• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Молоко та вершки (молоко, молоко згущене)

Завершена

221 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 109.50 UAH
Період оскарження: 17.08.2021 15:29 - 01.09.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА – Протокол уповноваженої особи №116 від 10.09.2021 року

Номер: 62efa3d349e64282afb71ac48fe903ed
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-17-003764-b.c1
Назва: СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА – Протокол уповноваженої особи №116 від 10.09.2021 року
Вимога:
вих. № 2193/05-и Від 10.09.2021 Управління освіти, культури, молоді, туризму та спорту Бериславської міської ради ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД» 53003, Дніпропетровська обл., Криворізький район, село Новопілля, вул.Теплична,будинок 13 ЄДРПОУ 42257917; тел.068-588-55-55, e-mail: novopillya1@gmail.com Інформація про закупівлю ID: 67fcd0c568814c96b4d80aa3d25ee219 Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-08-17-003764-b СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА – Протокол уповноваженої особи №116 від 10.09.2021 року На офіційному сайті публічних закупівель PROZORRO (https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2021-08-17-003764-b) 17.08.2021 року було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі – Молоко та вершки (молоко, молоко згущене) на очікувану вартість 221 900,00 грн з ПДВ. 06 вересня 2021 року на електронному майданчику було проведено аукціон. До участі у аукціоні було допущено наступних учасників: - ТОВ «НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД» - Приватне підприємство «Нікольтрейд» - ФОП Шешлаков Сергій Сергійович Після проведення електронного аукціону учасники запропонували наступні остаточні цінові пропозиції: - ТОВ «НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД» - 142 860,00 грн. - Приватне підприємство «Нікольтрейд» - 221 634,72 грн. - ФОП Шешлаков Сергій Сергійович- 221 900,00 грн. 10 вересня 2021 року Замовником було опубліковано Протокол №116 від 10.09.2021 року, відповідно до якого Замовником було відхиллено нашу пропозицію, ціна якої була найбільш економічно вигідною за результатами аукціону. Наше підприємство з Протокол №116 від 10.09.2021 року не погоджується, вважає його таким, що порушує основні принципи Закону України «Про публічні закупівлі», також порушує наші законні права та інтереси як Учасника пропозиція якого, після проведення аукціону, була визначена найбільш економічно вигідною. У зв’язку із вище викладеним слід зазначити наступе, - 1) У своєму протоколі щодо дискваліфікації нашої пропозиції Замовник зазначає, що Нашим підприємством у Тендерній пропозиції був наданий: лист № 2124/05-и від 03.09.2021 р. (файл «Лист розяснення ДСТУ молок.pdf»), в якому зазначається, що: «ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД» має змогу запропонувати товар, який за своїми технічними (якісними) вимогами, є кращим за предмет закупівлі, а саме «Молоко коров’яче питне пастеризоване з масовою часткою жиру 2.5 1,0 л» ТУ У 10.5-42257917-002:2020. Запропонований товар за своїми якісними характеристиками повній мірі відповідає умовам закупівлі. … Товар, який запропонований ТОВ «НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД» відповідає показникам безпечності та якості для харчових продуктів, що передбачені чинним законодавством.» Слід зазначити, що запропонований товар: «Молоко коров’яче питне пастеризоване з масовою часткою жиру 2.5 1,0 л ТУ У 10.5-42257917-002:2020» нічим не гірше «Молоко коров’яче питне пастеризоване 2,5% жирності ДСТУ 2661:2010» та є його аналогом та/або еквівалентом. Зазначаємо, що у Тендерній документації Замовника наявні дискримінаційні положеня, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку. В доповнення зазначаємо, що згідно з частиною третьою статті 5 Закону «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. На підставі всього вищевикладеного та з врахуванням статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі»,- ПРОСИМО: 1. Скасувати протокол № 116 від 10.09.2021 року, яким дискваліфіковано пропозицію ТОВ «НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД». 2. За відсутності інших зауважень, акцептувати пропозицію ТОВ «НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД. Директор ТОВ «НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД» _____________ М.В.Полат
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: У відповідь на вимогу ТОВ «Новопільський молокозавод» від 10.09.2021р. Управління освіти, культури, молоді, туризму та спорту Бериславської міської ради (далі – Замовник) повідомляє наступне: Права та обов’язки, якими володіє замовник під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, зокрема і під час розгляду тендерних пропозицій учасників закупівлі, визначаються Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону). Відповідно до статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. За своїм змістом вимога ТОВ «Новопільський молокозавод» від 10.09.2021р. не є вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації, отже Замовник не має жодних правових підстав для задоволення вимог, викладених у вимозі. Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає правових підстав для подання вимог іншого змісту, при цьому порядок оскарження процедур закупівлі визначено у статті 18 Закону відповідно до якої скарга може бути подана лише до органу оскарження, при цьому Замовник, також не має жодних правових підстав для розгляду Скарг. Щодо змісту вимоги Замовник повідомляє наступне: Умовами тендерної документації встановлені вимоги до предмета закупівлі, які жодним чином не обмежують конкуренцію та спрямовані на забезпечення закладів загальної середньої освіти та закладів дошкільної освіти Бериславської міської ради молоком, яке відповідає вимогам ДСТУ 2661:2010 та має термін зберігання - від 5 до 7 діб. Разом з тим, умовами тендерної документації не передбачено можливості надання аналогу або еквіваленту товару виготовленого за іншими нормативними документами або технічними умовами. Щодо положень тендерної документації, які на думку ТОВ «Новопільський молокозавод» є дискримінаційними та порушують право ТОВ «Новопільський молокозавод» приймати участь у цих торгах повідомляємо, що згідно пункту 1.1 частини 1 розділу ІІ. тендерної документації: «1.1. Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів із дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.». Якщо учасник не згоден з правомірністю будь-якої вимоги тендерної документації Замовника, то він в певний строк мав змогу звернутися до Замовника з уточненням цієї вимоги. Також учасник мав можливість вимагати від замовника зміни або скасування вимоги, яка на його розсуд є неправомірною. Разом з тем, учасник в певний термін може оскаржити будь яку вимогу яка на його розсуд є неправомірною. Якщо учасник не зробив жодної із зазначених дій, це означає що усі вимоги є для нього зрозумілими та цілком правомірними й він згоден виконати їх у повному обсязі. Від учасників даної процедури закупівлі жодних звернень за уточненнями, вимог або скарг на неправомірність вимог не поступало. Це означає, що усі учасники були згодні з вимогами Замовника та мали їх виконати у повному обсязі. Таким чином відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Новопільський молокозавод» є цілком правомірним, так як зазначені у протоколі відхилення вимоги були не виконані, що є підставою для відхилення його тендерної пропозиції на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
Статус вимоги: Відхилено