке буде використовуватися, є власним, надати документальне підтвердження його володіння – для фізичних осіб-підприємців. 1.3. Інформаційна довідка щодо наявності транспортного засобу, необхідного для постачання предмету закупівлі за наступною формою: 1.4. Сканована копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу; 1.5. Видане Учаснику рішення про державне реєстрацію потужностей Учасника для виду діяльності – транспортування, відповідно до Наказу Мінагрополітики та продовольства від 10.02.2016 р. No 39: За відсутністю у учасника власного транспорту, у разі, якщо Учасник самостійно здійснює перевезення предмету закупівлі, Учасник надає крім перелічених вище документів: • документи, які відповідають вимогам чинного законодавства, та підтверджують надання власником транспортних засобів Учаснику права користування транспортом; За відсутністю у учасника власного транспорту, у разі, якщо Учасником для перевезення предмету закупівлі залучається суб’єкт господарювання (Перевізник), який здійснює перевезення вантажів, Учасник надає документи передбачені п.1.3, 1.4. ч. 1 Додатку 2 та нижчезазначені документи: • сканована копія договору (договорів) між суб’єктом господарювання та учасником, на підставі якого (яких) будуть використовуватися зазначені транспортні засоби, укладений відповідно до вимог чинного законодавства України; • видане Перевізнику рішення про державне реєстрацію потужностей Перевізника для виду діяльності – транспортування, відповідно до Наказу Мінагрополітики та продовольства від 10.02.2016 р. No 39; • лист від суб’єкту господарювання який буде здійснювати перевезення щодо можливості учасником використовувати (залучати, тощо) транспортні засоби суб’єкту господарювання (лист повинен бути адресований на замовника, у листі повинні бути зазначені реєстраційні номери транспортних засобів, дата, номер договору на підставі якого будуть використовуватись транспортні засоби, а також справжність підпису особи, яка підписала лист повинна бути нотаріально засвічена). 1.6. Інформаційна довідка про виробничі / складські приміщення (далі – об’єкт) (не менш ніж 1 об’єкт), які задіються Учасником у виробництві та/або в обігу предмету закупівлі 1.7. Документи на приміщення для зберігання товару (об'єкти), які задіються Учасником в обігу предмету закупівлі: - у разі використання Учасником власних об’єктів: • правовстановлюючий документ Учасника на об’єкти; - у разі використання (залучення, задіяння, тощо) об’єктів, які належать іншим особам: • договір (договори) (у тому числі договір зберігання), на підставі якого (яких) будуть використовуватися (залучатися, задіюватися, тощо) зазначені в інформаційній довідці об’єкти для виробництва та/або обігу предмету закупівлі. Якщо між учасником і власником приміщень укладений договір оренди або суборенди приміщень, та використовується не вся площа об’єктів, в інформаційній довідці про об’єкти потрібно вказати, яка саме частина об’єкту (площа, літера приміщення, тощо) буде використовуватись для виробництва та/або обігу предмету закупівлі 2. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 2.1. Довідка, що містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які планується залучати під час поставки товару 2.2. Копія форми No 1ДФ, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 No 4 «Про затвердження форми Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (форма No 1ДФ)» за останній звітний період на момент подачі пропозиції). 2.3. Копія діючого штатного розпису. 2.4. Інформаційна довідка про наявність працівників (водіїв/я) відповідної кваліфікації (із обов’язковим зазначенням П.І.Б.), які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені для постачання предмету закупівлі 2.5. Скановані копії медичної довідки щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв, які виконують роботи з перевезення вантажів у кількості, відповідній до кількості транспортних засобів. що підтверджують своєчасний періодичний огляд, один раз на рік, відповідно до «Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів», затверджене Наказом МОЗ та МВС України No 65/80 від 31.01.2013 р.. -у разі, якщо Учасник самостійно здійснює перевезення предмету закупівлі: - документи, що підтверджують трудові відносини між учасником та його працівниками, які будуть залучені до постачання предмету закупівлі (перелічені пункті 2.4 частини 2 цього додатку); - для учасників – юридичних осіб: нотаріально засвідчені трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у пункті 2.4 частини 2 цього додатку ); - для учасників – фізичних осіб-підприємців: нотаріально засвідчені трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у пункті 2.4 частини 2 цього додатку). - у разі, якщо для перевезення предмету закупівлі Учасником залучається суб’єкт господарювання, який здійснює перевезення вантажів - документи, що підтверджують трудові відносини між перевізником та його працівниками (перелічені у пункті 2.4 частини 2 цього додатку), які будуть залучені до постачання предмету закупівлі: - для перевізників – юридичних осіб: нотаріально засвідчені трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у пункті 2.4 частини 2 цього додатку); - для перевізників – фізичних осіб-підприємців: нотаріально засвідчені трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у пункті 2.4 частини 2 цього додатку). 2.6. Особисті медичні книжки (з відміткою лікаря про своєчасне проходження медогляду) на водіїв, відповідно до кількості одиниць спеціалізованого автотранспорту. 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 3.1. Інформація учасника про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше 2 за період 2019-2020рр, аналогічним за предметом закупівлі договором є договір щодо постачання продуктів харчування) 3.2. Скановані копії аналогічних за предметом закупівлі договорів, що наведені в інформаційній довідці про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. 3.3. Скановані копії підтверджуючих документів про виконання договорів, що наведені в інформаційній довідці про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (сканована копія (-ї) нотаріально завірених копій накладних) 3.4. До кожного договору потрібно надати скановану копію листа-відгуку від підприємства (установи, організації) тощо з яким укладено аналогічний за предметом закупівлі договір наведеного у п. 3.1 додатку 2 до Оголошення з посиланням на номер, дату, вартість договору та наявності або відсутності зауважень до Учасника та строку поставки товару (лист-відгук повинна бути адресований замовнику, а також справжність підпису особи, яка підписала лист-відгук повинна бути нотаріально засвічена або у інший спосіб визначений законодавством). Окрім того, замовник встановлює дискримінаційні вимоги, які не є визначними, не тільки обмежують коло потенційних учасників, а й впливають на підвищення вартості товару: - також справжність підпису особи, яка підписала лист повинна бути нотаріально засвічена). - нотаріально засвідчені трудові книжки - нотаріально завірених копій накладних - справжність підпису особи, яка підписала лист-відгук повинна бути нотаріально засвічена - лист-відгук повинна бути адресований замовнику Замовник обмежує учасників, які здійснюють діяльність самостійно – без найнятих співробітників, шляхом встановлення критерію «наявність працівників (водіїв/я)»: Інформаційна довідка про наявність працівників (водіїв/я) відповідної кваліфікації (із обов’язковим зазначенням П.І.Б.), які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені для постачання предмету закупівлі
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник, звертаємо увагу на те, що зазначена закупівля не є відкритими торгами, та не проводиться із обов’язковим складання тендерної документації, оскільки проводиться у порядку статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі». У свою чергу дискримінація - ситуація, за якої особа та/або група осіб за їх ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, віку, інвалідності, етнічного та соціального походження, громадянства, сімейного та майнового стану, місця проживання, мовними або іншими ознаками, які були, є та можуть бути дійсними або припущеними (далі - певні ознаки), зазнає обмеження у визнанні, реалізації або користуванні правами і свободами в будь-якій формі, встановленій Законом, крім випадків, коли таке обмеження має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними. Не зрозуміло, яка саме дискримінація була встановлена до Вас по ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, віку, інвалідності, етнічного та соціального походження, громадянства, сімейного та майнового стану, місця проживання, мовними або іншими ознаками, які були, є та можуть бути дійсними або припущеними. Щодо наявності примітки у додатку до оголошення про проведення спрощеної закупівлі: По-перше: В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація, яка потрібна Замовнику, що відповідає вимогам частини 3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі». По-друге: Зазначена примітна не порушує права та законні інтереси Учасників пов’язані з участю у закупівлі, що підтверджується неоднократною позицією Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Також, відповідно до статті 3 Закону України «Про нотаріат» Нотаріус - це уповноважена державою фізична особа, яка здійснює нотаріальну діяльність у державній нотаріальній конторі, державному нотаріальному архіві або незалежну професійну нотаріальну діяльність, зокрема посвідчує права, а також факти, що мають юридичне значення, та вчиняє інші нотаріальні дії, передбачені законом, з метою надання їм юридичної вірогідності. Отже, нотаріус це особа, яка вчиняє нотаріальні дії з метою надання їм юридичної вірогідності. Вірогідність - властивість знання, істинність якого твердо встановлена суб'єктом. Правилами ведення нотаріального діловодства, затвердженого наказом Міністерства юстиції України 22.12.2010 № 3253/5, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 23 грудня 2010 р. за № 1318/18613 встановлено порядок документування нотаріальної діяльності та зберігання архіву і визначають порядок організації роботи з документами в державних нотаріальних конторах, державних нотаріальних архівах, приватними нотаріусами. Під час нотаріальних дій, нотаріус здійснює відповідний запис до книги, журналу, реєстру із зазначенням змісту нотаріальних дій, місця вчинення нотаріальних дій тощо. Відповідно до статті 1 Закону України «Про нотаріат» Нотаріат в Україні - це система органів і посадових осіб, на які покладено обов'язок посвідчувати права, а також факти, що мають юридичне значення, та вчиняти інші нотаріальні дії, передбачені цим Законом, з метою надання їм юридичної вірогідності. Абзацом 2 частини 15 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено імперативну норму, а саме Замовнику надано право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Таким чином, звернення Замовника до уповноваженої державою фізичної особи (нотаріуса) щодо підтвердження справжності засвідчення певного документу, його змісту, дати, місця тощо, який наданий будь-яким Учасником зменшує ризик його підроблення, оскільки у сучасний час графічно-комп'ютерне редагування відсканованих документів не є перешкодою для Учасників. Документи Учасників можуть фактично містити різні накладення малюнків (наприклад, накладених підписів, печаток) на скановані документи. Уповноважена державою фізична особа (нотаріус) не є у цьому питанні та не може бути на стороні Учасника або Замовника, нотаріус у цьому випадку є неупередженою особою, яка підтверджує фактичну юридичну вірогідність. Враховуючи зазначене, відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги у повному обсязі.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 23.08.2021 15:12