-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Фруктові соки
Додаткові кошторисні призначення згідно рішення сесії Глеюватської сільської ради № 380-VІI/VIII від 14 липня 2021 року.
Завершена
51 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 257.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 257.00 UAH
Період оскарження:
17.08.2021 11:17 - 25.08.2021 00:00
Вимога
Відкликано скаржником
вимога
Номер:
b3f73ff32104485598a2c213433db988
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-17-003364-a.b2
Назва:
вимога
Вимога:
Шановний замовник ТОВ Ракурс плюс вимагає обьективної оцінки від відповідальної особи за спрощену закупівлю Ольгу Янчур яка неправомірно дискваліфікувала ТОВ Ракурс плюс - переможеця аукціону, і виблара переможцем ФОП Фіщук - яка не надала кваліфікаційних довідок та документів згідно оголошення до спрощеної процедури(статута, свідотства реестрації, призначення директора, право підпису відповідальної особи за закупівлю, довідки завірені підписом без печатки, якщо печатки немає то повина бути пояснювальна записка про її відсутність) . Зробивши власний мониторинг ТОВ Ракурс плюс прийшов до висновку , що посадова особа Ольга Янчур є в корупційній змові з ФОП Фіщук яка небачить невідповідностей до оголошення ФОП Фіщук. ТОВ Ракурс плюс вимагає повернути закупівлю на попередню кваліфікацію і визнати нас переможцем торгів, так як питома вага закупівлі є найнижча ціна 100%
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.09.2021 21:20
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
07.09.2021 13:12
Вимога
Вирішена
вимога скасування рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ «Ракурс – плюс»
Номер:
e11761fc0dcb439ba3ac9648639a4a61
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-17-003364-a.a1
Назва:
вимога скасування рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ «Ракурс – плюс»
Вимога:
ТОВ "Ракурс плюс" в особі директора Химич Є.Г вимагає скасування рішення щодо відхилення - найбільш вигідної пропозиції а саме ТОВ «Ракурс – плюс». Згідно із частиною 11 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон): «Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною».
Протоколом уповноваженої особи від 3.09.2021 року № 188 Замовник відхилив пропозицію ТОВ «Ракурс – плюс», оскільки вона не відповідала умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі а саме:
1. Не має АКТа складеного за результатами проведення планового( позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти. Відповідь, відповідальній особі Ольгі Янчук - Надана довідка в якій чітко написано що це цей період не проводилися планові (позапланові) перевірки, тому вимагати від замовника такого АКТу є абсурдом.
2. Стосовно аналогічних договорів та відгуку - Учасником надано аналогічні договора і він не один, стосовно договору колонії №88 00010 накладна зазначена на суму 418,18 грн але в довідці зазначено договір№00010 від 02.10.2020 на сумму 3162,68 це опечатка учасника(орфографічні помилки), так як є довідка та оригінали договорів які були виконано в повному обсязі в папці аналогічні договора замовник може спиратися на ці договора та відгук. В даному випадку ми вбачаємо неправомірну дискваліфікацію та вимагаю від уповноваженої особи Янчук Ольги змінити статус з дискваліфіковано на переможець. Так як питома вага закупівлі є найнижча ціна 100%
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол № 192 від 06.09.2021.pdf 06.09.2021 12:46
Дата подачі:
05.09.2021 14:00
Вирішення:
Шановний учасник закупівлі! Замовником було розглянуте вашу вимогу, та вирішено надати наступну відповідь (роз’яснення).
Під час підготовки оголошення про проведення спрощеної закупівлі Відділ освіти, молоді, спорту, культури та туризму Глеюватської сільської ради користувався Законом України «Про публічні закупівлі» та Методичними рекомендаціями щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері організації харчування в закладах освіти, затвердженими наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 30.10.2020 року № 2208. Одним із нормативно-правових актів, який регламентує закупівлю продуктів харчування, в тому числі закладами освіти, є Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (далі - Закон про безпечність).
Так, відповідно до Закону про безпечність суб’єкти господарювання, які провадять діяльність з метою або без мети отримання прибутку та в управлінні яких перебувають потужності, на яких здійснюється первинне виробництво, виробництво, реалізація та/або обіг харчових продуктів та/або інших об’єктів санітарних заходів (крім матеріалів, що контактують з харчовими продуктами), є операторами ринку харчових продуктів та несуть відповідальність за виконання вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів у межах діяльності, яку вони здійснюють.
Пунктом 1 частини 2 статті 20 Закону про безпечність визначено, що оператори ринку зобов’язані забезпечувати дотримання вимог цього Закону про безпечність щодо гігієнічних вимог до харчових продуктів на всіх стадіях їх виробництва та обігу.
Законом України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, ветеринарну медицину та благополуччя тварин» передбачений державний контроль, що здійснюється з метою перевірки дотримання операторами ринку законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, ветеринарну медицину та благополуччя тварин, а також усунення наслідків невідповідності та притягнення до відповідальності за порушення відповідних вимог.
Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 року № 447 «Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин» затверджено форму акта, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин. Відповідно, Замовником передбачено надання позитивного Акта, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин (п. 1 ч. 2 ст. 20 Закону про безпечність).
Згідно частини 4 статті 18 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, ветеринарну медицину та благополуччя тварин» заходи державного контролю можуть здійснюватися позапланово у разі виявлення невідповідності або появи обґрунтованої підозри щодо невідповідності, а також в інших встановлених законом випадках.
Перелік підстав для проведення позапланових заходів державного контролю в сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, ветеринарної медицини визначені частиною першою статті 6 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності», а саме: подання суб’єктом господарювання письмової заяви до відповідного органу державного нагляду (контролю) про здійснення заходу державного нагляду (контролю) за його бажанням (абзац 1).
Законодавством України не заборонено Учаснику звернутись до компетентного органу, що реалізує державну політику у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, з метою підтвердження Учасником дотримання вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів.
Оператори ринку харчових продуктів несуть відповідальність за порушення вимог цього Закону України та законодавства про харчові продукти та корми відповідно до частини першої статті 65 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, ветеринарну медицину та благополуччя тварин» та статті 16622 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
Щодо другого питання, пунктом 19 оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено, що учасник повинен надати до початку аукціону в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції довідку, складену у довільній формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Довідка повинна містити інформацію про номер, дату, предмет і суму договору; найменування, код ЄДРПОУ (РНОКПП) та адресу контрагента.
В результаті розгляду пропозиції учасника виявлено, що учасник подав дві довідки про досвід виконання аналогічних договорів (перша – від 07.07.2021р., друга – від 26.08.2021р. за вих. 26/6).
Щодо першої довідки: довідка датована раніше дати оголошення про проведення спрощеної закупівлі (дата оголошення - 17.08.2021); вказана неповна дата договору, відсутній предмет договору; код ЄДРПОУ (РНОКПП) та адреса контрагента.
Щодо другої довідки: учасник посилається на аналогічний договір №00010 від 02.10.2020 року з ДП «ПДКВС України» № 88, виконаний на суму 3162,69. Проте в пропозиції учасника надана копія договору постачання № 00010 від 06.10.2020 р. з Державним підприємством «Підприємство Державної кримінально-виконавчої служби України №88» на суму 418,88 грн (згідно накладної № ПРП0000493 від 06.10.2020 р). В підпункті 5.1 пункту 5 «Порядок розрахунків» договору потрібно було вказати кількість календарних днів протягом яких здійснюється оплата за партію поставленого товару, проте Учасником була вказана сума договору 418,88 (взято з накладної), що не є по призначенню даного пункту. Дана сума в договорі більше не зазначалася та не співпадає з довідкою про досвід виконання аналогічних договорів від 26.08.2021р. за вих. 26/6.
Крім того, пунктом 15 оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено, що учасник повинен надати до початку аукціону в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції скан-копію позитивного відгуку від контрагента по наданій скан-копії аналогічного договору з посиланням на номер, дату і предмет такого договору та із зазначенням якості виконання учасником процедури закупівлі договірних зобов’язань.
В результаті розгляду пропозиції учасника виявлено, що наданий лист відгук Державного підприємства «Підприємство Державної кримінально-виконавчої служби України №88» від 23.03.2021 р. з посиланням на договір № 00010 від 02.09.2020 р. Відповідно дата договору не співпадає з листом відгуком та довідкою про аналогічні договори.
Відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» дані помилки не відносяться до формальних».
Отже, Відділ освіти, молоді, спорту, культури та туризму Глеюватської сільської ради, приймає рішення відхилити вимогу учасника – ТОВ РАКУРС-ПЛЮС
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні