-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Печі непобутового призначення (піч пароконвекційна)
Завершена
170 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 850.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 850.00 UAH
Період оскарження:
17.08.2021 14:39 - 25.08.2021 00:00
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога щодо неправомірного визначення переможцем
Номер:
5f1b209f9dcb47bfa0419100dc8153b1
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-17-007324-a.a1
Назва:
Вимога щодо неправомірного визначення переможцем
Вимога:
Вимога щодо усунення порушення
під час проведення спрощеної закупівлі
06.09.2021 року Комунальний заклад «Богодухівська спеціальна школа» Харківської обласної ради (далі – Замовник) визнав переможцем спрощеної процедури за предметом закупівлі піч пароконвекційна (код ДК 021:2015: 42340000-1 Печі непобутового призначення) учасника процедури Товариство з обмеженою відповідальністю «ШАРЕЛЬ-ТРЕЙД» (далі – ТОВ «ШАРЕЛЬ-ТРЕЙД»).
Я, Фізична особа – підприємець Герман Наталія В'ячеславівна, не погоджуюсь з таким рішенням та керуючись ч. 7 та ч. 20 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) звертаюсь до Замовника з вимогою щодо усунення порушення, виходячи з наступного:
Відповідно до ч. 11 ст. 14 Закону, Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до ч. 13 ст. 14 Закону Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Тобто відхилення пропозиції учасника, яка не відповідає умовам визначеним в Оголошенні, є прямим обов’язком Замовника, а не його правом. Те що це обов'язок, а не можливість, вбачається з тексту норми, де вказано: «Замовник відхиляє», а не «може відхилити».
Відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 06.09.2021 року № 29, учасник процедури ТОВ «ШАРЕЛЬ-ТРЕЙД» нібито відповідає вимогам спрощеної закупівлі, проте звертаємо Вашу увагу на встановлені невідповідності пропозиції ТОВ «ШАРЕЛЬ-ТРЕЙД» умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, а саме:
• Відповідно до пп. а) пп. 1 ч. 15 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення), учасник мав надати інформаційну довідку, складену у довільній формі, про наявність автотранспорту із зазначенням власника, реєстраційного номеру автомобіля та виду (типу) кузову автотранспортного засобу. У складі пропозиції ТОВ «ШАРЕЛЬ-ТРЕЙД» надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази де зазначено автотранспорт, власник, реєстраційний номеру, але не зазначено вид (тип) кузова автотранспортного засобу, що не відповідає умовам Оголошення.
• Відповідно до пп. г) пп. 1 ч. 15 Оголошення, учасник мав надати акти виконаних робіт з дезінфекції автотранспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка предмету закупівлі, за період з 01.07.2021р. до дати подання пропозиції, підтверджена актами та проведена дезінфекція повинна відповідати вимогам п. 194 Санітарних правил для підприємств продовольчої торгівлі від 16.04.1991 за № 5781-91. Відповідно до п. 194 Санітарних правил для підприємств продовольчої торгівлі від 16.04.1991 за № 5781-91, дезінфекція транспорту проводиться по мірі необхідності, але не рідше 1 разу в 10 днів. Тобто керуючись вимогами вказаного нормативного акту та умовами Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник мав надати акти виконаних робіт з дезінфекції автотранспортних засобів за період з 01.07.2021 р. до дати подання пропозиції, за кожні 10 днів. У складі пропозиції ТОВ «ШАРЕЛЬ-ТРЕЙД» надано договір від 22.07.2021 року № 2207/3 щодо виконання робіт з дезінсекції, дератизації та дезінфекції та один акт надання послуг з проведення дезінфекції автотранспортного засобу від 26.08.2021 року № 1000/142, що не відповідає умовам Оголошення.
• Відповідно до пп. а) пп. 2 ч. 15 Оголошення, учасник мав надати, аналогічні договори* (не менше двох), що підтверджують досвід постачання Учасником професійного обладнання для їдальні та документи, що підтверджують виконання і проведення розрахунків за договором. *Аналогічним договором вважається договір, що підтверджує досвід постачання Учасником професійного обладнання для їдальні, з метою забезпечення можливості перевірки якості поставленого товару за аналогічним договором, аналогічним договором вважається тільки той договір, що було укладено між Учасником та кінцевим споживачем. У складі пропозиції ТОВ «ШАРЕЛЬ-ТРЕЙД» надано три договори, проте не надано документи, що підтверджують проведення розрахунків за договорами. Крім того лише один з трьох наданих договорів (договір від 03.06.2021 року № 02/04/-01) є аналогічним за предметом закупівлі. Так, договір від 18.06.2021 року № 20/21-А (закупівля кавомашини) та договір від 02.03.2020 року № 293/ПС (закупівля пластикового посуду), не є закупівлею професійного обладнання для їдальні та за предметом закупівлі не можуть бути визнані аналогічними договорами в розумінні даної спрощеної закупівлі, що не відповідає умовам Оголошення.
Керуючись вищевикладеним вимагаю скасувати неправомірне рішення щодо визнання переможцем спрощеної закупівлі учасника ТОВ «ШАРЕЛЬ-ТРЕЙД» та провести повторний розгляд пропозицій на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Фізична особа – підприємець Герман Наталія В'ячеславівна
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога щодо неправомірного визначення переможцем.docx 07.09.2021 16:06
Дата подачі:
07.09.2021 16:06
Вирішення:
Доброго дня. Замовником проводиться спрощена закупівля, відповідно до вимог ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі". Під час підготовки пропозицій Учасники використовують інструкцію до Оголошення, яка містить всі умови та вимоги щодо підготовки пропозицій. Дякуємо за Ваше звернення.
Статус вимоги:
Задоволено
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
09.09.2021 11:08