• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 021-2015 (CPV): 09110000-3 - Тверде паливо (вугілля кам’яне марки ДГ 13-100, вугілля кам’яне марки ГЖ 20-40)

Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Місцезнаходження замовника: вул. Центральна, будинок 154, смт. Чорнобай, Черкаська область, Україна, 19901. Процедура закупівлі: відкриті торги. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова чи російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.

Завершена

1 410 380.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 051.90 UAH
Період оскарження: 17.08.2021 16:00 - 02.10.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга умови тендерної документації

Номер: f17d1f3491a2454d8adafd542737ac5b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-17-009449-a.a3
Назва: Скарга умови тендерної документації
Скарга:
Скарга на умови тендерної документації
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 08.09.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 30.08.2021 19:22
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 24.09.2021 14:16
Дата виконання рішення Замовником: 28.09.2021 16:35
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення АМКУ виконано.
Автор: ТОВ "ВУГІЛЛЯ-МИКОЛАЇВ", Андріан Вовченко +380674865351 vmk020719@gmail.com
Вимога
Відхилено

уточнення в порядку закону

Номер: d7c946289bc345ea9a15b08025bb7711
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-17-009449-a.c2
Назва: уточнення в порядку закону
Вимога:
Чи маеєет ви сертифікати ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якістю. Вимоги» та/або ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» ISO SA 8000 «Соціальна відповідальність» ISO 14001:2015 «Система екологічного менеджменту»ISO 45001:2018 «Системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці. Вимоги та настанови щодо застосування» та/або ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» ISO 28000:2007 «Технічні умови для систем менеджменту безпеки ланцюга постачань» та/або ДСТУ/ISO 28000/2008 (ISO 28000/2007, IDT) «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги» ISO/IEC 27001:2013 «Інформаційні технології. Методи захисту. Системи менеджменту інформаційної безпеки. Вимоги» та/або ДСТУ ISO/IEC 27001:2015 «Інформаційні технології. Методи захисту. Системи управління інформаційною безпекою. Вимоги». Якщо ні, то чому? Просимо вказати підстави чому Ви не отримали такі документи, натомість вимагаєете їх від учасників? На що впливає наявність чи відстуність таких сертифікатів?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Скаржник повідомляє, що йому неможливо виконати вимогу в частині надання наступних документів: ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» ISO SA 8000 «Соціальна відповідальність» ISO 14001:2015 «Система екологічного менеджменту»ISO 45001:2018 «Системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці. Вимоги та настанови щодо застосування» та/або ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» ISO 28000:2007 «Технічні умови для систем менеджменту безпеки ланцюга постачань» та/або ДСТУ/ISO 28000/2008 (ISO 28000/2007, IDT) «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги» ISO/IEC 27001:2013 «Інформаційні технології. Методи захисту. Системи менеджменту інформаційної безпеки. Вимоги» та/або ДСТУ ISO/IEC 27001:2015 «Інформаційні технології. Методи захисту. Системи управління інформаційною безпекою. Вимоги». Не можемо погодитись із такою позицією Скаржника з огляду на наступне: Аналогічні системи проведено вже такими підприємствами як АТ "Укртрансгаз" та його філіями УМГ; АТ «УКРНАФТА»; НЕК «УКРЕНЕРГО»; НАЕК «ЕНЕРГОАТОМ», групою компаній ДТЕК, більшістю інших підприємств, що діє на ринку виробництва та реалізації енергоресурсів: природного газу, електричної енергії, нафтопродуктів та твердого палива. Жоден суб’єкт господарювання не ставив під сумнів необхідність сертифікації їхньої діяльності як підприємства відповідно до вимог Третього енергетичного пакету ЄС, до якого долучилась Україна. З огляду на вищевказане, жодних дискримінаційних або неможливих до виконання вимог Замовником закупівлі не сформовано, в частині документального підтвердження проходження сертифікації їхньої діяльності вимогам ДСТУ ISO, з наданням відповідного сертифікату, виданого на ім’я учасника закупівлі, що є чинним на момент його подання до участі у закупівлі. Поряд з цим, потенційним учасником не доведено неможливість виконання вимоги що свідчить про безпідставність та невмотивованість поданої Вимоги. Аналогічної позиції і Орган оскарження, який своїм рішенням від 18.09.2019 року №13208 відмовив у задоволенні скарги Товариства з обмеженою відповідальністю "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ" від 27.08.2019р. №14704-Сл-24028-0819 (номер скарги UA-2019-08-15-000763-a.a6 в ЦБД системі електронних торгів «Prozorro» за адресою www.prozorro.gov.ua) (надалі – Скарга) щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі відкриті торги за предметом – «ДК 021:2015, код 09120000-6 - Газове паливо (Природний газ)» (номер закупівлі UA-2019-08-15-000763-a)) (надалі – Процедура закупівлі) Комунальним некомерційним підприємством «Чернігівська центральна районна лікарня» Чернігівської районної ради Чернігівської області з аналогічного питання. Окрім цього законність вимог про надання учасниками сертифікатів ISO неодноразово була підтверджена рішеннями АМКУ. Зокрема за рішенням № 4063-р/пк-пз від 03.03.2021 року, де Замовником - Відділом освіти Заваллівської селищної ради запитувались вказані документи, і Скаржник - ТОВ "ПРАЙМЕНЕРГІЯ" не зміг довести їх незаконність та неможливість оформлення.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

корупційна складова

Номер: 1aec5d1e20e247f2b0fb8ef145dae1e5
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-17-009449-a.c1
Назва: корупційна складова
Вимога:
назва предмета закупівлі ДК 021:2015, код 09110000-3 - Тверде паливо (вугілля кам’яне марки ДГ 13-100, вугілля кам’яне марки ГЖ 20-40) Замовнику, при яких обставинах ви дізнались про вигадану марку ГЖ 20-40? Запропонувала цю марку уповноважена особа? Чи відмомо Вам, хто "виробляє" таке вугілля? Чи проводили ви випробування на своїх котлах та хто вам поставивив зразки? Як ви визначили кількість такого вугілля? я очікувану ціну на таке вугілля?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Статтею 4 Закону унормовано: Планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план). Порядком визначення предмета закупівлі, що затверджений Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708 визначено: «Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника». Більш того, дії замовника узгоджуються із позицією Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України за Листом 03 вересня 2020 року № 3304-04-53972-06 «Щодо визначення предмета закупівлі та розміщення інформації в електронній системі закупівель», яким визначено: «Відповідно до пункту 22 частини першої статті 1 Закону предмет закупівлі — товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Звертаємо увагу, що Порядок визначення предмета закупівлі затверджений наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Єдиний закупівельний словник базується на системі кодів, що мають ієрархічну структуру і складаються з дев’яти цифр. Код складається з 8 цифр. Предмет закупівлі товарів і послуг згідно з Порядком має визначатися за показником четвертої цифри, тобто за класом. Клас вказують перші чотири цифри (XXXX0000-Y). Натомість перші три цифри визначають групу (XXX00000-Y). Цифра «0» при визначенні за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника розміщується 5—8 цифрами коду. У разі якщо цифра «0» стоїть четвертою цифрою у коді, то значущими є перші три цифри, які означають показник третьої цифри — групу, а не клас. Отже, якщо четвертою цифрою в коді є цифра «0», в такому випадку клас у коді відсутній.». Предмет закупівлі, очікувана вартість, кількість товару була розрахована Замовником торгів у відповідності до своєї потреби в забезпеченні твердим паливом для опалення і згідно вимог зазначених вище НПА. При цьому, Скаржник не наводить та не надає доказів того, що Замовником порушено порядок планування закупівель.
Статус вимоги: Відхилено