• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Природний газ, ДК 021:2015 – 09120000-6 Газове паливо

Торги не відбулися

363 664.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 819.00 UAH
Період оскарження: 17.08.2021 18:11 - 29.08.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Щодо неправильного визначення переможця

Номер: 38fa62b730f64e3a82f6d58a99c6c572
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-17-011359-a.c1
Назва: Щодо неправильного визначення переможця
Вимога:
Відділом освіти, культури, молоді, спорту та туризму виконавчого комітету Великоплосківської сільської ради Роздільнянського району Одеської області" (далі – Замовник) 17 серпня 2021 р. була оголошена тендерна процедура закупівлі – відкриті торги за кодом ДК 021:2015 – 09120000-6 Газове паливо (Природний газ) згідно ідентифікатора закупівлі UA-2021-08-17-011359-a, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за адресою www.prozorro.gov.ua. 02 вересня 2021 року о 11 год 45 хв. електронний аукціон на закупівлю вищезазначеного товару був завершений та прийнято рішення Замовника (ПРОТОКОЛ №21 засідання тендерного комітету Відділу освіти, культури, молоді, спорту та туризму виконавчого комітету Великоплосківської сільської ради від «03» вересня 2021 року) про визначення переможцем процедури відкритих торгів учасника торгів ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОПЕРАТОР ЕНЕРГІЇ» з ціною 363 487, 12 грн., тендерна пропозиція якого повністю відповідає вимогам тендерної документації Замовника відкритих торгів. Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» в ред. від 19.09.2019р. (далі за текстом – Закон) однією з підстав прийняття Замовником тендерної пропозиції Учасника, є відповідність його тендерної пропозиції умовам тендерної документації Замовника. Шановний Замовнику, вважаємо, що при перевірці розрахунку ціни тендерної пропозиції зазначеного учасника згідно переліку критеріїв та методики оцінки, Замовником невірно отримано позитивне значення маржі, у зв’язку з чим, тендерна пропозиція учасника торгів ТОВ «ОПЕРАТОР ЕНЕРГІЇ» не відповідає умовам тендерної документації та підлягає відхиленню. Так, згідно п. 1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» Розділ V.Оцінка тендерної пропозиції тендерної документації Замовник встановив, що маржа, що визначається учасником у ціні своєї тендерної пропозиції (в тому числі у ціні за результатами аукціону), не може бути величиною від’ємною. Під час проведення аукціону Учасник понижує ціну тільки за рахунок зменшення М – маржа (вартість послуг Учасника). Розрахунок ціни відповідно до абз. першого частини третьої ст. 22 Закону, за яку Учасник згоден виконати замовлення, повинен здійснюватися наступним чином: Р = ∑ (Ni план * Ц середньозв. * (1+М/100) + Ni план * Т транспорт.)* 1,2, грн з ПДВ де, Р – ціна тендерної пропозиції у гривні (UAH) Ni план – плановий обсяг закупівлі природного газу для відповідного об’єкта Замовника - 18,181 тис. м. куб. Ц середньозв. –Середньозважена ціна природного газу, яка для даної закупівлі становить – 16 524,00 за 1 тис. м .куб. без ПДВ ( визначена як середньозважена ціна на природний газ за результатами електронних біржових торгів на Українській енергетичній біржі» станом на 16.08.2021 року ресурс вересня 2021 року - 15 300,00 грн без ПДВ по всіх умовах оплати, за даними розміщеними на веб-сайті https://www.ueex.com.ua/exchange-quotations/natural-gas/medium-and-long-term-market/?y_w=2021&m_w=08&d_w=16#weighted з врахуванням індикатора коливання ціни в періоді постачання (Замовник встановлює величину цього індикатора однакову для всіх Учасників в розмірі + 8 %). Т транспорт. - тариф на послуги транспортування природного газу для внутрішньої точки виходу з газотранспортної системи на сьогодні за 1000 кубічних метрів на добу на перед (без ПДВ). Відповідно до постанови НКРЕКП від 24.12.2019 № 3013. 1,2 – математичне вираження ставки податку на додану вартість (ПДВ - 20 %); М – маржа (вартість послуг Учасника) запропонована Учасником у відсотках від загальної ціни тендерної пропозиції (Р), %. Маржа, що визначається учасником у ціні своєї тендерної пропозиції (в тому числі у ціні за результатами аукціону), не може бути величиною від’ємною. Під час проведення аукціону Учасник понижує ціну тільки за рахунок зменшення М – маржа (вартість послуг Учасника). При цьому, якщо здійснити розрахунок запропонованої ТОВ «ОПЕРАТОР ЕНЕРГІЇ» тендерної пропозиції правильно, значення маржі отримуємо від’ємним (363 487, 12 = 18,181 х 16,524 х (1 + М/100) + 18,181 х 136,58)/1,2; М = - 0,00000000256), що не відповідає вимогам вищевказаного пункту тендерної документації Замовника торгів. Зазначена позиція підтримується пп. 1.3 ч. 1 Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 4576-р/пк-пз від 10.03.2021 року номер оголошення UA-2021-01-28-000764-а. На підставі вищевикладеного, тендерна пропозиція ТОВ «ОПЕРАТОР ЕНЕРГІЇ» підлягає відхиленню на підставі аб. 1 п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» в ред. від 19.09.2019р. як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідно до ч. 2 ст. 10 Закону України «Про ціни та ціноутворення», ціни на товари, які призначені для реалізації на внутрішньому ринку України, встановлюються виключно у валюті України, якщо інше не передбачено міжнародними угодами, ратифікованими Україною та постановами Кабінету Міністрів України. За результатами аукціону система розкриває дані щодо ціни тендерних пропозицій учасників та встановлюється найбільш економічна ціна тендерної пропозиції в гривнях з точністю до сотих (з двома десятковими знаками після коми), яка, у разі визначення Учасника переможцем, і стає надалі ціною договору про закупівлю. Замовник не має технічної можливості приймати участь у процесі оцінки тендерних пропозицій та коригуванні ціни пропозицій. Тобто система запропонує замовнику тендерну пропозицію з остаточною ціною, яка встановлюється за результатами аукціону і при чому складова ціни формується учасником самостійно при поданні власної пропозиції, а замовник не може її змінювати. Виходячи з наведених положень нормативних документів у Замовника відсутні підстави та повноваження здійснювати перевірку розрахунку складових ціни тендерної пропозиції Учасника іншим чином, ніж відповідно до встановлених нормативно вимог – у числовому значенні, що відповідає національній валюті з точністю до сотих (з двома десятковими знаками після коми). Окрім того, тендерна документації не містить окремих вимог до порядку заокруглення цифр, зазначених після коми.
Статус вимоги: Відхилено