-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт нежитлових приміщень по вул. Є.Коновальця,8 в м. Тернополі
Завершена
289 226.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 447.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 447.00 UAH
Період оскарження:
17.08.2021 11:30 - 25.08.2021 13:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога щодо скасування рішення про відхилення пропозиції ТОВ БМБУД
Номер:
d1a2cc3ea0ad4374a6d77326575cac0b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-17-001553-b.a1
Назва:
Вимога щодо скасування рішення про відхилення пропозиції ТОВ БМБУД
Вимога:
Вих. № 1-03/09/2021
від 03.09.2021 р. Управлінню обліку та контролю за використанням комунального майна Тернопільської міської ради
Вимога
щодо скасування рішення уповноваженої особи про відхилення пропозиції ТОВ «БМБУД» (код ЄДРПОУ-41037833)
17.08.2021 року Управлінням обліку та контролю за використанням комунального майна Тернопільської міської ради (надалі – Замовник), було опубліковано оголошення про проведення спрощеної закупівлі: «Капітальний ремонт нежитлових приміщень по вул. Є. Коновальця,8 в м. Тернополі» (надалі – закупівля), Код предмета закупівлі за Єдиним закупівельним словником: ДК 021:2015 «45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи», ідентифікатор закупівлі: UA-2021-08-17-001553-b.
На підставі та у відповідності із встановленими Замовником в оголошенні вимог та критеріїв до учасників Закупівлі, на участь у спрощеній закупівлі було подано пропозиції таких учасників:
• Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД";
• ФОП Флюнт Ігор Євгенович.
01.09.2021 року відбувся аукціон, за результатами якого, пропозиція ТОВ «БМБУД» була визначена найбільш економічно вигідною та надійшла на розгляд Замовника.
Згідно протоколу розгляду пропозиції учасників №28/2021 від 03 вересня 2021 року, Вами, як Замовником, було прийнято рішення про відхилення пропозиції ТОВ «БМБУД», у зв’язку із невідповідністю умовам, визначеним в оголошенні та вимогам до предмета закупівлі.
Відповідно до ч.20 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі»:
«20. З метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду.
Рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку.»
Ознайомившись із протоколом №28/2021 від 03 вересня 2021 року, вважаємо його незаконним, неправомірним, та таким що підлягає скасуванню в частині відхилення пропозиції учасника ТОВ «БМБУД», у зв’язку із наступним:
1. Відповідно до пп. 2.1 п.2 Додатку №2 до оголошення, для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» учасники зобов’язані надати:
«2.1.Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) у довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи, про досвід виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі (зазначається замовник, адреса, телефон, предмет договору, рік виконання) або позитивний лист-відгук від замовника про проведення Учасником робіт з капітального ремонту об’єкту.»
В складі пропозиції учасника ТОВ «БМБУД» міститься файл «Довідка досвід.pdf» із вихідним № 1 від 26 серпня 2021 року. Вказана інформаційна довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі містить інформацію про наступні договори:
1) Договір №18 від 23 листопада 2020р «Поточний ремонт офісних приміщень по вул. Карпенка , буд.11 в м.Тернопіль (45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи).»;
2) Договір №282 від 09 квітня 2021р. «Поточний ремонт службових кабінетів адмінбудівлі Тернопільського районного управління поліції ГУНП в Тернопільській обл. за адресою: бульвар Шевченка, 10, в м. Тернополі»., код ДК 021:2015- 45450000-6 (Інші завершальні будівельні роботи)»;
3) Договір № 13 від 20 квітня 2021р. «Послуги з поточного ремонту адмінбудинку ГУ ДПС у Тернопільській області за адресою: м. Тернопіль, вул. Білецька,1 (Код 021:2015- 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи).
В складі пропозиції містяться вищезазначені аналогічні договори та акти виконаних робіт (КБ-2в та КБ-3) до кожного із них.
ТОВ «БМБУД» повідомляє, що надані нами в складі пропозиції документи на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» повністю відповідають встановленими Замовником вимогам, що містяться у оголошенні для підтвердження такого кваліфікаційного критерію, про що свідчить чинне законодавства України, з наступних підстав:
Згідно з наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» від 15.04.2020 р. № 708 замовник визначає предмет закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 р. № 1749 (далі — Єдиний закупівельний словник, ДК 021:2015, класифікатор), а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг.
Замовник має право визначити предмет закупівлі (для окремих частин, лотів) за четвертою-восьмою цифрою ДК 021:2015, за обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг (якщо можливо здійснити такий поділ у межах однієї процедури закупівлі).
Наказом Мінекономіки «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» від 11.06.2020 р. № 1082 передбачено внесення замовниками інформації в окремих полях назви предмета закупівлі та код предмета закупівлі.
При цьому листом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Щодо визначення предмета закупівлі та розміщення інформації в електронній системі закупівель» від 03.09.2020 р. № 3304-04/53972-06 надані детальні пояснення щодо визначення предмета закупівлі.
Для товарів та послуг предмет закупівлі визначається згідно з пунктами 21 і 34 статті 1 Закону та за класом (тобто за показником четвертої цифри ДК 021:2015).
Тобто визначення предмета закупівлі відбувається за окремою назвою предмета закупівлі (об’єктами будівництва та кодом ДК 021:2015, зазначеним замовником під час оприлюднення інформації в електронній системі закупівель за показниками другої-п’ятої цифр) з урахуванням відповідних ДБН, ГБН (у разі наявності).
Отже, аналогічний договір — це договір, який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015.
Слід констатувати, що надані ТОВ «БМБУД» аналогічні договори із поточного ремонту містять код ДК 021:2015 «45450000-6 – «Інші завершальні будівельні роботи», що є аналогічними коду ДК встановленого оголошенням, а саме : Код предмета закупівлі за Єдиним закупівельним словником: ДК 021:2015 «45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи». Даний факт, свідчить про аналогічність наданих нами договорів, що зокрема підтверджує факт підтвердження ТОВ «БМБУД» кваліфікаційного критерію про «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору»
Згідно ч.14 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
«Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.»
Згідно ч.20 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
«З метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду.
Рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку.»
Таким чином, констатуючи вищевикладене та наявні факти, пропозиція учасника ТОВ «БМБУД» була відхилена із порушенням всіх основоположних принципів публічних закупівель та недискримінації учасників, що закріпленні у Законі України "Про публічні закупівлі" зокрема: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. В зв’язку з чим, протокол розгляду пропозиції учасників №28/2021 від 03 вересня 2021 року підлягає скасуванню.
У разі відмови в скасуванні протоколу №28/2021 від 03 вересня 2021 року про відхилення пропозиції ТОВ «БМБУД», нами як учасником спрощеної закупівлі з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів, буде направлено звернення із скаргою до органу, що здійснює контроль над замовником, та/або до суду, задля законності та правомірності проведення Вами процедури закупівлі, що у свою чергу потягне за собою додаткові витрати з Вас як Замовника за сплату судового збору та призведе до перевитрачання бюджетних коштів та їх неефективного використання.
ПРОСИМО:
1. Розглянути дану вимогу.
2. Скасувати Протокол №28/2021 від 03.09.2021 року щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення пропозиції учасника ТОВ «БМБУД».
ДИРЕКТОР
ТОВ «БМБУД» НОСИК В.В.
Пов'язані документи:
Учасник
Дата подачі:
03.09.2021 17:06
Вирішення:
Відповідь на вимогу номер UA-2021-08-17-001553-b.a1
Ваша вимога номер UA-2021-08-17-001553-b.a1 "Щодо скасування рішення уповноваженої особи про відхилення пропозиції ТОВ "БМБУД" (код ЄДРПОУ 41037833)" розглянута.
Надані Вами у складі пропозиції документи (копії договорів на проведення поточного ремонту), як підтвердження кваліфікаційного критерію "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору" не відповідають вимогам , встановленим Замовником.
Аналогічні договори це не договори, які є аналогічними за кодом державного класифікатора, сумою, обсягом або юридичним статусом учасника. Як аналогічні, розцінюються договори, для виконання яких потрібні однакові ліцензійні та/або дозвільні документи, матеріально-технічна база та кваліфікація працівників учасника, яких залучають до виконання такого договору.
Поточний ремонт належить до категорії - послуги, капітальний ремонт до категорії - роботи. Так як предметом закупівлі є капітальний ремонт, то аналогічними договорами до закупівлі "Капітальний ремонт нежитлових приміщень по вул. Є.Коновальця,8 в м. Тернополі" вважаються договори на нове будівництво, капітальний ремонт, реконструкцію.
Тому, надання договорів про поточний ремонт замість капітального не може бути прийнято як підтвердження досвіду виконання аналогічного договору.
Ваша вимога відхилена.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
09.09.2021 16:19