• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації та пожежного спостерігання за системами протипожежного захисту. ДК 021:2015: 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів.

Послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації та пожежного спостерігання за системами протипожежного захисту. ДК 021:2015: 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів.

Завершена

120 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 600.00 UAH
Період оскарження: 17.08.2021 12:50 - 29.08.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Порушення порядку визначення предмету закупівлі

Номер: eefa154ec7c6435baeb0b043a1e3ad55
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-17-002235-b.a3
Назва: Порушення порядку визначення предмету закупівлі
Вимога:
ШАНОВНИЙ ЗАМОВНИКУ! У процесі підготовки ТОВ «ЄВРОФЕСТ» обґрунтування аномально низької ціни, було виявлено порушення порядку визначення Замовником предмета закупівлі. Обґрунтування порушення. Хочемо повідомити Вас, що послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації та пожежного спостерігання за системами протипожежного захисту мають інші коди класифікатора. Так, послуга з пожежного спостерігання за системами протипожежного захисту відносяться до ДК 021:2015: 75250000-3 – послуги пожежних і рятувальних служб, а послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації - ДК 021:2015: 50410000-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів. Отже, в ТЕХНІЧНИХ ВИМОГАХ Додаток 4 до Тендерної документації вказано дві різні послуги, які потребують дві окремі ліцензії, мають різні коди класифікатора, а тому мають бути виокремлені в окремі закупівлі. Виходячи з викладеного, вимагаємо привести закупівлю у відповідність законодавству України. Відповідно до пунктів 21, 22 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі»- послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), лізинг, а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт, поточний ремонт з розробленням проектної документації; предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Зауважуємо, що відповідно до статті 164-14 КУпАП порушення порядку визначення предмета закупівлі; несвоєчасне надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації; тендерна документація складена не у відповідності із вимогами закону; розмір забезпечення тендерної пропозиції, встановлений у тендерній документації, перевищує межі, визначені законом; неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі, що здійснюються відповідно до положень Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)"; ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом; порушення строків розгляду тендерної пропозиції - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Статтею 11 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, зокрема, що відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі є уповноважена особа, яка визначається або призначається замовником одним з таких способів: 1) шляхом покладення на працівника (працівників) із штатної чисельності функцій уповноваженої особи як додаткової роботи з відповідною доплатою згідно із законодавством; 2) шляхом введення до штатного розпису окремої (окремих) посади (посад), на яку буде покладено обов`язки виконання функцій уповноваженої особи (уповноважених осіб); 3) шляхом укладення трудової угоди (контракту) згідно із законодавством. Уповноважена особа під час організації та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі повинна забезпечити об`єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель в інтересах замовника. Уповноважена особа: 1) планує закупівлі та формує річний план закупівель в електронній системі закупівель; 2) здійснює вибір процедури закупівлі; 3) проводить процедури закупівель/спрощені закупівлі; 4) забезпечує рівні умови для всіх учасників, об`єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 5) забезпечує складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених цим Законом; 6) забезпечує оприлюднення в електронній системі закупівель інформації, необхідної для виконання вимог цього Закону; 7) здійснює інші дії, передбачені цим Законом. Таким чином, питання проведення процедури закупівлі та вибору переможця віднесені до виключної компетенції уповноваженої особи замовника; зазначена особа відповідає також за об`єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель в інтересах замовника. Ураховуючи викладене вбачається, що Замовник не дотримався частини третьої розділу І Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №708 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09 червня 2020 року за №500/34783 (далі – Порядок № 708). Так, предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, на що вказує пункт 22 частини першої статті 1 Закону. Відповідно до частини третьої розділу І Порядку № 708 предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник). Зважаючи на викладене вбачається, що у Замовника існують всі підстави для відміни тендеру згідно пункту 2 частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель. У разі невиконання Замовником вимог Закону України «Про публічні закупівлі», ТОВ «ЄВРОФЕСТ» буде змушено проінформувати Держаудитслужбу про виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Порядок визначення предмета закупівлі регламентується Наказом Мінекономрозвитку №708 від 15.04.2020 р. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) предметом закупівлі є товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). У Законі чітко визначено, що таке Товар, Послуга та Робота. В залежності від того, що саме закуповується (товар, послуга, робота), для визначення предмету закупівлі використовується один або декілька класифікаторів. Послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт (згідно з п. 21 ч. 1 ст. 1 Закону). Предмет закупівлі для послуг визначається так само, як і для товарів, за четвертим знаком класифікатора ДК 021:2015 із зазначенням конкретної назви предмета закупівлі. Звертаємо Вашу увагу, що предметом закупівлі UA-2021-08-17-002235-b є одна послуга: Послуги з технічного обслуговування та спостерігання за системами протипожежного захисту. Класифікатор послуги та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів. З огляду на вищевикладене, зазначаємо, що предмет закупівлі UA-2021-08-17-002235-b було визначено замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку, згідно пункту 22 частини першої статті 1 Закону. Тому, жодні підстави для відміни закупівлі – відсутні.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Вимога щодо усунення порушення під час проведення тендеру у порядку частини 1 статті 24 Закону України "Про публічні закупівлі"

Номер: d2d38926a6384bf6a6e56279e6030a89
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-17-002235-b.a2
Назва: Вимога щодо усунення порушення під час проведення тендеру у порядку частини 1 статті 24 Закону України "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Просимо Вас, усунути порушення під час проведення відкритих торгів UA-2021-08-17-002235-b, шляхом виключення з тендерної документація (далі також – ТД) вимоги, що призводить до дискримінації учасників, яка міститься у пункті 2 Додатку 4 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ», а саме, в частині надання учасниками Копії Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці - обслуговування і ремонт акумуляторних батарей промислового призначення.». Предметом закупівлі UA-2021-08-17-002235-b є Послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації та пожежного спостерігання за системами протипожежного захисту ДК 021:2015: 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів. Згідно Додатку 4 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» ТД у розділі «Приміщення санаторію для дітей з батьками «Дачний», с. Жабка, Ківерцівського району, вул. Вишнева, 25» визначено, що пожежна сигналізація складається, в тому числі з Акумуляторних батарей 12В у кількості 4 шт. Варто зауважити, що у ПЕРЕЛІКУ машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77 (далі – Перелік), а саме, у розділі «Види робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці Група Б», пунктом 11 передбачено - Обслуговування і ремонт акумуляторних батарей промислового призначення. Однак, в розумінні нормативно-правових актів України звичайні акумуляторні батарейки 12В комерційного призначення, що входять до складу пожежної сигналізації Замовника, не відносяться до акумуляторних батарей промислового призначення, тобто таких, які призначені виключно для промислового використання, або використання у будь-якому типі транспортних засобів та підлягають ремонту /обслуговуванню. У свою чергу, система пожежної сигналізації не відноситься до устатковання підвищеної небезпеки у розумінні Переліку. Із вищевикладеного вбачається, що вимога ТД про надання копії Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці в частині - обслуговування і ремонт акумуляторних батарей промислового призначення, є незаконною та дискримінаційною, адже перешкоджає взяти участь у закупівлі тим учасникам, які не мають і незобов’язані мати при наданні послуги, що є предметом закупівлі UA-2021-08-17-002235-b – Декларацію, в частині обслуговування і ремонт акумуляторних батарей промислового призначення. Однак, вказана вимога дає можливість прийняти участь у закупівлі тільки тим учасникам, які мають у наявності зазначену Декларацію. Зауважуємо, що згідно частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників та рівне ставлення до них, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників ( ч. 4 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі").
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Внесено зміни в тендерну документацію.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

щодо усунення порушення під час проведення тендеру у порядку частини 1 статті 24 Закону України "Про публічні закупівлі"

Номер: 2acffd673e104d9fb186af0bbba367d7
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-17-002235-b.a1
Назва: щодо усунення порушення під час проведення тендеру у порядку частини 1 статті 24 Закону України "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Просимо Вас, усунути порушення під час проведення відкритих торгів UA-2021-08-17-002235-b на закупівлю Послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації та пожежного спостерігання за системами протипожежного захисту ДК 021:2015: 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів, шляхом виключення з тендерної документація (далі також – ТД) вимоги, що призводить до дискримінації учасників, яка міститься у пункті 1 Додатку 4 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» ТД наступного змісту: « Учасник торгів повинен подати у складі тендерної пропозиції: 1. Акт обстеження об’єкту, підписаний уповноваженими представниками сторін, складений у термін, не пізніше останнього дня періоду подання тендерної пропозиції.». Зауважуємо, що згідно частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників та рівне ставлення до них, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників ( ч. 4 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі"). Крім того, обстеження об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням паперових актів чи довідок, що у свою чергу надає можливість Замовнику зловживати правом, а саме, на власний розсуд ставити підпис на актах одних учасників та відмовитись проставляти підпис на актах інших учасників. У відповідності до частини 3 статті 13 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник здійснює процедури закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій (частина 1 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі»). Додатково повідомляємо, що згідно сталої практики органу оскарження - Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України, вимога щодо обов’язкового обстеження об’єкту до аукціону з підписанням у Замовника письмового документа, що підтверджує обстеження цього об’єкту, вважається дискримінаційною. Як приклад : 1. Рішення від 13.12.2019 №18550; 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264; 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669; 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Внесено зміни в тендерну документацію.
Статус вимоги: Задоволено