• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

51700000-9 Послуги зі встановлення протипожежного устаткування

Торги не відбулися

972 728.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 727.28 UAH
Період оскарження: 16.08.2021 19:31 - 29.08.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: 149acfbe5c124b0e8b469830a5e779e0
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-16-010665-a.a5
Назва: Скарга щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Замовником під час проведення процедури закупівлі порушено принципи здійснення закупівель, а саме: недискримінація учасників та рівне ставлення до них, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Дата розгляду скарги: 30.09.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 22.09.2021 11:19
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 05.10.2021 15:12
Дата виконання рішення Замовником: 12.10.2021 15:11
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення АМКУ про усунення порушень прийнято до виконання та згідно протоколу 20 від 12.10.2021 року буде виконано.
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство", Подоріна Тетяна 380933925452 DSPP.DNEPR@I.UA
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 58f793d299574038b8cf4c6bf1ca6bbb
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-16-010665-a.b4
Назва: Вимога
Вимога:
Вимога на неправомірні дії Замовника
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику, дякуємо за Ваше звернення та повідомляємо наступне. Під час завантаження протоколу від 14 вересня 2021 року № 13 про відхилення пропозиції ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" було допущено технічну (механічну) помилку, а саме: завантажено протокол від 14 вересня 2021 року № 14 (про відхилення пропозиції ТОВ "ФЕНІКС ЛЕКО"). Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку України від 01.12.2015 року № 3302-05/40086-08, відповіді на запит № 82-2017 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 7 грудня 2020 року № 2546 Уповноважений орган дозволяє виправляти технічні (механічні) помилки при заповненні документів у сфері державних закупівель після їх оприлюднення на веб порталі Уповноваженого органу шляхом прийняття тендерним комітетом (уповноваженою особою) рішення про виправлення таких помилок оформленого відповідним протоколом, який підписується всіма членами комітету присутніми на його засіданні або уповноваженою особою. Сканована копія протоколу засідання тендерного комітету (уповноваженої особи) оприлюднюється на порталі. В зв’язку з тим, що технічні можливості майданчика my.zakupki.prom.ua не дозволяють внести зміни до розділу «Рішення відповідальної особи» по Учаснику якого дискваліфікованого після його дискваліфікації та завантаження протоколу прийнято рішення щодо публікації зазначених документів (протоколу від 14 вересня 2021 року № 13) під час завантаження протоколу прийняття рішення по Учаснику за порядковим номером 5 (ПП СПЕЦМОНТАЖНАЛАДКА).
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

щодо наявності у учасника посад головного інженера/виконроба

Номер: 32399dd6515648f2b9c9e8647afd0ac3
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-16-010665-a.c3
Назва: щодо наявності у учасника посад головного інженера/виконроба
Вимога:
додаємо рішення АМКУ з аналогічного питання
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учасник! Тендерним комітетом розглянута ваша вимога та внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

дискримінаційна вимога щодо головного інженера та виконроба

Номер: 5247f96a35114cdcaf2a354314b57fdb
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-16-010665-a.c2
Назва: дискримінаційна вимога щодо головного інженера та виконроба
Вимога:
Шановний Замовник. В розрізі предмету закупівлі та з урахуванням Ліцензійних вимог виконавцями робіт є працівники за професією «електромонтер охоронно-пожежної сигналізації» («електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання», «електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, «монтажник радіоелектронної апаратури та приладів») - не нижче 3-го розряду та «налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування» («налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики») - не нижче 4-го розряду. Підкреслюємо (!) назвою професії є електромонтер/налагоджувальник. Дійсно, мінімальна кількість працівників зазначених професій встановлена Ліцензійними умовами і може бути збільшена залежно від строку та обсягів робіт. Проте, ви вимагаєте наявність в штаті інженерно-технічних працівників (!), а саме: головного інженера та виконавця робіт. Виконавець робіт, відповідно до Класифікатора професій, - це окрема посада, яка відноситься до інженерно-технічних працівників (розділ «Начальники (інші керівники) та майстри дільниць (підрозділів) у будівництві»). Наявність посади головного інженера та виконавця робіт (виконроба) обов’язкова для виконання робіт у галузі будівництва, а не в галузі надання протипожежних послуг. Зазначена вимога є для нас дискримінаційною, оскільки наше підприємство не має в штаті посад головного інженера та виконавця робіт. При цьому, наше підприємство є ліцензіатом у галузі виконання робіт та надання послуг протипожежного призначення та має багаторічний досвід виконання робіт, аналогічних предмету закупівлі. На підставі вищевикладеного, ми вимагаємо вилучити з ТД вимогу наявності у учасника посад інженерно-технічних працівників, а саме: головного інженера та виконавця робіт. Додатково повідомляємо, що з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів та у відповідності до ч.8 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» ми маємо намір звернутись до органу оскарження. В разі звернення до органу оскарження, перебіг процедури закупівлі буде призупинено, що ставить під загрозу можливість виконання робіт з предмету закупівлі у визначені ТД строки.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Тендерним комітетом розглянута ваша вимога та внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

дискримінаційна вимога

Номер: ccbe3bc8cf684bfa85a8c29ce857a079
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-16-010665-a.c1
Назва: дискримінаційна вимога
Вимога:
Послуги з предмету закупівлі регламентуються «Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016р. № 852 (далі- Ліцензійні умови). Відповідно до п. 1 Ліцензійних умов, вони визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом. Кадрові вимоги щодо виконання робіт з монтажу систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень визначені п. 14 Ліцензійних умов та не передбачають наявності головного інженера та виконавця робіт. На підставі вищевикладеного вимагаємо вилучити вимогу щодо наявності у учасника головного інженера та виконавця робіт.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, звертаємо Вашу увагу, що законодавство у сфері закупівель не містить жодного вичерпного переліку документів/інформації, які повинні вимагатися від Учасників чи обов’язково надаватися ними для того чи іншого виду закупівель. Тому, Замовник, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі, встановлює вимоги, які вважає за необхідне зазначити, дотримуючись при цьому всіх принципів проведення закупівлі, в тому числі відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та об’єктивної та неупередженої оцінка пропозицій. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016р. № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» визначаються перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви саме для отримання ліцензії на провадження господарської діяльності, а не для виконання робіт та участі в публічних закупівлях. Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 встановлено мінімальну кількість виконавців робіт, яка може бути збільшена залежно від обсягу та строків виконання, так рішенням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства про публічні закупівлі №17644-р/пк від 18.09.2020 року встановлено, що збільшення кількості виконавців протипожежних робіт залежно від обсягу та строків виконання не є дискримінацією Учасників. Встановлення вимоги щодо наявності мінімального штату Учасника не є гарантією належного виконання Учасником своїх зобов'язань у випадку перемоги, що може призвести до неможливості надати послуги у необхідному об’ємі та якості і у встановлені строки, і це спричиніть необґрунтовані витрати бюджетних коштів та загрозу пожежної безпеки навчального закладу. З огляду на викладене вище повідомляємо про відсутність правових підстав для задоволення Вашої вимоги.
Статус вимоги: Відхилено