• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до інтернету

Вид закупівлі: процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень (відкриті торги)

Завершена

976 100.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 916.25 UAH
Період оскарження: 17.08.2021 10:58 - 29.08.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Скасування протоколу про обрання переможця

Номер: 63831f8ad90841d1a0bbfb7a0c9a9bb3
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-17-002896-a.b5
Назва: Скасування протоколу про обрання переможця
Вимога:
Протоколом розгляду тендерної пропозиції уповноваженою особою Приватне підприємство Перша Телекомунікаційна Компанія визнано переможцем закупівлі послуг з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету. З даним Протоколом ТОВ «АВАТОР ІСП» категорично не погоджується та вважаємо його таким, що підлягає скасування у зв’язку з тим, що Тендерна пропозиція учасника Приватне підприємство Перша Телекомунікаційна Компанія не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: 1) Згідно п.7.3. Статуту Приватного підприємства Перша Телекомунікаційна Компанія виконавчим органом підприємства є директор. Директор призначається зборами Засновників на контрактній основі терміном на один рік і підзвітний Зборам Засновників. Допускається неодноразове та повторне призначення однієї і тієї самої кандидатури на посаду Директора. Приватне підприємство Перша Телекомунікаційна Компанія у складі пропозиції надає документи на підтвердження повноважень директора, які не мають під собою юридичної сили, так як сплив термін повноважень директора згідно до п.7.3 Статуту підприємства. Протокол №1 Зборів Засновників від 23 вересня 2014 р., Наказ №1 Про призначення директора від 1 жовтня 2014 р., Протокол №4 Зборів Засновників від 19 серпня 2019 р. не є дійсними на дату подання тендерної пропозиції та не підтверджують повноваження директора на підписання документів. Слід зауважити, що всі документи пропозиції є фіктивними! Директор Приватного підприємства Перша Телекомунікаційна Компанія не має права підпису тендерної пропозиції відповідно до положень Статуту Товариства. Вимагаємо відхилити тендерну пропозицію Приватного підприємства Перша Телекомунікаційна Компанія як таку що не відповідає вимогам Замовника та має ознаки фіктивності. 2) Згідно п. 7.3. Статуту Приватного підприємства Перша Телекомунікаційна Компанія Директор вирішує всі питання поточної діяльності Підприємства, в межах своїх повноважень, визначених Статутом, чинним законодавством та контрактом. Згідно п. 7.3.3.директор не має права вчиняти дії, заборона яких, передбачена контрактом. Отже, одним із документів на підставі якого діє директор і в якому встановлюються обмеження його діяльності є Контракт. Однак в складі тендерної пропозиції Приватного підприємства Перша Телекомунікаційна Компанія даний контракт не надано. Тобто повноваження та обмеження діяльності директра не підтверджені в повному обсязі. За таких обставин тендерна пропозиція Приватного підприємства Перша Телекомунікаційна Компанія підлягає відхиленню як така, що не відповідає тендерній документації. У зв’язку з вищевикладеним прошу скасувати Протокол уповноваженої особи щодо закупівлі Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету) так як пропозиція Приватного підприємства Перша Телекомунікаційна Компанія не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню. У разі відсутності відповіді ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України з відповідною скаргою.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Ми уважно ознайомились зі змістом Вашої вимоги та повідомляємо наступне. Статтею 33 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. В Тендерній документації в розділі ІІІ ч.1 п.1.10 передбачено підтвердження повноважень підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі зокрема випискою з протоколу засновників, наказом про призначення. Приватне підприємство Перша Телекомунікаційна Компанія у складі пропозиції надало Наказ №1 від 01.10.2014р. про призначення директора ПП ПТК Іщика Олега Олександровича з моменту заснування Підприєства, що підтверджується Витягом з ЄДР юр.осіб, фіз.осіб та громадських формувань. Замовник перевіряє публічну інформацію, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель – зокрема після перевірки під час розгляду пропозицій ПП «ПТК» та перевірки на момент розгляду Вимоги в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search за пошуком ЄДРПОУ 39408677. – встановлено «Відомості про органи управління юридичної особи», а саме «Відомості про керівника юридичної особи, про інших осіб, які можуть вчиняти дії від імені юридичної особи, у тому числі підписувати договори, подавати документи для державної реєстрації тощо: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дані про наявність обмежень щодо представництва юридичної особи»: - ІЩИК ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ, з 23.09.2014 – керівник; - дані про наявність обмежень щодо представництва юридичної особи – обмеження відсутні. Статтею 7 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань" передбачено, що Єдиний державний реєстр створюється з метою забезпечення державних органів та органів місцевого самоврядування, а також учасників цивільного обороту достовірною інформацією про юридичних осіб, громадські формування, що не мають статусу юридичної особи, та фізичних осіб-підприємців з Єдиного державного реєстру. Відповідно до пункту 13 частини 2 статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань" в Єдиному державному реєстрі містяться, зокрема, відомості про керівника юридичної особи, а за бажанням юридичної особи - також про інших осіб, які можуть вчиняти дії від імені юридичної особи, у тому числі підписувати договори, подавати документи для державної реєстрації тощо, дані про наявність обмежень щодо представництва юридичної особи. Згідно з частинами 1, 4 статті 10 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань" якщо документи та відомості, що підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, внесені до нього, такі документи та відомості вважаються достовірними і можуть бути використані у спорі з третьою особою. Відомості, що містяться в Єдиному державному реєстрі, використовуються для ідентифікації юридичної особи або її відокремленого підрозділу, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, фізичної особи - підприємця, у тому числі під час провадження ними господарської діяльності та відкриття рахунків у банках та інших фінансових установах. Дана правова позиція узгоджується з висновками, які викладені в Постанові Верховного Суду України у складі колегії суддів Касаційного господарського суду по справі № 910/16303/18 від 09 липня 2019 року. А відтак, відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Скасування протоколу про обрання переможця

Номер: 635aeb82c0784008b4a2c3a2475c6e69
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-17-002896-a.b4
Назва: Скасування протоколу про обрання переможця
Вимога:
Протоколом розгляду тендерних пропозицій уповноваженою особою ТОВ "ІСТЕК УКРАЇНА" визнано переможцем закупівлі послуг з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету. З даним Протоколом ТОВ «АВАТОР ІСП» категорично не погоджується та вважаємо його таким, що підлягає скасування у зв’язку з тим, що Тендерна пропозиція учасника ТОВ "ІСТЕК УКРАЇНА" не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: 1) Згідно вимог тендерної документації на кожного працівника, зазначеного в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід документ, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем. ТОВ «ІСТЕК УКРАЇНА» надали трудовий договір на Ключка В.В., однак не надали документ, що підтверджує правові підстави підпису договору від сторони Товариства Володавським І.І. Відповідно до положень Статуту ТОВ «ІСТЕК УКРАЇНА» право укладати договори від імені Товариства належить директору, а не засновнику. 2) У довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід зазначено лише двох працівників (директора та інженера мережі стільникового зв’язку) і залучення співвиконавців/субпідрядників не передбачено, про що вказано в Листі-роз’яснені (навіть до 20% не передбачено). Для виконання Замовлення потрібно як мінімум двоє майстрів, які будуть підвішувати оптоволокно на опори (це мінімальні вимоги для безпечного виконання висотних і електронебезпечних робіт на опорах 0,38/10кВ обленерго) Відповідно до законодавства, що регулює правила роботи на опорах, під час підвісу оптоволокна, та правила охорони праці, а саме це: -Правила безпечної експлуатації електроустановок, Правила охорони електричних мереж, Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів. Абзац 4, пункту 2.3.3 Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів Роботи без зняття напруги на струмовідних частинах та поблизу них слід виконувати не менше як двом працівникам, з яких керівник робіт повинен мати групу IV, інші - групу III. П 3.4. Склад бригади, що працює за нарядом П. 3.4.2 У випадку роботи за нарядом бригада повинна складатися не менше ніж із двох працівників, включно з керівником робіт. До складу бригади з розрахунку на кожного її члена з групою III допускається включати одного працівника з групою I, але загальна кількість членів бригади з групою I має бути не більше ніж дві особи. П. 6.1.3 Підійматися на опору дозволяється членам бригади, які мають: - групу III - під час всіх видів робіт до верху опори; - групу II - під час робіт зі зняттям напруги - до верху опори, а під час робіт без - зняття напруги віддалік від струмовідних частин, що перебувають під напругою,- не вище 2 м до рівня розташування нижніх проводів, з групою I - під час всіх видів робіт - не вище 3 м від землі (до ніг працівника). Враховуючи вищезазначені положення законодавства, в ТОВ "ІСТЕК УКРАЇНА" недостатньо працівників для надання Послуги. 3) в Довідках про згоду з проєктом договору, в Листах згодах на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, не зазначено кому саме адресовано дані довідки (відсутня верхня частина Додатків: «Тендерному комітету …»). За таких обставин тендерна пропозиція ТОВ "ІСТЕК УКРАЇНА" підлягає відхиленню як така, що не відповідає тендерній документації. Замовник, незважаючи на перелічені вище невідповідності тендерної пропозиції ТОВ "ІСТЕК УКРАЇНА" приймає їхню пропозицію, чим порушує ст. 29, 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» та принципи об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі (ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»). У зв’язку з вищевикладеним прошу скасувати Протокол уповноваженої особи щодо закупівлі Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету) так як пропозиція ТОВ "ІСТЕК УКРАЇНА" не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню. У разі відсутності відповіді ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України з відповідною скаргою.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно з Додатком 2 тендерної документації наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід підтверджується довідкою про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою Таблиці 1. До довідки необхідно додати документ на кожного працівника, зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад, штатний розпис / трудовий договір / цивільно-правовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки / інший документ). Товариством з обмеженою відповідальністю «ІСТЕК УКРАЇНА» у файлі «Наказ.jpg» надано Наказ № 1 від 22.03.2017 року про призначення директора. Вказаний документ засвідчує можливість використання праці Ключка Володимира Васильовича учасником. Товариством з обмеженою відповідальністю «ІСТЕК УКРАЇНА» у файлі «відомості про працівників.jpg» надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою Таблиці 1. У вказаній довідці зазначено два працівника учасника. Тендерною документацією не встановлено додаткових вимог щодо посад працівників учасника та щодо наявності групи з електробезпеки працівників учасника. У довідці, що надана учасником крім посад працівників зазначено їх кваліфікацію, зокрема, директор має кваліфікацію «Радіофізика та електроніка», інженер мережі стільникового зв’язку має кваліфікацію «Монтаж і експлуатація електроустаткування підприємств та цивільних споруд». Тобто у учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «ІСТЕК УКРАЇНА» достатня кількість працівників, які мають необхідні знання та досвід для надання Послуги. Згідно з п. 1.1. Розділу ІІІ тендерної документації учасником надається лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних (згідно з Додатком 6 до тендерної документації). У Додатку 6 тендерної документації встановлена форма такого листа. У верхній частині форми листа зазначено адресата «Уповноваженій особі» без зазначення іншої інформації. Учасник не повинен відступати від форми листа. Листи-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, які надані у складі тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «ІСТЕК УКРАЇНА» відповідають формі листа-згоди, яка передбачена Додатком 6 до тендерної документації. Таким чином, тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «ІСТЕК УКРАЇНА» відповідає вимогам тендерної документації, підстави для її відхилення відсутні.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Скасування протоколу про обрання переможця

Номер: a8496207c91645c688da6a60fad2e392
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-17-002896-a.b3
Назва: Скасування протоколу про обрання переможця
Вимога:
Протоколом розгляду тендерної пропозиції уповноваженою особою Приватне підприємство Перша Телекомунікаційна Компанія визнано переможцем закупівлі послуг з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету. З даним Протоколом ТОВ «АВАТОР ІСП» категорично не погоджується та вважаємо його таким, що підлягає скасування у зв’язку з тим, що Тендерна пропозиція учасника Приватне підприємство Перша Телекомунікаційна Компанія не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: 1) Згідно п.7.3. Статуту Приватного підприємства Перша Телекомунікаційна Компанія виконавчим органом підприємства є директор. Директор призначається зборами Засновників на контрактній основі терміном на один рік і підзвітний Зборам Засновників. Допускається неодноразове та повторне призначення однієї і тієї самої кандидатури на посаду Директора. Приватне підприємство Перша Телекомунікаційна Компанія у складі пропозиції надає документи на підтвердження повноважень директора, які не мають під собою юридичної сили, так як сплив термін повноважень директора згідно до п.7.3 Статуту підприємства. Протокол №1 Зборів Засновників від 23 вересня 2014 р., Наказ №1 Про призначення директора від 1 жовтня 2014 р., Протокол №4 Зборів Засновників від 19 серпня 2019 р. не є дійсними на дату подання тендерної пропозиції та не підтверджують повноваження директора на підписання документів. Слід зауважити, що всі документи пропозиції є фіктивними! Директор Приватного підприємства Перша Телекомунікаційна Компанія не має права підпису тендерної пропозиції відповідно до положень Статуту Товариства. Вимагаємо відхилити тендерну пропозицію Приватного підприємства Перша Телекомунікаційна Компанія як таку що не відповідає вимогам Замовника та має ознаки фіктивності. 2) Згідно п. 7.3. Статуту Приватного підприємства Перша Телекомунікаційна Компанія Директор вирішує всі питання поточної діяльності Підприємства, в межах своїх повноважень, визначених Статутом, чинним законодавством та контрактом. Згідно п. 7.3.3.директор не має права вчиняти дії, заборона яких, передбачена контрактом. Отже, одним із документів на підставі якого діє директор і в якому встановлюються обмеження його діяльності є Контракт. Однак в складі тендерної пропозиції Приватного підприємства Перша Телекомунікаційна Компанія даний контракт не надано. Тобто повноваження та обмеження діяльності директра не підтверджені в повному обсязі. За таких обставин тендерна пропозиція Приватного підприємства Перша Телекомунікаційна Компанія підлягає відхиленню як така, що не відповідає тендерній документації. У зв’язку з вищевикладеним прошу скасувати Протокол уповноваженої особи щодо закупівлі Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету) так як пропозиція Приватного підприємства Перша Телекомунікаційна Компанія не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню. У разі відсутності відповіді ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України з відповідною скаргою.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Ми уважно ознайомились зі змістом Вашої вимоги та повідомляємо наступне. Статтею 33 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. В Тендерній документації в розділі ІІІ ч.1 п.1.10 передбачено підтвердження повноважень підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі зокрема випискою з протоколу засновників, наказом про призначення. Приватне підприємство Перша Телекомунікаційна Компанія у складі пропозиції надало Наказ №1 від 01.10.2014р. про призначення директора ПП ПТК Іщика Олега Олександровича з моменту заснування Підприєства, що підтверджується Витягом з ЄДР юр.осіб, фіз.осіб та громадських формувань. Замовник перевіряє публічну інформацію, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель – зокрема після перевірки під час розгляду пропозицій ПП «ПТК» та перевірки на момент розгляду Вимоги в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search за пошуком ЄДРПОУ 39408677. – встановлено «Відомості про органи управління юридичної особи», а саме «Відомості про керівника юридичної особи, про інших осіб, які можуть вчиняти дії від імені юридичної особи, у тому числі підписувати договори, подавати документи для державної реєстрації тощо: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дані про наявність обмежень щодо представництва юридичної особи»: - ІЩИК ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ, з 23.09.2014 – керівник; - дані про наявність обмежень щодо представництва юридичної особи – обмеження відсутні. Статтею 7 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань" передбачено, що Єдиний державний реєстр створюється з метою забезпечення державних органів та органів місцевого самоврядування, а також учасників цивільного обороту достовірною інформацією про юридичних осіб, громадські формування, що не мають статусу юридичної особи, та фізичних осіб-підприємців з Єдиного державного реєстру. Відповідно до пункту 13 частини 2 статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань" в Єдиному державному реєстрі містяться, зокрема, відомості про керівника юридичної особи, а за бажанням юридичної особи - також про інших осіб, які можуть вчиняти дії від імені юридичної особи, у тому числі підписувати договори, подавати документи для державної реєстрації тощо, дані про наявність обмежень щодо представництва юридичної особи. Згідно з частинами 1, 4 статті 10 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань" якщо документи та відомості, що підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, внесені до нього, такі документи та відомості вважаються достовірними і можуть бути використані у спорі з третьою особою. Відомості, що містяться в Єдиному державному реєстрі, використовуються для ідентифікації юридичної особи або її відокремленого підрозділу, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, фізичної особи - підприємця, у тому числі під час провадження ними господарської діяльності та відкриття рахунків у банках та інших фінансових установах. Дана правова позиція узгоджується з висновками, які викладені в Постанові Верховного Суду України у складі колегії суддів Касаційного господарського суду по справі № 910/16303/18 від 09 липня 2019 року. А відтак, відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Скасування протоколу про обрання переможця

Номер: e8aedf5c2a284264a9dccbad419f4b3c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-17-002896-a.b2
Назва: Скасування протоколу про обрання переможця
Вимога:
Протоколом розгляду тендерної пропозиції уповноваженою особою Приватне підприємство Перша Телекомунікаційна Компанія визнано переможцем закупівлі послуг з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету. З даним Протоколом ТОВ «АВАТОР ІСП» категорично не погоджується та вважаємо його таким, що підлягає скасування у зв’язку з тим, що Тендерна пропозиція учасника Приватне підприємство Перша Телекомунікаційна Компанія не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: 1) Згідно п.7.3. Статуту Приватного підприємства Перша Телекомунікаційна Компанія виконавчим органом підприємства є директор. Директор призначається зборами Засновників на контрактній основі терміном на один рік і підзвітний Зборам Засновників. Допускається неодноразове та повторне призначення однієї і тієї самої кандидатури на посаду Директора. Приватне підприємство Перша Телекомунікаційна Компанія у складі пропозиції надає документи на підтвердження повноважень директора, які не мають під собою юридичної сили, так як сплив термін повноважень директора згідно до п.7.3 Статуту підприємства. Протокол №1 Зборів Засновників від 23 вересня 2014 р., Наказ №1 Про призначення директора від 1 жовтня 2014 р., Протокол №4 Зборів Засновників від 19 серпня 2019 р. не є дійсними на дату подання тендерної пропозиції та не підтверджують повноваження директора на підписання документів. Слід зауважити, що всі документи пропозиції є фіктивними! Директор Приватного підприємства Перша Телекомунікаційна Компанія не має права підпису тендерної пропозиції відповідно до положень Статуту Товариства. Вимагаємо відхилити тендерну пропозицію Приватного підприємства Перша Телекомунікаційна Компанія як таку що не відповідає вимогам Замовника та має ознаки фіктивності. 2) Згідно п. 7.3. Статуту Приватного підприємства Перша Телекомунікаційна Компанія Директор вирішує всі питання поточної діяльності Підприємства, в межах своїх повноважень, визначених Статутом, чинним законодавством та контрактом. Згідно п. 7.3.3.директор не має права вчиняти дії, заборона яких, передбачена контрактом. Отже, одним із документів на підставі якого діє директор і в якому встановлюються обмеження його діяльності є Контракт. Однак в складі тендерної пропозиції Приватного підприємства Перша Телекомунікаційна Компанія даний контракт не надано. Тобто повноваження та обмеження діяльності директра не підтверджені в повному обсязі. За таких обставин тендерна пропозиція Приватного підприємства Перша Телекомунікаційна Компанія підлягає відхиленню як така, що не відповідає тендерній документації. У зв’язку з вищевикладеним прошу скасувати Протокол уповноваженої особи щодо закупівлі Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету) так як пропозиція Приватного підприємства Перша Телекомунікаційна Компанія не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню. У разі відсутності відповіді ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України з відповідною скаргою.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Ми уважно ознайомились зі змістом Вашої вимоги та повідомляємо наступне. Статтею 33 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. В Тендерній документації в розділі ІІІ ч.1 п.1.10 передбачено підтвердження повноважень підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі зокрема випискою з протоколу засновників, наказом про призначення. Приватне підприємство Перша Телекомунікаційна Компанія у складі пропозиції надало Наказ №1 від 01.10.2014р. про призначення директора ПП ПТК Іщика Олега Олександровича з моменту заснування Підприєства, що підтверджується Витягом з ЄДР юр.осіб, фіз.осіб та громадських формувань. Замовник перевіряє публічну інформацію, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель – зокрема після перевірки під час розгляду пропозицій ПП «ПТК» та перевірки на момент розгляду Вимоги в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search за пошуком ЄДРПОУ 39408677. – встановлено «Відомості про органи управління юридичної особи», а саме «Відомості про керівника юридичної особи, про інших осіб, які можуть вчиняти дії від імені юридичної особи, у тому числі підписувати договори, подавати документи для державної реєстрації тощо: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дані про наявність обмежень щодо представництва юридичної особи»: - ІЩИК ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ, з 23.09.2014 – керівник; - дані про наявність обмежень щодо представництва юридичної особи – обмеження відсутні. Статтею 7 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань" передбачено, що Єдиний державний реєстр створюється з метою забезпечення державних органів та органів місцевого самоврядування, а також учасників цивільного обороту достовірною інформацією про юридичних осіб, громадські формування, що не мають статусу юридичної особи, та фізичних осіб-підприємців з Єдиного державного реєстру. Відповідно до пункту 13 частини 2 статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань" в Єдиному державному реєстрі містяться, зокрема, відомості про керівника юридичної особи, а за бажанням юридичної особи - також про інших осіб, які можуть вчиняти дії від імені юридичної особи, у тому числі підписувати договори, подавати документи для державної реєстрації тощо, дані про наявність обмежень щодо представництва юридичної особи. Згідно з частинами 1, 4 статті 10 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань" якщо документи та відомості, що підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, внесені до нього, такі документи та відомості вважаються достовірними і можуть бути використані у спорі з третьою особою. Відомості, що містяться в Єдиному державному реєстрі, використовуються для ідентифікації юридичної особи або її відокремленого підрозділу, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, фізичної особи - підприємця, у тому числі під час провадження ними господарської діяльності та відкриття рахунків у банках та інших фінансових установах. Дана правова позиція узгоджується з висновками, які викладені в Постанові Верховного Суду України у складі колегії суддів Касаційного господарського суду по справі № 910/16303/18 від 09 липня 2019 року. А відтак, відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Скасування протоколу про обрання переможця

Номер: c78f7d150c904ae0996774bf4994d75c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-17-002896-a.b1
Назва: Скасування протоколу про обрання переможця
Вимога:
Протоколом розгляду тендерної пропозиції уповноваженою особою Приватне підприємство Перша Телекомунікаційна Компанія визнано переможцем закупівлі послуг з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету. З даним Протоколом ТОВ «АВАТОР ІСП» категорично не погоджується та вважаємо його таким, що підлягає скасування у зв’язку з тим, що Тендерна пропозиція учасника Приватне підприємство Перша Телекомунікаційна Компанія не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: 1) Згідно п.7.3. Статуту Приватного підприємства Перша Телекомунікаційна Компанія виконавчим органом підприємства є директор. Директор призначається зборами Засновників на контрактній основі терміном на один рік і підзвітний Зборам Засновників. Допускається неодноразове та повторне призначення однієї і тієї самої кандидатури на посаду Директора. Приватне підприємство Перша Телекомунікаційна Компанія у складі пропозиції надає документи на підтвердження повноважень директора, які не мають під собою юридичної сили, так як сплив термін повноважень директора згідно до п.7.3 Статуту підприємства. Протокол №1 Зборів Засновників від 23 вересня 2014 р., Наказ №1 Про призначення директора від 1 жовтня 2014 р., Протокол №4 Зборів Засновників від 19 серпня 2019 р. не є дійсними на дату подання тендерної пропозиції та не підтверджують повноваження директора на підписання документів. Слід зауважити, що всі документи пропозиції є фіктивними! Директор Приватного підприємства Перша Телекомунікаційна Компанія не має права підпису тендерної пропозиції відповідно до положень Статуту Товариства. Вимагаємо відхилити тендерну пропозицію Приватного підприємства Перша Телекомунікаційна Компанія як таку що не відповідає вимогам Замовника та має ознаки фіктивності. 2) Згідно п. 7.3. Статуту Приватного підприємства Перша Телекомунікаційна Компанія Директор вирішує всі питання поточної діяльності Підприємства, в межах своїх повноважень, визначених Статутом, чинним законодавством та контрактом. Згідно п. 7.3.3.директор не має права вчиняти дії, заборона яких, передбачена контрактом. Отже, одним із документів на підставі якого діє директор і в якому встановлюються обмеження його діяльності є Контракт. Однак в складі тендерної пропозиції Приватного підприємства Перша Телекомунікаційна Компанія даний контракт не надано. Тобто повноваження та обмеження діяльності директра не підтверджені в повному обсязі. За таких обставин тендерна пропозиція Приватного підприємства Перша Телекомунікаційна Компанія підлягає відхиленню як така, що не відповідає тендерній документації. У зв’язку з вищевикладеним прошу скасувати Протокол уповноваженої особи щодо закупівлі Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету) так як пропозиція Приватного підприємства Перша Телекомунікаційна Компанія не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню. У разі відсутності відповіді ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України з відповідною скаргою.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Ми уважно ознайомились зі змістом Вашої вимоги та повідомляємо наступне. Статтею 33 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. В Тендерній документації в розділі ІІІ ч.1 п.1.10 передбачено підтвердження повноважень підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі зокрема випискою з протоколу засновників, наказом про призначення. Приватне підприємство Перша Телекомунікаційна Компанія у складі пропозиції надало Наказ №1 від 01.10.2014р. про призначення директора ПП ПТК Іщика Олега Олександровича з моменту заснування Підприєства, що підтверджується Витягом з ЄДР юр.осіб, фіз.осіб та громадських формувань. Замовник перевіряє публічну інформацію, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель – зокрема після перевірки під час розгляду пропозицій ПП «ПТК» та перевірки на момент розгляду Вимоги в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search за пошуком ЄДРПОУ 39408677. – встановлено «Відомості про органи управління юридичної особи», а саме «Відомості про керівника юридичної особи, про інших осіб, які можуть вчиняти дії від імені юридичної особи, у тому числі підписувати договори, подавати документи для державної реєстрації тощо: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дані про наявність обмежень щодо представництва юридичної особи»: - ІЩИК ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ, з 23.09.2014 – керівник; - дані про наявність обмежень щодо представництва юридичної особи – обмеження відсутні. Статтею 7 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань" передбачено, що Єдиний державний реєстр створюється з метою забезпечення державних органів та органів місцевого самоврядування, а також учасників цивільного обороту достовірною інформацією про юридичних осіб, громадські формування, що не мають статусу юридичної особи, та фізичних осіб-підприємців з Єдиного державного реєстру. Відповідно до пункту 13 частини 2 статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань" в Єдиному державному реєстрі містяться, зокрема, відомості про керівника юридичної особи, а за бажанням юридичної особи - також про інших осіб, які можуть вчиняти дії від імені юридичної особи, у тому числі підписувати договори, подавати документи для державної реєстрації тощо, дані про наявність обмежень щодо представництва юридичної особи. Згідно з частинами 1, 4 статті 10 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань" якщо документи та відомості, що підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, внесені до нього, такі документи та відомості вважаються достовірними і можуть бути використані у спорі з третьою особою. Відомості, що містяться в Єдиному державному реєстрі, використовуються для ідентифікації юридичної особи або її відокремленого підрозділу, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, фізичної особи - підприємця, у тому числі під час провадження ними господарської діяльності та відкриття рахунків у банках та інших фінансових установах. Дана правова позиція узгоджується з висновками, які викладені в Постанові Верховного Суду України у складі колегії суддів Касаційного господарського суду по справі № 910/16303/18 від 09 липня 2019 року. А відтак, відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги.
Статус вимоги: Відхилено