• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 код 39510000-0 «Вироби домашнього текстилю» (дитяча постільна білизна, рушники махрові, рушники вафельні, покривала дитячі для закладів дошкільної освіти Дарницького району м. Києва)

ДК 021:2015 код 39510000-0 «Вироби домашнього текстилю» (дитяча постільна білизна, рушники махрові, рушники вафельні, покривала дитячі для закладів дошкільної освіти Дарницького району м. Києва)

Завершена

1 680 634.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 403.17 UAH
Період оскарження: 16.08.2021 21:02 - 29.08.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога про скасування рішення від 20 вересня 2021 року № 1825, щодо відхилення пропозиції ТОВ «ТК-Домашній текстиль»

Номер: 37d791b6a1e44cb686029c150675ca4a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-16-005106-b.b2
Назва: Вимога про скасування рішення від 20 вересня 2021 року № 1825, щодо відхилення пропозиції ТОВ «ТК-Домашній текстиль»
Вимога:
Протоколом розгляду тендерних пропозицій на закупівлю ДК 021:2015 код 39510000-0 «Вироби домашнього текстилю» (дитяча постільна білизна, рушники махрові, рушники вафельні, покривала дитячи для закладів дошкільної освіти Дарницького району м. Києва) від 20 вересня 2021 року № 1825, Замовник відхилив пропозицію ТОВ «ТК-Домашній текстиль», зазначивши підставу відхилення: - Учасником надано Скан-копію свідоцтва про проходження Дідик С.П. навчання з системи управляння якістю. Проте даний співробітник є керівником регіонального структурного підрозділу, а не являється працівником, задіяним на виробництві, що не відповідає вимогам п.11 Додатку № 3 до тендерної документації. - Учасником надано Скан-копію свідоцтва про проходження Дідик С.П. навчання з системи екологічного управляння. Проте даний співробітник є керівником регіонального структурного підрозділу, а не являється працівником, задіяним на виробництві, що не відповідає вимогам п.11 Додатку № 3 до тендерної документації. Проте, Замовник прийшов до хибного висновку, що Дідик С.П. не являється працівником задіяним на виробництві. Дідик С.П. є керівником регіонального структурного підрозділу у м. Києві, як зазначено в довідці про працівників. Учасником ТОВ «ТК-Домашній текстиль» надано в складі пропозиції довідку про наявність обладнання про матеріально-технічної бази в якій читко відображено, що складське та виробниче приміщення розташовано в м. Києві по вул. Калачівська, 13. Сертифікати системи управляння якістю та системи екологічного управляння також містять інформацію, щодо провадження діяльності в м. Києві. Посада керівник регіонального структурного підрозділу у м. Києві охоплює, в тому числі, керівництво виробничими процесами, контроль виконання завдань на пошиття, контроль якості виконаних робіт, тощо. Отже, у Замовника відсутні підстави вважати, що Дідик С.П. не являється працівником задіяним на виробництві, а рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ «ТК-Домашній текстиль» є неправомірним, необґрунтованим, винесеним з порушенням принципів здійснення державних закупівель та підлягає скасуванню. На підставі наведеного вище, ВИМАГАЄМО скасувати рішення прийняте Протоколом розгляду тендерних пропозицій на закупівлю ДК 021:2015 код 39510000-0 «Вироби домашнього текстилю» (дитяча постільна білизна, рушники махрові, рушники вафельні, покривала дитячи для закладів дошкільної освіти Дарницького району м. Києва) від 20 вересня 2021 року № 1825.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовник відхилив пропозицію ТОВ «ТК-Домашній текстиль», зазначивши підставу відхилення: Учасником надано Скан-копію свідоцтва про проходження Дідик С.П. навчання з системи управляння якістю та Скан-копію свідоцтва про проходження Дідик С.П. навчання з системи екологічного управляння. Однак Учасником не підтверджено що даний співробітник являється працівником, задіяним на виробництві що не відповідає вимогам п.11 Додатку № 3 до тендерної документації. Посада керівника регіонального структурного підрозділу ніяким чином не відноситься до посад працівників безпосередньо задіяних на виробництві, в свою чергу учасником не доведено, що керівник регіонального структурного підрозділу задіяний на виробництві. Слід зазначити що Учасник має достатню кількість спеціалістів, безпосереднє відношення яких до виробництва не викликає сумнівів, наприклад: Заступник директора з виробництва, Технолог з виробництва текстильної продукції, Закрійник, швачки. Проте Учасник не надав на жодного з них свідоцтва про проходження навчання з системи управляння якістю та навчання з системи екологічного управляння. Таким чином, Учасник не виконав вимоги замовника в повній мірі, та відповідно, замовник правомірно відхилив пропозицію даного учасника. Крім того, Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачена можливість вчинена таких дій, як «перегляд»(скасування) прийнятого рішення (відхилення пропозиції або визначення переможця) за Вимогою Учасника. В свою чергу згідно ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено порядок оскарження процедур закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

вимога

Номер: a122907d4a924fddb0d4aee98b91875b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-16-005106-b.a1
Назва: вимога
Вимога:
«Вироби домашнього текстилю» відповідно до чинного законодавства не підлягає обов’язковій сертифікації на території України. Вимога щодо надання у складі тендерної пропозиції сертифікату Oeko-TexStandard 100, є дискримінаційною по відношенню до національних товаровиробників та дискредитаційною по відношенню до національної системи з оцінки відповідності якості. Адже згаданий STANDARD 100 від OEKO-TEX® відсутній у каталозі національних стандартів та кодексів усталеної практики (Закон України «Про стандартизацію», режим доступу http://uas.org.ua/ua/natsionalniy-fond-normativnih-dokumentiv/katalog-normativnih-dokumentiv-2/) та, відповідно, неадаптований до законодавства України. Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Відповідно до частини третьої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Відповідно до частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. На підставі наведеного вважаємо, що встановлена в «Технічні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додатку 3 до тендерної документації умова про підтвердження відповідності сировини класу 1 або 2 вимогам стандарту Європейського Союзу EN 71-3 є необгрунтованою, дискримінаційною по відношенню до національних товаровиробників та дискредитаційною по відношенню до національної системи з оцінки відповідності, а також такою, що обмежує коло потенційних учасників процедури закупівлі та суперечить діючим стандартам та санітарним нормам в Україні. У зв’язку з цим, відповідно до частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі та просимо виключити з тендерної документації дискримінаційні вимоги до Виробів домашнього текстилю, зазначені в. Технічних та кількісних характеристик предмета закупівлі Додатку 3 до тендерної документації.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Щодо необхідності встановлення вимоги тендерної документації про надання копії сертифікату Oeko-Tex Standard 100 зазначаємо наступне. Відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Крім цього, OEKO-TEX Standard – це єдина міжнародна система перевірки та сертифікації текстильної продукції, що розроблена під егідою Міжнародної асоціації по дослідженнях та тестуванню в області екології. Для повного виключення негативного впливу шкідливих речовин та гарантування безпечності текстильних виробів для здоров’я людини контролююче товариство OEKO-TEX працює з широким каталогом критеріїв, який містить більш ніж 100 показників. При цьому перевірки забезпечують тестування не тільки на вміст речовин, що заборонені чи регламентовані законодавчо, але й таких, що можуть негативно вплинути на здоров’я з точки зору сучасної науки. Наприклад, такими є перевірки на вміст барвників, що викликають онкологічні захворювання та алергію у людини. Сертифікат OEKO-TEX Standard 100 документально підтверджує, що зазначена в ньому продукція успішно пройшла перевірку за цим стандартом і відповідає вимогам відповідного класу продукції. До 1 класу відносять одяг для немовлят. У цю категорію входять усі текстильні вироби, які використовуються для виготовлення одягу для дітей віком до 3 років. 2 клас – одяг, що безпосередньо контактує зі шкірою. Крім того, в спростування закидів про дискримінаційні вимоги слід зазначити наступне: від учасників не вимагається надання копії сертифікату Oeko-Tex Standard 100 на підтвердження відповідності сировини класу 1 або 2 від якогось КОНКРЕТНОГО виробника. Отже, враховуючи, що Управління освіти закуповує постільну білизну для закладів дошкільної освіти і що ця постільна білизна передбачена для дітей різного віку, то отримання замовником копії зазначеного сертифікату надасть змогу пересвідчитися, що постільна білизна, яка буде постачатися, є екологічно безпечною для дітей. Враховуючи викладене вище, відсутня необхідність в задоволенні вимоги.
Статус вимоги: Відхилено