-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Послуга з обробки деревини горіщних приміщень господарських будівель
надання послуги здійснюється матеріалами та обладнанням виконавця
Завершена
165 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 827.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 827.00 UAH
Період оскарження:
17.08.2021 14:55 - 25.08.2021 14:59
Вимога
Залишено без розгляду
ВИКЛЮЧИТИ вимогу про надання ПЦР тесту у період огляду об`єкта надання послуг та привести тендерну документацію у відповідність до Закону України «Про публічні закупівлі», метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Номер:
461b1147c6d34a079fafcd1834ec5fa5
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-17-007767-a.a3
Назва:
ВИКЛЮЧИТИ вимогу про надання ПЦР тесту у період огляду об`єкта надання послуг та привести тендерну документацію у відповідність до Закону України «Про публічні закупівлі», метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Вимога:
Шановний замовнику, відповідь про необхідність надання ПЦР тесту на етапі ознайомлення з об`єктом надання послуг, нас не задовольнила. Ви не вказали підставу для проходження ПЦР тесту. За оперативною інформацією про поширення та профілактику COVID-19 на сайті https://moz.gov.ua/ Дніпропетровська область знаходиться у зеленій зоні епідеміологічної небезпеки.
ПЦР-тести не задовольняють вимогу небезпеки поширення COVID-19. Згідно ст.16 Конвенції 1981 року про безпеку та гігієну праці у виробничому середовищи , оскільки, ПЦР-тест свідчить про наявність або відсутність вірусу в організмі людини станом на час проходження відповідного тесту, та не дають змогу зробити висновок про дотримання учасником заходів щодо мінімізації або усунення ризиків поширення COVID-19.
.У нас правова держава і всі громадяни повинні використовувати в своїй діяльності закони які діють на території України. Постановою КМУ від 9 грудня 2020 р. № 1236, та змінами, не передбачені ПЦР тести для відвідування закладів на зразок Вашого. Ваш заклад не вищій за Кабінет Міністрів України і створювати закони врозріз урядових Ви не маєте право. Маска, бахили, рукавички, антисептик, цього буде достатньо щоб захистити на 100% Вас та ваших пацієнтів. Здається що ви навмисно створюєте такі умови щоб виконавець відмовився від торгів через великі витрати (ПЦР тест – 1000 грн особа, та витрати на пальне для відвідування) і не в Ваших інтересах щоб торги пройшли ПРОЗОРО ! Якщо Ви не скасуєте обов’язкове проходження ПЦР тесту ми будем вимушені опротестувати Ваше рішення у Державних компітентних органах.
В даному випадку, дійсною ефективною мірою з Вашого боку, було б вимагати підтвердження у учасника наявності захисних засобів для виконавців робіт (маски, перчатки, тощо). З огляду на вищезазаначене, може скластися враження, що Замовник умисно обмежує потенційне коло учасників. Просимо Вас дотримуватись засад Закону України «Про публічні закупівлі» та забезпечити здорову конкуренцію серед учасників, та вимагати від учасників \ переможців дійсно ефективних методів запобігання розповсюдження вірусу
Також доводимо до Вашого відома, що наші співробітники мають щеплення вакциною Pfizer-BioNTech COVID-19, про що є інформація у системі ДІЯ, яка встановлена на смартфоні.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.08.2021 11:21
Вирішення:
Шановний Учасник, у зв’язку з розповсюдженням нового штаму короновірусної інфекції «ДЕЛЬТА» вважаємо, що відвідування об’єкту представниками учасника повинно здійснюватися при наявності тесту ПЦР. Цей тест можливо зробити кожному громадянину у найкоротший термін, тому ця вимога ніяким чином не обмежує коло потенційних учасників, а направлена виключно на забезпечення здоров’я працівників та відвідувачів закладу. Дякуємо за розуміння, та сподіваємося на взаємоповагу.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
29.08.2021 09:34
Вимога
Вирішена
Дискрімінаційна вимога
Номер:
6a43f9770a304318904c17c08337a9de
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-17-007767-a.a2
Назва:
Дискрімінаційна вимога
Вимога:
В технічних вимогах п 1.10 особі, яка буде проводити огляд обсягів робіт потрібно надати ПЦР тест.
Шановний Замовнику, надайте підставу для такої вимоги (Наказ МОЗ України, стаття ГКУ, тощо), чи приберить її.
Ця дискрімінаційна вимога обмежує конкуренцію (ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Наш представник повинен оглянути обсяги робіт на горищах будівель, де на нашу думку Ваших пацієнтів не повинно бути.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.08.2021 12:14
Вирішення:
Ця умова продиктована виключно в цілях безпеки та захисту від короновірусної інфекції підопічних, працівників та відвідувачів закладу. Для огляду горища представник учасника повинен пересуватися територією закладу, на якій знаходяться вищезазначені особи,чим створюється ризик потенційного розповсюдження інфекції. Зауважимо, що проходження тесту ПЦР може безперешкодно здійснити кожен громадянин у найкоротший термін, тому не вважаємо дану вимогу дискримінаційною.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Залишено без розгляду
Незаконна вимога, яка порушує законодавство
Номер:
3400cc452b27453a97a5272025c1e2c3
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-17-007767-a.a1
Назва:
Незаконна вимога, яка порушує законодавство
Вимога:
Замовнику, Вами передбачена Вимога "З метою уникнення хибних обсягів робіт, огляд об’єкту Учасником перед подачею пропозиції є обов’язковий. На підтвердження чого, у складі тендерної пропозиції, Учасник надає Акт обстеження з підписом відповідальної особи Учасника та Замовника, та відбитками їх печаток (за наявності). Направити спеціаліста для ознайомлення з об’єктом, визначення детального обсягу надання послуг, необхідно у робочі дні з понеділка по п’ятницю з 8.00 до 16.00. За результатами огляду в присутності представників Замовника, обов’язково складається акт про огляд з підписами і печатками. Пропозиції учасників, які не були присутні на об’єкті не беруться до уваги та не розглядаються".
Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників,що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним.
Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте перенести обов'язкові відвідання об'єктів до вимог для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору?
Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією.
Просимо внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу "З метою уникнення хибних обсягів робіт, огляд об’єкту Учасником перед подачею пропозиції є обов’язковий. На підтвердження чого, у складі тендерної пропозиції, Учасник надає Акт обстеження з підписом відповідальної особи Учасника та Замовника, та відбитками їх печаток (за наявності). Направити спеціаліста для ознайомлення з об’єктом, визначення детального обсягу надання послуг, необхідно у робочі дні з понеділка по п’ятницю з 8.00 до 16.00. За результатами огляду в присутності представників Замовника, обов’язково складається акт про огляд з підписами і печатками. Пропозиції учасників, які не були присутні на об’єкті не беруться до уваги та не розглядаються".
Впевненні в доброчесності Замовника й прагненні не порушувати законодавство в сфері закупівель.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.08.2021 10:07
Вирішення:
Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо. 1. Відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ підготовка до проведення обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою. Отже, вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Зазначена вимога обґрунтована значною складністю та не типовістю об’єкту, відсутністю у штаті замовника технічного спеціаліста з відповідною кваліфікацією, спроможного бездоганно скласти технічне завдання. Отже, задля якісної підготовки тендерної пропозиції та уникнення безпідставного заниження ціни тендерної пропозиції, через не включення до ціни необхідних робіт, необґрунтованого збільшення строків виконання робіт, ризиків відмови від виконання робіт, ми вважали за необхідне висунути вимогу, щодо попереднього обстеження об’єкту та ознайомлення з обсягами необхідних робіт представниками учасників. Тому ми вважаємо, що зазначена вимога Замовника безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Для всих учасників ставляться рівні вимоги, надано достатньо часу для відвідування об’єкту, гарантовано доступ до нього. 4. Також зазначаємо, що, по-перше, Рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не мають законодавчої сили в Україні в зв’язку з відсутністю прецедентного права, кожна скарга розглядається Колегією окремо виходячи з обставин конкретної справи та рішення з конкретних справ є обов'язковими лише для учасників тих справ, за якими вони винесені. Тобто наведені рішення АМКУ України не мають ніякого відношення до нашої закупівлі. По-друге, дані Рішення стосується відкритих торгів і не може застосовуватись до спрощеної закупівлі. Сподіваємося на взаєморозуміння та взаємоповагу.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
22.08.2021 14:03