• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Охоронні послуги (послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації)

Джерело фінансування - державний бюджет. Категорія замовника - орган державної влади відповідно до п.п 1 ч. 1 ст.2 Закону. Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Критерії вибору переможця ціна:100%

Завершена

74 056.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 370.28 UAH
Період оскарження: 17.08.2021 16:01 - 25.08.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Виключення дискримінаційних вимог

Номер: 02d239ade26f4501848b570b2bbb1a35
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-17-009494-a.a1
Назва: Виключення дискримінаційних вимог
Вимога:
Пунктом 1.2. Додатку №1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначено про документальне підтвердження наявності, не менше 4(чотирьох) одиниць транспорту реагування зареєстрованого у встановленому органами МВС порядку, як транспорт спеціалізованого призначення, шляхом наданя наступних документів: - свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, які у графі "Тип трпнспортного засобу" містять запис "Спеціалізований" або "Спеціалізований" або (у разі якщо транспорт реагування не належить учаснику на праві власності); - фото транспорту реагування з чіткою видимістю державних номерів та наявності обладнання транспорту реагування схемами(написами), світловими та звуковими сигналами. Зазначені в пункті 1.2. Додатку №1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі порушують принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них, участі у процедурах закупівель на рівних умовах, бо дані вимоги суперечать Закону України "Про охоронну діяльність". Статтею 1 Закону України "Про охоронну діяльність" визначено термін транспорт реагування - транспортний засіб, що знаходиться у власності суб'єкта охоронної діяльності, призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони. А отже, вимоги замовника встановлені в пункті 1.2. Додатку №1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі щодо використання при здійсненні охорони обєкта спеціалізованого транспорту з відповідними відмітками в технічному паспорті та з розташованими на них схемами(написами), звуковими та світловими сигналами, є незаконними. Вимагаємо: 1. Виключити з пункту 1.2. Додатку №1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі щодо використання спеціалізованого транспорту з відповідними відмітками в технічному паспорті та з розташованими на них схемами(написами), звуковими та світловими сигналами. 2. Викласти пункт 1.2. Додатку №1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі в наступній редакції: "1.2. Документальне підтвердження наявності, не менше 4(чотирьох) одиниць транспорту реагування, шляхом наданя наступних документів: - свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів; - фото транспорту реагування з чіткою видимістю державних номерів".
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Статтею 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Відповідно до ч.5 статті 6 Закону України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012 року № 4616-VI, транспорт реагування суб'єкта охоронної діяльності є спеціальним транспортом і обладнується засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України. Враховуючи вищевикладене, вимоги Замовника, встановлені в пункті 1.2 Додатку № 1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі щодо використання при здійсненні охорони об’єкта спеціалізованого транспорту з відповідними відмітками в технічному паспорті та з розташованими на них схемами (написами), звуковими та світловими сигналами відповідає вимогам законодавства.
Статус вимоги: Відхилено